NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
21-09-2007 20:27 level 108 Reageer met quote

hoi abby. ik gebruik 1 rode om die bal op te blazen en die infotron te pakken. dan 1 rode om het poortje op te blazen om naar de rechterkant te komen. 4 roden om die glitter vrij te laten en 1 rode om dat glitterding en dat muurtje op te blazen om bij die gele diskettes te komen. dan hou ik nog 1 rode over om dat poortje bij gravity op te blazen.
gr corina

Gast
21-09-2007 22:02 Re: level 108 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby. ik gebruik 1 rode om die bal op te blazen en die infotron te pakken. dan 1 rode om het poortje op te blazen om naar de rechterkant te komen. 4 roden om die glitter vrij te laten en 1 rode om dat glitterding en dat muurtje op te blazen om bij die gele diskettes te komen. dan hou ik nog 1 rode over om dat poortje bij gravity op te blazen.
gr corina

de bal om de infotron te pakken bedoel je die beneden bij de groene diskettes? daar hoef je in ieder geval geen rode te gebruiken, daar kan je zo'n groene diskette naar beneden gooien op het moment dat die schaar dat vakje in gaat, de schaar ontploft en de bal ook, ga onder een groene diskette staan , dan naar beneden , vlug een stap naar rechts en meteen naar links duwen, de diskette ontploft niet en je schuift hem helemaal naar links tegen het vakje aan, als de schaar er dan overheen gaat en het vak in dan gooi je weer een groen diskette op die groene diskette beneden, even oefenen en op het juiste moment gooien, gaat misschien een paar keer mis, maar je hebt het zo door... en dat glitterding moet je niet opblazen, die laat je naar boven gaan en gooit er een bal op, helemaal rechts boven zie je infotron zitten ineen vakje, als je hem daar gooit springt gelijk het vakje open, dat scheelt weer een gele diskette die je elders weer kwijt kunt.
gr abby
Gast
22-09-2007 15:53 level 108 Reageer met quote

hoi abby. ik kom steeds nog 1 rode diskette tekort. die truc met dat schaartje lukt me niet. je kan toch een groene diskette alleen maar verschuiven als er nog groen onder die diskette zit? als ik dat vak inkom dan ontploft er vanalles is al het groen daar weg. wat doe ik verkeerd?
gr corina
Gast
22-09-2007 17:43 level 110 Reageer met quote

zit bij level 110 ook met een probleempje. kan 'm al een heel eind uitspelen echter in het begin lukt het me niet op alle infotrons te pakken. het is dat vak als je die groene diskette hebt laten vallen en dan dat vak in moet met al die ballen en infotrons. is er iemand die mij kan helpen?
gr. corina
Gast
22-09-2007 17:43 Re: level 108 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby. ik kom steeds nog 1 rode diskette tekort. die truc met dat schaartje lukt me niet. je kan toch een groene diskette alleen maar verschuiven als er nog groen onder die diskette zit? als ik dat vak inkom dan ontploft er vanalles is al het groen daar weg. wat doe ik verkeerd?
gr corina

je gaat het vak in van de groene diskettes , pak eerst de infotron boven je en ga dan naar beneden , ga onder de groene diskette staan en ga dan 1 stap naar rechts en meteen pijltje naar links induwen, hij ontploft niet en je hebt de diskette tegen het muurtje onder het poortje gezet. zie je boven je 2 groene diskettes naast elkaar laat de meest linkse vallen en het poortje ontploft, dan ga je onder die andere groene staan, dan helemaal naar beneden 1 naar rechts en weer naar links duwen, duw de diskette helemaal naar links tegen de muur onder de opening waar het poortje zat. dan ga je de andere infotrons pakken en ook weer zorgen dat het poortje rechts ook ontploft. pak de rode diskettes en laat het schaartje komen , en ga dan achter de groene diskette staan en zorg dat je hem op tijd naar beneden gooit. zodat hij op de diskette beneden valt( die je daar heen hebt geschoven) op het moment dat de schaar het vak in gaat. lukt het werkelijk niet , dan heb ik nog een andere mogelijkheid. doe het met de rode diskette, als je boven bent en je hebt eerst die infotron helemaal links gepakt, zet dan een rode bij dat poortje en ga er in en ga meteen daar helemaal naar boven tot de bal , wacht tot de schaar er is en gooi de bal op z'n kop, je hebt dan een vak open dat scheelt ook een rode, misschien is dit gemakkelijker om te doen. ik hoor wel als het is gelukt.
gr abby
Gast
22-09-2007 17:52 Re: level 110 Reageer met quote

Anonymous schreef:
zit bij level 110 ook met een probleempje. kan 'm al een heel eind uitspelen echter in het begin lukt het me niet op alle infotrons te pakken. het is dat vak als je die groene diskette hebt laten vallen en dan dat vak in moet met al die ballen en infotrons. is er iemand die mij kan helpen?
gr. corina

als je het vak in komt 1 naar beneden en 1 links zuigen, 2 naar beneden en 2 naar links, 1omhoog en boven zuigen en 1 naar rechts , er liggen 3 infotrons op elkaar , pak de bovenste en blijf daar even staan, dan heel vlug 1 naar beneden onder zuigen en naar rechts. en de rest kan je zo pakken.
gr abby
Gast
22-09-2007 22:36 level 108 en 110 Reageer met quote

dat gedoe met dat schaartje lukt me nog steeds niet. en op die andere manier kom ik nog steeds 1 rode diskette tekort. met nu nog bezig met level 110. kom gelukkig nu door dat vak met die ballen en infotronnen. maar de rest is ook best ingewikkeld. heb wel net level 111 gehaald!
maar ik ben bang dat ik straks bij de D-levels nog wel wat hulp kan gebruiken. heb al een paar gedaan, maar nog vele te gaan.
gr corina
Gast
23-09-2007 7:46 Re: level 108 en 110 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat gedoe met dat schaartje lukt me nog steeds niet. en op die andere manier kom ik nog steeds 1 rode diskette tekort. met nu nog bezig met level 110. kom gelukkig nu door dat vak met die ballen en infotronnen. maar de rest is ook best ingewikkeld. heb wel net level 111 gehaald!
maar ik ben bang dat ik straks bij de D-levels nog wel wat hulp kan gebruiken. heb al een paar gedaan, maar nog vele te gaan.
gr corina

geen probleem, de meeste kan ik je uitleggen, het zal wel een poosje stil worden want d4 d5 d94 en d98 zijn bijna allemaal supergemakkelijk, om er in te komen.
gr abby
Gast
25-09-2007 17:13  Reageer met quote

hallo abby,
het is te gek voor woorden maar kom helemaal niet meer uit level 65 van classic, heb ook al het één en ander ervan gelezen maar het schiet niet op.
waar moet ik heen als ik helemaal bovenin zit, met dan links van mij een infotron, vierde plateau of zo is het ,met dan nog een heel stel infotronnen onderin, ben heel benieuwd....
gr. thea
Gast
25-09-2007 17:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo abby,
het is te gek voor woorden maar kom helemaal niet meer uit level 65 van classic, heb ook al het één en ander ervan gelezen maar het schiet niet op.
waar moet ik heen als ik helemaal bovenin zit, met dan links van mij een infotron, vierde plateau of zo is het ,met dan nog een heel stel infotronnen onderin, ben heel benieuwd....
gr. thea

je gaat over het plateautje heen met die ene infotron en die 2 scharen, dan via het groen naar beneden, je kan je aan de rechterkant ook gewoon laten vallen,niet dat groen naar kapot maken, gewoon eroverheen naar rechts en je eraf laten vallen, dan die infotrons pakken en naar boven die ene pakken en je aan de linkerkant er weer af laten vallen, kom je beneden op dat groen terecht en ga je naar links en naar beneden het groen weer volgen.
gr abby
Gast
25-09-2007 18:09  Reageer met quote

oke, maar beneden heb je een soort lus, daar heb je ook een infotron hoe pak ik die dan, als ik hem heb, dan kom ik niet weer terug
gr. thea
Gast
25-09-2007 18:36  Reageer met quote

abby het is al gelukt hoor, mijn dank is zeeeeeer groot
gr. thea
Gast
25-09-2007 20:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby het is al gelukt hoor, mijn dank is zeeeeeer groot
gr. thea

bij die lus struikelde ik ook in het begin, gelukkig dat het gelukt is..
gr abby
Gast
27-09-2007 14:50  Reageer met quote

hallo abby,
level 61 van d98 kan iik me ook niet meer zo herinneren, weet jij nog waar ik die ene gele disk moet neerzetten, kom steeds 2 infotrons tekort
gr. thea
Gast
27-09-2007 15:56  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hallo abby,
level 61 van d98 kan iik me ook niet meer zo herinneren, weet jij nog waar ik die ene gele disk moet neerzetten, kom steeds 2 infotrons tekort
gr. thea

ja, met de rode diskettes maak je die 2 aan de rechterkant vrij, let op dat je geen supaplexje vrij maakt, gooi er anders een bal op, de ene zet je aan de linkerkant tegen de muur, precies onder de gele diskette die daar zit en de andere aan de rechterkant precies onder de gele diskette, zo krijg je en vakje, en gooi je er een bal op als dat glitterding er in gaat.
gr abby
Gast
27-09-2007 17:15 61, d98 Reageer met quote

dankje abby, het is al gelukt hoor, wat raar niet, dat ik sommige levels niet meer weet, zal wel aan me n leeftijd liggen zeker!!! haha
gr. thea
Gast
27-09-2007 17:23  Reageer met quote

oke, ben ik alweer met een vraag, het gaat om level 40 van d98, dat lukte me vorige keer ook al niet, tollie heeft het toen wel uitgelegt, maarf begreep er niks van, misschien wil jij het ff proberen voor me?
gr. thea
Gast
27-09-2007 17:48 level 42, d98 Reageer met quote

en als je toch niks te doen hebt, deze is ook een probleem, heb ik ook nooit gehaald, lijkt zo makkelijk en ik kom er niet uit
gr. thea
Gast
27-09-2007 18:28  Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke, ben ik alweer met een vraag, het gaat om level 40 van d98, dat lukte me vorige keer ook al niet, tollie heeft het toen wel uitgelegt, maarf begreep er niks van, misschien wil jij het ff proberen voor me?
gr. thea

zie je de schaartjes aan de rechterkant, daaronderaan maak je vakjes, je laat de schaartjes vrij en je begint aan de rechterkant, laat een bal vallen van die drie daar boven, wacht tot er een schaar komt en sluit hem op, dan de volgende bal verschuiven daar boven en hem zo laten vallen dat je hem in het volgende vakje kan opsluiten, enzovoort, de 4de bal pak je daarboven die tegen dat muurtje zit, laat eerst de muur beneden die bal ontploffen, zodat je hem kan duwen, en je kan ook nog ballen pakken daar boven tussen de vakken, door het daaronder zo het groen weg te halen , zodat je kan verschuiven naar links, de gele diskettes maak je vrij met de rode en die plaats je tussen de ballen bovenop de schaartjes en als laatste een glitterding opsluiten, en daar een rode zetten, snap je hem een beetje?
gr abby
Gast
27-09-2007 18:49 Re: level 42, d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
en als je toch niks te doen hebt, deze is ook een probleem, heb ik ook nooit gehaald, lijkt zo makkelijk en ik kom er niet uit
gr. thea

ga het even zo doen, dat is makkelijker uit te leggen .

ga helemaal naar rechts tot de laatste glitterding en laat hem vrij, ga dat vakje in en opzij naar rechts, maar zodat je uitkomt bij de 3de steen , dus dan 4 naar boven en je staat onder de bal, als de schaar komt bal erop gooien zodat er 3 lagen ontploffen.

nou komt het je gaat naar links , als je het goed hebt gedaan zie je een vakje in het groen ga daar in staan en zuig 1 naar beneden, ga dan 1omhoog en 1 naar links en naar boven, en haal het groen rechts boven even weg.
dan ga je de volgende glitterding vrijlaten, en ga je zelf links staan van dat vakje wat je hebt gemaakt in het groen, wacht tot de schaar komt en het vakje in gaat en op dat moment dat hij bij je komt iets naar boven gaan en dan naar links en de schaar blijft rondjes draaien,

ga er boven staan op de plek waar hij naar boven komt, op het moment dat hij naar links draait vlug 1 stap naar beneden en naar rechts gaan, de schaar gaat dan mee, niet helemaal tot het muurtje gaan, maar 1 stap ervoor, en naar links gaan , de schaar blijft daar weer rondjes draaien, en je kunt de bal erop gooien, en zo doe je ook met de rest, soms ga je iets te hoog, ga dan aan de zijkant van het glitterding staan aan de rechterkant en hij zakt iets ,( ga dan 1 stap naar links en vlug terug)
zo kan je hem an alle kanten besturen.
ik hoor wel als het is gelukt.
gr abby

rondjes draaien.
Gast
27-09-2007 18:52 Re: 61, d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dankje abby, het is al gelukt hoor, wat raar niet, dat ik sommige levels niet meer weet, zal wel aan me n leeftijd liggen zeker!!! haha
gr. thea

heb ik ook hoor, dat heb ik nu met level 17 van d94, weet niet meer hoe ik de rode moet zetten, dus als je die hebt kan jij me die even uitleggen,
gr abby
Gast
27-09-2007 19:28 40 van d98 Reageer met quote

oke, ik begin het te snappen, alleen die gele diskettes bovenop die schaartjes? daar heb ik nog groen, en als ik dat weghaal gaan me die scharen weer op de loop, ik heb namelijk bal, schaar, bal schaar enz. of doe ik het toch weer fout.....
gr. thea
Gast
27-09-2007 19:51 Re: 40 van d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke, ik begin het te snappen, alleen die gele diskettes bovenop die schaartjes? daar heb ik nog groen, en als ik dat weghaal gaan me die scharen weer op de loop, ik heb namelijk bal, schaar, bal schaar enz. of doe ik het toch weer fout.....
gr. thea

neeee ik zei bal op schaartjes en gele diskettes er tussen,
gr abby
Gast
27-09-2007 20:27 level 42, d98 Reageer met quote

ja ik heb het helemaal begrepen, het lukt ook wel, alleen een kwestie van tijd, dankje wel voor je uitleg
gr. thea
Gast
27-09-2007 21:06 Re: level 42, d98 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja ik heb het helemaal begrepen, het lukt ook wel, alleen een kwestie van tijd, dankje wel voor je uitleg
gr. thea

heb je 17 van d 94 al? leg het me dan uit als je wilt? heb hem al 2x gedaan, mar ik vergeet het steeds, ben voor de 3de keer weer wat levels aan het doen uit verveling,
gr abby
Gast
27-09-2007 21:30  Reageer met quote

ja die level heb ik al wel, als ik me goed herinner ben ik links begonnen, 4e E van links en ik heb level 42 van d98 ook gelukkig
gr. thea
Gast
27-09-2007 22:21  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja die level heb ik al wel, als ik me goed herinner ben ik links begonnen, 4e E van links en ik heb level 42 van d98 ook gelukkig
gr. thea

ja dat is ook het enige wat ik me herinner en daarna?
gr abby
Gast
27-09-2007 22:54  Reageer met quote

ga trouwens morgen een weekend naar Duitsland, maandag kom ik weer terug,
groetjes allemaal
abby
soadownt
28-09-2007 14:53 lvl 60 Reageer met quote

hallo,
ik heb het spel al eens eerder gespeelt...(tot lvl 108, en de D-levels ook een flink eind...) maar ik ben vergeten hoe je langs de ballen moet bij lvl 60 versa rechts-boven...
verwijs me anders effe naar een pagina...

(en ik ben trots op mezelf dat ik het level 'chamber music' in 1 x heb uitgespeeld...)
Gast
28-09-2007 18:11 level 85 Reageer met quote

ik kom tot al die scharen die vastzitten! hoe moet ik nu verder? moet ik de rechter laten ontploffen? zo ja hoe? of de linker en dan via de buisjes?
ik snap de volgorde niet:S wie kan me helpen!
Plaats Reactie Pagina 97 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: