|
|
|
|
| Gast |
| 28-09-2007 18:42 level 60 |
|
|
|
als je nu ff hier naar beneden gaat, en je drukt op ok bij supaplex, dan kun je daar level 60 opzoeken, heb net gekeken en hij staat er wel bij
gr. thea |
|
|
|
|
| soadownt |
| 28-09-2007 22:42 |
|
|
|
ja daar heb k al gekeken maar daar heeft niemand op geantwoord... |
| Gast |
| 29-09-2007 20:45 level 10, d7 |
|
|
|
is hier iemand aanwezig die mij kan vertellen hoe ik door deze level heenkom?
gr. thea |
| Gast |
| 30-09-2007 15:02 level 3 van d9 |
|
|
|
abby heb jij deze level ook? kom een heel eind, maar krijg niet genoeg infotronnen
gr. thea |
| Gast |
| 01-10-2007 15:32 Re: level 3 van d9 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby heb jij deze level ook? kom een heel eind, maar krijg niet genoeg infotronnen
gr. thea |
ben net terug uit duitsland, maar level 3 van d9 heb ik niet , en level 10 van d7 ook niet,
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 15:46 Re: lvl 60 |
|
|
|
| soadownt schreef: | hallo,
ik heb het spel al eens eerder gespeelt...(tot lvl 108, en de D-levels ook een flink eind...) maar ik ben vergeten hoe je langs de ballen moet bij lvl 60 versa rechts-boven...
verwijs me anders effe naar een pagina...
(en ik ben trots op mezelf dat ik het level 'chamber music' in 1 x heb uitgespeeld...) |
even duidelijker zeggen waar je bedoelt, bij versa rechtsboven is het begin en dat is toch simpel?
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 16:07 Re: level 85 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik kom tot al die scharen die vastzitten! hoe moet ik nu verder? moet ik de rechter laten ontploffen? zo ja hoe? of de linker en dan via de buisjes?
ik snap de volgorde niet:S wie kan me helpen! |
je ziet die groene diskette er boven, ga daar er boven omheen naar links, laat die bal die links boven de groene diskette zit naar beneden vallen, op die 3 andere ballen eronder en duw hem helemaal naar links tegen het muurtje, ga terug naar rechts tot de groene diskette en en dan recht naar beneden, en 1 naar rechts, 2 ballen vallen dan,. ga 2 omhoog en laat die bal ook vallen . ga weer naar boven om die groene diskette heen naar links en je ziet daar rechts onder 2 ballen naast elkaar ga er links van recht naar beneden en helemaal naar rechts, en weer naar links tot de bal, weer terug naar boven om de groene diskette naar links en weer naar beneden, en duw die bal naar rechts. dan het groen beneden weghalen en rechts naast de groene diskette en de diskette naar rechts duwen naar beneden, nou ga je de schaartje 1 voor 1 loslaten en ze laten ontploffen 1 kan je rechts laten ontploffen, waar die 6 infotrons zitten , bij die achterste bal, zodat je die rode diskette kan pakken, en je kan er 1 links laten ontploffen onder die bal die je in het begin naar links hebt geduwd. nadat je eerst die 3 ballen hebt laten vallen, dan ga je door de pijltjes naar beneden naar links, en de rest wijst zichzelf met de rode diskettes en later als je weer links boven bent kan je ook weer schaartjes gebruiken om te ontploffen, 1 rode moet je overhouden om bij de E te komen.
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 16:43 |
|
|
|
was het gezellig in Duisland abby? of was het net als hier allemaal regen, maar goed ik ben daar niet zo blij mee dat je die levels niet hebt, het lijkt zo makkelijk maar ga toch nog ff verder proberen.
gr. thea |
| Gast |
| 01-10-2007 17:46 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | was het gezellig in Duisland abby? of was het net als hier allemaal regen, maar goed ik ben daar niet zo blij mee dat je die levels niet hebt, het lijkt zo makkelijk maar ga toch nog ff verder proberen.
gr. thea |
het regende aan 1 stuk door in duitsland, eerst nog 3 uur file voor we daar aankwamen 40 kilometer door de harz, in het pikkedonker en stromende regen, aan de ene kant was een hele diepe afgrond, dat zagen we de andere dag pas toen we daar reden, gelukkig wist ik het niet op het moment dat we daar in het stikdonker de weg probeerde te vinden, maar geen heksen gezien gelukkig...
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 18:08 |
|
|
|
nou ja, als je het maar verder gezellig hebt gehad, je had één geluk je was aan dat slechte weer gewend, het is hier niet anders, maar met welke levels ben jij nu bezig dan, of zit je helemaal vast, en is Tollie van deze aardbodem verdwenen ?
gr. thea |
| Gast |
| 01-10-2007 18:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou ja, als je het maar verder gezellig hebt gehad, je had één geluk je was aan dat slechte weer gewend, het is hier niet anders, maar met welke levels ben jij nu bezig dan, of zit je helemaal vast, en is Tollie van deze aardbodem verdwenen ?
gr. thea |
zit vast bij level 100 van d12 en level 80 van d3 , heb uit verveling de gemakkelijke levels nog een keer gedaan, daarom vroeg ik jou hoe level 17 van d94 ook al weer ging, die lukt niet meer.
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 18:51 |
|
|
|
ja ik heb het ergens gelezen afgelopen weekend hier op deze forum, je moet bij de vierde e links beginnen, en de vierde e rechts, ik ga hem nu ook ff doen, kijken of ik erdoor kom, dan hoor je het wel
verdorie ik krijg het ook niet meer voorelkaar, mis iedere keer één rooie, ga nog ff verder proberen
jah abby ik heb hem wel weer gehaald, je moet gewoon rechts beginnen bij de 4e E die infotronnen pakken en dan naar het midden, links, en dan rechts bovenin beginnen
gr. thea
edit Numix: berichten samengevoegd |
| Gast |
| 01-10-2007 19:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jah abby ik heb hem wel weer gehaald, je moet gewoon rechts beginnen bij de 4e E die infotronnen pakken en dan naar het midden, links, en dan rechts bovenin beginnen
gr. thea |
ga het proberen, level 90 vn d94 lukt me trouwens ook ineens niet meer, jou wel?
nou mij lukt het niet hoor , level 17 van d94 weet echt niet waar ik heen moet.
gr abby
| Gast |
| 01-10-2007 20:09 |
|
|
|
zal ik ook gaan proberen, dan hoor je het wel
gr. thea |
| Gast |
| 01-10-2007 20:20 |
|
|
|
nou 17 van d94 heb ik in ieder geval, had zelfs nog een rode over ben gewoon scharen gaan meeknallen,
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 21:12 |
|
|
|
level 15 van d3, heb jij die wel abby? en moeten al die infotronnen worden gepakt?, owja ben er nog niet achter hoe level 90 van d94 moet
gr. thea |
| Gast |
| 01-10-2007 21:20 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 15 van d3, heb jij die wel abby? en moeten al die infotronnen worden gepakt?, owja ben er nog niet achter hoe level 90 van d94 moet
gr. thea |
ik heb hem wel , maar hij is nieuw voor me, je moet in ieder geval alle infotrons pakken, dat zie je rechts er zijn er 239 en je moet ze ook alle 239 pakken, zeg het me als je ergens strand, dan leg ik het uit, ga hem nu weer even spelen om er weer in te komen.
gr abby |
| Gast |
| 01-10-2007 21:28 |
|
|
|
ow dan hoor ik het morgen wel, want gelijk in het begin als ik die gele laat knallen, dan vliegen er infotronnen in de fik, ik heb hem ook gehaald toen, maar jah moest alles weer overnieuw he? in ieder geval welterusten voor straks, ga nu nog ff beneden zitten, en tot morgen
gr. thea |
| Gast |
| 02-10-2007 7:09 level 15 van d3 |
|
|
|
eigelijk is hij heel simpel, je moet alleen heel snel zijn, zonder te haperen,
je begint zo..........
ga eerst alles pakken aan de rechterkant, maar niet tegen het kastje drukken,
dan pak je beneden je de infotrons en de rode ( groene diskette laten zitten met infotron eronder) en dan naar rechts,
pak de infotrons en de groene diskette laten vallen, als het ontploft is laat dan die ene bal rechts boven in de hoek nog vallen, en ga dan naar het kastje, nu heel snel zijn, kastje drukken naar links , 2 naar beneden( om dat beton heen) en naar rechts blijven rennen door de vallende ballen heen. je komt vanzelf tot stilstand en houd de groene diskette daar tegen, zuig vlug de infotron onder de diskette en hij ontploft niet meer, dan naar links beneden alles pakken en links weer naar boven werken, gebruik de roden voor die vakjes, da het vakje boven openen , en nog een rode voor die bal die in het vakje zit, heb je weer 2 roden. kijk of het verder lukt, je hoeft beneden niet alle roden te gebruiken om naar de E te gaan, je gaat gewoon terug, en knalt 2 poortjes open, en daar Zit ook wel een E , je houd dus rode diskettes over en kan gerust er 1 gebruiken als je ergens vast zit.
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 14:30 |
|
|
|
ja inderdaad hij was ook heel makkelijk, maar goed dat is bij alles zo, als je het weet , haha maar level 4 van d3 heb ik nooit gehaald, is die ook zo gemakkelijk dan?
d3
ow ja en snik, snak heb ik ook nooit kunnen halen, daar kom ik boven in de knoei, misschien wil jij dat ff voor me oplossen?
gr. thea
| Gast |
| 02-10-2007 15:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja inderdaad hij was ook heel makkelijk, maar goed dat is bij alles zo, als je het weet , haha maar level 4 van d3 heb ik nooit gehaald, is die ook zo gemakkelijk dan?
gr. thea |
ook als je het weet, heel simpel, heb hem net weer gedaan, en in 1x gehaald. zal je een stuk op weg helpen,
ga naar beneden en helemaal naar rechts, dan door het poortje en 1 omhoog
2 rechts zuigen en 1 naar links, 1 omhoog en links zuigen en weer 1 omhoog en meteen 1 rechts zuigen, weer 1 omhoog en rechts zuigen = 2 infotronnen.
dan 1 naar beneden en 1 naar links, onder zuigen en 1 naar links,
2 omhoog en links zuigen, en 1naar beneden en 1 naar rechts en links zuigen, 1 naar boven en 1 naar rechts en 1 naar boven, dan 2 naar links 1 naar beneden en 1 naar links en links zuigen, 1 omhoog en links zuigen, en weer 1 omhoog en 1 naar links en links zuigen, en ook rechts zuigen, pak rechts de infotron en haal dat groen weg.
ga naar rechts waar de infotron zit met de bal op zijn kop, pak die infotron en ga 1 naar rechts en vlug helemaal naar beneden en naar links.
zuig de infotron onder je en ga 1 naar rechts en 2 omhoog , zuig groen weg links en 1 naar rechts, zuig de infotron die links van je valt en het groen onder je, 1 naar rechts en 2 omhoog, de rest kan je wel pakken in dat vak en haal ook het groen weg,ook de ballen die op het groen zitten laten vallen en het groen weg, dan laat je in het vak daar boven alle
ballen vallen en zuig die infotrons,
ga naar links tot je boven het poortje staat, die naar beneden gaat, zorg wel dat het groen daar blijft zitten , want je moet straks de groene diskette erover schuiven naar rechts, dus je staat daar en ga dan nog 1 naar links en 2 omhoog, dan weer 2 naar beneden en 2 naar rechts, en 2 omhoog en 1 naar links, 2 omhoog, 2 naar beneden en naar links, nu kun je de ballen 1 voor 1 in het grote vak duwen, haal nog we even het groen aan de rechterkant van dat vak weg, dat je straks niet vast zit, op een gegeven moment blijven de ballen boven liggen en moet je ze door duwen naar het vak.
als je alle ballen in dat vak hebt geduwd, en de in fotrons hebt gepakt ga je naar links tot je onder de eerste infotron staat van het eerste vak, van daar gerekend... ga je 3 naar links en 5 omhoog dan 2 naar beneden en 2 naar links, 2 omhoog en 1 naar links, je ziet nu wel wat de bedoeling is, die ballen in het vak daarboven moet je ook naar het grote vak rechts duwen. je ziet nu dat het vak nog niet vol is dus ga helemaal naar rechts,
dan 2 omhoog en pak eerst die infotron rechts boven, weer naar beneden 2 naar links en naar beneden, duw die ballen boven je tot het grote vak vol is, als dat gebeurd is haal je het groen weg naar beneden en pak eerst de infotrons aan de linkerkant, en dan ga je de groene diskette helemaal naar rechts duwen tot hij daar naar beneden valt en de weg naar rechts is ook vrij, nu eerst de rest van de infotrons pakken, kijk of je dat vak links kan, anders hoor ik het wel,
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 15:46 Re: d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ow ja en snik, snak heb ik ook nooit kunnen halen, daar kom ik boven in de knoei, misschien wil jij dat ff voor me oplossen? |
die doe ik later wel, ga nu eerst maar eten maken anders valt m'n lief van z'n graat van de honger.
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 17:38 level 16 snik en snak |
|
|
|
nou het begin weet je wel denk ik , denk dat het begint nadat je de rode diskettes boven hebt gebruikt, dan ga je zo snel mogelijk het eerste vak naar boven , waar de ballen naar beneden komen, als je in het midden blijft lukt het om boven te komen, de bedoeling is dat die infotron gepakt wordt voor dat er een bal er op gegooid wordt mij lukt dat niet, maar ik heb hem ooit gehaald, dus ik ga gewoon door met de uitleg, misschien was het toch niet nodig, er zitten daar dus 2 infotrons met ballen op z'n kop. ga eerst naar links , pak die 2 infotrons en laat die groene vallen. zie schuin rechts boven je 2 groene diskettes boven elkaar , ga er aan de rechterkant naar toe en duw de bovenste naar links, en gooi die bal er boven op.duw die gele diskette op de bal die op de meest linkse infotron ligt.
ga naar links en laat die onderste groene vallen. ga er naar boven laat een bal vallen en de groene diskette laten vallen en rechts de infotron pakken.dan naar links en naar beneden via de stroompjes, en eerst aan de rechterkant rode en infotron pakken, nou kom ik bij mijn struikel blok en daar ga ik 100 x af en ik heb nu geen tijd meer om het weer opnieuw te doen, probeer het daar zelf even, als het je lukt en de rest niet , dan moet je me even zeggen hoe het daar ook al weer ging, dan probeer ik de rest weer, vananond hoor ik wel of ik verder moet gaan of niet,
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 18:10 level 4 d3 |
|
|
|
abby ik heb die ballenbak vol, moet ik die diskette helemaal naar beneden gooien? of halverwege ofzo
ja helemaal naar beneden natuurlijk, dom van me
gr. thea
level 4, d3
yessssssssssssss gehaald, bedankt abby
| Gast |
| 02-10-2007 18:39 Re: level 4, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | yessssssssssssss gehaald, bedankt abby
gr. thea |
gelukkig, ik hoor nog wel of ik moet helpen met snik en snak.
dat is weer zo'n level die ik steeds vergeet, maar ik hoor het wel,
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 19:31 level 19, d3 |
|
|
|
weet jij de volgorde hier in dit level abby?
snik, snak heb ik verder nog niet naar gekeken, maar als ik er niet uitkom, dan hoor je het wel
gr. thea |
| Gast |
| 02-10-2007 19:56 Re: level 19, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | weet jij de volgorde hier in dit level abby?
gr. thea |
eerst helemaal naar rechts dan helemaal naar boven, poortje door en naar links,2 poortjes door, meteen helemaal naar beneden, groen weghalen en weer naar boven, dan helemaal naar links toe werken en daar het vak eronder,weer eruit en naar rechts in het midden naar beneden, eerst aan de linkerkant naar beneden alles pakken, terug naar boven en de rechterkant groen weghalen, eerst even naar boven die 2 infotrons pakken door in de rondte door het poortje te gaan.
dan naar links weer naar beneden door het poortje , in de rondte de infotrons pakken,en poortje door, de 3 rode pakken, eerst die 2 en de derde ook daar boven in de hoek, zodat het groen ontploft in het vak schuin ernaast, dan onder de 2 ballen door naar links en er boven uit en door de poortjes ernaast.
als je daar die rode hebt gezet en je kan er door , helemaal naar boven, dan naar rechts en dan door poortjes helemaal naar beneden en rechts eruit en naar boven en dan de rechterkant.
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2007 20:12 |
|
|
|
ja ik had het al door, maar ik zit te klooien met dat vak boven, waar allemaal die ballen inzitten, ik moet dan ook terug door dat poortje en er vallen steeds ballen voor, ik bedoel dus dat vak als je naar boven gaat, en dan onder me
abby lama, ik heb hem al gehaald, alweer bedankt he?
gr. thea
| Gast |
| 02-10-2007 21:06 Re: level 19, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby lama, ik heb hem al gehaald, alweer bedankt he?
gr. thea |
kan je helpen tot 79, behalve 14 31 en 47, dus we hebben nog wat te doen, ik hoor wel als ik weer moet helpen.
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 14:20 level 23, d3 |
|
|
|
ben nu bij level 23 van d3, ik ga morgen wel verder, was er bijna maar kon die rooie op het eind niet krijgen, zal wel ergens iets fout gedaan hebben, welterusten en tot morgen
gr. thea
abby? als ik boven ben, dan kan ik op een gegeven moment naar beneden of naar rechts, waar moet ik heen, en hoe krijg ik die rooie helemaal op het eind
gr. thea
|
|
|