|
|
|
|
| Gast |
| 03-10-2007 15:21 nieuwe levels |
|
|
|
abby, heb je die nieuwe levels al gedownload op die russische site? het zijn er 23 (x111). dus dan kan je weer even voort.
gr corina |
|
|
|
|
| Gast |
| 03-10-2007 15:22 |
|
|
|
ow die wil ik ook wel graag, waar moet ik precies zijn dan?
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 16:08 Re: level 23, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby? als ik boven ben, dan kan ik op een gegeven moment naar beneden of naar rechts, waar moet ik heen, en hoe krijg ik die rooie helemaal op het eind
gr. thea |
je gaat naar boven en zorg dat je eventueel weer nog een keer rond kan,
je gaat dan naar links haalt alles weg uiteraard en als je bij het poortje bent ga je eerst naar beneden, dan terug door het poortje naar links, zet die gele diskettes bij die vakjes rechts boven, ga dan naar links, pak wel even die infotron in dat hoekje in het midden beneden, ga dan verder naar links. ga daar naar beneden en laat een infotron vallen op de gele diskettes.
maak het poortje boven vrij en ga door het onderste poortje, ga voor zichtig naar rechts zonder de balen te laten vallen, daarmee moet je dadelijk die vakjes openen met de scharen, zet de gele diskette op het poortje en ga naar boven ga aan de linkerkant van dat vak door het poortje en naar rechts, daar pak je de infotrons en de rode diskette , dan weer terug naar links en naar beneden, dan naar rechts door het poortje waar je de gele diskette op heb gezet, met die rode pak je die 3 rode die daar zitten en maak je de weg rechts vrij, druk tegen het kastje en met de scharen die vakjes kapot maken , dan naar rechts naar de E en weer terug door het spel heen om die 2 infotrons boven te pakken.
ik kon ook gewoon terug om die 2 te pakken, maar dat lukt niet altijd, het ligt eraan hoe de ballen vallen.
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 16:10 Re: nieuwe levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, heb je die nieuwe levels al gedownload op die russische site? het zijn er 23 (x111). dus dan kan je weer even voort.
gr corina |
tollie heeft dat een keer gezegt, maar ik snapte haar uitleg niet, dus ga je gang en leg mij precies uit wat ik moet doen?
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 16:20 nieuwe levels |
|
|
|
oke, maar dan moet ik de blz even opzoeken waar het internetadres staat.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 16:43 |
|
|
|
tollie was een hij, weet je nog abby? hahahahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 17:06 nieuwe levels |
|
|
|
abby, ik heb een gedetailleerde uitleg geschreven, maar is nog niet geplaatst. weet niet waarom.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 17:57 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | tollie was een hij, weet je nog abby? hahahahahaha
gr. thea |
ha ha misschien hoopte ik dat hij zou reageren.
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 17:58 Re: nieuwe levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, ik heb een gedetailleerde uitleg geschreven, maar is nog niet geplaatst. weet niet waarom.
gr corina |
als het niet lukt geef ik wel verkapt m'n email op
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 17:59 |
|
|
|
ja die is zeker heeeeeeeeeeeeeeel lang op vakantie, zal hem eens ff roepen, TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gr. thea
p.s. jammer dat we niet weten hoe we die russische levels kunnen downloaden |
| Gast |
| 03-10-2007 18:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja die is zeker heeeeeeeeeeeeeeel lang op vakantie, zal hem eens ff roepen, TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
gr. thea
p.s. jammer dat we niet weten hoe we die russische levels kunnen downloaden |
als je geduld er voor hebt kan je terug bladeren, tollie heeft het een keer uitgelegd, dus het staat ergens, mij lukte het alleen niet, want eigelijk snap ik niet veel van computers, hou de hele administratie hier bij voor mijn man op de pc, de belasting uit rekenen is ook geen punt, maar kom niet met termen waar ik geen barst van weet, even uitleggen alsof ik 5 ben inplaats van 52 zou misschien wel helpen, maar dat heeft tollie eigelijk nooit meer gedaan.
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 18:33 |
|
|
|
ja, ik ben zelf ook al eens op die site geweest, maar me n russisch is ook niet zo best, en er staat zoveel, dus ik ben er ook maar niet aan begonnen, geloof toch maar dat ik ff ga bladeren, vanaf pag. 38
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 18:35 Re: extra levels supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb net ff een paar levels van een russische site afgehaald Heb nu ipv 2442 levels 4675
Ga naar www.games.telcosoft.ru
Daar zie je links een menu waar boven winplex staat
Klik op: Дополнительные уровни
Daar zie je een tabel met allemaal tekst. Neem de laatste kolom waar Скачать Download boven staat. Alles wat in die kolom staat met .zip erachter zijn andere levels. Die levels kun je allemaal dowloaden en unzippen met winzip. Plak ze daarna in het mapje levels van je winplex map.
Veel plezier
Gr tollie |
heb hem naar voren gehaald thea, misschien weet jij hoe je alles moet doen en kan je het mij uitleggen
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 18:36 |
|
|
|
abby hij staat op pag. 17, ik ga het toch maar eens proberen
hahahahahahahaha
p.s. zijn altijd mensen die sneller zijn dan ik
nou ik heb het precies zo gedaan, zoals tollie het heeft beschreven, maar het lukt me niet, jammerrrrrrrrrr, misschien kan corina ons het nog eens haarfijn uitleggen?
gr. thea
edit Numix: berichten samengevoegd |
| Gast |
| 03-10-2007 18:46 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hahahahahahahaha
gr. thea
p.s. zijn altijd mensen die sneller zijn dan ik |
hi hi, heb het ook nogmaals geprobeerd, maar ik snap niets van unzippen en waar je het dan moet plakken . jij?
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 18:47 nieuwe levels |
|
|
|
ik heb nogmaals een uitleg geschreven en wederom zeggen ze dat je mijn bericht hebben ontvangen, maar nog moeten goedkeuren. doen ze dat altijd met een wat langer bericht? gr corina
weet je wat, ik ga het nog een keer doen, maar dan in gedeelten.
ga dus naar die site van tollie
dan zie je aan de linkerkant Winplex staan. Klik dan op het 6e item eronder. dan kom je op pagina met 5 kolommen. de updates staan in de laatste kolom. download ze één voor één: .aanklikken -- opslaan -- opslaan -- sluiten. dan de volgende: aanklikken -- opslaan -- opslaan -- sluiten. Sluit alles af en ga naar je bureaublad. Daar zie je allemaal nieuwe mappen staan met een rits. Klik met je rechtermuis op één en klik "alles uitpakken" aan. dan krijg je een unzip-wizzard. doe gewoon wat er staat. daarna doe je de volgende. als je alles hebt uitgepakt moet je het programma van winplex op je computer opzoeken. bij mij is dat "start", "deze computer", "lokaal station C", "Program Files", "Telco".
dubbelklik op Telco en je krijgt o.a. een map met levels te zien. dubbelklik op deze map. daarna sleep je de geopende mappen van de updates één voor één naar de geopende map van de levels. daarna moet je je bureaublad wel even opruimen. hoop dat het lukt.
PS slepen: klik op de map met je linkermuis. houd hem vast en beweeg je muis naar de map met levels van winplex.
gr. corina
edit Numix: berichten samengevoegd |
| Gast |
| 03-10-2007 19:26 |
|
|
|
lukt het abby? bij mij nog niet zo.....kan ze wel downloaden maar niet uitpakken, wat doe ik nu weer verkeerd dan....
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 19:32 nieuwe levels |
|
|
|
thea, je moet met je rechtermuis op het bestandje met de rits klikken en dan klik je op "alles uitpakken". daarna volg je de aanwijzingen van de wizzard, wat meestal inhoud: volgende -- volgende -- voltooien.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 19:44 Re: vervolg nieuwe levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | .aanklikken -- opslaan -- opslaan -- sluiten. dan de volgende: aanklikken -- opslaan -- opslaan -- sluiten. Sluit alles af en ga naar je bureaublad. Daar zie je allemaal nieuwe mappen staan met een rits. Klik met je rechtermuis op één en klik "alles uitpakken" aan. |
even tusendoor, dat had ik al begrepen, maar er wordt gevraagt waar ik hem wil openen, en dat snap ik niet,
grabby |
| Gast |
| 03-10-2007 19:46 |
|
|
|
abby, meestal is dat het bureaublad. dat staat bovenaan.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 19:54 |
|
|
|
nou ik heb alles uitgepakt, en nu weet ik het ook niet meer.... stelletjes sukkels zijn we toch ook he?
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 19:55 |
|
|
|
abby en thea, bij de wizzard van het uitpakken klik je dan vervolgens gewoon op volgende, volgende en voltooien. het bestand wordt dan op je bureaublad gezet.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 19:56 |
|
|
|
heb ook al dubbelklik op telco gedaan, en nu dan...
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 19:58 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou ik heb alles uitgepakt, en nu weet ik het ook niet meer.... stelletjes sukkels zijn we toch ook he?
gr. thea |
Nee hoor, ik heb alleen een heel handige zoon die het mij allemaal heeft uitgelegd.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 19:59 |
|
|
|
heb toch nog even een vraag, helemaal in het begin , je zegt aan klikken(geen probleem) dan zeg je 2x opslaan en dan sluiten, (wel een probleem) hoe???????????????//
gr abby
ps kneus |
| Gast |
| 03-10-2007 20:03 |
|
|
|
ja dat heb ik wel, maar mij wordt steeds gevraagd, met welke bestand ik het wil openen, snap het ff helemaal niet.
ben bang dat abby en ik er te SLIM voor zijn, hahahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 20:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb toch nog even een vraag, helemaal in het begin , je zegt aan klikken(geen probleem) dan zeg je 2x opslaan en dan sluiten, (wel een probleem) hoe???????????????//
gr abby
ps kneus |
je klikt levels D00.zip aan. de computer vraagt dan of je wilt openen of opslaan. je kiest dan voor opslaan. dan krijg je een schermpje annuleren of opslaan. kies weer voor opslaan. het volgende schermpje vraagt of je wilt map openen,openen of sluiten. kies dan voor sluiten. het volgende scherm klikt je weg met kruisje rechtsboven.
gr corina
ps ik moet nu even gaan dialyseren. ben met een uurtje weer terug. |
| Gast |
| 03-10-2007 20:32 |
|
|
|
nou ik geef het op, heb het zo vaak geprobeerd dat alles vol staat, en het verwijderen lukt niet, nu heb ik alles 100x en nog niet veel wijzer, heb ook het probleem , met de vraag met welke bestand ik hem wil openen, en ik heb alle bestanden een keer geprobeerd maar noppes
gr abby
nog maar een keer proberen dan |
| Gast |
| 03-10-2007 20:39 |
|
|
|
ja daar zit ik dus ook mee, ik heb ook al van alles geprobeerd, zou het wel heel jammer vinden, als we dat niet voorelkaar zouden krijgen, anders moet ik er maar iemand bij roepen, die me daar ff mee wil helpen, heb die ritsen ook al allemaal uitgepakt, maar dat helpt ook al niet
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 20:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja daar zit ik dus ook mee, ik heb ook al van alles geprobeerd, zou het wel heel jammer vinden, als we dat niet voorelkaar zouden krijgen, anders moet ik er maar iemand bij roepen, die me daar ff mee wil helpen, heb die ritsen ook al allemaal uitgepakt, maar dat helpt ook al niet
gr. thea |
ben je verder , heb geen rits gezien, en nu kap ik er mee, anders krijg ik nachtmerries.
gr abby |
|
|
|