|
|
|
|
| Gast |
| 03-10-2007 20:57 |
|
|
|
ben eigenwijs, toch weer proberen, maar blijf meteen al hangen bij de 2de regel uitleg van corina, ik klik op de 6de regel kom bij die 5 kolommen en klik op de bovenste uiters rechts dus doozip en dan ben ik toch echt de weg kwijt, kan toch nergens oplaan sluiten vinden, ben ik nou gek?
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 03-10-2007 21:02 |
|
|
|
ja dat klopt wel, dan krijg je een venster met openen of opslaan, dan moet je dus opslaan, en nogmaals opslaan en dan sluiten, en dan hup naar de volgende enz. tot zover gaat het bij mij goed, maar dan?????? ik heb dan ook ritsen waar ik dat heb opgeslagen, die pak ik uit en tot zover ben ik ook de kluts kwijt
trouwens op me n bureaublad staat niks, als ik alles heb gedownload, ben jou wel abby?
als je dubbelklik op doozip dan krijg je toch een venster?
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 21:19 |
|
|
|
dames, werken jullie allebei met windows XP? of hebben jullie een andere versie?
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 21:27 |
|
|
|
nee ik werk met vista, maakt dat wat uit dan?
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 21:33 |
|
|
|
ik denk het niet. ik denk dat ik weet wat je verkeerd doet. op je bureaublad staan allemaal mappen met een rits. nu moet je met je rechtermuisknop op dat bestand klikken. dan krijg je een wizzard om dat bestand te openen. klopt dat?
abby, als je iets wilt verwijderen ,klik je met de rechtermuisknop op het bestand en kies je verwijderen.
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 21:38 |
|
|
|
ja was het maar waar, ik krijg ze wel, maar onder de map, waarin ik ze onder gebracht heb, ik heb ze dus niet op me n bureaublad staan
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 21:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja was het maar waar, ik krijg ze wel, maar onder de map, waarin ik ze onder gebracht heb, ik heb ze dus niet op me n bureaublad staan
gr. thea |
dan moet je ze vanuit die map verder bewerken. maakt verder niet uit.
dus met rechtermuisknop op map met rits en dan volgende -- volgende -- sluiten.
veel succes, corina |
| Gast |
| 03-10-2007 21:51 |
|
|
|
als ik op doozip druk komt er een venster , zeg me nu eens waar dan opslaan staat, heb van alles bekeken, bij bestand , bewerken beeld enz en op het venster zelf van alles aangeklikt mar ik zie het niet,
gr abby
ps volgens mij heb ik windows x p |
| Gast |
| 03-10-2007 21:51 |
|
|
|
ja en dat is het rare ervan, dan wordt er gezegt, kan bestand niet openen, en met welke programma ik het wil openen, hier
zit ik dus in de knoei, maar goed ik ga eerst afsluiten, ik probeer het morgen nog eens weer, misschien lukt het dan wel, bedankt dat je ons hebt geholpen, welterusten
gr. thea |
| Gast |
| 03-10-2007 21:58 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik op doozip druk komt er een venster , zeg me nu eens waar dan opslaan staat, heb van alles bekeken, bij bestand , bewerken beeld enz en op het venster zelf van alles aangeklikt mar ik zie het niet,
gr abby
ps volgens mij heb ik windows x p |
als het goed is druk je op dit: levels_d00.zip en daaronder staat: PIXELL_d01.ZIP.
Klopt het dat het bij jou ook een gele bladzijde is?
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 22:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als het goed is druk je op dit: levels_d00.zip en daaronder staat: PIXELL_d01.ZIP.
Klopt het dat het bij jou ook een gele bladzijde is?
gr corina |
ja dat klopt,
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 22:05 |
|
|
|
oke, klik dan 1 keer op het bestand dat je wilt downloaden. je krijgt dan een venster waarin staat of je dit bestand wilt openen of opslaan. je kiest dan voor opslaan. |
| Gast |
| 03-10-2007 22:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | oke, klik dan 1 keer op het bestand dat je wilt downloaden. je krijgt dan een venster waarin staat of je dit bestand wilt openen of opslaan. je kiest dan voor opslaan. |
ja dat is het juist , dat venster komt niet , ik krijg een venster met allerlei mapjes, en ik kan wel alle bestanden openen, maar opslaan zie ik nergens.
correctie .. er staat alle bestanden uitpakken
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 22:31 |
|
|
|
levels_d00.zip
abby probeer het volgende eens: control + klik op deze link en kijk of je dan dat venster krijgt wat ik bedoel
gr corina |
| Gast |
| 03-10-2007 22:32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | levels_d00.zip
abby probeer het volgende eens: control + klik op deze link en kijk of je dan dat venster krijgt wat ik bedoel
gr corina |
sorry lukt niet |
| Gast |
| 03-10-2007 22:34 |
|
|
|
ik begrijp echt niet wat je verkeerd doet. probeer het eens helemaal opnieuw. ga na die site en klik 1 keer met je linkermuisknop op het te downloaden level. dan moet je dat venster krijgen met opslaan of openen? |
| Gast |
| 03-10-2007 22:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik begrijp echt niet wat je verkeerd doet. probeer het eens helemaal opnieuw. ga na die site en klik 1 keer met je linkermuisknop op het te downloaden level. dan moet je dat venster krijgen met opslaan of openen? |
nee echt niet, denk dat we het maar moeten opgeven, je kan die van jou zeker niet naar mijn pc sturen, mijn email mag ik niet vermelden dus zet ik het verkapt neer, emailapenstaartjesteensma.demon.nederland
snap je hem?
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2007 23:02 |
|
|
|
mailtje is onderweg. hoop dat je hem krijgt
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 9:41 |
|
|
|
heb hem wel gehad, mar weet nog niet wat ik nu moet doen,
had gehoopt dat ik alleen maar hoefde aan te klikken en spelen , als je hem helemaal compleet zou kunnen sturen als bijlage, maar dat gaat zeker niet?
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 12:57 |
|
|
|
hallo, nou als het wel lukt met die mail wil ik het ook wel graag, ik hoor het wel
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 12:58 |
|
|
|
abby wat versta je onder verkapte mail
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 14:07 |
|
|
|
Kan iemand mij helpen met level 101 ON-OFF. Kom er echt niet uit, weet niet wat ik eerst moet doen enz. |
| Gast |
| 04-10-2007 14:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby wat versta je onder verkapte mail
gr. thea |
wat hier boven staat, ze moet het wel volgen natuurlijk, en dat is gelukt, ben alleen nog niets wijzer
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 14:24 |
|
|
|
nee ik ben er ook alweer mee bezig geweest, het moet toch kunnen? snap het niet, zijn wij dan zo achterlijk?
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 14:41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Kan iemand mij helpen met level 101 ON-OFF. Kom er echt niet uit, weet niet wat ik eerst moet doen enz. |
je gaat naar beneden en meteen 2 stappen naar links, dan naar boven door het poortje en links zuigen, boven je door het buisje heen en links door het poortje, 1 poortje naar boven en 1 naar rechts, en rechts zuigen dan door poortje naar boven en 2 poortjes naar links en poortje naar beneden.
doe 1 stap naar beneden en zuig rechts en ga nog een stap naar beneden en duw die bal naar rechts en ga naar beneden door het poortje naar links,
ga naar beneden door poortje en 1 naar links en zuig links dat groen weg en ga 1 omhoog en meteen naar beneden en een stap naar rechts, duw de bal die naar beneden komt naar links. en pak die infotron, en ga naar rechts door het poortje,nadat je die infotron hebt gepakt natuurlijk, ga meteen door poortje omhoog en 2 poortjes naar links dan naar boven zuig infotron links en ga 3 poortjes naar rechts. dan 2 naar beneden en 1 naar rechts en naar beneden duw die bal aan de rechterkant naar rechts en de bal die dan valt helemaal naar links en de volgende weer naar rechts.
dan naar beneden, laat die infotrons aan de rechterkant zitten voor later pak die 2 aan de linkerkant, als het niet wil lukken laat ook rustig zitten voor later, want als je straks daar rechts boven bent zorgje dat het muurtje daar kapot knalt dan is die gravitie weg en kan je de rest zo pakken, dan naar beneden en naar rechts tot je rechts boven eindigt en zorgen dus dat het muurtje kapot gaat, en de linkervak doe je het laatst, daar is dan geen gravitie.
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 14:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee ik ben er ook alweer mee bezig geweest, het moet toch kunnen? snap het niet, zijn wij dan zo achterlijk?
gr. thea |
ze heeft het maar over opslaan, en daar struikel ik , want dat kan ik echt niet vinden, maar ik hou je op de hoogte,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 14:50 |
|
|
|
heej ik zit net alles weer na te kijken, maar als je op die site bent, moet je ook de 5e regel aanklikken, en niet de zesde, misschien ligt daar de fout, bij mij niet ik had die regel aangeklikt
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 15:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heej ik zit net alles weer na te kijken, maar als je op die site bent, moet je ook de 5e regel aanklikken, en niet de zesde, misschien ligt daar de fout, bij mij niet ik had die regel aangeklikt
gr. thea |
als je de 5de aanklikt krijg je winplex , en die hebben we dus al,
en die gaat ook vanzelf,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 15:10 |
|
|
|
ja sorry, zat ff verkeerd te kijken
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 15:16 |
|
|
|
arrrrrrrgggggggggggg....... door al dat geklooi staan er nu zo'n 60 icoontjes op mijn bureaublad , moet ik allemaal 1 voor 1 verwijderen, ik kap ermee.... kom maar op met vragen over dlevels, en vergeet die rus
gr abby |
|
|
|