|
|
|
|
| Gast |
| 04-10-2007 15:18 |
|
|
|
heb jij winzip op je pc? moeten we die niet eerst downloaden dan? misschien weet corina dat.....
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 04-10-2007 15:19 |
|
|
|
wat voor icoontjes dan, blanco velletjes? die kreeg ik namelijk
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 15:23 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wat voor icoontjes dan, blanco velletjes? die kreeg ik namelijk
gr. thea |
ik ook, en praat me niet van winzip, had tollie het ook over, ik kap er mee, het waren er zelfs meer dan honderd, heb nog niet alles verwijderd, kreeg er een sik van,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 15:32 |
|
|
|
denk toch dat het daaraan ligt, maar misschien horen we nog iets van corina
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 16:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | denk toch dat het daaraan ligt, maar misschien horen we nog iets van corina
gr. thea |
Ik heb winzip niet gedownload. Ik denk dat het standaard op XP zit. Maar wellicht kun je het proberen.
Thea, ik dacht dat jij wel die bestanden met die rits had gekregen?
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 16:35 |
|
|
|
ja die heb ik wel, maar als ik ze open maak, dan gebeurt er niks, ja alleen maar lege velletjes, waar ik niks mee kan
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 16:53 |
|
|
|
er wordt trouwens ook steeds gevraagd, met welke bestand ik het wil openen, het is allemaal erg vaag....
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 16:59 |
|
|
|
en je hebt wel met rechts op dat bestandje met rits geklikt? Zie je dan geen rij met mogelijkheden, waaronder "alles uitpakken"?
Volgens mij zit er standaard in XP een programma dat bestanden uitpakt. het heet alleen geen winzip.
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 17:30 |
|
|
|
ja dat krijg ik ook wel, maar verder gebeurt er helemaal niks, tenminste niet bij mijn weten
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 17:32 |
|
|
|
abby, ik heb je een e-mail gestuurd met een uitgepakt level.
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 17:32 |
|
|
|
als ik op uitpakken klik, gebeurt er in mijn ogen helemaal niks, en ga ik dan dubbelklikken, dan vraagt ie, met welke bestand ik het wil openen, dus die ritsjes blijven gewoon dicht
gr. thea |
| Gast |
| 04-10-2007 17:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik op uitpakken klik, gebeurt er in mijn ogen helemaal niks, en ga ik dan dubbelklikken, dan vraagt ie, met welke bestand ik het wil openen, dus die ritsjes blijven gewoon dicht
gr. thea |
ik ga even eten, ben zo weer terug
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 17:46 |
|
|
|
ben al op me n msn gegaan voor hulp, maar degene die me kan helpen is ook al niet online, ik wacht gewoon wel af..
corina die unzip-wizzard waar jij het over had, die krijg ik dus niet, goh ben er nu al anderhalve dag mee bezig, en geen ene moer opgeschoten
gr, thea |
| Gast |
| 04-10-2007 18:35 |
|
|
|
thea, ik heb dus die e-mail naar abby gestuurd. ben benieuwd of dat gelukt is. misschien zit ze hem nu wel stiekem te spelen. als dat nou gelukt is, moeten we even bedenken hoe we dat jou kunnen toesturen. maar we moeten eerst even op abby wachten.
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 18:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben al op me n msn gegaan voor hulp, maar degene die me kan helpen is ook al niet online, ik wacht gewoon wel af..
corina die unzip-wizzard waar jij het over had, die krijg ik dus niet, goh ben er nu al anderhalve dag mee bezig, en geen ene moer opgeschoten
gr, thea |
ik ook niet, zelfs met dat uitgepakte weet ik geen raad, maar ik doe niets meer, voor ik zeker weet wat ik doe, trouwens corina!!
wat jij me stuurde kon kreeg ik ook wel af en toe, maar welke ik ook aanklikte er gebeurd niets en ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik denk dat je je zoon maar langs moet sturen , hi hi
gr abby |
| Corina |
| 04-10-2007 18:45 |
|
|
|
abby, dat komt omdat je dat level nog moet plaatsen in de al bestaande levellijst van winplex. ik heb dat ook uitgebreid beschreven op de vorige bladzijde(n). doe me een lol en probeer het even. heb er slapeloze nachten van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr corina |
| Gast |
| 04-10-2007 18:47 level 1 van d6 |
|
|
|
deze level heb ik ook nooit gehaald, die hele grote vak links, is voor mij een raadsel
gr. petrovska( ow thea natuurlijk) begin al russisch te denken |
| Gast |
| 04-10-2007 19:45 Re: level 1 van d6 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | deze level heb ik ook nooit gehaald, die hele grote vak links, is voor mij een raadsel
gr. petrovska( ow thea natuurlijk) begin al russisch te denken |
eigelijk is die heel gemakkelijk, je moet door dat donkere doolhof? zet daar boven een rode zodat je 9 infotrons hebt en dat doe je ook als je dar beneden op de terug weg bent, daar zijn ook weer 2 glitterdingen, en daardoor hoef je aan de linkerkant, lang niet alle infotrons te pakken, je gaat daar eerst naar beneden pak de rode en die infotron en zet daar die rode diskette ga groen weg halen en zet de gele diskettes bij de vakken, en tel hoeveel infotrons je nodig hebt, 27 van de glitterdingen eraf trekken, het moeilijkste is juist dat middelste stuk dat donkere, vooral beneden,dat vergt wat oefening, je raakt al gauw de weg kwijt, trouwens die ene infotron bij het begin in het vak gewoon even laten zitten, heb je ook niet nodig dat scheelt je een rode diskette, wel de infotron voor het poortje weg halen natuurlijk,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2007 19:58 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, dat komt omdat je dat level nog moet plaatsen in de al bestaande levellijst van winplex. ik heb dat ook uitgebreid beschreven op de vorige bladzijde(n). doe me een lol en probeer het even. heb er slapeloze nachten van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gr corina |
dat is het nou juist, kan geen bestaande levellijst vinden, ben al blij dat ik zomaar winplex kon downloaden, was apentrots op mezelf, maar je hoeft er geen slapeloze nachten van te hebben hoor, heb ik ook niet, ik heb eerder slapeloze nachten van de rugpijn, het bed in het hotel , afgelopen weekend was kei hard, en ik heb al zo'n zwakke rug, ik loop krom van de pijn en het gaat maar niet over, maar ja het is vanzelf gekomen, dus het zal ook wel weer vanzelf weggaan, m'n chihua chihua loopt ook met haar pootje in een spalk, al 6 weken, heeft ze overbelast toen de golden retriever van m'n dochter bij ons logeerde, ze heeft te veel gerend en haar peesje gescheurd. dus moet iktot overmaat van ramp met m'n rugpijn ook nog steeds bukken om haar op te tillen en neer te zetten, en elke dag naar de dierenarts, want ze trekt het verband er steeds af.
tjonge , ik dwaal weer lekker af, laat het anders maar zitten hoor, ik snap er toch geen biet van, als m'n rugpijn over is ga ik wel langs mijn dochter met de laptop, misschien snapt zij het wel, ze zit ook altijd achter de pc.
heb haar trouwens ook aan het supaplexen gezet, maar ze was pas bij level 6, en die moest ik al uitleggen,
gr abby |
| Corina |
| 05-10-2007 15:20 |
|
|
|
abby, ik heb je een mailtje gestuurd met misschien nog een mogelijkheid om toch die levels op die computer van je te krijgen.
gr corina |
| Gast |
| 05-10-2007 15:22 |
|
|
|
ow corina wat zou dat heerlijk zijn, misschien maak ik dan ook een kans
gr. thea |
| Corina |
| 05-10-2007 16:00 |
|
|
|
wat ik nodig heb is je e-mailadres en telefoonnummer. maar dat kan je niet zo maar op deze site zetten. ik had ergens gelezen, dat je ook privé met iemand kon mailen, maar ik kan het nergens vinden. weet jij dat misschien?
gr corina |
| Gast |
| 05-10-2007 16:35 |
|
|
|
nee jammer genoeg niet nee, zou anders perfect zijn
gr. thea
p.s. en die verkapte mail waar abbie het over had, dat snap ik niet helemaal |
| Gast |
| 05-10-2007 17:32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee jammer genoeg niet nee, zou anders perfect zijn
gr. thea
nou kijk dan wat ik boven hebt neer gezet, zal het nog een keer doen misschien valt het kwartje, emailapestaartjesteensma.demon.nederland
vat je hem?
gr abby |
| Gast |
| 05-10-2007 17:35 |
|
|
|
nee......ja die apenstaartje en wat erachter staat wel, en helemaal achteraan, snap ik ook, maar zal wel dom zijn, ik snap het niet echt nee
gr. thea |
| Corina |
| 05-10-2007 17:48 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee jammer genoeg niet nee, zou anders perfect zijn
gr. thea
Ik in het begin ook niet, maar ja, die handige zoon van mij .....
gr corina |
| Gast |
| 05-10-2007 18:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee......ja die apenstaartje en wat erachter staat wel, en helemaal achteraan, snap ik ook, maar zal wel dom zijn, ik snap het niet echt nee
gr. thea |
het is email dus letterlijk dan apestaartje en dan mijn achternaam steensma dan een punt dan demon weer punt en nl
snap je hem nu?
gr abby |
| Gast |
| 05-10-2007 18:47 |
|
|
|
hier komt ie dan van mij... jeepuntkellerapestaartjehomepuntnederlamd
gr. thea, hoop dat het goed komt, anders hoor ik het wel |
| Numix |
| 05-10-2007 19:24 |
|
|
numix.nl
|
| Anonymous schreef: | hier komt ie dan van mij... jeepuntkellerapestaartjehomepuntnederlamd
Typ de e-mailadressen anders gewoon in, voor deze keer dan...
PS: Deze verwijderen we wel weer na een tijdje, dus even noteren |
| Corina |
| 05-10-2007 19:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hier komt ie dan van mij... jeepuntkellerapestaartjehomepuntnederlamd
ik heb je een mailtje gestuurd.
gr corina |
|
|
|