NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
05-10-2007 19:36  Reageer met quote

Numix schreef:
Typ de e-mailadressen anders gewoon in, voor deze keer dan... Wink

PS: Deze verwijderen we wel weer na een tijdje, dus even noteren

nou ik geloof dat het niet meer nodig is, maar in ieder geval bedankt!
moet wel even lachen, u ook als u onze leeftijden weet, maar dat zal wel,
gr abby

Gast
05-10-2007 20:47  Reageer met quote

heeeeeeeeeej corina, het is gelukt hoor, maar MET me n dochter, wat hartstikke goed niet? heel erg bedankt, joepieeeeeeeeee
gr. thea
Corina
05-10-2007 20:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heeeeeeeeeej corina, het is gelukt hoor, maar MET me n dochter, wat hartstikke goed niet? heel erg bedankt, joepieeeeeeeeee
gr. thea

ik ben zo blij voor je!!!. ik zal je straks de rest toesturen, als ik klaar ben met "spoelen".
gr corina
Gast
05-10-2007 21:05  Reageer met quote

ow geweldig ,je bent helemaal toffff, nu abbie nog en ik kan het ook nog niet navertellen, kweet alleen dat je wel je map met winplex op moet zoeken, en die heb ik onder c staan, ik denk dat jij daar ook onder moet zoeken abby, trouwens heb je je mail gekregen corina?
gr. thea
Gast
05-10-2007 21:37  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ow geweldig ,je bent helemaal toffff, nu abbie nog en ik kan het ook nog niet navertellen, kweet alleen dat je wel je map met winplex op moet zoeken, en die heb ik onder c staan, ik denk dat jij daar ook onder moet zoeken abby, trouwens heb je je mail gekregen corina?
gr. thea

ja hoor, ben alleen rustig aan het wachten, ik ben namelijk stommer dan jij, kan de map winplex niet vinden.
gr abby
Gast
05-10-2007 21:42  Reageer met quote

staat niet ie onder de c en dan program files? en daar staat dan telco, tenminste zo staat er bij mij
gr. thea
Gast
05-10-2007 21:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
staat niet ie onder de c en dan program files? en daar staat dan telco, tenminste zo staat er bij mij
gr. thea

heb een telco bij start gevonden en daar een map winplex aangemaakt, en het is nog gelukt ook, ik wacht nu braaf af tot corina belt, zal wel na het weekend worden, heb van het weekend geen tijd, ga nu naar bed, m'n rugpijn wordt erger, hier achter de computer,
corina !! ik heb een idee, aanstaande dinsdag ga ik naar m
n dochter, en neem ik m'n laptop mee, ik mail je het nr van mijn dochter, kan ook wel wat hulp naast me gebruiken,
gr abby
Gast
05-10-2007 21:54  Reageer met quote

welterusten abbie en heel veel beterschap, ik kap er ook mee corina, ik kijk morgen wel ff naar me n mail, welterusten en tot morgen
gr. thea
Corina
05-10-2007 22:03  Reageer met quote

Anonymous schreef:
welterusten abbie en heel veel beterschap, ik kap er ook mee corina, ik kijk morgen wel ff naar me n mail, welterusten en tot morgen
gr. thea

Oké dan dames, welterusten en tot morgen.
gr corina
Gast
06-10-2007 13:58  Reageer met quote

nou corina, ik heb nu alles op me n pc staan, dus kan nu wel jaren weer vooruit, hahahaha
nog bedankt voor alles en ik hoop dat abbie ze volgende week ook heeft, wat zal ze genieten
gr. thea
Gast
06-10-2007 15:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou corina, ik heb nu alles op me n pc staan, dus kan nu wel jaren weer vooruit, hahahaha
nog bedankt voor alles en ik hoop dat abbie ze volgende week ook heeft, wat zal ze genieten
gr. thea

dan heb jij in ieder geval een aantal levels gehaald en kan je mij uitleggen, als ik iets niet weet , hi hi
gr abby
Gast
06-10-2007 15:32  Reageer met quote

wat iki heb gedaan, is voor jou een peulenschilletje, maar zijn wel hele leuke levels, en wat die bejaardenhuis betreft, dat komt allemaal wel goed, hihihi
gr. thea
Corina
06-10-2007 20:30  Reageer met quote

thea, met welk level ben je nu bezig?
gr corina
Gast
06-10-2007 20:59  Reageer met quote

hahaha, ik ben overal bezig, zit al een hele tijd met die level push, goh wat een werk zeg, maar het gaat allemaal nog van een leien dakje, zullen nog wel levels komen, waar ik moeilijkheden mee krijg.....vast wel, en jij? hoever ben jij met die levels
gr. thea
Corina
06-10-2007 21:21  Reageer met quote

ook overal en nergens. als ik vastloop probeer ik het ergens anders opnieuw. dus je bent nu bezig met die push. ik heb hem 3e moeten doen en deed er elke keer bij 3 kwartier over. veel succes.
gr corina
Gast
06-10-2007 21:24  Reageer met quote

ja, zoiets ben ik nu ook bezig, maar het einde komt in zicht, en haal ik hem in één keer niet, dan probeer ik wel een andere
gr. thea
Gast
06-10-2007 21:49  Reageer met quote

het is niet in één keer gelukt corina, dus ik ben eerst met anderen begonnen, heb nu 36 van die nieuwe levels klaar
gr. thea, en alvast welterusten tot morgen
Gast
06-10-2007 22:56  Reageer met quote

weeehhhhhhhhhhhhhhhh
ik wil ook..........
gr abby
Gast
07-10-2007 9:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
je gaat naar beneden en meteen 2 stappen naar links, dan naar boven door het poortje en links zuigen, boven je door het buisje heen en links door het poortje, 1 poortje naar boven en 1 naar rechts, en rechts zuigen dan door poortje naar boven en 2 poortjes naar links en poortje naar beneden.
doe 1 stap naar beneden en zuig rechts en ga nog een stap naar beneden en duw die bal naar rechts en ga naar beneden door het poortje naar links,
ga naar beneden door poortje en 1 naar links en zuig links dat groen weg en ga 1 omhoog en meteen naar beneden en een stap naar rechts, duw de bal die naar beneden komt naar links. en pak die infotron, en ga naar rechts door het poortje,nadat je die infotron hebt gepakt natuurlijk, ga meteen door poortje omhoog en 2 poortjes naar links dan naar boven zuig infotron links en ga 3 poortjes naar rechts. dan 2 naar beneden en 1 naar rechts en naar beneden duw die bal aan de rechterkant naar rechts en de bal die dan valt helemaal naar links en de volgende weer naar rechts.

dan naar beneden, laat die infotrons aan de rechterkant zitten voor later pak die 2 aan de linkerkant, als het niet wil lukken laat ook rustig zitten voor later, want als je straks daar rechts boven bent zorgje dat het muurtje daar kapot knalt dan is die gravitie weg en kan je de rest zo pakken, dan naar beneden en naar rechts tot je rechts boven eindigt en zorgen dus dat het muurtje kapot gaat, en de linkervak doe je het laatst, daar is dan geen gravitie.
gr abby

Wat bedoel je met de Gravitie, wat is dat?
Gast
07-10-2007 9:44  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Wat bedoel je met de Gravitie, wat is dat?

dat je gewichtloos word zoals het nu in het begin is, dat raak je kwijt door in vak te zijn waar dat niet is, in dit geval bij die groene diskettes, en daar een muur of een poortje te laten ontploffen naar het volgende vak, anders om gaat niet, als je in een vak bent waar je gravitie( zo heet het) hebt en daar een muur ontploft of een poortje, dan krijg je in dat vak ook gravitie, en dat moeten we dus niet hebben,
gr abby
Gast
07-10-2007 18:11  Reageer met quote

hoi thea, wel met de dlevels doorgaan he... ik verveel me de krieken.. straks moet ik me een slag in de rondte werken om je in te halen,
gr abby
Gast
07-10-2007 18:51  Reageer met quote

jij verveelt je dinsdag ook niet meer, ik ben scheel van het spelen, zijn hele makkelijke levels bij maar ook moeilijke, dus ik hoop dat je me zo snel mogelijk in gaat halen, maar dat lukt je ook vast wel
gr. thea
Gast
08-10-2007 8:30  Reageer met quote

Anonymous schreef:
jij verveelt je dinsdag ook niet meer, ik ben scheel van het spelen, zijn hele makkelijke levels bij maar ook moeilijke, dus ik hoop dat je me zo snel mogelijk in gaat halen, maar dat lukt je ook vast wel
gr. thea

je bent aardig optimistisch, je neemt aan dat het lukt, het zal van de kennis van mijn dochter afhangen, anders heb ik er een hard hoofd in, hi hi
gr abby
Gast
08-10-2007 12:08  Reageer met quote

het lukt je vast, en ik hoop het ook, corina zal jet het wel haarfijn uitleggen, en als je het éénmaal weet, dan denk je bij jezelf wat dom dat ik daar zelf niet uitgekomen ben, tenminste dat dacht ik.......
gr. thea
Gast
08-10-2007 12:46  Reageer met quote

kan ik over een poosje iedereen uitleggen hoe het moet, en de levels zeker ook uitleggen, hi hi
gr abby
soadownt
08-10-2007 15:03 Re: lvl 60 Reageer met quote

Anonymous schreef:
even duidelijker zeggen waar je bedoelt, bij versa rechtsboven is het begin en dat is toch simpel?
gr abby

ik bedoelde linksboven...
sorry.!.!.!
Gast
08-10-2007 15:27  Reageer met quote

nou heel eerlijk gezegt, ben ik nog geen levels tegengekomen, die ik niet aan kan, maar die zullen er ongetwijfeld WEL komen, en dan is het altijd handig om een abby in de buurt te hebben, hahaha
gr. thea
Gast
08-10-2007 16:59 Re: lvl 60 Reageer met quote

soadownt schreef:
ik bedoelde linksboven...
sorry.!.!.!
ik begin eerst bij die vak ervoor met al die infotrons, want dat heeft er mee te maken, ga daar bij de onderste 3 ballen stan, onder en boven zuigen en een stap naar rechts , als de ballen gevallen zijn ga je naar boven en duw die rechtse bal helemaal naar rechts en de volgende die van de infotron valt ook, pak die twee infotron en ga naar beneden en 1 naar links, blijf daar even staan tot de ballen gevallen zijn weer 1 naar links en weer wachten tot de ballen gevallen zijn en weer 1 naar links, tot je er bent en zuig dan het groen weg naast de bal links, dan bij de bovenste twee ballen groen weghalen, de bovenste bal valt dan 1 naar rechts, ga eroverheen naar helemaal naar links en naar beneden en naar rechts en duw de bal naar rechts,en de bal die valt helemaal naar links, duw de bal daarboven die op het groen ligt naar rechts en ga gelijktijdig met de bal naar beneden om hem op die rij ballen naar rechts te duwen, en dan de laatste bal naar links duwen, denk dat je nu wel de rest kan.
gr abby
Gast
08-10-2007 19:23  Reageer met quote

lukt het nog allemaal corina? of ben je alles aan het uitspelen, er heerst hier zo n rust.......en abby? ben je er helemaal klaar voor(voor morgen, bedoel ik dan)
gr. thea
Gast
08-10-2007 19:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
lukt het nog allemaal corina? of ben je alles aan het uitspelen, er heerst hier zo n rust.......en abby? ben je er helemaal klaar voor(voor morgen, bedoel ik dan)
gr. thea

ik kan niet wachten, net of ik naar de dokter moet,(geintje)
ik zie wel hoe het loopt, misschien laat tollie nog wel wat horen, zodra (HIJ) ziet dat er Russisch wordt gespeeld,
gr abby
Plaats Reactie Pagina 102 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 101, 102, 103 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: