|
|
|
|
| Gast |
| 09-10-2007 0:02 Re: extra levels supaplex |
|
|
|
| Tollie schreef: | Ik heb net ff een paar levels van een russische site afgehaald Heb nu ipv 2442 levels 4675
Ga naar www.games.telcosoft.ru
Daar zie je links een menu waar boven winplex staat
Klik op: Дополнительные уровни
Daar zie je een tabel met allemaal tekst. Neem de laatste kolom waar Скачать Download boven staat. Alles wat in die kolom staat met .zip erachter zijn andere levels. Die levels kun je allemaal dowloaden en unzippen met winzip. Plak ze daarna in het mapje levels van je winplex map.
Veel plezier
Gr tollie |
Zo moeilijk was deze uitleg toch niet?? Is het nou al gelukt of niet?
Ben btw idd een jochie en geen meisje haha
Gr Tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 09-10-2007 7:14 Re: extra levels supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Zo moeilijk was deze uitleg toch niet?? Is het nou al gelukt of niet?
Ben btw idd een jochie en geen meisje haha
Gr Tollie |
hartstikke moeilijk, maar vandaag wordt het telefonisch uitgelegd, ik hoop dat je ook weer regelmatig op het forum zal zijn, kan je ons weer door levels heen helpen als het nodig is , heb trouwens de levels van d3 tot 79 gehaald en van d12 tot 99, als je daar verder ben, kom dan gauw met uitleg..
gr abby |
| Gast |
| 09-10-2007 13:21 |
|
|
|
nou thea , ik heb hem hoor, waar ben jij nu, ik moet je wel even inhalen...
gr abby |
| Corina |
| 09-10-2007 13:50 level 1 van d1 |
|
|
|
wie kan mij helpen met het einde? kom er niet uit.
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 14:02 |
|
|
|
ow wat geweldig voor je abbie, jah ik ben overal en nergens, ik heb van alles wat, hihhi
gr. thea
p.s. heb jij alle levels al gespeeld dan tollie? |
| Gast |
| 09-10-2007 14:04 level 1, d1 |
|
|
|
ik heb hem ook nog niet gehaald corina, in het verleden wel, maar kweet het op het eind ook niet meer
gr. thea |
| Gast |
| 09-10-2007 14:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ow wat geweldig voor je abbie, jah ik ben overal en nergens, ik heb van alles wat, hihhi
gr. thea
hebben jullie het ook bij de eerste vlad, kan ik maar 9 levels spelen en 1o doet het niet en 11 weer wel en de rest niet en die heten allemaal winplex level 10 enz , en de 2de heet ook vlad en is precies het zelfde, ben nu met d 3de bezig, en corine? ik kom niet meer bij de lijst van de classic en de dlevels hoe doe ik dat? ik wil je wel helpen, maar ik zie alleen nog de Russische levels.
gr abby |
| Corina |
| 09-10-2007 15:12 nieuwe levels |
|
|
|
thea, heb jij dat probleem ook?
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 15:48 |
|
|
|
heb de dlevels gevonden hoor, ik keek niet goed, zal vanavond d1 spelen en het einde uitleggen, bedoel je dat stukje bij de E? zit nog wel met dat andere dat die levels het niet doen, als jullie at ook hebben, dan zal het wel zo horen, ik hoor het wel
gr abby |
| Gast |
| 09-10-2007 16:06 |
|
|
|
nee, nog niet maar ik weet ook niet welke abby bedoeld, ik kan het tenminste niet vinden, of ben ik zo stom en heb ik die er niet opgezet, ik ga vanavond wel ff verder koekeloeren, eerst even eten zometeen
gr. thea |
| Gast |
| 09-10-2007 16:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee, nog niet maar ik weet ook niet welke abby bedoeld, ik kan het tenminste niet vinden, of ben ik zo stom en heb ik die er niet opgezet, ik ga vanavond wel ff verder koekeloeren, eerst even eten zometeen
gr. thea |
ik bedoel dus de levels vlad ik heb hem zelfs 2x meteen de eerste en de 2de.
gr abby |
| Gast |
| 09-10-2007 16:40 |
|
|
|
ikheb helemaal geen vladlevels???????? hoe kan dat?
gr. thea |
| Corina |
| 09-10-2007 16:57 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ikheb helemaal geen vladlevels???????? hoe kan dat?
gr. thea |
ik zal ze je nog even toesturen.
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 17:56 |
|
|
|
dankjewel corina
gr. thea |
| Corina |
| 09-10-2007 18:04 |
|
|
|
graag gedaan. als het goed is het je nu 23 nieuwe levels.
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 18:23 |
|
|
|
oke, nogmaals bedankt, en ik heb het zelf allemaal ff gedaan, wat knap van mij niet? zo leer je nog eens wat, hahahaha
oke ik zal ff tellen of het klopt, maar dat zal wel, anders hoor je het nog wel van me
gr. thea |
| Gast |
| 09-10-2007 18:27 |
|
|
|
| Corina schreef: | graag gedaan. als het goed is het je nu 23 nieuwe levels.
gr corina |
maar hoe kan het dat ze het bij mij niet doen? tot level 10 maar....
gr abby |
| Corina |
| 09-10-2007 18:37 |
|
|
|
Bij Vlad heb ik ook maar 9 levels die het doen. de rest weet ik nog niet helemaal. ik zag wel bij een bepaald "hoofdlevel" dat er een paar "empty"waren. ze zijn een beetje slordig geweest, want ik kom af en toe ook een level tegen die ik ergens anders al gespeeld heb. maar misschien dat tollie ons wat meer kan vertellen?
gr corina
ps heb jij wel 23 nieuwe levels van me gekregen? |
| Gast |
| 09-10-2007 18:43 |
|
|
|
ik heb ze net geteld, en kom tot 20....
gr. thea |
| Gast |
| 09-10-2007 19:06 vlad |
|
|
|
ik kom ook niet ver dan level 10
gr. thea |
| Corina |
| 09-10-2007 19:34 |
|
|
|
Dit is de hele lijst van nwe levels: vlad, pixell.d02, darlok.d01, darlok.d02, darlok.d03, droz.d01, elly, filoz, a<<ua, hudemazi.mpx, ig001, jengray, levelsd00, levelsKu, muzozavr, pixell.d01, raul, shadow.d13, svvje.d14, svvje.d15, ve-levels.d01, ve-levels.d02, ve-grand-action.mpx.
Laat me even weten welke jullie nog missen.
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 19:45 |
|
|
|
hoi corina, ben al een poosje met d1 bezig, ik moet het level helemaal spelen, om erachter te komen hoe het eind ook al weer ging, maar ik ga steeds af, ben het even zat, maar ik probeer het later nog wel even, komt goed...
gr abby |
| Gast |
| 09-10-2007 19:54 |
|
|
|
ik heb, vlad 1 en nog een vlad dan A,,UA --darlok d1 d2 en d3
droz d1--elly-- filoz--hudemaz 1 mpx--i g 001 -- jengrai--
levels d00-- meer niet....dus de wil je de rest nog opsturen, ingepakt, laat ik m'n dochter toch telefonisch helpen..
gr abby |
| Corina |
| 09-10-2007 20:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb, vlad 1 en nog een vlad dan A,,UA --darlok d1 d2 en d3
droz d1--elly-- filoz--hudemaz 1 mpx--i g 001 -- jengrai--
levels d00-- meer niet....dus de wil je de rest nog opsturen, ingepakt, laat ik m'n dochter toch telefonisch helpen..
gr abby |
ik kom er niet uit, ik stuur je ze allemaal nog een keer.
gr corina |
| Gast |
| 09-10-2007 20:10 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik kom er niet uit, ik stuur je ze allemaal nog een keer.
gr corina |
oke, in ieder geval bedankt..
gr abby |
| Gast |
| 09-10-2007 20:53 |
|
|
|
ja, ik had ook te weinig maar dat was me n eigen domme fout, had één mail van corina wel bekeken, maar er verder niks mee gedaan, maar gelukkig had ik alles nog, en morgen ga ik wel weer ff tellen, dus dan hoor je het morgen wel
gr. thea |
| Gast |
| 09-10-2007 21:46 |
|
|
|
goh, ik heb het zomaar zelf gedaan, heb wel een beetje gekeken hoe mijn dochter het deed, maar wist het niet echt, ik deed mar wat, en het lukte zowaar....
gr abby |
| Corina |
| 09-10-2007 21:48 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | goh, ik heb het zomaar zelf gedaan, heb wel een beetje gekeken hoe mijn dochter het deed, maar wist het niet echt, ik deed mar wat, en het lukte zowaar....
gr abby |
heb je ze nu allemaal?
gr corina |
| Gast |
| 10-10-2007 0:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ow wat geweldig voor je abbie, jah ik ben overal en nergens, ik heb van alles wat, hihhi
gr. thea
Sinds ik niet meer gereageerd heb heb ik ook geen winplex meer gespeeld. Ben momenteel veelste druk met andere dingen. Zal binnenkort weer is een poging doen:)
Gr tollie |
| Gast |
| 10-10-2007 6:45 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb je ze nu allemaal?
gr corina |
ik geloof het wel.. bedankt...
gr abby |
|
|
|