|
|
|
|
| Gast |
| 10-10-2007 13:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Sinds ik niet meer gereageerd heb heb ik ook geen winplex meer gespeeld. Ben momenteel veelste druk met andere dingen. Zal binnenkort weer is een poging doen:)
Gr tollie |
ben je al verhuisd ? in het begin van het forum vertelde ik dat we een huis hadden gekocht, dat nog gebouwd moest worden, nou dat heeft een hoop ellende veroorzaakt, degene die ons het huis heeft verkocht zou ook de hypotheek behartigen, nou ze heeft ons 9 maanden aan het lijntje gehouden, en de notaris kwam al met aanmaningen,nou blek dat ze d hypotheek nog niet eens had aangevraagd, dit vertel ik in het kort, maar het was een toestand, we hebben het contract ontbonden want we waren het zat, maar de verkoper wilde dus 10% van de koopsom ,omdat we ons niet aan het contract hadden gehouden, maar nu wil het dat de garantiefonds waar mee de koop was gedaan failliet was, en wij dus recht hadden op 20% van hun kant, omdat zij zich niet aan het contract hadden gehouden, ze gingen daar natuurlijk tegenin, maar het lot was met ons, ook de bouwer bleek failliet te zijn, nu staan we helemaal ijzersterk.
we hebben intussen een ander huis gekocht, een vrijstaande woning uit 1850, en de hypotheek was binnen 6 weken rond, 15 januari is de overdracht, nu ons huis nog verkopen, en alle stress is geleden, en wachten op de 20% die we te goed hebben, plus alle geleden financiele schade, bij elkaar zo'n 40.000 euro, kunnen we mooi meubels voor kopen voor het huis...
wel regelmatig terug komen hoor, want we hebben straks je hulp hard nodig bij de Russische levels.
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 10-10-2007 20:01 |
|
|
|
zijn jullie allemaal druk bezig met die russische levels? en hoe bevalt het abby, wel makkelijk he?(tenminste tot nu toe)
gr. thea |
| Corina |
| 10-10-2007 20:36 |
|
|
|
sommige zijn heel makkelijk, zoals darlok d001. Beetje kinderachtig eigenlijk. maar andere levels zijn toch wel moeilijk. ben overal en nergens bezig. ook wel weer bij de dlevels. maar loop soms toch weer vast. maar we houden hoop.
gr corina |
| Corina |
| 10-10-2007 20:38 d1 level 1 |
|
|
|
he abby, hoe is het het d1 level. heb je het nog geprobeerd?
gr corina |
| Gast |
| 10-10-2007 21:07 Re: d1 level 1 |
|
|
|
| Corina schreef: | he abby, hoe is het het d1 level. heb je het nog geprobeerd?
gr corina |
was het even vergeten, verslaafd aan de rus levels, ga nu gelijk even proberen, tot zo...
gr abby |
| Gast |
| 10-10-2007 21:27 d1 level 1 |
|
|
|
nou ik heb hem weer een paar keer moeten doen , tot ik eindelijk bij het einde was, als je daar dat glitterding hebt laten ontploffen,(zorgen dat het poortje mee ontploft)da ga je nar rechts zuig het groen onder die bal weg en lat de bal in het vakje vallen, ga er overheen, en zet de rode diskette rechts in het hoekje, zodra hij ontploft naar boven gaan, rechts eroverheen naar beneden, heel simpel eigenlijk,
gr abby |
| Corina |
| 10-10-2007 22:08 Re: d1 level 1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou ik heb hem weer een paar keer moeten doen , tot ik eindelijk bij het einde was, als je daar dat glitterding hebt laten ontploffen,(zorgen dat het poortje mee ontploft)da ga je nar rechts zuig het groen onder die bal weg en lat de bal in het vakje vallen, ga er overheen, en zet de rode diskette rechts in het hoekje, zodra hij ontploft naar boven gaan, rechts eroverheen naar beneden, heel simpel eigenlijk,
gr abby |
ik hem 'm een paar keer gedaan, maar het valt niet goed. de ene keer ligt de infotron tussen de ballen en de andere keer ligt hij wel bovenop, maar als je 'm hebt gepakt, kan je niet meer naar rechts door de gravity. WAT DOE IK VERKEERD????????
gr corina |
| Corina |
| 10-10-2007 22:12 |
|
|
|
Laat maar, ik heb te vroeg zitten zeuren. het is me gelukt. bedankt abby.
gr corina |
| Gast |
| 10-10-2007 22:22 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zijn jullie allemaal druk bezig met die russische levels? en hoe bevalt het abby, wel makkelijk he?(tenminste tot nu toe)
gr. thea |
ze zijn best makkelijk, maar er zijn er toch een paar die niet lukken, bv infotrons te weinig, maar dat is van latere zorg,
gr abby |
| Gast |
| 11-10-2007 9:17 |
|
|
|
Hallo allemaal,
Heb onderhand een aantal d levels uitgespeeld, maar ik zag net dat er een link op staat voor nieuwe levels.
bedank. was eigenlijk wel een keer aan wat nieuws toe.
vaak zelfden geprobeerd, maar lukt nog niet echt.
dus nu maar de nieuwen proberen en dan later maar weer verder met de d levels.
groetjes Henriette |
| soadownt |
| 11-10-2007 17:53 Re: lvl 60 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik begin eerst bij die vak ervoor met al die infotrons, want dat heeft er mee te maken, ga daar bij de onderste 3 ballen stan, onder en boven zuigen en een stap naar rechts , als de ballen gevallen zijn ga je naar boven en duw die rechtse bal helemaal naar rechts en de volgende die van de infotron valt ook, pak die twee infotron en ga naar beneden en 1 naar links, blijf daar even staan tot de ballen gevallen zijn weer 1 naar links en weer wachten tot de ballen gevallen zijn en weer 1 naar links, tot je er bent en zuig dan het groen weg naast de bal links, dan bij de bovenste twee ballen groen weghalen, de bovenste bal valt dan 1 naar rechts, ga eroverheen naar helemaal naar links en naar beneden en naar rechts en duw de bal naar rechts,en de bal die valt helemaal naar links, duw de bal daarboven die op het groen ligt naar rechts en ga gelijktijdig met de bal naar beneden om hem op die rij ballen naar rechts te duwen, en dan de laatste bal naar links duwen, denk dat je nu wel de rest kan.
gr abby |
ooh bedankt je hebt m'n leven gered...
ik zit nu vast bij de volgende levels (ten minste de enige waar ik in geinteresseerd ben)
classic:
56 keep cool!!
58 all together!
61 pre-ignition!
63 phil's first!
d 98:
14 cave K - 120
18 cave N - 150
34 blast - 226
35 clash - 110
d 95:
3 stone age
4 collector
5 easy deal
6 down they fall!
asl je denkt mij goeie info te kunne geven of wat meer wilt weten over waar ik precies vast zit, dan hoor ik get graag
<..> soadownt <..> |
| Corina |
| 11-10-2007 18:29 d98 18 |
|
|
|
is niet zo heel moeilijk. je moet zo'n glitterding vrij laten en leiden naar een bal, die je op 'm laat vallen.
gr corina |
| Corina |
| 11-10-2007 18:31 d98 34 |
|
|
|
hier moet je het trucje toepassen om het schaartje de andere kant op te laten gaan: wachten dat hij vlak bij je is en dan weglopen. |
| Gast |
| 11-10-2007 18:53 |
|
|
|
hebben jullie ook maar een paar levels van muzozavr?, 14 heb ik er
gr. thea |
| Gast |
| 11-10-2007 21:12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hebben jullie ook maar een paar levels van muzozavr?, 14 heb ik er
gr. thea |
daar heb ik nog niets van gespeeld , dus dat weet ik niet, van ve grand action, heb ik zelfs maar 1 level, en bij dat level kan je ook niet op de tab knop kijken en jij?
gr abby |
| Gast |
| 11-10-2007 21:13 Re: lvl 60 |
|
|
|
| soadownt schreef: | ooh bedankt je hebt m'n leven gered...
ik zit nu vast bij de volgende levels (ten minste de enige waar ik in geinteresseerd ben)
classic:
56 keep cool!!
58 all together!
61 pre-ignition!
63 phil's first!
d 98:
14 cave K - 120
18 cave N - 150
34 blast - 226
35 clash - 110
d 95:
3 stone age
4 collector
5 easy deal
6 down they fall!
asl je denkt mij goeie info te kunne geven of wat meer wilt weten over waar ik precies vast zit, dan hoor ik get graag
<..> soadownt <..> |
laten we bij het eerste beginnen, level 56, wat wil je daar van weten?
dan leg ik het uit.gr abby |
| Gast |
| 11-10-2007 21:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hebben jullie ook maar een paar levels van muzozavr?, 14 heb ik er
gr. thea |
heb net even gespeeld, ve grand action, is 1 heel groot level van een heleboel levels ,je blijft steeds verder zakken naar een nieuw level, wel leuk, maar als je halvewege af gaat is wat minder , geen zin om weer opnieuw te beginnen, even verder kijken maar,
gr abby |
| soadownt |
| 11-10-2007 21:55 Re: lvl 60 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | laten we bij het eerste beginnen, level 56, wat wil je daar van weten?
dan leg ik het uit.gr abby |
nou ik ken het level nog best aardig maar het gaat ieder keer weer fout bij het meest rechtse stuk...
het enige wat ik wil weten is welke bal het beste bruikbaar is voor welk vak (en eventueel welke schaar) |
| Gast |
| 11-10-2007 22:35 Re: lvl 60 |
|
|
|
| soadownt schreef: | nou ik ken het level nog best aardig maar het gaat ieder keer weer fout bij het meest rechtse stuk...
het enige wat ik wil weten is welke bal het beste bruikbaar is voor welk vak (en eventueel welke schaar) |
nog even een vraag, hebben we het over level 56? boven je antwoord zie ik level 60 staan, even voor alle duidelijkheid, het is nu laat, als ik weet welke level zal ik hem morgen uitleggen.
gr abby |
| Gast |
| 12-10-2007 18:09 |
|
|
|
zo filoz heeft ook maar 33 levels, daar ben ik dus ook mee klaar, dat gaat lekker snel, en hoe gaat het met abby en corina?
gr. thea |
| Corina |
| 12-10-2007 18:15 |
|
|
|
filoz heb ik op 2 na ook uitgespeeld. ben nu met ve-levels d.001 level 32 bezig. de russische levels vind ik leuker dan de d-levels. daar snap ik vaak niets van.
gr corina |
| Gast |
| 12-10-2007 19:09 |
|
|
|
gaat mij precies zo, met die d-levels moet ik steeds vragen aan abby, en misschien vindt ze dat niet erg, maar voor mezelf.......
gr. thea |
| Gast |
| 12-10-2007 20:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | gaat mij precies zo, met die d-levels moet ik steeds vragen aan abby, en misschien vindt ze dat niet erg, maar voor mezelf.......
gr. thea |
ik vind wel dat je een hoop dezelfde levels tegenkomt, hebben jullie dat niet gemerkt?
gr abby |
| Gast |
| 12-10-2007 20:36 |
|
|
|
zin om te lachen?ga dan darlok d01 spelen, je speelt hem denk ik in 10 minuten wel uit, ben nu bij level 25 en 2 minuten geleden begonnen,,,
gr abby |
| Gast |
| 12-10-2007 20:37 |
|
|
|
jawel, daarom is het ook makkelijker, hihihihi
gr. thea |
| Gast |
| 12-10-2007 20:38 |
|
|
|
ja klopt, ik ben er eerst mee gekapt, het werd een beetje te eentonig
gr. thea |
| soadownt |
| 13-10-2007 10:23 Re: lvl 60 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nog even een vraag, hebben we het over level 56? boven je antwoord zie ik level 60 staan, even voor alle duidelijkheid, het is nu laat, als ik weet welke level zal ik hem morgen uitleggen.
gr abby |
ja we hebben het over 56, waarschijnlijk gewoon dom van me... |
| Gast |
| 13-10-2007 13:56 Re: level 55, 61 en 63 |
|
|
|
[quote="Anonymous"LEVEL 57 nou hier komt hij , ga 2 naar links en helemaal naar boven, tot aan dat je naar links kan over het bruin, ga dan 8 plaatsen naar links en dan 2 omhoog en weer naar links tot de groene diskette, ga er overheen naar links en duw de groene diskette naar rechts tot het eind van het groene vlak, ga er onderstaan en vlug naar beneden en 1 naar links, de diskette valt mee, maar als je hem meteen naar rechts duwt ontploft hij niet, duw hem aan het eind naar beneden en het bruine vakje springt open, laat de voorste bal boven naar beneden vallen en duw hem 1 naar rechts zodat hij nog net niet naar beneden valt, ga naar beneden en helemaal naar rechts, en weer 2 terug naar links, ga 2 omhoog om de schaar vrij te laten en meteen wer naar beneden en naar links, en naar boven achter de bal staan, duw de bal naar rechts op het moment dat de schaar de 3de bruine blok passeert, de bal valt op de schaar en de bovenste 3 blokken is nu een stuk uit, laat de volgende bal vallen en duw hem 2 naar rechts, ga weer naar beneden zonder groen weg te halen, de volgende schaar van onderen vrijlaten en weer onderlangs vlug terug
achter de bal staan,zodra de schaar de hoek om gaat naar links de bal er weer op gooien , en je bent weer een stukje verder, dan de derde schaar
op de zelfde manier vrijlaten, maar de bal pas gooien nadat hij de hoek is
om gegaan en weer naar boven wil komen, als je iets te vroeg gooit dan
ontploft de infotron ook, en als dat is gelukt kan je eerst de onderkant
naar links vrijmaken voor je naar rechts gaat.
gr abby
gr abby[/quote] |
| Gast |
| 13-10-2007 14:00 Re: lvl 60 |
|
|
|
| soadownt schreef: | | ja we hebben het over 56, waarschijnlijk gewoon dom van me... |
nou ben ik stom, zit ik level 57 uit te leggen inplaats van 56, maar nu moet je weer even tot vanavond wachten, heb even geen tijd meer, maar hij komt eraan.
gr abby |
| Gast |
| 13-10-2007 15:35 Re: lvl 60 |
|
|
|
| soadownt schreef: | | ja we hebben het over 56, waarschijnlijk gewoon dom van me... |
als je dat vak in komt ga je helemaal naar rechts tot de E. doe dan 2 stappen terug naar links en ga helemaal naar boven en dan naar rechts tot de bal, ga weer terug naar beneden naar de E en ga boven de E naar boven en duw de bovenste bal naar links naar beneden, en duw hem naar links, als je nu goed kijkt, dan zie je dat je voor elke vak wel een bal hebt, het maakt niet uit hoe je het doet, als ze maar goed komen te liggen, als je er nog niet uit komt hoor ikhet wel, zal vanavond naar de volgende kijken.
voor die 2 vakken daar beneden heb je maar 1 bal nodig , als je de schaar ertussen omhoog laat komen,
gr abby |
|
|
|