NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
13-10-2007 15:59 soadownt Reageer met quote

waar zit je vast bij level 58, als je nu de rest ook gelijk zegt waar je vast zit, kan ik achter elkaar door gaan, level 63 vind je trouwens helemaal beschreven, alleen niet op dit forum, dan moet je hier beneden op oke drukken bij ga naar supaplex, dan zie een hele lijst, daar kijk je bij supaplex voor windows xp en op pagina 5 en 6 staat het helemaal beschreven.
grabby

Corina
13-10-2007 20:15  Reageer met quote

wat is het stil op het forum! iedereen druk bezig met die russische levels?
met welk level zijn jullie bezig. ikzelf zit al een tijdje te modderen op SERPENTE.
gr corina
Gast
13-10-2007 21:56  Reageer met quote

ik ben er in ieder geval, ik zit met level 37, van levelsku, kom steeds één tekort
gr. thea
Gast
13-10-2007 22:09  Reageer met quote

en ik zit te emmeren met Aoiaou iiaouciaa( probeer het eens uit te spreken) met level 11, de 2 infotrons aan de rechterkant, hebben jullie die?
gr abby
Gast
13-10-2007 22:48  Reageer met quote

Corina schreef:
wat is het stil op het forum! iedereen druk bezig met die russische levels?
met welk level zijn jullie bezig. ikzelf zit al een tijdje te modderen op SERPENTE.
gr corina

serpente heb ik niet kom ik achter, en jij thea?
gr abby
Corina
13-10-2007 23:44  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben er in ieder geval, ik zit met level 37, van levelsku, kom steeds één tekort
gr. thea

daar ben ik nog niet. ben bij 27.
Corina
13-10-2007 23:47  Reageer met quote

Anonymous schreef:
en ik zit te emmeren met Aoiaou iiaouciaa( probeer het eens uit te spreken) met level 11, de 2 infotrons aan de rechterkant, hebben jullie die?
gr abby

ben bij level 10, heb 11 nog niet geprobeerd. heb serpente trouwens al gehaald, was toch niet zo moeilijk.
gr corina
Gast
14-10-2007 8:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
serpente heb ik niet kom ik achter, en jij thea?
gr abby

snap hem al level 17 van elly...
gr abby
Gast
14-10-2007 14:03 D94 Level 14,17,18 en 19 Reageer met quote

Beste Supaplexers,

Van D94 wil ik heel graag weten hoe vooral nummer 14 moet.
Ook 17, 18 en 19 heb ik ik nog niet voor elkaar.

Wie o wie kan mij helpen.

Titus
Gast
14-10-2007 15:55  Reageer met quote

heb ook maar 21 levels van elly.....
gr. thea
Gast
14-10-2007 18:12 Re: D94 Level 14,17,18 en 19 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Beste Supaplexers,

Titus

kom net thuis, en moet nog eten, maar vanavond zal ik er naar kijken.
gr abby
Gast
14-10-2007 19:25 Re: D94 Level 14,17,18 en 19 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Beste Supaplexers,

Titus

nr 14 is haast niet te doen het is me 1x perongeluk gelukt, daarna nooit meer, meteen naar rechts rennen en bij het poortje 1omhoog en naar links ,
level 17 eerst de rode pakken en beginnen bij de 4de E van rechts en naar boven werken het midden en rechts boven naar links werken, weet niet goed meer hoe, dus even proberen, level 18.. 1 naar links en naar boven en naar links laat het glitterding vrij in de hoek links boven en gooi de bal naar beneden , duw hem naar rechts tegen het vakje waar de schaar zit, boven de groene lijn, ga erom heen en haal die groene lijn weg en wacht op het glitterding, en de E links boven blijft heel, de andere kan je gewoon kapot knallen, level 19..daar valt eigelijk niets uit te leggen, vlug zijn en slim, de schaartjes kan je terug sturen door , als ze vlak naast je zijn een stap opzij te doen en de schaar gaat terug, meer kan ik niet zeggen,
gr abby
Gast
14-10-2007 19:53  Reageer met quote

Corina schreef:
ben bij level 10, heb 11 nog niet geprobeerd. heb serpente trouwens al gehaald, was toch niet zo moeilijk.
gr corina

heb hem al, gewoon meteen recht naar beneden en helemaal naar rechts zonder te haperen.
gr abby
Gast
14-10-2007 20:12  Reageer met quote

ik ben met pixel d02 aan het stoeien, ben bij level 59
gr. thea
Corina
14-10-2007 23:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem al, gewoon meteen recht naar beneden en helemaal naar rechts zonder te haperen.
gr abby

hoe doe je dat als je al die bommen rechts hebt gehad?
gr corina
Gast
15-10-2007 7:42  Reageer met quote

Corina schreef:
hoe doe je dat als je al die bommen rechts hebt gehad?
gr corina

je duikt het vak in met de infotrons, en een bal valt mee op de groene diskettes, vliegensvlug eerst de infotrons in het hoekje pakken , anders knalt hij mee, en vlug de andere infotrons en ndan naar boven en naar links voordat de ballen rechts naar beneden komen,haal al het groen weg voor je naar beneden en naar links gaat, als je het goed doet en je op de plaats van die infotron gaat staan in het vakje dan valt alles zo, dat je via die 3 infotrons weer naar boven kan en die 4de infotron kan pakken en dan gewoon de weg volgen naar rechts naar de E.
als je rechts boven in de hoek be doelt, door het poortje,nadat je hem hebt ontplft met de rode diskette, over de ballen heen de infotrons pakken , naar beneden en naar links de eerste infotron pakken en de 2de zuigen bal naar rechts duwen, en weer naar boven groen weghalen en naar rechts, tot je precies boven de infotrons staat beneden en via die infotrons naar rechts, die 5 infotrons in het hoekje pakken, dan zie 1 bal op een groen vlakje liggen ,haal het groen erboven weg, en laat die bal op een schaar vallen, en je kunt naar beneden.
gr abby
Corina
15-10-2007 11:56  Reageer met quote

abby en thea, ik heb jullie via de mail nog een level gestuurd.
gr corina
Corina
15-10-2007 13:51  Reageer met quote

abby, ik bedoel dat stukje waar je eerst die infotrons moet pakken en ook in dat hoekje inderdaad. daarna moet je weer naar boven voordat die ballen vallen. maar als die ballen gevallen zijn zit ik links vast. wat doe ik verkeerd?
gr corina
Gast
15-10-2007 14:58  Reageer met quote

over welke level hebben jullie het eigenlijk???????
gr. thea
Gast
15-10-2007 14:59  Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ik bedoel dat stukje waar je eerst die infotrons moet pakken en ook in dat hoekje inderdaad. daarna moet je weer naar boven voordat die ballen vallen. maar als die ballen gevallen zijn zit ik links vast. wat doe ik verkeerd?
gr corina

heel even iets duidelijker zeggen waar je precies bedoelt,
o ja en bedankt voor de level...
gr abby
Gast
15-10-2007 15:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
over welke level hebben jullie het eigenlijk???????
gr. thea

level 11 van A<<ua dat
gr abby
Gast
15-10-2007 15:18  Reageer met quote

Corina schreef:
abby en thea, ik heb jullie via de mail nog een level gestuurd.
gr corina

heel stom, de 2de keer dat je me levels stuurde lukte het me in 1x om ze op winplex te krijgen, nu doe ik hetzelfde, en ik zie hem wel in de map winplex zitten maar ik krijg hem niet op het spel, wat doe ik nu weer verkeerd?
gr abby
Gast
15-10-2007 15:34  Reageer met quote

oke, bedankt corina, ga ff met me n eten bezig, dan kijk ik er na het eten naar
gr. thea
Corina
15-10-2007 16:07  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heel stom, de 2de keer dat je me levels stuurde lukte het me in 1x om ze op winplex te krijgen, nu doe ik hetzelfde, en ik zie hem wel in de map winplex zitten maar ik krijg hem niet op het spel, wat doe ik nu weer verkeerd?
gr abby

je moet 'm in de levelsmap van winplex doen, dus eerst even dubbelklikken op winplex en daarna op de map levels.

verder bedoel ik dat stuk waar de groene diskettes in het vierkant om die infotrons zitten en je eerst de infotrons in het hoekje weg moet halen, anders ontploft hij mee. daarna moet je weer naar boven, maar dan vallen al die ballen naar beneden.
gr corina
Gast
15-10-2007 16:35  Reageer met quote

Corina schreef:
je moet 'm in de levelsmap van winplex doen, dus eerst even dubbelklikken op winplex en daarna op de map levels.

verder bedoel ik dat stuk waar de groene diskettes in het vierkant om die infotrons zitten en je eerst de infotrons in het hoekje weg moet halen, anders ontploft hij mee. daarna moet je weer naar boven, maar dan vallen al die ballen naar beneden.
gr corina

het is ook de bedoeling om dit heel snel te doen, gauw de hoekjes en dan de rest en meteen naar boven ,bij mij ontploft de ballen en komen nar beneden, op het moment dat ik dar naar boven komt, als je goed kijkt , hoef je niet door het poortje, aan de linkerkant is een stukje ontploft waar je door kan, ga straks weer proberen die level erin te oen,
gr abby
Gast
15-10-2007 16:40  Reageer met quote

ik denk dat corina bedoelt die linkse vak beneden? gewoon die infotron wehalen die tegen die bal aanligt en die infotron eronder, dan kan je zo die infotronnen boven weghalen, en dan naar beneden
gr. thea
Gast
15-10-2007 17:08  Reageer met quote

ik zit ook met die level, en ik ben nu op het eind moet nog 5 infotrons, hoe krijg ik die infotrons tussen die ballen weg?
Gast
15-10-2007 17:11  Reageer met quote

bedankt corina voor die ene level, heb hem al in de map
gr. thea
Corina
15-10-2007 19:08  Reageer met quote

bedankt abby, ik heb 'm gehaald, eindelijk.
gr corina
Gast
15-10-2007 19:59  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik zit ook met die level, en ik ben nu op het eind moet nog 5 infotrons, hoe krijg ik die infotrons tussen die ballen weg?

dat heb ik boven uitgelegd, het begint met je duikt naar beneden het vak in,
gr abby
ps corine het lukt me niet om het level dat je me gestuurd hebt in het spel te krijgen, hij staat opgeslagen in c maar als ik hem naar winplex sleep gebeurd er niets, hij staat nu wel in winplex, maar nog steeds niet in het spel, en als ik dubbelklik op winplex komt het spel in beeld en kan ik niet meer op dat level klikken, ??????????????
gr abby
Plaats Reactie Pagina 105 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: