NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
25-10-2007 16:47 Re: level 6, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke, misschien wel goed uitelegt, maar ik snap er geen sikkepit van, kweet alleen dat ie op die gele diskette moet vallen, maar hoe......
gr. thea

je ziet toch al die infotrons boven je?ga recht naar boven tot de E en dan naar rechts oder die infotron door, nog een flink stuk naar rechts en naarbeneden. ga staan boven de eerste infotron beneden bij die gele diskette,en haal het groen weg boven de gele diskette, ga dan weer boven de infotron staan, ga dan 1 naar links en dan naar boven tot de infotron , laat die infotron naar beneden vallen, ga daar weer boven staan, en weer 1 naar links en naar boven tot de infotron en laat hem vallen, enz tot je boven bent en dan zie je vanzelf een infotron die overblijft die je naar beneden kan laten vallen op de gele diskette, je moet me wel 86 van ve 1 uitleggen hoor, je weet toch vast nog wel hoe je het ongeveer deed,
gr abby

Gast
25-10-2007 16:48  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb 5 wel van jengray, maar heb je het wel goed gelezen? ik heb level 86 van ve-1 gehaald, en level 6 van jengray niet
gr. thea

o ja hoe kom je lang de groene diskettes bij 5 jengray?
gr abby
Gast
25-10-2007 16:53  Reageer met quote

ga ik level 5 van jengray nog een keer proberen, lukt het ineens, nu 86 ve 1 nog.
gr abby
Gast
25-10-2007 17:22 ve-1 level 86 Reageer met quote

ik weet nog uit me n hoofd, dat je die rode bommen zo neer moet zetten in dat eerste vak dat de uitgang ook mee ontploft, dan krijg je geen last van gravitie. ik zal hem zelf ook nog ff proberen
gr. thea
Gast
25-10-2007 17:29 ve-1 level 86 Reageer met quote

ja zo moet ie dus, dat moet jou dan zeker ook lukken
gr. thea
Gast
25-10-2007 17:30  Reageer met quote

die uitleg was voldoende, ik heb hem meteen gehaald,
gr abby
Gast
25-10-2007 17:50 jengray, level 6 Reageer met quote

heb hem gehaald hoor abby, nog bedankt voor de uitleg
gr. thea
Gast
25-10-2007 19:06 level 16, jengray Reageer met quote

ik kom nogal wat infotrons tekort bij dit level, wat doe ik nu weer fout!!!!
gr. thea
Corina
25-10-2007 19:36 jengray 5 en 6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
o ja hoe kom je lang de groene diskettes bij 5 jengray?
gr abby

hoi thea, zou je misschien willen vertellen hoe je daar langs komt en misschien ook willen uitleggen hoe 6 van jengray gaat, ik kom er steeds 1 tekort.
gr corina
Gast
25-10-2007 19:51 Re: jengray 5 en 6 Reageer met quote

Corina schreef:
hoi thea, zou je misschien willen vertellen hoe je daar langs komt en misschien ook willen uitleggen hoe 6 van jengray gaat, ik kom er steeds 1 tekort.
gr corina

je gaat vlug naar boven en duwt de gele diskette naar rechts, 1 of 2 zetten dat weet ik niet meer en vlug terug naar beneden , de ontploffing houdt op, 6 heb ik net boven uitgelegd, waar gaat het dan fout?
gr abby
Corina
25-10-2007 19:53 jengray 6 Reageer met quote

ik zie wat ik verkeerd deed, heb hem nu gehaald. Ik snap alleen 5 nog niet.
gr corina
Gast
25-10-2007 20:11 Re: level 16, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik kom nogal wat infotrons tekort bij dit level, wat doe ik nu weer fout!!!!
gr. thea

daar ben ik ook een hele tijd mee bezig geweest, zal het proberen uit te leggen, helemaal links de gele diskettes, infotronnen er tussen uit halen, en de diskettes weer op zijn plaats zetten, kijk goed naar de groene diskettes,
ga naar boven tot je gelijk staat naast de bovenste groene diskette aan de linkerkant, ga naar rechts en haal dat groen weg tot de groene diskette, ga weer naar links naar boven over dat vak heen naar de andere kant van die groene diskettes en als je goed kijkt zie je dat je onder die groene diskette
(niet de bovenste, maar die er onder)kan gaan staan, zuig de infotronlinks weg en laat de diskette vallen en duw hem naar rechts, zo kan je alle groene diskettes verplaatsen, die bovenste duw je naar links tot de rand, die gooi je straks op dat glitterding, haal helemaal beneden groen weg en laat de groene diskettes helemaal naar beneden zakken en duw ze naar links de eerste helemaal onder de gele diskette, de volgende ernaast enz , 1 groene diskette duw je naar links tot de rand, 1 of 2 plaatsen onder de bovenste diskette die je gaat gooien, zorg dat het glitterding van boven erin gaat en als hij weer bijna boven is gooien, o ja de bovenste gele diskettes wat naar beneden aanschuiven, anders ontploffen ze niet,
gr abby
Gast
25-10-2007 20:13 Re: jengray 6 Reageer met quote

Corina schreef:
ik zie wat ik verkeerd deed, heb hem nu gehaald. Ik snap alleen 5 nog niet.
gr corina

daar moet je geluk mee hebben, kan heel vaak fout gaan, precies zoals ik zei, vlug naar boven gele diskette opschuiven en terug, ineens gaat het een keer goed, gewoon blijven herhalen.
gr abby
Gast
25-10-2007 20:30  Reageer met quote

ow ik zie dat alles is uitgelegt, heb jij alle levels van jengray al gehad abby?
gr. thea
Gast
25-10-2007 20:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ow ik zie dat alles is uitgelegt, heb jij alle levels van jengray al gehad abby?
gr. thea

nee, ben bij 26, alleen 23 heb ik even over geslagen, tot nadere order, had ik even geen zin meer in,
gr abby
Gast
25-10-2007 21:43 jengray Reageer met quote

ik ben nu bij level 23, maar ik ga eerst afsluiten, welterusten allemaal
gr. thea
Gast
25-10-2007 22:20 Re: jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben nu bij level 23, maar ik ga eerst afsluiten, welterusten allemaal
gr. thea

welterusten, ben bij 28,
gr abby
Corina
25-10-2007 22:53 jengray 16 Reageer met quote

kan iemand mij vertellen hoe je hier die extra infotrons kan krijgen?
gr corina
Gast
26-10-2007 7:52 Re: jengray 16 Reageer met quote

Corina schreef:
kan iemand mij vertellen hoe je hier die extra infotrons kan krijgen?
gr corina

kijk hier een paar naar boven, heb ik aan thea uitgelegd.
gr abby
Gast
26-10-2007 17:01  Reageer met quote

23 en 28 had ik overgeslagen van jengray en ben bij 35 en die doet het bij mij niet, ik hoor het wel of hij bij jullie het ook niet doen.
gr abby
Gast
26-10-2007 17:12  Reageer met quote

ik ben al twee uur met level 23 van jengray bezig, ik zal en ik moet hem krijgen, mocht ik per ongeluk hem WEL krijgen, laat ik het je weten
gr. thea
Gast
26-10-2007 17:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben al twee uur met level 23 van jengray bezig, ik zal en ik moet hem krijgen, mocht ik per ongeluk hem WEL krijgen, laat ik het je weten
gr. thea

weet wel hoe hij moet, maar kom 1 schaar of bom te kort bij het begin,
was het puzzelen even zat,
gr abby
Gast
26-10-2007 19:16  Reageer met quote

ja ik ben er ook zat van, ben nu met d00 bezig level 11, maar daar kom ik ook niet uit, heb jij die levels al abby? of corina?
gr. thea
Gast
26-10-2007 20:03  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja ik ben er ook zat van, ben nu met d00 bezig level 11, maar daar kom ik ook niet uit, heb jij die levels al abby? of corina?
gr. thea

ben ook met d00 bezig, maar 11 heb ik nog niet, zal hem nu eerst even doen, dan weet ik weer waarom ik hem hebt overgeslagen, tot straks...
gr abby
Gast
26-10-2007 20:16 d00 level 11 Reageer met quote

ik kom niet zo snel bij die E, verder is het geen probleem, maar ik probeer het nog eens
gr. thea
Gast
26-10-2007 20:25 level 11 doo Reageer met quote

ben er al doorheen hoor, denk dat je bedoelt bij die groene dis kettes, je begint onder aan, eerst die 2 ballen die daar vlak boven op een groen vlakje liggen 1 voor 1 laten vallen, en helemaal naar links duwen naar beneden, heb je daar gen last meer van, dan haal je het groen weg boven de 1ste infotron pak die infotron en laat dat vlakje groen eronder zitten, en laat de eerste 2 ballen vallen, pak de volgende infotron en duw de bal die naar beneden was gevallen op die tree, en laat de volgende 2 ballen vallen, infotron pakken en bal op die plaats duwen, laat de laatste 2 ballen vallen en je kunt de infotrons pakken, de laatste boven pak je pas als je alle infotrons overal hebt gepakt, pak die laatste infotron en ga heel vlug met de ontploffing mee naar beneden, de ontploffing moet een bocht om en de E ligt vrij en je kunt er vlug naar toe voor hij ontploft, je hoeft dus niet om te lopen,
gr abby
Gast
26-10-2007 20:25 level 11, d00 Reageer met quote

ik heb hem hoor abby, het is gelukt, moest binnendoor naar de E, en jij?
gr. thea
Gast
26-10-2007 20:26  Reageer met quote

hahahahahaha, dat is ook toevallig
gr. thea
Gast
26-10-2007 20:46 level 15 van d00 Reageer met quote

hoe kom ik door die infotrons en groene diskettes heen?
gr. thea
Gast
26-10-2007 20:56 15 van d00 Reageer met quote

ik bedoel dus niet het eerste vak
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 108 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: