NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
26-10-2007 21:10 15 van d00 Reageer met quote

laat maar abby, heb hem al gehaald
gr. thea

Gast
26-10-2007 21:25 Re: level 15 van d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe kom ik door die infotrons en groene diskettes heen?
gr. thea

ga op het eerste groene vlakje staan, de groene diskette staat nu op je kop rechts zuigen een stap naar links en diskette meteen naar rechts duwen en dan weer terug op het groene vlakje, dan alles paken wat veilig is en raar, ik weet niet precies, maar ik heb heel vlug van boven af naar beneden gedoken, infotrons pakkend en naar links en het lukte nog ook..
gr abby
Gast
26-10-2007 21:26 Re: 15 van d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
laat maar abby, heb hem al gehaald
gr. thea

blijf je nou aan de gang? hi hi
gr abby
Gast
26-10-2007 21:33 level 16, d00 Reageer met quote

kijk nu heb ik een level, waar ik zo wie zo heel slecht in ben, die gele diskettes uit dat vak halen, kweet niet wat dat is, maar dat zie ik gewoon niet
gr. thea
Gast
26-10-2007 21:52 Re: level 16, d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
kijk nu heb ik een level, waar ik zo wie zo heel slecht in ben, die gele diskettes uit dat vak halen, kweet niet wat dat is, maar dat zie ik gewoon niet
gr. thea

kunnen we elkaar en handje geven dat is tollie zijn specialiteit, heel soms valt het kwartje bij mij, maar bij deze zie ik het ook niet,
gr abby
Gast
27-10-2007 12:24 level 86 Reageer met quote

wie kan mij helpen met het begin van level 86. kom er niet uit.
Gast
27-10-2007 13:48 level 8, jengray Reageer met quote

abby? hoe pak ik deze level aan.... begin nu alweer overal vast te zitten
gr. thea
Gast
27-10-2007 16:34 Re: level 8, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

kijk vanavond,
moet even weg,, ik heb hem wel..
gr abby
Gast
27-10-2007 18:11 Re: level 8, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

eigelijk best simpel dat vak met die 2 gele diskettes ,eerst duw je die 2 diskette allebei in de opening en laat ze daar zitten zodat je de bal die in het begin boven je zat, naar links kan duwen over het vak heen helemaal naar links, die groene diskette die je helemaal links ziet die schuif je naar het blokje in dat vak met die 11 infotrons en daar gooi je de bal op , die 2 groene boven allebei op dat vak gooien waar het kastje in zit en de gele allebei bij die 2 vakken links en rechts boven,
gr abby
Gast
27-10-2007 18:28 Re: level 86 Reageer met quote

Anonymous schreef:
wie kan mij helpen met het begin van level 86. kom er niet uit.

de 2de diskette van boven links naar beneden duwen tot de bal bij de uitgang duw de diskette rechts 1 naar rechts, ga dan naar het vak er onder duw die diskette 1 naar onder en 1 naar rechts duw de diskette bij de bal ook naar beneden ernaast,duw de bal naar buiten, dan van die 2 diskettes rechts naast je kan je de onderste in de hoek duwen en als je goed kijkt kan je de rest er zo uit schuiven, je hebt er maar 6 nodig, die 2 vakken boven helemaal links is 1 diskette ertussen voldoende, als je nog meer wilt weten hoor ik het wel,
gr abby
Gast
27-10-2007 20:38 level 26, jengray Reageer met quote

hoe doen jullie dat in het begin met die gele diskettes? ik hou er maar 3 over
gr. thea
Gast
27-10-2007 20:44 Re: level 26, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe doen jullie dat in het begin met die gele diskettes? ik hou er maar 3 over
gr. thea

dat is ook genoeg, die zijn voor de rechterkant bovenaan, dat vak eronder zie je weer die trap van infotrons en dan heb je nog die rode diskette voor dat grote vak bij die pijltjes,
gr abby
Corina
27-10-2007 22:35 jengray 23 Reageer met quote

wie kan mij vertellen hoe ik het in het begin moet doen nadat die groene diskettes zijn ontploft. ik krijg niet alle infotrons uit die stapel.
gr corina
Corina
27-10-2007 22:48 jengray 23 Reageer met quote

laat maar, ik heb het al uitgedokterd. maar wat ik niet snap hoe die E ontploft en wat ik daar aan moet doen.
gr corina
Corina
27-10-2007 22:54 jengray 12 Reageer met quote

ik snap niet hoe je bij de E moet komen. wil iemand mij dat uitleggen?
gr corina
Corina
27-10-2007 23:09 jengray 3 Reageer met quote

ik zit echt helemaal vast. bij level 3 van jengray weet ik niet hoe je aan die extra infotrons moet komen. wie helpt me?
gr corina
Gast
28-10-2007 9:29 Re: jengray 23 Reageer met quote

Corina schreef:
laat maar, ik heb het al uitgedokterd. maar wat ik niet snap hoe die E ontploft en wat ik daar aan moet doen.
gr corina

vertel me hoe je het begin doet, dan kan ik verder, om te zien hoe dat bij de E gaat, ben er nog nooit gewest.
gr abby
Gast
28-10-2007 9:33 Re: jengray 12 Reageer met quote

Corina schreef:
ik snap niet hoe je bij de E moet komen. wil iemand mij dat uitleggen?
gr corina

door met de rode diskette die groene te ontploffen,
gr abby
Gast
28-10-2007 9:37 Re: jengray 3 Reageer met quote

[quote="Corina"]ik zit echt helemaal vast. bij level 3 van jengray weet ik niet hoe je aan die extra infotrons moet komen. wie helpt me?
gr corina[/quote
op het kastje drukken en de 2 infotrons pakken en helemaal links aan het einde die infotron op het glitterding laten vallen op het moment dat hij tegen de groene diskettes staat, er komen genoeg infotrons, de hoofd zaak is ze zo snel mogelijk te pakken en bij de E te komen voor alle groene zijn ontploft, dit vergt enige oefening, maar het is mogelijk,
gr abby
Gast
28-10-2007 10:05 Re: jengray 12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
door met de rode diskette die groene te ontploffen,
gr abby

foutje..... keek niet goed, je duwt de groene diskette gewoon naar rechts en gaat snel door de poortje naar beneden, je bent dan sneller dan de diskette bij de E
gr abby
Gast
28-10-2007 11:07 Re: level 86 Reageer met quote

Anonymous schreef:
de 2de diskette van boven links naar beneden duwen tot de bal bij de uitgang duw de diskette rechts 1 naar rechts, ga dan naar het vak er onder duw die diskette 1 naar onder en 1 naar rechts duw de diskette bij de bal ook naar beneden ernaast,duw de bal naar buiten, dan van die 2 diskettes rechts naast je kan je de onderste in de hoek duwen en als je goed kijkt kan je de rest er zo uit schuiven, je hebt er maar 6 nodig, die 2 vakken boven helemaal links is 1 diskette ertussen voldoende, als je nog meer wilt weten hoor ik het wel,
gr abby

Hoi Abby,

Het is echt erg, maar ik kom al niet uit het eerste vak.
Gast
28-10-2007 11:27 Re: level 86 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Abby,

Het is echt erg, maar ik kom al niet uit het eerste vak.

1 stap naar links, groen onder zuigen, eroverheen naar rechts groene diskette 1naar links duwen en vlug naar beneden, dat vak bedoel je toch?
gr abby
Gast
28-10-2007 11:37 d3 level 8 Reageer met quote

Ik heb de uitleg van Tollie gelezen op pagina 32 maar kom nu niet uit het laatste stukje, Ik weet niet hoe ik naar de E kom. Kunnen jullie me helpen.

Groet
Dora
Gast
28-10-2007 14:27 level 28, jengray Reageer met quote

voordat ik begin met die hele zooi infotrons, hoe hebben jullie dat gedaan, van boven naar beneden, of moet ik die ballen allemaal laten vallen...... ik bedoel dus dat vak helemaal boven
gr. thea
Corina
28-10-2007 15:21 Re: jengray 23 Reageer met quote

Anonymous schreef:
vertel me hoe je het begin doet, dan kan ik verder, om te zien hoe dat bij de E gaat, ben er nog nooit gewest.
gr abby

ik ga omhoog tot die groene diskette en dan naar rechts en haal zoveel infotrons weg dat er nog in iedere rij 3 overblijven. druk ik op de tab zie ik dat helemaal aan de rechterkant de E al weg is.
gr corina
Gast
28-10-2007 15:42 Re: d3 level 8 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik heb de uitleg van Tollie gelezen op pagina 32 maar kom nu niet uit het laatste stukje, Ik weet niet hoe ik naar de E kom. Kunnen jullie me helpen.

Groet
Dora

je ziet die 3 groene diskettes, ga eerst door het buisje naar rechts dan naar boven en helemaal naar links tot je links naast je de bovenste groene diskette hebt ga dan de hele weg weer terug het buisje door naar links en duwt die bovenste groene helemaal naar rechts tot het eind groen boven, 1 naarbeneden en groen naar links weg halen tot de 2de diskette en die ook naar rechts duwen en zo ook met de diskette daaronder, als je de laatste naar rechts hebt geduwd ga je onder die diskettte staan en ga naar links en hij ontploft, en die andere 2 ook en het vakje naar de E springt open,
gr abby
Corina
28-10-2007 15:42 Re: jengray 12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
foutje..... keek niet goed, je duwt de groene diskette gewoon naar rechts en gaat snel door de poortje naar beneden, je bent dan sneller dan de diskette bij de E
gr abby

bedankt abby, ik heb hem gehaald.
gr corina
Gast
28-10-2007 15:44 Re: level 28, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
voordat ik begin met die hele zooi infotrons, hoe hebben jullie dat gedaan, van boven naar beneden, of moet ik die ballen allemaal laten vallen...... ik bedoel dus dat vak helemaal boven
gr. thea

die had ik ook overgeslagen, heb hem ook niet echt nog geprobeerd, ging 2x af bij dat zooitje infotrons en ballen boven en ben naar de volgende gegaan,

gr abby
Gast
28-10-2007 15:49 Re: jengray 23 Reageer met quote

Corina schreef:
ik ga omhoog tot die groene diskette en dan naar rechts en haal zoveel infotrons weg dat er nog in iedere rij 3 overblijven. druk ik op de tab zie ik dat helemaal aan de rechterkant de E al weg is.
gr corina

moet je meteen op tab drukken als je begint, zie je dat dat level dus onmogelijk is, dit kan je nooit voorkomen, goed van je dat je dat heeft gezien, ik ben een hele tijd bezig geweest omdoor het begin heen te komen en het heeft dus geen zin,
gr abby
Gast
28-10-2007 16:22 levedl 83 Reageer met quote

is er ook iemand die mij helpen kan met level 83.
de laatste 2 vakkken linksonder krijg ik maar niet voor elkaar.
de drie ballen die daar liggen vallen steeds verkeerd en zo kan ik niet bij de infotrons. het laatste vak linksonder is me wel eens gelukt maar niet zo vaak.

wie weet hoe ik dit moet doen. dank je. spakie
Plaats Reactie Pagina 109 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 108, 109, 110 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: