|
|
|
|
| Gast |
| 03-07-2007 20:52 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|
|
sorry pokéfan maar je kan wel naar johto/kanto in pokémon emerald |
|
|
|
|
| Gast |
| 04-07-2007 17:35 |
|
|
|
pokefan kun je me een code geven voor een sterke pokémon |
| Gast |
| 05-07-2007 10:32 |
|
|
|
maar die codes zijn wel handig maar hoe doe je ze op de nintendo ds? |
| Gast |
| 05-07-2007 11:40 pokemon |
|
|
|
kan iemand zeggen waar je bij rood heen moet |
| Gast |
| 05-07-2007 11:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | pokefan kun je me een code geven voor een sterke pokémon |
welke? |
| Gast |
| 05-07-2007 12:54 Re: pokemon |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | kan iemand zeggen waar je bij rood heen moet |
wat bedoel je met rood? pokemon rood? |
| Gast |
| 05-07-2007 19:17 legandarische pokemons |
|
|
|
hoi hoe kom je aan die tickets?
ik moet me pokedex 200 pokemons zodat ik cyndaquil kan vangen maar hoe! kan dat als je een paar pokemons daar niet kan vangen?
edit Numix: Graag geen vragen meer stellen over het invoeren van code's etc, deze worden in het vervolg verwijderd. Het hoe en wat staat al uitgelegd op dit forum. |
| Gast |
| 07-07-2007 9:19 fire red |
|
|
|
wat is een metal coat |
| Gast |
| 07-07-2007 9:56 |
|
|
|
hoe krijg je dig waar koop je het? |
| Gast |
| 07-07-2007 9:57 |
|
|
|
| anonymous schreef: | | hoe krijg je dig waar koop je het? |
je kan het krijgen door een trapinch tot lvl 41 te trainen |
| Gast |
| 11-07-2007 13:16 zit vast |
|
|
|
ik heb 346 pokémon maar ik moet nog 1 pokémon van de hoen hebben dat is zangoos en men pokédex zegt dat ik er nog 2 moet hebben maar dat klopt niet wie wil helpen |
| Gast |
| 12-07-2007 8:50 |
|
|
|
zijn die codes voor action replay zo ja als je dit bijv hebt /////// ///// dan moet het toch zo in je action replay
//////////
/////// |
| Gast |
| 12-07-2007 12:51 |
|
|
|
hoe werken action replay codes? zelfde als gameshark? of moet je er iets voor kopen? |
| Gast |
| 13-07-2007 11:06 codes |
|
|
|
waar moet je die codes invoeren dan op de game boy ? |
| Gast |
| 13-07-2007 11:13 code,s bestaan niet! |
|
|
|
Ik weet alleen dat code,s niet bestaan,maar mijn vraag is hoe haal je die mistry ticket? |
| edmond |
| 22-07-2007 9:49 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|
|
ik heb een heeeeeeeeeeel belangrijke vraag
ik heb een visualboy simulator
en heb wat spellen ervoor (roms)
maar ik zoek al een tijdje voor pokemon emerald
ik had er een paar gevonden maar die deden het niet en soms hadden ze het niet wie weet een site daarvoor voor pokemon emerald voor de visual boy simulator die de rom weet van pokemon emerald
bedankt als je het vind. |
| ali g in the house |
| 01-08-2007 10:32 diamond |
|
|
|
eej ff een vraag over pokemon diamond ik heb net de 7e gym verslagen maar ik kom niet verder naar 8e weet iemand wat ik moet zeg please ff snel;) |
| Klaas210 |
| 06-08-2007 19:23 Re: diamond |
|
|
|
| ali g in the house schreef: | | eej ff een vraag over pokemon diamond ik heb net de 7e gym verslagen maar ik kom niet verder naar 8e weet iemand wat ik moet zeg please ff snel;) |
ga naar het onderwerp over diamond en pearl ik heb ook diamond ik kwam ook niet verder dus ik ben maar overnieuw begonne |
| mew |
| 24-12-2007 14:39 |
|
|
|
weet iemand hier hoe je codes moet invullen op sapphire version plz als iemand het weet zeg het dan
alvast bedankt |
| Klaas210 |
| 26-12-2007 12:20 |
|
|
|
| mew schreef: | weet iemand hier hoe je codes moet invullen op sapphire version plz als iemand het weet zeg het dan
alvast bedankt |
heb je action replay of gameshark of soiets dan? |
| Gerben297 |
| 26-12-2007 15:53 Nincada |
|
|
|
Op welk level evolueerd nincada??
en hoe evelueerd Kadabra in alakazam |
| akura |
| 26-12-2007 19:59 |
|
|
|
waar moet ik de Master code in vullen en kan iemand me een cheat geven van MASTERBALLS en als ik die cheat heb ik gevul waar kommen die MASTERBALLS dan A.U.B kunnen jullie mij helpen |
| jeroeny_poke_master |
| 27-12-2007 15:01 Pokémon Diamond |
|
|

|
Heey hebben jullie cheats voor mij,voor pokémon diamond? alvast bedankt! Doei |
| Gerben297 |
| 27-12-2007 15:41 Deoxys |
|
|
|
Waar is het ruimtestation
ik wil deoxys vangen maar ik vind het Ruimtestation niet
kun je me vertellen waar het is of in welk stadje het ligt?
bvd |
| jeroeny_poke_master |
| 27-12-2007 17:09 Re: Stel al je vragen over pokemon hier. |
|
|

|
| Pokefan schreef: | 1. Dragon Scale draagt een horsea bij zich als je hem vangt. Het is wel zeldzaam als hij het bij zich draagt. Dus als je perse Dragon Scale wil moet je veel horea’s vangen en als je geluk hebt heeft hij Dradon Scale bij zich. Veel Succes ermee.
2. Jirachi kun je niet vangen in Sapphire/Ruby of Emerald. Dan moet je naar een Nintendo dag ofzoiets en dan krijg je daar een bonus. Zonder Nintendo kun je hem niet vangen. Als je die bonus heb gekregen kun je in het spel naar de maan waar je Jirachi dan kan vangen. Maar zonder die bonus van Nintendo kan het niet. Best jammer. |
Pokefan, leer normaal te typen... |
| pokémonfreak |
| 27-12-2007 22:36 Deoxys |
|
|
|
Waar en hoe en met wat vang je deoxys op pokemon emerald |
| pokémonfreak |
| 27-12-2007 22:40 Re: Nincada |
|
|
|
| Gerben297 schreef: | Op welk level evolueerd nincada??
en hoe evelueerd Kadabra in alakazam |
lv 20 en kadabra moet je ruilen |
| pokémonfreak |
| 27-12-2007 22:55 |
|
|
|
| Pokefan schreef: | | van ongeveer lv. 80 moet het zeker lukken |
ik heb de pokemon leage gehaald, de sterkste pokemon van me was lv.58 maar nu zijn ze lv.100 |
| pokémonfreak |
| 27-12-2007 22:59 Re: waar zit corfisch? |
|
|
|
| paulie schreef: | | hey weet iemand waar ik in ruby corfisch kan vangen en als die niet in ruby zit in welke game kan ik hem dan vinde?? |
bij petalburg city naast de gym moet je vissen |
| pokémonfreak |
| 27-12-2007 23:12 Re: GameShark |
|
|
|
| Red_lleader schreef: | De GameShark is een machientje dat je kan aansluiten aan je GameBoy bijvoorbeeld. En dan kan je codes invoeren om bijvoorbeeld onsterfelijk te worden. Hieronder kan je enkele veel gestelde vragen vinden.
*De GameShark is niet te koop in Europa, je kan hem wel bestellen via internet. Maar er zijn wel tegenhangers van de GameShark in de winkels. Zoals GameGenie en CodeMasters.
*Hoe duur zijn de GameShark en zijn varianten? Dat kan varieren van 10 euro tot 40 euro.
*Waar kan ik de codes vinden? Op www.gamefaqs.com of www.gameshark.com.
*Voor welke spellen kan je het gebruiken? Normaal gezien allemaal. Let wel op, er zijn aparte GameShark's voor de PS2, GC,... |
Ik heb Nintendo DS Lite en Pokemon Emerald en Pearl als ik Gameshark wil kopen van de GBA lukt het dan ook op NDS Lite zo niet kan ik dan Gameshark kopen? |
|
|