NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
31-10-2007 19:58 acua Reageer met quote

nee 20 heb ik ook niet, 17 wel en 16 ook niet
gr. thea

Corina
31-10-2007 20:10 vlad level 1 Reageer met quote

ik zit aan alle kanten vast, kan wel wat hulp gebruiken, bijv. bij vlad 1, hoe kom ik aan die extra infotrons?
gr. corina
Gast
31-10-2007 20:12 acua, level 20 Reageer met quote

heb al wel uitgevonden, dat je 1 rooie kan gebruiken rechts, en dat je dan met die andere rooie dat buisje kan bombarderen, dan heb je er weer 3 rooie, denk dat het zo moet, je moet trouwens door dat bovenste buisje heen naar rechts
gr. thea
Gast
31-10-2007 20:20 vlad, level 1 Reageer met quote

je gaat heel snel naar beneden, door dat buisje en infotron pakken, en er gelijk weer uit, dan laat je die infotron vrij bij die gele diskette, en helemaal boven laat je die bal op ze n knar vallen, die andere bal gebruik je uiteraard voor die andere glittergeval, dan pak je alle infotrons, en aan het eind van die gele zit nog een infotron, dus daar moet je ff snel zijn, veel succes
gr. thea
Gast
31-10-2007 20:28 Re: acua, level 20 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb al wel uitgevonden, dat je 1 rooie kan gebruiken rechts, en dat je dan met die andere rooie dat buisje kan bombarderen, dan heb je er weer 3 rooie, denk dat het zo moet, je moet trouwens door dat bovenste buisje heen naar rechts
gr. thea

zover was ik ook, maar probeer later wel weer ben nu met darlok 3 bezig, die was ik helemaal vergeten, kan daar misschien nog even vooruit, ben nu bij level 37
gr abby
Gast
31-10-2007 20:39 level 20, acua Reageer met quote

geloof dat ik hem nu wel kan krijgen, als je het weer probeert dan moet je zo wie zo van benedenaf naar die E, door die ballen heen
gr. thea
Gast
31-10-2007 21:03  Reageer met quote

level 20 gehaald van acua, het bovenste buisje nemen als je naar de E gaat, anders blijven die ballen hangen
gr. thea
Gast
31-10-2007 21:27  Reageer met quote

acua heeft ook maar 25 levels, dus dan ook maar naar darlok 3
gr. thea
Gast
31-10-2007 21:36 level 17, darlok3 Reageer met quote

moet ik die glitterdingen allemaal loslaten, en ze stuk voor stuk een bal op de kop gooien, om zoveel infotronnen te krijgen?
gr. thea
Gast
31-10-2007 22:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 20 gehaald van acua, het bovenste buisje nemen als je naar de E gaat, anders blijven die ballen hangen
gr. thea

het bovenste buisje had ik genomen, en een diskette daar laten ontploffen en toen ik bij het buisje was ben ik gestopt,ja bij 17 moet je zoveel mogelijk enkele glitterdingen pakken, ik zit vast bij 40, is een oude bekende maar moet veel meer infotrons hebben, 20, is waarschijnlijk wel te doen, was al een keer op het einde, maar heel irritant als je het 30 x moet doen, en 32 lijkt zo simpel, maar ik krijg toch niet genoeg infotronnen, 25 is ook een oude bekende maar teveel schaartjes, dus geen zin meer, ga maar weer naar een andere, heb alleen niet zoveel meer,
gr abby
Gast
31-10-2007 22:46  Reageer met quote

ben weer met d00 bezig, ik zit ook overal en nergens, ga straks maar afsluiten, morgen weer een nieuwe dag zullen we maar hopen, alvast welterusten
gr. thea
Gast
31-10-2007 23:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben weer met d00 bezig, ik zit ook overal en nergens, ga straks maar afsluiten, morgen weer een nieuwe dag zullen we maar hopen, alvast welterusten
gr. thea

die gaat ook maar tot 21, ben bij drost, moet daar nog een paar levels.
gr abby
ps welterusten
Gast
01-11-2007 16:49 ve-2 level 6 Reageer met quote

waar moet ik die rooie precies neerzetten?
gr. thea
Corina
01-11-2007 17:07 Re: ve-2 level 6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
waar moet ik die rooie precies neerzetten?
gr. thea

je moet goed naar het tekeningetje ernaast kijken. op die manier moeten de ballen vallen en daar moet je de rode diskette neerzetten. je haalt per keer 5 ballen weg.
gr corina
Corina
01-11-2007 17:08 ve-2 level 7 Reageer met quote

abby, heb je dit level al gehaald? en weet je ook hoe je aan die extra infotrons moet komen?
gr corina
Gast
01-11-2007 17:12 Re: ve-2 level 7 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, heb je dit level al gehaald? en weet je ook hoe je aan die extra infotrons moet komen?
gr corina

nee, kom er nog steeds 1 te kort, je moet de gele diskettes helemaal links aanschuiven naar de E via de poortjes en dan de bal op dat glitterding,maar hoe ik ze ook neer zet er blijft 1 te kort,
gr abby
Gast
01-11-2007 18:23 ve-2 level 6 Reageer met quote

nou het zal wel aan mij liggen, maar het lukt niet zoals op dat voorbeeldje, als ik de eerste laat vallen, dan krijg ik zo wie zo drie ballen beneden, en er twee boven, dan die lange rij
gr. thea
Gast
01-11-2007 18:54 Re: ve-2 level 6 Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou het zal wel aan mij liggen, maar het lukt niet zoals op dat voorbeeldje, als ik de eerste laat vallen, dan krijg ik zo wie zo drie ballen beneden, en er twee boven, dan die lange rij
gr. thea

je zorgt dat je staat zoals dat voor beeldje en dan heel vlug 1 naar boven en 1 naar links , dan hou je de ballen tegen, ga dan nog 1 naar beneden en daar zet je de rode ga dan 2 naar rechts en weer vlug 1 naar links, dan sta je weer zo als het voorbeeld, en dan weer herhalen als begin,
gr abby
Gast
01-11-2007 19:24 ve-2 level 6 Reageer met quote

het is gelukt hoor!!!
gr. thea
Corina
01-11-2007 19:56 ve-2level 9 Reageer met quote

is er iemand die mij dit kan uitleggen? ik eet die rode diskette op en spug hem weer uit en ga erop staan en dan snel naar rechts, maar dan......
gr corina
Corina
01-11-2007 20:07 ve-2 level 5 Reageer met quote

abby, wil jij me iets uitleggen? het gaat om het middelste vak boven het vak met die gele diskettes. als ik die groene diskette laat vallen gaat het poortje niet open. weet jij hoe dit moet?
gr corina
Gast
01-11-2007 20:23 Re: ve-2 level 5 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, wil jij me iets uitleggen? het gaat om het middelste vak boven het vak met die gele diskettes. als ik die groene diskette laat vallen gaat het poortje niet open. weet jij hoe dit moet?
gr corina

heb level 5 nog niet gedaan, kan de gele diskettes wel verschuiven, maar ik heb uitgerekend dat je uit dat glitterding 9 infotrons moet halen, maar dat lukt niet om dat hij nadat de diskettes zijn ontploft meteen de hoek om omhoog gaat en dan vallen er infotrons er bovenop, dus nog minder, dus had het geen zin om door te gaan, en ve 9 nadat je naar rechts bent gegaan bal laten vallen en meeliften over de ontploffing naar de andere kant, en zo ga je heen en weer,
gr abby
Corina
01-11-2007 20:31 Re: ve-2 level 5 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb level 5 nog niet gedaan, kan de gele diskettes wel verschuiven, maar ik heb uitgerekend dat je uit dat glitterding 9 infotrons moet halen, maar dat lukt niet om dat hij nadat de diskettes zijn ontploft meteen de hoek om omhoog gaat en dan vallen er infotrons er bovenop, dus nog minder, dus had het geen zin om door te gaan, en ve 9 nadat je naar rechts bent gegaan bal laten vallen en meeliften over de ontploffing naar de andere kant, en zo ga je heen en weer,
gr abby

ik begrijp het nog niet helemaal, want aan het eind val ik naar beneden.
gr corina
Gast
01-11-2007 21:15 Re: ve-2 level 5 Reageer met quote

Corina schreef:
ik begrijp het nog niet helemaal, want aan het eind val ik naar beneden.
gr corina

mij lukte het ook niet in 1x hoor, boven aan de lrechterkant moet je een infotron op de gele laten vallen om door te gaan, je hebt 10 infotrons en maar 9 nodig,
gr abby
Gast
01-11-2007 21:33 ve-2 level 9 Reageer met quote

ben ook met die level bezig corina, ben ook al meerdere malen afgegaan, ben ik bijna boven, ga ik weer dood, gewoon volhouden
gr. thea
Corina
01-11-2007 21:40 Re: ve-2 level 5 Reageer met quote

Anonymous schreef:
mij lukte het ook niet in 1x hoor, boven aan de lrechterkant moet je een infotron op de gele laten vallen om door te gaan, je hebt 10 infotrons en maar 9 nodig,
gr abby

ik bedoel aan het eind van de eerste lijn, daar val ik al naar beneden. ik weet niet hoe ik bij die rode diskette moet komen.
gr. corina
Gast
01-11-2007 21:43 ve-2 level 9 Reageer met quote

ik heb hem gehaald, lift je wel mee met de ontploffing dan? je moet niet die bal erop gooien en dan over die groene heengaan, je moet boven meelopen
gr. thea
Corina
01-11-2007 22:01 Re: ve-2 level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb hem gehaald, lift je wel mee met de ontploffing dan? je moet niet die bal erop gooien en dan over die groene heengaan, je moet boven meelopen
gr. thea

het is me nu één keer gelukt om mee te liften. waar ik ook moeite mee heb is om vanaf die rode diskette naar rechts te komen. is daar een speciaal trucje voor?
gr corina
Gast
01-11-2007 22:08 Re: ve-2 level 9 Reageer met quote

Corina schreef:
het is me nu één keer gelukt om mee te liften. waar ik ook moeite mee heb is om vanaf die rode diskette naar rechts te komen. is daar een speciaal trucje voor?
gr corina

eigelijk niet, je zet de rode en ga 2x omhoog wacht 1 seconde weer omhoog en meteen met de ontploffing pijltje naar rechts,
gr abby
Gast
01-11-2007 22:15 ve-2 level 11 Reageer met quote

heb jij deze level al abby? ik zie het ff niet
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 113 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: