|
|
|
|
| Corina |
| 01-11-2007 23:11 |
|
|
|
.
Laatst aangepast door Corina op 04-11-2007 13:06, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
| Gast |
| 02-11-2007 7:27 Re: ve-2 level 11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb jij deze level al abby? ik zie het ff niet
gr. thea |
ja die heb ik net als bij de classic achteran beginnen, denk dat je het midden bedoelt, je moet het 1ste vak ooen maken nadat je de infotron hebt gepakt helemaal rechts, je maakt dat vak open helemaal rechts in het hoekje, en laat de infotronnen vallen, als je mar zorgt dat je voor die 2 ballen uit naar beneden gaat, het wordt wel wat moeilijk onder , je gaat dor de poort en de 2 ballen je je na komen moeten dus daar onder liggen war nu de infotrons liggen, 1 infotron laat je liggen, omdat je gewichtloos bent zak je meteen als je een infotron pakt, dus je moet heel snel zijn , bv de bal ligt rechts van je en onder je ligt een infotron, heel vlug onder zuigen en meteen pijltje naar links, en andersom, dat vak rechts met die ballen en 1 infotron erin hoef je niet in, als dit je lukt hoef je zelfs niet alle infotrons te pakken helemaal rechts.
gr abby |
| Gast |
| 02-11-2007 7:34 |
|
|
|
| Corina schreef: | thea en abby, ik stop er mee, voorgoed. ik word er depressief van als ik de oplossing niet zie. dus het was leuk met jullie gebabbeld te hebben. veel succes met de overige levels.
groetjes, corina |
jammer... maar misschien dat je later er weer anders over denkt,gewoon alles even laten rusten, ben er ook een hele tijd uit geweest hoor, bleef alleen wel op het forum kijken of er iemand hulp nodig had, maar zelf deed ik bijna niets meer, tot de rus , maar daar ben ik nu ook bijna doorheen, als ik de oplossing niet ziet dan ga ik gewoon met de volgende level die wel kan,sommige levels zijn onmogelijk, dus gewoon over slaan, maar ik heb makkelijk praten, niet iedereen is hetzelfde , jij weet het beste wat goed voor je is, in ieder geval de groetjes en misschien tot ziens,
gr abby |
| Gast |
| 02-11-2007 15:20 |
|
|
|
ach wat jammer corina, zal je missen maar misschien net als abby zegt, dat we je ooit nog weer zien, maar ik heb die periode ook gehad, was ik ook ff supaplexmoe, misschien tot later.......
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 15:38 level 2, ve-2 |
|
|
|
hoe moet dit nu weer, moet ik schuiven tot ik een ons weeg? twee of drie rijen dik?
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 15:56 Re: level 2, ve-2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe moet dit nu weer, moet ik schuiven tot ik een ons weeg? twee of drie rijen dik?
gr. thea |
ja inderdaad, maar ik had hem op z'n snels gezet, dat doe ik steeds met levels waar geen scharen in voorkomen, dan gaat het wat vlugger,
gr abby |
| Gast |
| 02-11-2007 18:52 le3vel 12, ve-2 |
|
|
|
tjonge ik dacht dat ik wel snel was, maar de E is al weg, dan moet ik er nog 4 infotrons, en jij abby?
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 19:26 Re: le3vel 12, ve-2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | tjonge ik dacht dat ik wel snel was, maar de E is al weg, dan moet ik er nog 4 infotrons, en jij abby?
gr. thea |
heb ik ook opgegeven, ben daar niet meer verder gegaan, ben nu bij level 56 van SWJE d15
gr abby |
| Gast |
| 02-11-2007 19:58 |
|
|
|
ik ben bij level 74 gestrand van swje, ik wacht wel op je,hihihhi
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 20:07 |
|
|
|
zit net te kijken, maar level 74 van swje is ook wel te doen, had toen geen zin in al die scharen, ben er nu toch maar mee begonnen
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 22:09 |
|
|
|
bedoel je nou swje 14 of swje 15 , bij 14 ben ik bij level 81
gr abby |
| Gast |
| 02-11-2007 23:05 |
|
|
|
huh????????? ik heb er maar één swje14
gr. thea |
| Gast |
| 02-11-2007 23:17 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | huh????????? ik heb er maar één swje14
gr. thea |
pech kan niet om corina gillen, kijk even in je map, misschien zit hij daar nog, en 74 van swje 14 heb ik vanmiddag gedaan, als je wil weten, hoe dan hoor ik het wel, ik heb een manier gevonden zodat de helft van de scharen opgesloten blijven,
gr abby
ps ga nu maffen, welterusten |
| Gast |
| 02-11-2007 23:25 |
|
|
|
welterusten abby, ik ga de tent ook sluiten
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 9:01 |
|
|
|
heb de levels nog in mijn email staan, en de 2de 10 serie levels die corina stuurde keek ik door aan de rechterkant op het nietje te klikken , en daar zie je een rij levels en swje 15 zat er ook bij, kijk of jij hem nog hebt, anders stuur ik deze mail door naar jou, maar moet je dochter maar even helpen om te kijken wat je moet doen,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 15:10 |
|
|
|
ja ik heb hem al hoor, he ik zelf helemaal alleen gedaan, wat knap niet? hihhihi maar wat zijn dat wel voor levels met al die vraagtekens???????
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 15:52 level 26, darlok2 |
|
|
|
hoe pak ik deze level aan? heb jij die al abby?
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 16:18 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik heb hem al hoor, he ik zelf helemaal alleen gedaan, wat knap niet? hihhihi maar wat zijn dat wel voor levels met al die vraagtekens???????
gr. thea |
ik snap niet wat je bedoeld?
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 16:22 Re: level 26, darlok2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe pak ik deze level aan? heb jij die al abby?
gr. thea |
daar ben ik hel lang mee bezig geweest, scharen tegen de groene diskettes opsluiten en dan het glitterding en de gele diskettes, maar ik kom steeds nog infotrons te kort, en weet nog niet hoe je ze precies moet plaatsen, maar probeer hem wel steeds weer een keer, weet alleen niet zoveel mogelijkheden meer,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 16:32 swje15 |
|
|
|
de eerste 4 levels daarvan zijn allemaal vraagtekens, met hier en daar een infotron een gele of groene diskette, tenminste die heb ik......
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 16:40 Re: swje15 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | de eerste 4 levels daarvan zijn allemaal vraagtekens, met hier en daar een infotron een gele of groene diskette, tenminste die heb ik......
gr. thea |
ik niet, is dat wel swje 15 , of de level die corina later had gestuurd, bij mij begint de eerste level met allemaal E's en in het midden een klein vakje met groen en supaplexje er in,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 16:49 |
|
|
|
ik weet het ook niet meer, maar ik kan vier levels bekijken en het zijn allemaal levels met witte vraagtekens, nee die corina later heeft opgestuurd is het niet, deze had ik gisteravond nog gedownload, ik snap er niks van, maar ik kijk vanavond wel weer, ga ff een broodje gezond maken, tot straks
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 17:13 |
|
|
|
die swje15 mag je mij wel opsturen abby, ik kan hem op die russiche site niet vinden, hij staat er wel bij, maar net als ik zeg het zijn allemaal levels met vraagtekens etc.
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 17:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | die swje15 mag je mij wel opsturen abby, ik kan hem op die russiche site niet vinden, hij staat er wel bij, maar net als ik zeg het zijn allemaal levels met vraagtekens etc.
gr. thea |
je krijgt dan wel 10 levels waar hij dan bij staat, ik zet hem op doorsturen, hoop dat het lukt,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 17:59 |
|
|
|
ik had hem 2x , heb ze allebei gestuurd, kijk maar of er 1 goed is,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 18:36 |
|
|
|
het is helemaal goed gekomen abby, het klopte dus wel, die had ik niet eens, bedankt!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 19:06 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is helemaal goed gekomen abby, het klopte dus wel, die had ik niet eens, bedankt!!!!
gr. thea |
mij lukt het niet om die laatste nieuwe er in te zetten, ik snap er niets van, die andere heb ik op de zelfde manier gedaan . maar die laatste wil niet,
gr abby |
| Gast |
| 03-11-2007 19:37 |
|
|
|
nou maakt in wezen niet veel uit, het is maar één level en er is geen moer aan, dit loopt lekker ben al bij level 26, maar jah zullen nog wel lastige komen, denk ik
gr. thea |
| Gast |
| 03-11-2007 19:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou maakt in wezen niet veel uit, het is maar één level en er is geen moer aan, dit loopt lekker ben al bij level 26, maar jah zullen nog wel lastige komen, denk ik
gr. thea |
22 heb ik niet, geen geduld, 45 niet, steeds infotrons te weinig over, 56 heb ik 1x bijna gehald, dat is een level waar bij je de bal van een hoogte op een schaar moet gooien en dat 14 x dus gaat steeds wel 1x fout, waardoor je weer opnieuw moet en 55 is heel irritant en eindeloos vervelend( kan ik het nog beter beschrijven?) maar ben er nu toch even mee bezig, want ik wil toch door,
gr abby |
| Gast |
| 04-11-2007 16:51 d00, level 14 |
|
|
|
abby heb jij die level, ik kom er boven niet uit met die groene diskettes net boven de E
gr. thea |
|
|
|