|
|
|
|
| Gast |
| 06-11-2007 18:27 |
|
|
|
geeft niet, doe rustig aan, heb alle tijd ik probeer gewoon wat andere levels uit
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 06-11-2007 19:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | geeft niet, doe rustig aan, heb alle tijd ik probeer gewoon wat andere levels uit
gr. thea |
level 26 van darlok 2
ga 1 omhoog en dan naar rechts voorbij die 2 gelediskettes en dan meteen 6 naar beneden en helemaal naar rechts tot het einde, halve wege de schaar even terug sturen, dan naar links onder de bal door en de bal naar rechts duwen als het schaar tje erin is, dat is 1. je staat nu links naast die bal ga 1 omhoog en zuig rechts en weer 1 naar beneden en naar links, je ziet dat je nu niet zomaar een bal kan schuiven dus zet een gele diskette voor die voorste bal , laat de onderste 2 scharen vrij en duw een bal over de gele diskette naar rechts, ga boven die gele diskette staan , dan 1 omhoog en 6 naar links, 4 naar beneden en naar rechts tot de gele diskette en die duw je wat om hoog en de bal kan je naar rechts duwen als de 2 scharen erin zijn, dan ga je terug naar links laat 1 schaar vrij en sluit hem daar op met een gele diskette, dan 2 naar beneden en 6 naar rechts en 1 boven zuigen en daar komt het glitterding en die sluit je daar op met een bal, en de laatste schaar ook in die gang met een bal opsluiten, en de gele diskette met zijn rechterbovenhoek schuin tegen de linkeronderhoek van die gele diskette die er al staat, ga er ruim onderlangs naar rechts en zet de rode bij dat glitterding , dus rechts naast de bal waar dat glitterding op ligt.
ik hoop dat ik het duidelijk genoeg hebt uitgelegd?
gr abby |
| Corina |
| 07-11-2007 17:43 levelsku, level 52 |
|
|
|
ik heb een probleempje met dit level, wat ik ook doe ik kom steeds 2 infotrons tekort. heeft iemand een suggestie?
gr corina |
| Corina |
| 07-11-2007 17:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 26 van darlok 2
ga 1 omhoog en dan naar rechts voorbij die 2 gelediskettes en dan meteen 6 naar beneden en helemaal naar rechts tot het einde, halve wege de schaar even terug sturen, dan naar links onder de bal door en de bal naar rechts duwen als het schaar tje erin is, dat is 1. je staat nu links naast die bal ga 1 omhoog en zuig rechts en weer 1 naar beneden en naar links, je ziet dat je nu niet zomaar een bal kan schuiven dus zet een gele diskette voor die voorste bal , laat de onderste 2 scharen vrij en duw een bal over de gele diskette naar rechts, ga boven die gele diskette staan , dan 1 omhoog en 6 naar links, 4 naar beneden en naar rechts tot de gele diskette en die duw je wat om hoog en de bal kan je naar rechts duwen als de 2 scharen erin zijn, dan ga je terug naar links laat 1 schaar vrij en sluit hem daar op met een gele diskette, dan 2 naar beneden en 6 naar rechts en 1 boven zuigen en daar komt het glitterding en die sluit je daar op met een bal, en de laatste schaar ook in die gang met een bal opsluiten, en de gele diskette met zijn rechterbovenhoek schuin tegen de linkeronderhoek van die gele diskette die er al staat, ga er ruim onderlangs naar rechts en zet de rode bij dat glitterding , dus rechts naast de bal waar dat glitterding op ligt.
ik hoop dat ik het duidelijk genoeg hebt uitgelegd?
gr abby |
kan je misschien zeggen hoe het er op het eind uitziet?
gr corina |
| Gast |
| 07-11-2007 17:56 Re: levelsku, level 52 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb een probleempje met dit level, wat ik ook doe ik kom steeds 2 infotrons tekort. heeft iemand een suggestie?
gr corina |
je moet eerst de infotrons aan de zijkant pakken, en voor de rest moet het toch vanzelf gaan, van boven af de bal gooien als de infotron een klein stukje er in is, hij gaat dan naar de zijkant en de bal valt dan erop als hij terug wil,
gr abby |
| Gast |
| 07-11-2007 17:58 |
|
|
|
| Corina schreef: | kan je misschien zeggen hoe het er op het eind uitziet?
gr corina |
wordt moeilijk, je moet stap voor stap de uitleg volgen, dan zou je er moeten komen, anders weet ik het ook niet, tollie kon zo mooi een plaatje maken ervan, maar ik kan dat niet, misschien leest hij dit en doet hij het alsnog..
gr abby |
| Corina |
| 07-11-2007 18:36 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wordt moeilijk, je moet stap voor stap de uitleg volgen, dan zou je er moeten komen, anders weet ik het ook niet, tollie kon zo mooi een plaatje maken ervan, maar ik kan dat niet, misschien leest hij dit en doet hij het alsnog..
gr abby |
kan je het niet omschrijven? bv. van rechts naar links schaartje - bal - etc.
gr corina |
| Corina |
| 07-11-2007 18:37 levelsku, level 37 |
|
|
|
heb je level 37 nog opgelost?
gr corina |
| Gast |
| 07-11-2007 18:47 Re: levelsku, level 37 |
|
|
|
| Corina schreef: | heb je level 37 nog opgelost?
gr corina |
nee ben ik niet mee verder gegaan, ik zal proberen level 26 van darlok 2 zo te beschrijven zoals jij zegt, ga hem nu spelen,
gr abby |
| Gast |
| 07-11-2007 18:58 level 26 darlok |
|
|
|
heb al ge zien dat ik een foutje hebt gemaakt , boven langs de 2 gele diskettes en 5 naar beneden inplaats van 6, als het nu nog niet lukt gil dan maar , zal ik het als nog zo proberen,
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2007 9:51 level 94 classic collection |
|
|
|
Weet iemand hoe ik die moet oplossen? Alvast bedankt! |
| Gast |
| 08-11-2007 13:39 Re: level 94 classic collection |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Weet iemand hoe ik die moet oplossen? Alvast bedankt! |
druk op je tabknop, dan zie je helemaal links bovenaan rode diskettes zitten, 1 ervan gebruik je om die groene diskettes te ontploffen, je zet hem schuin tegen de 1ste, als ze allemaal zijn ontploft liggen de ballen netjes op een rij, 1 voor 1 naar beneden laten vallen en naar zo'n vak schuiven beneden, begin met de meest linkse, laat een glitterding vrij en als hij bij dat vak is een bal erop gooien om dat vak te openen,de infotrons laat ik altijd zitten tot alles is gedaan, heb je geen last van de scharen, het gebeurd wel eens dat het vak niet goed open gaat , en je maar 6 infotrons hebt, dan heb je net te vroeg gegooid en moet het over nieuw, je moet echt 9 infotrons krijgen met de ene die er al zit dus 10, de bal die je beneden ziet zitten gooi je op de diskette bij de E om hem te openen, kan ook later met een andere bal, kijk wel goed hoe je het groen weghaalt.
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2007 16:18 level 26 van darlok 2 |
|
|
|
hebben jullie hem nu al? thea en corina?
of moet ik nog iets uitleggen?
ben nu bij 47 van darlok 2 maar is weer een heel gepuzzel ben ook nog level 29 30 en 32 aan het proberen, het moet toch ooit lukken...
gr abby |
| Corina |
| 08-11-2007 17:31 Re: level 26 van darlok 2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hebben jullie hem nu al? thea en corina?
of moet ik nog iets uitleggen?
ben nu bij 47 van darlok 2 maar is weer een heel gepuzzel ben ook nog level 29 30 en 32 aan het proberen, het moet toch ooit lukken...
gr abby |
nee, ok begrijp er nog steeds niets van. ik kan me niet goed voorstellen hoe het eruit moet zien.
gr corina |
| Gast |
| 08-11-2007 17:43 Re: level 26 van darlok 2 |
|
|
|
| Corina schreef: | nee, ok begrijp er nog steeds niets van. ik kan me niet goed voorstellen hoe het eruit moet zien.
gr corina |
nou, zal ik het na het eten proberen uit te leggen..
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2007 17:44 level 10, droz1 |
|
|
|
hebben jullie deze level ook? en zoja, hoe doen jullie dat dan met die scharen, ben ff van darlok2 afgestapt, gisteravond 30 d levels erdoor gedraaid
gr. thea |
| Gast |
| 08-11-2007 17:45 level 26, darlok2 |
|
|
|
ow ik las dat net van corina, maar ik begrijp er ook niet veel van, alleen het eerste, daarna gaat het ook een beetje boven me n pet
gr. thea |
| Gast |
| 08-11-2007 18:18 Re: level 10, droz1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hebben jullie deze level ook? en zoja, hoe doen jullie dat dan met die scharen, ben ff van darlok2 afgestapt, gisteravond 30 d levels erdoor gedraaid
gr. thea |
heb ik ook nog niet, ben wel een heel eind gekomen door steeds even me te verbergen in de rode diskette, maar het ging me te lang duren,
gr abby |
| Gast |
| 08-11-2007 18:46 level 26 van darlok 2 |
|
|
|
heb hem met m'n eigen uitleg weer moeten spelen, want ik was het kwijt, hier komt hij...
ik begin bovenaan,waar dat bruine hokje zit met 3 groene diskettes naar rechts naar de E,
daar komt niets, daaronder 2 schaartjes bruin hokje en 3 groene diskette naar rechts. daaronder gele diskette ,schaar, 2 ballen , schaar, bruin hokje en groene diskettes naar rechts, daaronder...
gele diskette, 5 groene vlakjes , glitterding, bruin hokje en groene diskette naar rechts.daaronder..
precies onder het glitterding een bal , links daarvan een schaar en links daarvan een bal, dus..........
bal, schaar, bal, en 2 groene vlakjes naar rechts . bruin hokje en groene diskettes naar rechts,
nou hier had je om gevraagt corine, teken dat vak met de groene diskettes en wat ik hier beschreven hebt, mijn uitleg lukt je dan misschien wel, alleen bij het eerste na de gele diskettes 5 naar beneden inplaats van 6,
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 10:14 Re: level 94 classic collection |
|
|
|
| Anonymous schreef: | druk op je tabknop, dan zie je helemaal links bovenaan rode diskettes zitten, 1 ervan gebruik je om die groene diskettes te ontploffen, je zet hem schuin tegen de 1ste, als ze allemaal zijn ontploft liggen de ballen netjes op een rij, 1 voor 1 naar beneden laten vallen en naar zo'n vak schuiven beneden, begin met de meest linkse, laat een glitterding vrij en als hij bij dat vak is een bal erop gooien om dat vak te openen,de infotrons laat ik altijd zitten tot alles is gedaan, heb je geen last van de scharen, het gebeurd wel eens dat het vak niet goed open gaat , en je maar 6 infotrons hebt, dan heb je net te vroeg gegooid en moet het over nieuw, je moet echt 9 infotrons krijgen met de ene die er al zit dus 10, de bal die je beneden ziet zitten gooi je op de diskette bij de E om hem te openen, kan ook later met een andere bal, kijk wel goed hoe je het groen weghaalt.
gr abby |
Heb hem gehaald! Dank je wel Abby! |
| Gast |
| 09-11-2007 16:28 Re: level 94 classic collection |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Heb hem gehaald! Dank je wel Abby! |
geen dank, ik hoor het wel als je nog iets wil weten..
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 17:33 |
|
|
|
hier mijn lijstje van de Russische levels, welke ik al heb, misschien zit er wat tussen wat jullie nog niet hebben , of juist wel die ik niet hebt....
vlad....alles ( wat kon tenminste)
a,,ua alles behalve 16 17 en 24
darlok 1 alles behalve 111
darlok 2 1 t/m 46 behalve 29 30 32 en 47
darlok 3 1 t/m 39 behalve 20 25 32 en 40
droz 1 t /m 111 behalve 5 en 10
elly alles
filoz alles behalve 26
hudemaz ook af
ig001 alles
jengray 1 t/m 34 behalve 23 en 35
levelsd00 alles behalve 12 16 en 19
levelsku alles behalve 37
muzozavr alles
pixel 1 gedaan tot 22 is te irritant
pixel 2 1 t/m 111
raul alles
shadow 1 t/m 36 behalve 32 35 37 en 38
swje 14 1 t/m 80 behalve 76 77 81 en 82
swje 15 1 t/m 54 behalve 22 55 56 en 57
ve grand nog niet gedaan
ve levels d01 1 t/m 112 behalve 6
ve levels d02 1 t.m 11 behalve 5 7 10 en 12
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 18:12 |
|
|
|
heb nog niet alles nagekeken maar heb wel acua 17, droz 5 en jengray 35, ga nu ff verder met nakijken
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 18:19 |
|
|
|
ve-2 level 10 heb ik ook, verder heb je niet veel aan mij, die andere levels heb ik ook nog niet
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 18:57 d00 level 12 |
|
|
|
hoe doe ik dat vak met die groene diskettes helemaal beneden rechts?
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 19:34 Re: level 26 van darlok 2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb hem met m'n eigen uitleg weer moeten spelen, want ik was het kwijt, hier komt hij...
ik begin bovenaan,waar dat bruine hokje zit met 3 groene diskettes naar rechts naar de E,
daar komt niets, daaronder 2 schaartjes bruin hokje en 3 groene diskette naar rechts. daaronder gele diskette ,schaar, 2 ballen , schaar, bruin hokje en groene diskettes naar rechts, daaronder...
gele diskette, 5 groene vlakjes , glitterding, bruin hokje en groene diskette naar rechts.daaronder..
precies onder het glitterding een bal , links daarvan een schaar en links daarvan een bal, dus..........
bal, schaar, bal, en 2 groene vlakjes naar rechts . bruin hokje en groene diskettes naar rechts,
nou hier had je om gevraagt corine, teken dat vak met de groene diskettes en wat ik hier beschreven hebt, mijn uitleg lukt je dan misschien wel, alleen bij het eerste na de gele diskettes 5 naar beneden inplaats van 6,
gr abby |
abby, bedankt ik heb hem gehaald, eindelijk.
gr corina |
| Gast |
| 09-11-2007 19:59 |
|
|
|
abby, aan mij heb je ook niets, want ik heb die levels ook nog niet (en nog veel meer niet)
gr corina |
| Gast |
| 09-11-2007 20:49 Re: d00 level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe doe ik dat vak met die groene diskettes helemaal beneden rechts?
gr. thea |
die heb ik nog niet, maar met de groene diskettes weet ik wel, mij lukt het niet om bij de E te komen, als jij dat weet?
de groene diskettes....
je komt dat vak binnen, pak die 2 infotrons, laat die bal vallen en duw die groene diskette nar rechts en ga eroverheen en haal het groen aan de rechterkant van die diskette weg naar rechts tot je niet meer verder kunt, zodat je hem straks naar rechts kan duwen, dan zie je boven je 2 ballen ga een paar plaatsen terug naar links en laat die meest linkse naar beneden vallen en duw die naar rechts in het vakje dat open is , duw dan de groene diskette boven op die andere en ga boven die groene diskettes staan, ga naar boven naar links onder die bal boven dor en duw hem naar rechts nar beneden op die diskettes.
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 21:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb nog niet alles nagekeken maar heb wel acua 17, droz 5 en jengray 35, ga nu ff verder met nakijken
gr. thea |
a,,ua 17, welke weg neem jij dan, en droz 5 mag je mij ook uitleggen,
en jengray 35 en ve 2 level 10 ook, fijn nou mag jij mij eens helpen, goed uitleggen hoor!!! ik ben niet zo snel van begrip, hi hi .....
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 21:31 droz level 5 |
|
|
|
ik neem aan dat je het begin wel aankan, als je beneden bent, ga je gewoon langs die ballen, en dan begint de ontploffing, je zorgt dat je beneden die twee rooie pakt, je gaat naar boven, ook daar die rooie pakken, en dan zet je één rooie bij die E, die groene valt eruit, en de ontploffing eindigt, en dan kan je alles heel rustig pakken
gr. thea |
|
|
|