|
|
|
|
| Gast |
| 09-11-2007 21:43 ve-2 level 10 |
|
|
|
haal het groen bij 3 of meer supaplexjes weg, daar moeten die scharen op kapot gaan, dan ga je naar de ingang en de bal blijft boven je hangen, maar maak wel wat groen naast die bal weg, zodat je hem straks naar rechts kan schuiven, je laat die groene diskettes vallen, zonder door dat poortje te gaan, dan kom je beneden alles pakken wat er te pakken valt, en dan neem je dat poortje beneden, en de ballen vallen...en je kan rustig naar de E, zorg er wel voor dat die schaartjes weg zijn
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 09-11-2007 21:46 droz level 5 |
|
|
|
goh , je ziet maar dat ik ook niet alles zie, en het was zo simpel,nu de rest nog...bedankt.......
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 22:21 |
|
|
|
nou 10 heb ik nu ook van ve 2 13 er gelijk maar bij gehaald, 14 ook bijna maar steeds af doordat ik te snel wil gaan, heel vreemd steeds als ik af ga, verdwijnt ook het hele spel en moet ik weer opnieuw opstarten, misschien een virusje, moet hij ook maar een griepprik halen, leg je de rest ook nog uit thea?
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 22:21 |
|
|
|
uitleg kan wel ff wat langer duren, zit ook steeds beneden schaatsen te kijken, hihhihi
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 22:27 aua, level 17 |
|
|
|
ja dat is moeilijk uit te leggen, ik heb volgens mij heel veel mazzel gehad, maar ben door het onderste poortje gegaan, toen naar die rooie en vervolgens naar beneden, ik hoop dat het je lukt
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 22:39 level 35, jengray |
|
|
|
wat lukt er niet aan deze level dan, ik neem aan dat je het begin wel weet, die groene diskette gooi je boven op die bal, dan is dat vak open, wel zorgen dat die gele diskettes niet ontploffen, en helemaal rechts is een makkie, die rooie zet je onder dat vak waar die glitterdingen en scharen zitten, ik hoor het ook wel, waar je vast zit
gr. thea |
| Gast |
| 09-11-2007 23:11 Re: level 35, jengray |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wat lukt er niet aan deze level dan, ik neem aan dat je het begin wel weet, die groene diskette gooi je boven op die bal, dan is dat vak open, wel zorgen dat die gele diskettes niet ontploffen, en helemaal rechts is een makkie, die rooie zet je onder dat vak waar die glitterdingen en scharen zitten, ik hoor het ook wel, waar je vast zit
gr. thea |
alles weet ik behalve hoe je bij de E kan komen,
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 23:14 Re: droz level 5 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik neem aan dat je het begin wel aankan, als je beneden bent, ga je gewoon langs die ballen, en dan begint de ontploffing, je zorgt dat je beneden die twee rooie pakt, je gaat naar boven, ook daar die rooie pakken, en dan zet je één rooie bij die E, die groene valt eruit, en de ontploffing eindigt, en dan kan je alles heel rustig pakken
gr. thea |
bedankt voor de uitleg! inderdaad simpel, als je het weet. Heb je Quick nog uitgespeeld?
gr corina |
| Gast |
| 09-11-2007 23:27 Re: droz level 5 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bedankt voor de uitleg! inderdaad simpel, als je het weet. Heb je Quick nog uitgespeeld?
gr corina |
welke is quick?
gr abby |
| Gast |
| 09-11-2007 23:34 ve-2 level 12 |
|
|
|
Quick is level 12 van ve-2. Of ik hem nou snel of langzaam zet, ík haal hem nooit.
gr corina |
| Gast |
| 10-11-2007 10:19 Re: ve-2 level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Quick is level 12 van ve-2. Of ik hem nou snel of langzaam zet, ík haal hem nooit.
gr corina |
nee, die heb ik ook opgegeven, ben maar verder gegaan,
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 13:13 hulp gevraagd bij level 91 voyager 111 |
|
|
|
wie kan mij helpen met level 91.
helemaal bovenin zit eerst een blok met 8 ballen en 1 anfotron, die lukt wel, maar dan komt er een stukje met 11 ballen, kan daar niet doorheen komen.
wie o wie kan mij helpen.
groetjes
spakie |
| Gast |
| 10-11-2007 15:15 level 35, jengray |
|
|
|
ik had het ff verkeerd gezegt abby, je moet zorgen dat die groene zo valt in het begin dat het bruine vakje openspringt, die vak beneden met die bal erbovenop die maak je open door middel van dat schaartje
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 16:39 Re: level 35, jengray |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik had het ff verkeerd gezegt abby, je moet zorgen dat die groene zo valt in het begin dat het bruine vakje openspringt, die vak beneden met die bal erbovenop die maak je open door middel van dat schaartje
gr. thea |
dat doe ik ook zo maar kan ik nog niet naar de E, of zie ik wat over het hoofd, met de rode diskette in het hoekje zou je naar de E kunnen zonder de gele te laten ontploffen , maar die heb je weer rechtsboven nodig, toch??
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 16:44 |
|
|
|
ja die heb je zeker rechtsboven nodig, je moet gewoon zorgen dat die groene diskette bij die E ontploft en dat die bruine vakje openspringt, dan blijven die gele staan, maar je kan wel naar de E
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 16:45 level 2 van d00 |
|
|
|
ik heb problemen met deze level, het begin uiteraard niet, maar dan kom ik in dat grote vak helemaal rechts, hoe en wat moet ik dan doen
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 16:45 Re: hulp gevraagd bij level 91 voyager 111 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kan mij helpen met level 91.
helemaal bovenin zit eerst een blok met 8 ballen en 1 anfotron, die lukt wel, maar dan komt er een stukje met 11 ballen, kan daar niet doorheen komen.
wie o wie kan mij helpen.
groetjes
spakie |
haal eerst al het groen weg rond de ballen,en ga er dan heel rustig onderdoor naar links, laat steeds eerst de ballen vallen voor je een stap verder gaat.
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 16:49 Re: level 2 van d00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb problemen met deze level, het begin uiteraard niet, maar dan kom ik in dat grote vak helemaal rechts, hoe en wat moet ik dan doen
gr. thea |
die moet ik echt even spelen, maar dat wordt vanavond, o ja je zegt dat je die groene op dat vak beneden moet gooien en ook met die zelfde groene het vak naar de E openen?
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 16:56 level 35 jengrai |
|
|
|
oke heb even gekeken en dat vak beneden kan ook met een schaar, maar vertel me dan eens hoe je die groene laat ontploffen zodat alleen het bruine vakje openspringt?
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 17:02 level 35, jengray |
|
|
|
ik heb het zelf ook nog uitgeprobeert, en het moiste is dat ik het zelf niet meer weet, maar volgens mij was het zo dat ik die schaar daar ook voor heb gebruikt, samen met die groene om alleen maar dat bruine vakje open te krijgen, je hoeft immers niet alle infotrons te pakken, ik ga het zelf ook nog ff proberen, en weet ik de oplossing dan hoor je het van me
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 17:07 |
|
|
|
je zet die groene onder dat bruin vakje, en je haalt het groen links weg, als de schaar komt ga je gauw onder die groene staan, en als de schaar helemaal bij je is, laat je hem vallen, en alleen het bruine vakje is open
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 17:29 D3 level 31 voyager |
|
|
|
Ik kom niet uit dit level, het begin stukje lukt wel maar op een gegeven moment moet je een groene diskette laten ontploffen en dan ben ik niet snel genoeg want ik ontplof. Wie kan mij helpen?+
Groet Dora |
| Gast |
| 10-11-2007 20:24 level 91 voyager 111 |
|
|
|
abby
hartstikke bedankt voor de uitleg van dit level.
had niet gedacht dat ik het zou halen, maar
het is gelukt.
groetjes
spakie |
| Gast |
| 10-11-2007 20:38 Re: level 2 van d00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb problemen met deze level, het begin uiteraard niet, maar dan kom ik in dat grote vak helemaal rechts, hoe en wat moet ik dan doen
gr. thea |
kun je me zeggen welke stukjes ik moet uitleggen? het lijkt me sterk als je de hele rechterkant niet weet, en nog bedankt, heb 35 van jengray gehaald, ben nu bij 82 van swje 14, 81 deed het niet maar 82 toch weer wel, heb pas 45 gehaald van swje 14 , dus kon door naar 82, is erg bewerkelijk maar te doen,
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 20:49 level 2, van d00 |
|
|
|
als ik door dat poortje kom, en die 2 rooie gepakt heb, waar moet ik dan heen, en hoe doe ik dat met al die scharen?
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 21:19 d93 level 6 |
|
|
|
kan iemand me uitleggen hoe het rechter gedeelte moet? ik zie niet hoe die groene diskette moet ontploffen om die 2 infotrons te pakken.
gr corina |
| Gast |
| 10-11-2007 21:40 Re: level 2, van d00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik door dat poortje kom, en die 2 rooie gepakt heb, waar moet ik dan heen, en hoe doe ik dat met al die scharen?
gr. thea |
het begin weet je? ga dan eerst door het poortje rechts en haal de infotrons daar weg en ook die infotron links (vergeet niet de toegang tot het poortje naar boven open te maken). ga dan naar boven en haal het groen bij het bovenste poortje weg.ga dan weer naar beneden en ga door het poortje, pak de 2 rode diskettes en ga door het poortje. verspreidt dan dat clubje ballen links, zodat de schaartjes straks de ruimte hebben om weg te gaan. blaas dat het poortje met een rode diskette op en probeer links zo veel mogelijk schaartjes te laten ploffen. ga dan weer terug en pak die infotrons en ook die ene bij dat schaartje en ga dan snel naar boven en door dat poortje. de rest volgt met een half uurtje.
gr corina |
| Gast |
| 10-11-2007 22:27 d00 level 2 vervolg |
|
|
|
ga dan naar rechts naar het vak met de E en blaas het bruine vakje open met de rode diskette. laat het schaartje vrij en druk op het computertje. je zult zien dat in dat grote vak bijna alle schaartjes dood zijn. je kunt nu de rest van de infotrons pakken.
hoop dat dit duidelijk genoeg was.
gr corina |
| Gast |
| 10-11-2007 22:39 |
|
|
|
nou ik zie dat ik niet meer hoef uit te leggen, bedankt corina... ik heb even naar idols en weekend miljonairs gekeken, moest even gebeuren.. ga nu weer even plexen...
gr abby |
| Gast |
| 10-11-2007 22:54 Re: d93 level 6 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kan iemand me uitleggen hoe het rechter gedeelte moet? ik zie niet hoe die groene diskette moet ontploffen om die 2 infotrons te pakken.
gr corina |
jemoet naar boven gaan en die ballen naar beneden leiden naar dat vak met de groene diskette, dus als je het vak binnenkomt ga je eerst naar het vak en haal het groen boven de groene diskette weg, ga dan aan de rechterkant tegen de muur helemaal naar boven tot je niet meer verder kan, dan ga je 2 naar links 1 omhoog en 5 naar links,geen infotrons nog pakken, je merkt van zelf wanneer dat kan, ga dan naar boven en laat de rechterbal naar beneden vallen en duw hem naar rechts tot hij helemaal naar beneden is gevallen, dan de linkerbal boven laten vallen zorg dat je zelf aan de linkerkant mee gaat zodat je hem weer naar rechts kan duwen, als die bal is gevallen zie je beneden dat je even een groen vlakje weg moet halen, was ik vergeten te zeggen ,anders kan de 3de bal er niet door, en dan laat je boven aan de 3de bal vallen, geen infotron nog pakken en ook weer naar beneden duwen,
gr abby |
|
|