|
|
|
|
| Gast |
| 10-11-2007 23:13 d00 level 2 |
|
|
|
dankje corina, heb hem gehaald!!!!
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 10-11-2007 23:22 level 19, d00 |
|
|
|
moet ik wel gewoon onderlangs gaan?
gr. thea |
| Gast |
| 10-11-2007 23:23 Re: d93 level 6 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jemoet naar boven gaan en die ballen naar beneden leiden naar dat vak met de groene diskette, dus als je het vak binnenkomt ga je eerst naar het vak en haal het groen boven de groene diskette weg, ga dan aan de rechterkant tegen de muur helemaal naar boven tot je niet meer verder kan, dan ga je 2 naar links 1 omhoog en 5 naar links,geen infotrons nog pakken, je merkt van zelf wanneer dat kan, ga dan naar boven en laat de rechterbal naar beneden vallen en duw hem naar rechts tot hij helemaal naar beneden is gevallen, dan de linkerbal boven laten vallen zorg dat je zelf aan de linkerkant mee gaat zodat je hem weer naar rechts kan duwen, als die bal is gevallen zie je beneden dat je even een groen vlakje weg moet halen, was ik vergeten te zeggen ,anders kan de 3de bal er niet door, en dan laat je boven aan de 3de bal vallen, geen infotron nog pakken en ook weer naar beneden duwen,
gr abby |
bedankt abby, ik heb het rechter gedeelte nu begrepen. nu de rest nog.
gr corina |
| Gast |
| 11-11-2007 0:06 Re: level 19, d00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | moet ik wel gewoon onderlangs gaan?
gr. thea |
vraag ik me ook wel eens af, je red het net niet,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 1:54 d93 level 7 mini robbo |
|
|
|
ik heb hem nu een paar keer geprobeerd, maar ik kom steeds 1 infotron tekort. heeft iemand een idee?
gr corina |
| Gast |
| 11-11-2007 9:41 Re: d93 level 7 mini robbo |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb hem nu een paar keer geprobeerd, maar ik kom steeds 1 infotron tekort. heeft iemand een idee?
gr corina |
1 infotron verbrand meteen als je begint ergens in het spel, daarom moet je dat glitterding helemaal rechts boven gebruiken, hoe ben ik even kwijt zal ik eerst even naar dat plekje toe moeten, weet wel dat ik er een hele poos bezig bent geweest en het toen ineens lukte , dus weet ik niet zeker of ik het na kan ver tellen, nu gaan we weg, zondagse verplichtingen, je weet wel.. zodra ik tijd heb kijk ik even, als je hem intussen zelf hebt gevonden geef je maar een gil... |
| Gast |
| 11-11-2007 9:42 |
|
|
|
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 14:18 level 76, swje14 |
|
|
|
hebben jullie deze level al? ik ga steeds dood op hetzelfde punt, en dat is halverwege boven, of neem ik de verkeerde weg.....
gr. thea |
| Gast |
| 11-11-2007 14:53 level 11, ve-2 |
|
|
|
abby of corina? zou één van jullie mij uit kunnen leggen, hoe ik deze level moet aanpakken? heb er al eerder naar gevraagd, maar kom er niet uit
gr. thea |
| Gast |
| 11-11-2007 15:41 Re: level 11, ve-2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby of corina? zou één van jullie mij uit kunnen leggen, hoe ik deze level moet aanpakken? heb er al eerder naar gevraagd, maar kom er niet uit
gr. thea |
hoi thea, ik heb hem wel, maar weet niet meer precies hoe ik hem moet spelen. doe het gewoon opnieuw en schrijf het voor je op. je gaat eerst helemaal naar links en haalt die infotron weg tussen die poortjes. ga omhoog en naar rechts en pak die rode diskette, ga helemaal naar rechts en pak die infotron. ga dan staan tussen het laatste en eennalaatste vak en laat diskette ontploffen. ga naar links, door groen vakje naar beneden en knop naar rechts ingedrukt houden. beneden naar links en infotrons pakken, behalve die ene die erin ligt. daarna naar rechts en ballen naar rechts duwen, als het goed is gaat er op een gegeven moment één helemaal naar links en één helemaal naar rechts en zijn alle vakken opgevuld |
| Gast |
| 11-11-2007 15:50 ve-2 level 11 |
|
|
|
dan weer naar links en omhoog en aan de linker kant alle infotrons pakken. naar boven en naar rechts en die drie infotrons pakken die bovenop dat vak liggen. daarna naar beneden en rode diskette pakken en linksonder je die infotron pakken. naar beneden en naar links en omhoog. naar rechts voorbij die vakken en dan naar beneden op die bal. dan naar links en infotrons pakken in die "trechter". |
| Gast |
| 11-11-2007 15:54 ve-2 level 11 |
|
|
|
weer naar links en omhoog. naar rechts en drie infotrons pakken die aan de andere kant van dat vak liggen. dan naar beneden laten vallen en gelijjkertijd de knop naar links ingedrukt houden en daar langs de kant van dat vak alles weghalen en helemaal naar beneden. dan naar rechts en via dat groen omhoop lopen en infotrons weghalen (denk om gravity). |
| Gast |
| 11-11-2007 16:01 ve-2 level 11 |
|
|
|
weer naar links, omhoop en naar rechts. ga door 5e poortje van rechts naar beneden en pak die infotron maar laat het groene vakje nog zitten.
pak de rest en ga via dat groen naar boven en laat je vallen naast dat groene vakje. ga er doorheen en zorg dat je voor die bal beneden bent en ga door dat groene vakje verder naar beneden en pak zoveel mogelijk infotrons. als het goed is moet je nu nog ongeveer 9 infotrons hebben. |
| Gast |
| 11-11-2007 16:03 Re: level 11, ve-2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby of corina? zou één van jullie mij uit kunnen leggen, hoe ik deze level moet aanpakken? heb er al eerder naar gevraagd, maar kom er niet uit
gr. thea |
je moet net als die andere helemaal links beginnen, daar pak je eerst de infotron die halvewege de poortjes om hoog ligt en dan de andere en de bal naar beneden gooien en als laatste dat vak in waar die schaar omheen draait, dan via de poortjes weer omhoog en ga je naar beneden waar die rode diskette zit met de infotron ernaast, pak die allebei en ga helemaal naar rechts om die infotron te pakken en dan weer helemaal naar links en zet die rode diskette tussen de eerste twee vakken zodat ze allebei open gaan, en ga aan de rechterkant staan, geen infotrons slikken , gewoon laten gaan en ga naar beneden voor dat de bal gaat vallen in het linkervak, benedenaan liggen nu 2 infotrons en 1 bal, zorg dat je aan de rechterkant komt en de laatste bal die beneden komt duw je naar rechts het gat in, in die opening liggen nu 2 infotrons en 1 bal, geeft niet je hebt ze niet allemaal nodig, ga weer via de poortjes omhoog en ga weer op de zelfde plek naar beneden en pak de infotrons en ga weer via de poortjes
omhoog,
dan ga je naar beneden waar die ander rode diskette zit je moet eerst de rechterkant van het vorige vak nog de infotrons pakken en dan ga je via de poortjes naar die zelfde plaats terug,je kan eerst die 3 infotrons ernaast pakken dan laat je je op de rode diskette vallen, en ga naar links pak de infotron en ga onder de bal door en blijf naar links drukken.als je geluk hebt valt de bal boven op de schaar en gaat dat vak open, en vallen die 4 ballen op zijn plaats, soms gaat dit mis en moet je helaas alles over
doen,,laat je aan de linkerkant eraf vallen en duw die ene bal naar rechts
op zijn plaats, en weer via de poortjes naar boven.
helemaal naar rechts en pak de 3 infotrons laat je naar beneden vallen, via het groen van die bal een beetje naar links en laat die infotron naast het poortje liggen ga over het poortje naar rechts en naar beneden weer naar links via poortjes naar boven, ga naar beneden aan de rechterkant van die bal en zorg dat hij aan de rechterkant naar beneden valt, en ga infotrons pakken zoveel je nog nodig hebt, ik heb het nu weer anders gedaan als toen ik het deed, en ik had bijna geen infotrons meer nodig, als het goed is hoef jij ook niet alles te pakken,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 16:05 |
|
|
|
nou je hebt hem 2x dus het moet nu wel lukken , hi hi
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 16:21 Re: d93 level 7 mini robbo |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | 1 infotron verbrand meteen als je begint ergens in het spel, daarom moet je dat glitterding helemaal rechts boven gebruiken, hoe ben ik even kwijt zal ik eerst even naar dat plekje toe moeten, weet wel dat ik er een hele poos bezig bent geweest en het toen ineens lukte , dus weet ik niet zeker of ik het na kan ver tellen, nu gaan we weg, zondagse verplichtingen, je weet wel.. zodra ik tijd heb kijk ik even, als je hem intussen zelf hebt gevonden geef je maar een gil... |
abby, weet je al weer hoe dat moet met dat glitterding?
gr. corina |
| Gast |
| 11-11-2007 16:27 Re: d93 level 7 mini robbo |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, weet je al weer hoe dat moet met dat glitterding?
gr. corina |
o ja, ik zal hem even spelen, kan een tijdje duren , maar redding is in zicht..gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 16:33 level 11, ve-2 |
|
|
|
jullie zijn helemaal geweldig!!! het lukte gelijk in één keer
gr. thea |
| Gast |
| 11-11-2007 16:37 level 7 d93 |
|
|
|
durf het bijna niet te zeggen,, maar ik ben dat stukje helemaal links beneden vergeten, kan wel een half uur proberen, maar dat schiet ook niet op, hoe ging het daar ook al weer?
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 16:42 Re: level 7 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | durf het bijna niet te zeggen,, maar ik ben dat stukje helemaal links beneden vergeten, kan wel een half uur proberen, maar dat schiet ook niet op, hoe ging het daar ook al weer?
gr abby |
weet het niet uit mijn hoofd zou het opnieuw moeten spelen en ben op dit moment aan het worstelen met level 4 van d93. wat een ingewikkeld level zeg. maar zeg even welk stukje niet meer weet. alleen het begin op daar onderin. gr corina |
| Gast |
| 11-11-2007 16:50 Re: level 7 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | weet het niet uit mijn hoofd zou het opnieuw moeten spelen en ben op dit moment aan het worstelen met level 4 van d93. wat een ingewikkeld level zeg. maar zeg even welk stukje niet meer weet. alleen het begin op daar onderin. gr corina |
gewoon helemaal onderin links waar je naar rechts moet..
gr abby
o ja en 4 heb ik ook, als je iets niet weet geef je maar een gil,
heb ze trouwens allemaal van d93. |
| Gast |
| 11-11-2007 17:00 Re: level 7 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | gewoon helemaal onderin links waar je naar rechts moet..
gr abby
o ja en 4 heb ik ook, als je iets niet weet geef je maar een gil,
heb ze trouwens allemaal van d93. |
duw die ene gele omhoog, dan rechter gele 1 omlaag, 1 naar links, 2e gele van rechts 1 omlaag, 1 naar rechts, 2 naar beneden, 1 naar links, 1 naar beneden en 3 naar rechts.
heb een probleempje met level 8 van d93: in het onderste vak krijg je gravity en ben je steeds af. wat doe ik verkeerd?
gr corina |
| Gast |
| 11-11-2007 17:08 |
|
|
|
moet nu weg, maar kijk morgen wel naar je antwoord abby. alvast bedankt.
gr corina |
| Gast |
| 11-11-2007 18:12 level 101, ve-1 |
|
|
|
naar welke E moet ik? hahaha ik kom niet eens bij één
gr. thea |
| Gast |
| 11-11-2007 18:28 Re: level 101, ve-1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | naar welke E moet ik? hahaha ik kom niet eens bij één
gr. thea |
ik nam de linkerkant, er was een manier om de gravitie kwijt te raken, maar ben vergeten hoe, zal het nog even proberen,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 18:32 Re: level 101, ve-1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | naar welke E moet ik? hahaha ik kom niet eens bij één
gr. thea |
weet het al , je gaat door het linkerpoortje , ga onder de groene diskette staan, wacht tot de schaar weg is, en duik dan het poortje beneden je in, het poortje ontploft en de gravitie is weg en je kan die3 daar boven pakken,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 19:04 d93 level 7 |
|
|
|
als je de rode hebt gepakt , ga je het poortje door zet daar die rode , pak de 2 rode en ga naar boven zet een rode en pak daar de infotrons, ga dan weer terug als je alle gele diskettes al had verschoven in het vorige vak om die vakken te openen laat dan de gele diskettes ontploffen, met de rode die je nog had ga je weer terug naar rechts boven en ga dan met de rode naar de linkerkant daar kan je weer een rode pakken en daarmee ga je naar het glitterding en zet die rode in de buurt bij dat buisje die naar beneden gaat aan de rechterkant, daar heb je het meeste kans dat je er 9 krijgt maar dat hoeft niet, 3 of 4 is al genoeg,
gr abby |
| Gast |
| 11-11-2007 19:09 Re: level 7 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | duw die ene gele omhoog, dan rechter gele 1 omlaag, 1 naar links, 2e gele van rechts 1 omlaag, 1 naar rechts, 2 naar beneden, 1 naar links, 1 naar beneden en 3 naar rechts.
heb een probleempje met level 8 van d93: in het onderste vak krijg je gravity en ben je steeds af. wat doe ik verkeerd?
gr corina |
mooi, die hebben we uit gebreid besproken, met tollie, maar dat ging om de rechterkant die is ook beschreven door anouk, dat moet je maar eens opzoeken, over die gravitie die jij bedoelt... je haalt het groen daar weg en schuift die bal die daar in het midden ligt daarheen en gooi hem op een schaar als hij daar komt en het poortje ontploft en de gravitie is weg,
gr abby |
| Gast |
| 12-11-2007 15:06 level 3, d8 |
|
|
|
wie kent die nog uit ze n hoofd? ik in ieder geval niet meer, wie helpt me....
gr. thea |
| Gast |
| 12-11-2007 16:00 Re: level 3, d8 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie kent die nog uit ze n hoofd? ik in ieder geval niet meer, wie helpt me....
gr. thea |
ik heb hem wel , maar moet ook helemaal opnieuw piekeren, tot ik hem weer weet, heeft trouwens weinig zin , verder kom je toch niet, het is de enigste level die ik heb van d3, maar ik zal m'n best doen, na heteten..
gr abby |
|
|
|