NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
14-11-2007 17:55 d93, level 10 Reageer met quote

ik ga aan d93 beginnen, misschien dat ik je later dan nog kan helpen, en misschien jij mij
gr. thea

Gast
14-11-2007 18:39 level 6, d93 Reageer met quote

hoe zat dat ook weer aan de rechterkant corina?
gr. thea
Gast
14-11-2007 18:43 level 6, d93 Reageer met quote

laat maar corina, kweet het al weer
gr. thea
Gast
14-11-2007 19:15 level 6, d93 Reageer met quote

de rechterkant jah die weet ik, en hoe moest ie ook alweer verder?
gr. thea
Corina
14-11-2007 20:30 Re: level 6, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
de rechterkant jah die weet ik, en hoe moest ie ook alweer verder?
gr. thea

wat bedoel je precies?
Gast
14-11-2007 20:41 level 6, d93 Reageer met quote

nou ik weet niet precies waar ik die rooie moet gebruiken, misschien wordt het dan een stuk makkelijker
gr. thea
Corina
14-11-2007 20:44 Re: level 6, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou ik weet niet precies waar ik die rooie moet gebruiken, misschien wordt het dan een stuk makkelijker
gr. thea

die rode zet je tussen die twee poortjes bovenaan en ga dan naar links om die infotron te pakken.
Gast
15-11-2007 15:36  Reageer met quote

hoe is het met abby? nog steeds ziek?
gr. thea
Gast
15-11-2007 15:47  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe is het met abby? nog steeds ziek?
gr. thea

heb de hele dag in bed gelegen, heb me zojuist gedwongen om op te staan, nou ja de hond eigenlijk, hij moest plassen, gelukkig nog genoeg soep over van gisteren, heb al 2 liter sinaasappelsap op , terwijl ik dat normaal nooit lust, alleen maar cola, en daar moet ik nu weer niet aan denken, als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger ben, hi hi, mijn dochter is trouwens zwanger, bleek ze al weer iemand ontmoet te hebben, 2 maanden verkering en 2 maanden zwanger grrrr............. geen wonder dat ik ziek ben,
gr abby
Corina
15-11-2007 16:22  Reageer met quote

Zo, dus je wordt (weer) oma. Gefeliciteerd!
Sneu voor je dat je je nog steeds beroerd voelt. Maar als je je wat beter voelt zou je mij kunnen vertellen (of thea als zij dat weet) wat je met die 2 ballen en 2 groene diskettes moet doen bij level 9 van d93, helemaal rechtsboven.
gr corina
Gast
15-11-2007 16:36  Reageer met quote

Corina schreef:
Zo, dus je wordt (weer) oma. Gefeliciteerd!
Sneu voor je dat je je nog steeds beroerd voelt. Maar als je je wat beter voelt zou je mij kunnen vertellen (of thea als zij dat weet) wat je met die 2 ballen en 2 groene diskettes moet doen bij level 9 van d93, helemaal rechtsboven.
gr corina

ben nog te beroerd om het hele level te spelen, maar als ik zo kijkt, bedoel je dat je door het poortje binnenkomt en er 2 ballen links van je liggen, als ik zo kijk ,, ga daar onder door naar links, naar beneden onder de rechtse groene gaan staan en onderzuigen en laten vallen,
gr abby
Corina
15-11-2007 17:53  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben nog te beroerd om het hele level te spelen, maar als ik zo kijkt, bedoel je dat je door het poortje binnenkomt en er 2 ballen links van je liggen, als ik zo kijk ,, ga daar onder door naar links, naar beneden onder de rechtse groene gaan staan en onderzuigen en laten vallen,
gr abby

dit werkt niet, want die groene diskettes mogen niet samen ontploffen, want anders heb je niet genoeg rode diskettes over om de E open te maken.
gr corina
Gast
15-11-2007 18:21  Reageer met quote

gefeliciteerd abby, als het verder allemaal goed gaat, zal die ook wel weer groot worden neem ik aan, wij ouders hebben ook altijd wat te mekkeren(tenminste dat wordt hier weleens gezegt, hahaha) dus je bent nog steeds een beetje ziek, dan maar weer vroeg in de lappenmand, doet je rug niet pijn van het liggen? dat heb ik tenminste altijd
gr. thea
Gast
15-11-2007 18:28 level 9 rechterkant, Reageer met quote

heb hem even geprobeerd , als je het poortje doorkomt naar beneden , terug naar boven de rechtse bal naar beneden en naar rechts schuiven, de andere bal naar links schuiven op de groene diskette , gelijktijdig naar beneden gaan en klaar staan om die andere groene diskette naar links te duwen op het andere poortje. level 10 laat even op zich wachten, ben het begin bij de gravitie even vergeten dus kom er niet doorheen, moet je de hele rechterkant weten of allen die bovenste?
gr abby
Gast
15-11-2007 18:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gefeliciteerd abby, als het verder allemaal goed gaat, zal die ook wel weer groot worden neem ik aan, wij ouders hebben ook altijd wat te mekkeren(tenminste dat wordt hier weleens gezegt, hahaha) dus je bent nog steeds een beetje ziek, dan maar weer vroeg in de lappenmand, doet je rug niet pijn van het liggen? dat heb ik tenminste altijd
gr. thea

heb al pijn in m'n rug sinds ik 6 jaar geleden een nieuwe heup kreeg, is nooit meer weg gegaan, de ene keer erger als de andere keer, maar het is er wel altijd, heb wel speciale matrassen. dus het is wel uit te houden in bed, was ook zo ziek, dat ik dat niet eens voelde, ben nog niet 100 % maar het gaat de goede kant op.
gr abby
Gast
15-11-2007 20:13 darlok2, level 32 Reageer met quote

ik kom er weer niet eens uit met die gele, helemaal in het begin, wie o wie helpt mij
gr. thea
Gast
15-11-2007 20:53 Re: darlok2, level 32 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik kom er weer niet eens uit met die gele, helemaal in het begin, wie o wie helpt mij
gr. thea

weet deze wel, maar kom er niet doorheen bij de groene diskettes erboven ,
duw de gele diskette 2 naar beneden ga dan 3 naar links en 2 naar beneden, ga dan helemaal naar rechts en duw de bal 1 naar links en de gele naar beneden , ga dan om die bal heen naar links en duw de bal naar rechts op de diskette en haal daar alle groen weg, ga naar boven , pak de rode diskette en duw die gele 1 naar beneden ga er onderdoor nar rechts en duw de gele naar links naar beneden en het hoekje in, duw de bal boven naar rechts naar beneden en haal dat groen weg en duw de gele onder de E naar links en helemaal naar beneden , zet daar boven op de rode en het vak beneden is open en ook de linkervak, ga het linkervak in en pak vlug de infotrons en de rode diskette voor alle groene zijn ontploft, dan het vakje daar beneden en kan je vast een rode gebruiken om die 2 rode te bevrijden, en dan ga je weer terug naar de E de gele diskette die daar staat duw je 1 omhoog en dan ga je bovenop de bal staan die eronderligt en zet daar een rode, als je goed kijkt zie je dat je de diskette bovenop dat vak kan zetten en de diskette rechts vanje nog 1 naar beneden duwen, dan ga je eerst je weg vervolgen naar het linkervak, de gele diskettes moet je later pas ontploffen,
zeg me als het jou wel lukt daarboven.
gr abby
Corina
15-11-2007 22:25 Re: level 9 rechterkant, Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb hem even geprobeerd , als je het poortje doorkomt naar beneden , terug naar boven de rechtse bal naar beneden en naar rechts schuiven, de andere bal naar links schuiven op de groene diskette , gelijktijdig naar beneden gaan en klaar staan om die andere groene diskette naar links te duwen op het andere poortje. level 10 laat even op zich wachten, ben het begin bij de gravitie even vergeten dus kom er niet doorheen, moet je de hele rechterkant weten of allen die bovenste?
gr abby

Alleen rechtsboven met die 3 rijen ballen en 1 infotron ertussen.
gr corina
Gast
15-11-2007 22:25  Reageer met quote

ik snap niks van level 94.
die glitterdingen kan ik wel 9 infotrons uitkrijgen, maar dan kom ik toch 5 te kort. hoe krijg ik die daar beneden toch te pakken.
ik zit nu vast, heb level 67 niet kunnen halen, 78 niet, 85 niet en nu ook 94 niet.

wie o wie helpt mij.
Corina
15-11-2007 23:19  Reageer met quote

Anonymous schreef:
die glitterdingen kan ik wel 9 infotrons uitkrijgen, maar dan kom ik toch 5 te kort. hoe krijg ik die daar beneden toch te pakken.
ik zit nu vast, heb level 67 niet kunnen halen, 78 niet, 85 niet en nu ook 94 niet.

wie o wie helpt mij.

67
6 naar rechts, loop om het computertje heen en duw die gele 2 omhoog. ga terug naar links en duw de linker gele 1 omhook en die rechter 1 omlaag, 1 naar links en 1 naar beneden en duw die diskette tot onder die gele bij het computertje. 2 naar beneden en 2 naar rechts, 4 omhoog, 1 naar rechts, 1 omhoog, 4 naar links, 1 naar beneden 1 naar links, 1 omhoog 1 naar rechts, 3 naar links, 1 naar beneden en 1 naar rechts. je kunt nu alle diskettes eruit krijgen. succes.
gr corina
Corina
15-11-2007 23:35 Re: level 9 rechterkant, Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr abby

bedankt abby, ik heb hem gehaald.
gr corina
Gast
16-11-2007 7:56 Re: level 9 rechterkant, Reageer met quote

Corina schreef:
Alleen rechtsboven met die 3 rijen ballen en 1 infotron ertussen.
gr corina

krijg het niet voor elkaar met de gravitie, dus je moet me even helpen , dan kan ik kijken hoe het rechts ook al weer ging.
gr abby
Gast
16-11-2007 8:01 Re: level 94 classic collection Reageer met quote

level 94 druk op je tabknop, dan zie je helemaal links bovenaan rode diskettes zitten, 1 ervan gebruik je om die groene diskettes te ontploffen, je zet hem schuin tegen de 1ste, als ze allemaal zijn ontploft liggen de ballen netjes op een rij, 1 voor 1 naar beneden laten vallen en naar zo'n vak schuiven beneden, begin met de meest linkse, laat een glitterding vrij en als hij bij dat vak is een bal erop gooien om dat vak te openen,de infotrons laat ik altijd zitten tot alles is gedaan, heb je geen last van de scharen, het gebeurd wel eens dat het vak niet goed open gaat , en je maar 6 infotrons hebt, dan heb je net te vroeg gegooid en moet het over nieuw, je moet echt 9 infotrons krijgen met de ene die er al zit dus 10, de bal die je beneden ziet zitten gooi je op de diskette bij de E om hem te openen, kan ook later met een andere bal, kijk wel goed hoe je het groen weghaalt.
gr abby
Gast
16-11-2007 8:04  Reageer met quote

Anonymous schreef:

wie o wie helpt mij.

94 staat hierboven, zeg me waar je vast zit met de andere levels dan help ik je,
gr abby
Gast
16-11-2007 15:04 level 32, darlok 2 Reageer met quote

ik ben nog steeds aan het proberen, en het lukt me wel om langs die groene diskettes te komen, maar dan moet ik gelijk vanaf het eerste vak naar boven gaan, maar dan kom ik weer rooie tekort, waar ga jij langs abby?
gr. thea
Corina
16-11-2007 15:09 Re: level 10 rechterkant, Reageer met quote

Anonymous schreef:
krijg het niet voor elkaar met de gravitie, dus je moet me even helpen , dan kan ik kijken hoe het rechts ook al weer ging.
gr abby

Het is level 10 de rechterkant, 9 heb ik gehaald. het gaat als volgt als je door het poortje bent: 1 omhoog, 2 naar links, 1 naar beneden, rechts wegzuigen en bal naar rechts duwen. daarna naar links en omhoog naar groene diskette en snel weer naar rechts en blijven wachten tot bal is gevallen en bal naar links duwen.
Ben je al een beetje opgeknapt?
gr corina
Gast
16-11-2007 15:45 Re: level 32, darlok 2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben nog steeds aan het proberen, en het lukt me wel om langs die groene diskettes te komen, maar dan moet ik gelijk vanaf het eerste vak naar boven gaan, maar dan kom ik weer rooie tekort, waar ga jij langs abby?
gr. thea

ga na de uitleg aan jou naar links en naar boven en naar rechts, en als ik bij de groene komt heb ik nog 1 rode, maar ik zie nog steeds niet hoe ik daar doorheen kom,
gr abby
Gast
16-11-2007 16:26  Reageer met quote

ja dat bedoel ik dus, ik zie geen kans om dat vak opzij te nemen met die groene, alleen aan de onderkant, misschien doen we toch in het begin iets fout
gr. thea
Gast
16-11-2007 16:44  Reageer met quote

het kwartje viel al bij mij, je gaat de uitleg gewoon nog volgen maar inplaats van die gele diskette erboven op schuiven zet je hem onder het bovenvak, dan naar links tot het vak met al die gele diskettes , als je alle infotrons hebt gepakt schuif je een gele tegen het vak naar rechts aan, en ga je terug om de gele diskettes te laten ontploffen, en dan zet je nog een rode tegen dat vak erboven en je kan er in. als je het goed doet kan je met een groene het vak naar links openen en het vakje rechts ook. en het vakje beneden waar nog 1 in fotron in zit,.
gr abby
ps corina ben onderweg naar jou probleem, maar ga steeds af onderweg, ben trouwens nog steeds ziek....
Gast
16-11-2007 17:32  Reageer met quote

ow dat schiet dus ook niet op met je, ik heb zelf trouwens een beginnende keelpijn, hoop wel dat het niet doorzet, maar meestal heb ik dat ook maar een dag, maarre...heb jij level 34 van darlok2 ook? dan kom ik weer te zitten met die groene diskettes
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 120 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: