NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
01-04-2011 16:19 witte tanden Reageer met quote

wat je dus niet moet doen om witte tanden te krijgen is:

Roken & Zuipen

en dat doe ik dus wel, dus hoe kan ik witte tanden krijgen???

Gast
01-04-2011 16:24 Roken Reageer met quote

Ik zeg, stoppen met drinken en roken of niet elke dag veel drinken en roken. Ik weet uit eigen ervaring dat je zo 2 pakjes per dag weg rookt. Ik ben eerst naar 1 pakje per dag gegaan. Toen heb ik het opgebouwd naar een half pakje. Toen naar 3 per dag. En vervolgens 1. Nu rook ik dus elke dag 1 sigaret. Daar geniet ik dan ook extra van! Misschien ook handig voor jou.
Gast
05-04-2011 23:14 witte tanden Reageer met quote

hallo
ik heb gehoord dat als je weel aardbeien eet dat je daar witte tanden van krijg of het waar is weet ik niet als iemand het geprobeert heeft hoor ik het graag
groetjes dees
Gast
09-04-2011 10:08  Reageer met quote

hallo,
mijn tandarts zegt dat 'gele tanden sterker zijn, het heeft er niet direct mee te maken of je ongezond eet of drinkt' er zijn natuurlijk ook mensen met gele tanden die niet drinken of roken.. ik lees op veel plaatsen dat je tandenpoetsen met zout erg schadelijk is
Gast
09-04-2011 14:21 Re: witte taden Reageer met quote

Anonymous schreef:
idd houtskool poeder(norrit :verkrijgbaar bij apotheek ) is een adsorptie middel dus blijven edeeltjes aan hangen hbbe ik bij skeinde gehad je kan er ook bijv het geel uit bier mee halen dus werkt egt

houtskool ???? hoe breng je dat aan op je tanden ?
Gast
09-04-2011 16:38 tanden wit houden Reageer met quote

nou, ik ben dus om de 5 weken ofzo bij de ortho, de een zegt dan dat ik het wel goed doe en de ander niet. hoe kan ik het wel goed doen want ik volg hun adviezen echt supergoed. HELP ME
Gast
11-04-2011 12:27 nooit met zout bleken Reageer met quote

met zout bleken kan ik echt afraden ik zou gewoon een bleekset kopen.
Gast
13-04-2011 13:54 schreve tanden en geel Reageer met quote

hoi,
Ik heb ontzettende gele en schreven tanden dus ik lach nooit waardoor je me tanden ziet ik poets me echt kapot en later deed het ook pijn aan mijn tandvlees.
maar witter worden ze niet!
Hebt u misschien een oplossing?
xxx celine(11)
Gast
15-04-2011 11:59 Denk toch na Reageer met quote

Wees aub niet zo stom en volg de adviezen niet op die men hier geeft op het internet. Zout is super slecht voor je tanden. Wil je witte tanden praat dan met je tandarts en niet aan de idioten hier op deze forum. Ik hoop dat jullie je hersenen gebruiken.
Gast
16-04-2011 11:09 euhm Reageer met quote

euhm even een ding; withener tandpasta maakt het echt niet witter hoor
Gast
17-04-2011 12:00 meisje die alles weet.!!!!! Reageer met quote

mijn tanden zijn heel wit iedereen is er jaloers op
weetje wat mijn geheim is?
gwn na het avond eten goed poetsen minimaal 3min.
sochtends na het eten en 1bekertje MELK drinken!
en als moet gaan slapen even je tandenpoetsen
doe dat maar 2weken lang je ziet zo een goed verschil he Wink

mmm als het nogsteeds niks aan veranderd is moet je naar je tandarts gaan of apotheek vragen voor tapletjes vaardoor je tanden ook witter worden.
Gast
17-04-2011 21:03  Reageer met quote

Eey dat komt door het licht. Heb ik
ook altijd. Thuis warmer licht, dan zie ik err 10 x beter uit...
:]
Gast
22-04-2011 11:29 wittere tanden Reageer met quote

Neem is een boom waarvan men de bladeren en de schors gebruikt. Zijn kwaliteiten zijn bitter, koelend en scherp van nawerking. Alle bittere en koelende kruiden zijn gekend om hun intense zuiverende werking.In Tunesiƫ poetsen ze een keer per week hun tanden met neem. Toen ik klein was heb ik het zo leren kennen, ik weet niet of het hier te verkrijgen is maar het helpt wel de eerste dagen zijn je tanden geel en je tandvlees ook ma de 2de dag ofzo zie je hoe proper je tanden zijn. Het is ook erg goed vo jou tandvlees :p
Gast
25-04-2011 10:42  Reageer met quote

kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )

JA ;o dat heb ik ook ?
als ik thuis ben zit mn make up en alles heel mooi , en op school ben ik rood en zie ik er niet uit ?
Gast
25-04-2011 15:06 Re: tips witte tanden Reageer met quote

Anonymous schreef:
Niet gebruiken!!! het werkt niet!! ik heb het ook gekocht.
Het werkt voor geen ene meter!

Juist wel! die tandpasta werkt echt en is niet zo duur. ik gebruik sinds kort zelf de aquafresh extreme clean whitening tandpasta, tandartsen raden die ook aan en je kan hem meerdere malen per dag gebruiken zonder problemen. ik gebruik hem met gewoon nederlands kraanwater en dat werkt ook heel goed. je kan ook dat spawater gebruiken das nog beter maar ja dat kost je wel veel water en zonder werkt het ook.

btw voor alle mensen die zout en bakpoeder enz. gebruiken. wees niet zo dom en verpest je tanden niet! het tast ze echt aan. wees gewoon zelfverzekerd en durf te lachen dan let bijna niemand erop en als je echt problemen hebt ga dan gewoon naar de tandarts en vraag advies.

succes!
Gast
25-04-2011 15:09 Re: witte taden Reageer met quote

Anonymous schreef:
houtskool ???? hoe breng je dat aan op je tanden ?

nou,, niet dus!
tenzij je graag je tanden wil beschadigen en de rest van je leven met halve stompjes wil rondlopen.
vraag het maar aan je tandarts, ze raden zuur, zout, houtskool, en bakpoeder sterk af!!!!! en das niet voor niets!!
Gast
25-04-2011 15:12 Re: schreve tanden en geel Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi,
Ik heb ontzettende gele en schreven tanden dus ik lach nooit waardoor je me tanden ziet ik poets me echt kapot en later deed het ook pijn aan mijn tandvlees.
maar witter worden ze niet!
Hebt u misschien een oplossing?
xxx celine(11)

voor witte tanden kan je het best je tandarts raadplegen. hij kan beoordelen wat er verstandig is voor jou tanden, probeer vooral geen zout of bakpoeder!!

en scheve tanden, ja.. een beugel? het klinkt misschien niet leuk maar ik had er ook een en nu ziet mijn hele gezicht er beter uit. ik had eerst een hele smale kaak en hazentanden toen ik klein was en nu lach ik heel graag met mijn mond open want ik ben trots op mijn tanden!
Gast
30-04-2011 22:42  Reageer met quote

geen drop eten dat is bijna erger als roken en drinken bij elkaar
Gast
01-05-2011 10:29 Re: tips witte tanden Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

van bakpoeder krijg je wel witte tanden maar dat is niet goed ik heb het eerst ook gedaan maar het is toch niet goed voor je tandvlees verder weet ik niks peper is ook goed heb ik gehoord ? succus
Gast
05-05-2011 15:02 tanden Reageer met quote

ik heb laatst een tandpasta gekocht van pearldrops (tandpolisch daily shine)
's ochtends poets ik m'n tanden met normale tandpasta.
s'avonds poets ik m'n tanden eerst met de tandpasta van pearldrops en daarna met normale tandpasta zo is het niet slecht voor je tanden en je krijgt en na een weekje er mee poetsen zie je al echt resultaat
Gast
11-05-2011 20:56 Re: tanden Reageer met quote

Anonymous schreef:
citroensap tast het glazuur van je tanden aan, daardoor worden ze ook witter, maar alle bescherming van je tanden is weg. Ik heb gelezen van iemand die dat vaak deed voor wittere tanden en hij heeft lang een behandeling moeten laten doen en uiteindelijk een vals gebit moeten gebruiken om de schade te herstellen...
dus mensjes geeeeen ciroensap!

terwijl ik dit las had ik toevallig een bakje citroensap naast me staan (klinkt stom maar ik had het net gebruikt voor mijn ogen)
Ik dacht laat ik het eens op mijn tanden smeren, en nu 1 minuut later zijn ze al witter, echt eng!! maar het lijkt me inderdaad ook niet gezond, dus ik ga snel mijn tanden poetsen!
Gast
13-05-2011 14:50 witte tanden Reageer met quote

gebruik gewoon typex, zit een kwastje bij, helemaal goed!
Gast
13-05-2011 16:28 reactie Reageer met quote

ik heb precies het zelfde
maar dat van die kleur komt vaakdoor het licht thuis ziet alles er beter uit maar ergens anders zie je alles veel beter kijk altijd in het daglicht aarbeien schijnt te helpen je moet er gewoon een papje van maken en even op je tanden houden GEEN ZOUT T HELPT NIET VOOR LANGDURIGE WITTE TANDEN
Gast
14-05-2011 13:14  Reageer met quote

wat is klodder op je tandeborstel leggen ik weet niet wat een klodder is kwil het wel uit proberen HELP aub x
Gast
15-05-2011 8:03 witte tanden Reageer met quote

Hee allemaal,
Ik heb heel veel dingen geprobeerd om me tanden wit te krijgen maar het hielp niet..
Wat ik heb gedaan is 4 keer per dag me tanden poetsen het resultaat: mooie witte tanden,
Maar me familie komt uit Colombia en die werken veel met specerijen dus hier nog een..,
TIP: Peterselie en mind schijnen ook goed te werken;-)
Veel succes kus Polla
Gast
15-05-2011 23:41 eerste help Reageer met quote

ik wil de eerste wel proberen met die olijfolie en zo maar er sta een paar minuten dwarrelen en daar na met olijfolie... maar moet ik dan eerst de water uitspoelen of niet???
Gast
19-05-2011 19:15 Tanden ietsje witter? Reageer met quote

Iedereen zegt dat je je tanden moet poetsen, 2/3x per dag om zo witte tanden te krijgen.
Ik poets mn tanden hardstikke goed(zei de tandarts vanmiddag nog!) Maar wit zijn ze niet.
Ik weet ook dat ze van nature gelig zijn, maar toch wil ik ze liever wat witter.
Ik wil/kan niet bleken want ik ben pas 16 dus mag het niet van mijn ouders.
Ik ga dat met de aarbei wel uitproberen. Het zuur is dan slecht voor je tanden, maar je eet toch ook wel eens gewoon een aarbei dus zo erg kan het toch niet zijn?
Ook poets ik sinds deze week met elmex cleaning dinges en ik ga ook nog kijken of ik rembrand of beverlyhills ga aanschaffen. Hopelijk helpt dit wat (:
Xxx
Gast
20-05-2011 20:25 Super resultaat Reageer met quote

Ik heb vanmiddag rembrand plus gekocht en daar 10 minuten met een electrische tandeborstel mee gepoetst.
Mijn tanden zijn nu al veel witter! Echt ongelovelijk Surprised
Xxx
Gast
21-05-2011 23:28 Tanden laten bleken Reageer met quote

Als je echt wittere tanden wilt moet je ze laten bleken, ik heb het in *** laten doen en ik zie nu een heel duidelijk verschil!
Gast
23-05-2011 20:30 Echt wittere tanden! Reageer met quote

Ik poets al jaren mijn tanden met natriumbicarbonaat (doosje van 500gr bicar net genaamd) .Het wordt gebruikt om in het huishouden te reinigen, en geuren te verwijderen!.Te koop bij delhaise, carrefour, kruidvat enz.....

Eerlijk, mijn tanden zijn nu mooi wit.
Eerst doe ik tandpasta op mijn tandenborstel, daarna de na bicarbn. zodanig dat je het eerst mooi kan verdelen over de tanden!
De meeste tandpasta die je duur betaalt omdat het je tanden witter maakt, bevat natriumbicarbonaat!

Mijn nicht is tandarts, en zegrt dat het helemaal geen kwaad kan!
Veel succes,
Groetjes,
Rika
Plaats Reactie Pagina 13 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: