NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
16-11-2007 19:39 level 32, darlok2 Reageer met quote

he he, ik heb hem gehaald, op naar de volgende(probleem?)
gr. thea

Gast
16-11-2007 19:56 darlok3 level 4 Reageer met quote

ik ben al een hele poos met deze level bezig, maar ik kom niet uit dat linkerhoekje onderaan, blijf daar iedere keer steken, wie helpt me uit de brand
gr. thea
Gast
17-11-2007 10:10  Reageer met quote

jullie zullen geduld moeten hebben, het schiet niet op met mij, en ben niet eens nar de vogeltjes show geweest, ben gisteren met bijna 40 koorts m'n bed ingegaan, heb me er nu uitgesleept om een kopje thee met een beschuitje te eten, en m'n medicijnen in te nemen, maar ik zit hier te tollen, ga zo weer op de bank liggen met m'n dekbedje, en wachten tot m'n man thuiskomt, kan hij me vertroetelen, (hopen dat hij niet ziek wordt, want bij mannen is het altijd een stuk erger natuurlijk.) hi hi
gr abby
Gast
17-11-2007 10:11 Re: level 32, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
he he, ik heb hem gehaald, op naar de volgende(probleem?)
gr. thea

ik heb hem nog niet, heb wel de cloe gezien en uitgelegd, maar geen puf om hem zelf te spelen.
gr abby
Gast
17-11-2007 11:28 level 97 good job, van de eerste versie geloof ik? Reageer met quote

ik snap alles van dit level, alleen het begin niet, ik weet al dat je alles eerst moet laten vallen, maar daarna snap ik het niet meer, wie kan me helpen
Gast
17-11-2007 14:41 level 31, d10 Reageer met quote

corina heb jij deze level al, ik struikel iedere keer over het derde vak voor het einde, zal abby niet lastig vallen, die heeft ff genoeg aan haar zelf, gauw weer beter worden abby!!!!
gr. thea
Gast
17-11-2007 21:30 lvl 100 Reageer met quote

weet iemand hoe LEVEL 100: IQ moet ik kan er voor geen meter uit komen... als iemand het weet... BVD
Corina
17-11-2007 23:56 Re: darlok3 level 4 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben al een hele poos met deze level bezig, maar ik kom niet uit dat linkerhoekje onderaan, blijf daar iedere keer steken, wie helpt me uit de brand
gr. thea

hoi thea, je gaat helemaal naar beneden en dan 2 naar rechts en haalt de infotrons weg in die hoek, dan rij voor rij, dus naar beneden en 1 naar links, wachten tot alles is gevallen, 1 links wegzuigen en naar boven. soms vallen er een paar naar rechts, die kun je dan gewoon pakken. en dan de volgende rij.
gr corina
Corina
18-11-2007 0:06 Re: level 31, d10 Reageer met quote

Anonymous schreef:
corina heb jij deze level al, ik struikel iedere keer over het derde vak voor het einde, zal abby niet lastig vallen, die heeft ff genoeg aan haar zelf, gauw weer beter worden abby!!!!
gr. thea

ik heb hem ook nog niet, ik struikel over hetzelfde punt als jij. ik zit trouwens zo'n beetje overal vast. ik ga een lijst maken met levels waarop ik vast loop en misschien kan iemand mij helpen.
gr corina
Corina
18-11-2007 0:14 Re: lvl 100 Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet iemand hoe LEVEL 100: IQ moet ik kan er voor geen meter uit komen... als iemand het weet... BVD

uitleg staat op blz. 8.
gr corina
Gast
18-11-2007 11:29 Re: level 1 van d9 Reageer met quote

Ik kom maar niet uit level 1 van d 9,. Heb de uitleg op pag 85 gelezen maar als ik de 2 gele diskettes geplaatst heb en de ballen vallen komt de infotron niet op de gele diskettes. Kom er niet achter wat ik fout doe. Wie kan mij helpen.

gr. dora
Gast
18-11-2007 13:47  Reageer met quote

hmm ik heb nog een paar levels niet.. kan miss iemand me helpen? ik heb level 71 nog niet (Head hunter) level 97 level 101 en level 102 nog niet als iemand me kan helpen... alvast bedankt! Groeten Dennis
Gast
18-11-2007 13:52 Re: level 1 van d9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik kom maar niet uit level 1 van d 9,. Heb de uitleg op pag 85 gelezen maar als ik de 2 gele diskettes geplaatst heb en de ballen vallen komt de infotron niet op de gele diskettes. Kom er niet achter wat ik fout doe. Wie kan mij helpen.

gr. dora

He4t is me toch gelukt, na veel proberen bleek dat ik een bal voor de infotron legde ipv erna.
gr Dora
Gast
18-11-2007 13:55 level 31, d10 Reageer met quote

ik heb hem wel gehaald corina, maar maak maar een lijstje, misschien kan ik je ergens meehelpen
gr. thea
Gast
18-11-2007 13:58 level 71, classic Reageer met quote

als je naar supaplex gaat, hier beneden aanklikken, daar staat ie uitgebreid op hoe je hem moet spelen
gr. thea
Gast
18-11-2007 14:56 D9 level 2,3 en 4 Reageer met quote

Wie kan mio helpen bij deze levels, bij level 3 en 4 kom ik niet verder dan het beginpunt. Wordt er moedeloos van.

Gr. dora
Gast
18-11-2007 15:22 d9, level 2,3 en 4 Reageer met quote

ik heb ze ook niet dora, kweet het niet zeker maar volgens mij heeft niemand ze
gr. thea
Gast
18-11-2007 15:31 D9 level 2,3 en 4 Reageer met quote

Bedankt Thea dan ga ik nu review 2 proberen van d9 maar die vindt ik ook behoorlijk lastig. Kun je me misschien helpen met d3 level 31 voyager 1
Gr dora
Gast
18-11-2007 15:56 d3, level 31 Reageer met quote

sorry zover ben ik nog niet, heb afgelopen zomer een nieuwe pc gekregen, dus moest alles weer overnieuw doen, heb nu 1378 levels gedaan, inclusief die russiche, maar misschien heeft corina hem al wel, en kan jou die wellicht verder helpen, abby zal nog wel ziek zijn
gr. thea
Gast
18-11-2007 15:59 Re: d3, level 31 Reageer met quote

Anonymous schreef:
sorry zover ben ik nog niet, heb afgelopen zomer een nieuwe pc gekregen, dus moest alles weer overnieuw doen, heb nu 1378 levels gedaan, inclusief die russiche, maar misschien heeft corina hem al wel, en kan jou die wellicht verder helpen, abby zal nog wel ziek zijn
gr. thea

Bedankt, hoop dat Corine het weet. Beterschap Abby. Ik ga eerst stoppen want mijn zoon wil graag msn en.
Gr. Dora
Gast
18-11-2007 16:44 level 23, d3 Reageer met quote

hoe ging dat level ook alweer? begin is geen probleem..
gr. thea
Gast
18-11-2007 18:15 classic level 67 Reageer met quote

ik ben met level 96 cracker bezig en dat lukt me vast wel eens, maar ik heb nog nooit level 67 gehaald.
krijg die diskettes er wel uit hoor, maar dat tweede vak links boven kom ik altijd vast te zitten.
met die groene diskettes is het goed uitkijken wat je weghaalt natuurlijk.
weet iemand hoe ik dit moet doen.

groetjes van spakie
Gast
18-11-2007 18:32 Level 23 d3 Reageer met quote

Dat level is mij tot nu toe niet gelukt.
Gr. dora
Gast
18-11-2007 19:04 level 67, classic Reageer met quote

als je dat vak open hebt, ga je schuin boven die bal staan die daar ligt, dan is het 2 links, onderste infotron zuigen, 1 links, 2 naar boven, 1 links, links zuigen, 1 omhoog, infotron pakken en die andere zuigen, dan sta je naast die tweede bal van boven, 3 naar beneden, 1 links infotron apkken, en 1 zuigen, 1 omhoog en 1 rechts zuigen, dan schuif je die bal die naast je ligt, tegen die andere ballen aan, 1 naar beneden, 2 opzij en die infotron zuigen, en je kan er zo weer uit, veel succes
gr. thea
Gast
19-11-2007 14:56  Reageer met quote

abby nog steeds ziek???????
gr. thea
Gast
20-11-2007 20:16  Reageer met quote

is hier helemaal niemand?????????? corina......dora? en abby heb ik al in een paar dagen niet gezien....vaag
gr. thea
Gast
21-11-2007 10:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
is hier helemaal niemand?????????? corina......dora? en abby heb ik al in een paar dagen niet gezien....vaag
gr. thea

leef nog wel hoor, maar ben nog steeds te ziek om achter de pc te zitten.
gisteren is dokter geweest, heb medicijnen gehad en als het aan het eind van de week niet over is moet ik bellen. ga nu weer slapen, iets anders lukt nog niet, ben wel een paar kilo afgevallen dat scheelt. welterusten...
gr abby
Gast
21-11-2007 13:38  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

ik leef ook nog steeds, maar ben thuis druk bezig. mijn zoon en ik wisselen van kamers en daar moet een en ander aan gedaan worden. bovendien heb ik op mijn computer even geen internet. ik hoop dat na zondag alles weer normaal is. ik heb level 31 van d10 ook inmiddels gehaald.
gr corina
Gast
21-11-2007 15:26  Reageer met quote

ben blij dat het (tussen haakjes abby)goed met jullie gaat, vond het alleen een beetje vreemd om een paar dagen helemaal niets van jullie te horen, hoop dat die medicijnen een beetje aanslaan, sterkte ermee en corina hopelijk tot maandag
gr. thea
Gast
21-11-2007 22:59 re.level 67 classic. Reageer met quote

ben een paar dagen ziek geweest, maar heb vanavond toch even level 67 geprobeert.
en na je uitleg lukte het toch om alle infotrons uit het vak te halen.
nu nog proberen bij de groene diskettes, maar dat zal ook wel eens lukken denk ik.
heb net level 96 wel gehaald.

thea bedankt

gr. spakie
Plaats Reactie Pagina 121 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: