NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-11-2007 14:54  Reageer met quote

zijn jullie allemaal ziek dan? of geweest? zal wel in de lucht zitten, maar mag mijn deur voorbijgaan!!!!
gr. thea

Gast
22-11-2007 22:12  Reageer met quote

Hoi Thea,

Ben gelukkig niet ziek maar zit niet zo vaak achter de computer omdat mijn kids er 's avonds vaak achter zitten en overdag werk ik . Ben nu met D10 level 47 bezig simple maar ik vind het beslist niet simpel.

Groet Dora
Gast
23-11-2007 11:12  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ow dat schiet dus ook niet op met je, ik heb zelf trouwens een beginnende keelpijn, hoop wel dat het niet doorzet, maar meestal heb ik dat ook maar een dag, maarre...heb jij level 34 van darlok2 ook? dan kom ik weer te zitten met die groene diskettes
gr. thea

ben weer ietsiepietsie beter, moet je de groene diskettes nog?gewoon eronder doorgaan naar de infotron, en uit het vak erboven met de gele diskettes als brug die bal op de groene laten vallen bij de E/
gr abby
Gast
23-11-2007 11:16 Re: darlok3 level 4 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben al een hele poos met deze level bezig, maar ik kom niet uit dat linkerhoekje onderaan, blijf daar iedere keer steken, wie helpt me uit de brand
gr. thea

die heb ik wel maar moet ik weer een aantal keren doen voor het kwartje valt, doe ik wel als ik echt beter ben.
gr abby
Gast
23-11-2007 14:08  Reageer met quote

gelukkig dat het een beetje beter gaat abby, ik heb level 12 van d00 nu ook, volgens mij had jij die ook nog niet, maar als jij er niet bent, moet je wat, dus ben net zolang doorgegaan dat het kwartje viel, jah Dora dat probleem met de kids had ik ook, totdat ze zelf ging werken en een laptop kocht.....dochter blij en moeder blij, hahahaha
gr. thea
Gast
23-11-2007 14:10 level 34, darlok2 Reageer met quote

die had ik inmiddels ook al gehaald
gr. thea
Gast
23-11-2007 14:12  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gelukkig dat het een beetje beter gaat abby, ik heb level 12 van d00 nu ook, volgens mij had jij die ook nog niet, maar als jij er niet bent, moet je wat, dus ben net zolang doorgegaan dat het kwartje viel, jah Dora dat probleem met de kids had ik ook, totdat ze zelf ging werken en een laptop kocht.....dochter blij en moeder blij, hahahaha
gr. thea

mag je mij vertellen hoe je die opgelost hebt
gr abby
Gast
23-11-2007 14:45 level 12, d00 Reageer met quote

eigenlijk is het heel simpel, maar ja dat is met alles zo, je moet bij die onderste E zijn, die laat je in takt, en die infotron daaronder in dat vakje, die laat je daar maar gewoon zitten, die heb je niet nodig, je moet wel aan het rotzooien boven bij die E met die ballen, want die infotron daaronder heb je dan wel nodig, maar dat lukt je vast wel, hoe ik dat precies gedaan heb met die ballen, weet ik eigenlijk helemaal niet meer, het lukte maar zo
gr. thea
Gast
23-11-2007 14:48 level 12, d00 Reageer met quote

die rooie moet je gebruiken helemaal beneden, bij dat buisje om weer omhoog te kunnen, en die groene om bij die E te komen, dit nog even ter aanvulling
gr. thea
Gast
23-11-2007 15:01 Re: level 12, d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
die rooie moet je gebruiken helemaal beneden, bij dat buisje om weer omhoog te kunnen, en die groene om bij die E te komen, dit nog even ter aanvulling
gr. thea

dit wist ik dus dan wel,ende infotron bij de E kan ik ook wel pakken,dan zal het de infotron in het midden zijn , kan daar niet naar beneden zonder dat er een bal achter me aan valt ,aan de rechterkant lukt het wel maar niet aan de linkerkant van dat vak,
gr abby
Gast
23-11-2007 15:19 level 12, d00 Reageer met quote

ja daarom moet je ff met die ballen goochelen, bij mij lukte dat opeens.
gr. thea
Gast
23-11-2007 15:26 Re: level 12, d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja daarom moet je ff met die ballen goochelen, bij mij lukte dat opeens.
gr. thea

laat dan maar,googelen ben nu niet in staat en de rest heb ik toch al....
ben nu een beetje aan het proberen met 48 van darlok2,maar kruip zo weer op de bank , ik voel me alsof ik net een grote operatie achter de rug hebt.
gr abby
Gast
23-11-2007 15:30  Reageer met quote

misschien voel je je morgen weer wat beter, hier heerst longontsteking, ken 2 mensen die dat hebben, eentje is net weer uit het ziekenhuis, wat raar niet?
gr. thea
Gast
23-11-2007 15:32 level 48, darlok2 Reageer met quote

daar ben ik ook mee bezig, best lastig vooral als je naar boven moet
gr. thea
Gast
23-11-2007 15:36  Reageer met quote

Anonymous schreef:
misschien voel je je morgen weer wat beter, hier heerst longontsteking, ken 2 mensen die dat hebben, eentje is net weer uit het ziekenhuis, wat raar niet?
gr. thea

er heerst een flinke griep,alleen heb ik een week eerder een griepprik gehad,om het nou juist niet te krijgen,,,,
gr abby
Gast
23-11-2007 15:39 Re: level 48, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
daar ben ik ook mee bezig, best lastig vooral als je naar boven moet
gr. thea

heb het wel door, je moet heel snel doorgaan naar boven,zit meer met 2 infotonnen die steeds naar de zijkant vallen en vastzitten,heb het al kunnen terug brengen naar 1,het ligt in ieder geval aan de snelheid...
gr abby
Gast
23-11-2007 15:57  Reageer met quote

ja ik bedoel die rij, als je helemaal beneden bent, en dan naar boven moet, daar kom ik niet door, die infotrons vallen alle kanten op, ook als ik snelheid maak, heb jij trouwens level 47 van darlok2 wel? ikke niet
gr. thea
Gast
23-11-2007 16:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja ik bedoel die rij, als je helemaal beneden bent, en dan naar boven moet, daar kom ik niet door, die infotrons vallen alle kanten op, ook als ik snelheid maak, heb jij trouwens level 47 van darlok2 wel? ikke niet
gr. thea

ikheb hem gehaald,47 heb ik ook niet ,ga nu naar 49
gr abby
Gast
23-11-2007 16:15 level 48, darlok2 Reageer met quote

potverrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jij wel weer!!!!!
gr. thea
Gast
23-11-2007 16:23 Re: level 48, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
potverrrrrrrrrrrrrrrrrrr, jij wel weer!!!!!
gr. thea

hi hi gewoon door blijven rennen,niet bij de hoeken stoppen ,opeen gegeven moment heb je door waar je even stil kan staan
gr abby
ps 49 is nog erger.....
Gast
23-11-2007 16:36 level 27, d12 Reageer met quote

weet jij die nog abby? heb die andere levels wel gehaald, maar dit weet ik niet meer.....
gr. thea
Gast
23-11-2007 22:07 Re: level 12, d00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dit wist ik dus dan wel,ende infotron bij de E kan ik ook wel pakken,dan zal het de infotron in het midden zijn , kan daar niet naar beneden zonder dat er een bal achter me aan valt ,aan de rechterkant lukt het wel maar niet aan de linkerkant van dat vak,
gr abby

abby, het is me gelukt. ik zal het over een half uurtje even opschrijven. moet nu even spoelen.
gr corina
Gast
23-11-2007 22:56 L12D00 Reageer met quote

Dit is de beschrijving van de linker kant:

Groen vakje bij middelste bal open maken. Dan langs 4 ballen naar beneden en meteen infotron meenemen. Middelste bal 1 opschuiven, linker bal opschuiven laar links. Groen vakje wegzuigen onder.

gr Corina
Gast
24-11-2007 10:46 Re: L12D00 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Dit is de beschrijving van de linker kant:

Groen vakje bij middelste bal open maken. Dan langs 4 ballen naar beneden en meteen infotron meenemen. Middelste bal 1 opschuiven, linker bal opschuiven laar links. Groen vakje wegzuigen onder.

gr Corina

m,n hoofd duizelt zeker nog maar ik kan de uitleg totaal niet volgen, sorry misschien later
gr abby
Gast
24-11-2007 13:18 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet jij die nog abby? heb die andere levels wel gehaald, maar dit weet ik niet meer.....
gr. thea

heb d12 een heel eind maar 27
niet
gr abby
Gast
24-11-2007 13:25 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

sorry heb 27 wel en 17 niet,daar vergiste ik me in,maar weet niet meer precies hoe,gewoon zoveel mogelijk scharen diaginaal opsluiten met gele diskettes erbij,beetje oefenen denk ik ,het maakt niet zo uit hoe je het doet,heb een ander probleem,mijn spatie doet het steeds niet,en dat is niet alleen lastig met schrijven maar ookmet spelen
gr abby
Gast
24-11-2007 14:55 d12 Reageer met quote

ja en 17 heb ik wel, maar ik ga het wel proberen, misschien kom ik er uit bij level 27
gr. thea
Gast
24-11-2007 16:06 Re: d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja en 17 heb ik wel, maar ik ga het wel proberen, misschien kom ik er uit bij level 27
gr. thea

was in de war 17 heb ik ook dat was d1 die had ikin m'n hoofd,bij d12 heb ik 7 --75 --90 en 100 niet
gr abby
Gast
24-11-2007 17:50 level 35, d12 Reageer met quote

hoe moest dit ook alweer? had hem gehaald toen, maar ben het ff kwijt...
gr. thea
Gast
24-11-2007 20:11 Re: level 35, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe moest dit ook alweer? had hem gehaald toen, maar ben het ff kwijt...
gr. thea

glitterding en of schaartje linksboven rondjes laten draaien en infotron erop je zal de uitleg van tollie even op moeten zoeken,ben net in bad geweest en doodop ,ga nu weer op de bank liggen,voel me 80

gr abby
Plaats Reactie Pagina 122 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: