|
|
|
|
| Gast |
| 25-11-2007 14:53 level 24, d3 |
|
|
|
heb me suf gezocht maar zie niks staan van deze level, wie kan me helpen?
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 25-11-2007 16:40 Re: level 24, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb me suf gezocht maar zie niks staan van deze level, wie kan me helpen?
gr. thea |
wat wil je precies weten?
gr abby |
| Gast |
| 25-11-2007 16:52 level 24, d3 |
|
|
|
als ik naar rechts ga met die groene diskette, boven
gr. thea |
| Gast |
| 25-11-2007 17:22 Re: level 24, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik naar rechts ga met die groene diskette, boven
gr. thea |
als je door het poortje die 2 infotrons hebt gepakt zie je rechts van je die ene infotron in een vakje , ga daar onder staan, precies onder de infotron, ga dan 1 naar rechts en 1 naar boven, en 3 naar rechts, je staat dan onder en bal , zuig dan 1 onder je en ga 1 naar rechts, 1 groen onder je wegzuigen en weer 3 naar rechts onder je zuigen , 1 naar rechts onder je zuigen en weer 1naar rechts en die bal naar links duwen, dan kan je de groene diskette helemaal naar links schuiven tot over de 1ste bal en het vak beneden je is open en het vakje erboven, heb hem net weer uitgespeeld, dus als je nog iets wilt weten? oja die groene diskettes beneden bij die gele eerst de bovenste groene diskette helemaal naar links duwen dan de 2de bovenste en dan de 3de , die grenst dan op de gele en als je die dan laat ontploffen , ontploft ook de groene en dat vakje groen waar de schaar zit, zodat je er daar door kunt. |
| Gast |
| 25-11-2007 18:34 level 24, d3 |
|
|
|
bedankt abby, heb hem gehaald, hoe is het verder met je, knap je al weer een beetje op?
gr. thea |
| Gast |
| 25-11-2007 19:43 Re: level 24, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | bedankt abby, heb hem gehaald, hoe is het verder met je, knap je al weer een beetje op?
gr. thea |
wel wat slap, maar verder gaat het wel, m'n smaak is nog niet terug, lust alleen maar water, m'n maag draait nog steeds als ik aan iets anders denk, maar morgen zal het wel weer en beetje beter gaan, heb het overleeft, kan alleen niet veel doen, het zweet breekt me uit zodra ik wat wil gaan doen , en het is is hier best een pestzooi, maar ja daar kijk ik maar niet naar.... komt wel goed..
gr abby |
| Gast |
| 26-11-2007 15:14 d93, level 7 |
|
|
|
dit level had ik ook in het verleden gwhaald, maar nu weet ik niet meer hoe ik dat precies deed, en dan met name het laatste vak met dat glitterding, en waar moet ik precies die rooie voor gebruiken>
gr. thea |
| Gast |
| 26-11-2007 15:34 Re: d93 level 7 |
|
|
|
als je de rode hebt gepakt , ga je het poortje door zet daar die rode , pak de 2 rode en ga naar boven zet een rode en pak daar de infotrons, ga dan weer terug als je alle gele diskettes al had verschoven in het vorige vak om die vakken te openen laat dan de gele diskettes ontploffen, met de rode die je nog had ga je weer terug naar rechts boven en ga dan met de rode naar de linkerkant daar kan je weer een rode pakken en daarmee ga je naar het glitterding en zet die rode in de buurt bij dat buisje die naar beneden gaat aan de rechterkant, daar heb je het meeste kans dat je er 9 krijgt maar dat hoeft niet, 3 of 4 is al genoeg,
gr abby
ps
deze van pagina 118 gehaald, had hem pas uitgelegd aan corina |
| Gast |
| 26-11-2007 17:02 d93 level 10 |
|
|
|
nou abby, je hebt het wel goed te pakken gehad he. ben blij dat het weer ietsje beter met je gaat.
heb je nog naar level 10 kunnen kijken voor me ?
gr corina |
| Gast |
| 26-11-2007 17:50 level 8, d93 |
|
|
|
dit level heb ik nooit kunnen halen, heb jij die al corina? op één of ander manier doe ik iets fouts, maar kweet zelf niet wat, heb level 7 wel gehaald, bedankt abby!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 26-11-2007 18:18 Re: level 8, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dit level heb ik nooit kunnen halen, heb jij die al corina? op één of ander manier doe ik iets fouts, maar kweet zelf niet wat, heb level 7 wel gehaald, bedankt abby!!!!
gr. thea |
level 8 is ons toen uit gelegd door anouk, zo heette ze toch? de periode dat tollie naar onze leeftijden vroeg, en corine? level 10 heb ik wel 100x geprobeerd, maar het lukt niet meer, toendertijd was tollie ook zo lang bezig om mij dat level uit te leggen, maar hem lukte het ook niet meer, en toen lukte het mij opeens zelf, misschien lukt het jou ook als jeaf en toe even probeert, ik zal dat ook doen, en als het alsnog lukt dan hoor je het...
ge abby |
| Corina |
| 26-11-2007 21:51 Re: level 8, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dit level heb ik nooit kunnen halen, heb jij die al corina? op één of ander manier doe ik iets fouts, maar kweet zelf niet wat, heb level 7 wel gehaald, bedankt abby!!!!
gr. thea |
hoi thea, ik ben weer on-line, gelukkig. ik heb dit level nog steeds niet. ik ga steeds de mist in bij die gravity bovenaan.
heb jij trouwens level 14 van d3?
gr corina |
| Gast |
| 26-11-2007 22:06 |
|
|
|
heeeeeeeej corina, goed dat je er weer bent, maar level 14 van d3 is niet te doen, heeft ook niemand
gr. thea |
| Gast |
| 26-11-2007 22:13 level68 |
|
|
|
kan iemand even uitleggen hoe je level68 uitspeelt |
| Corina |
| 26-11-2007 23:53 Re: level 8, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 8 is ons toen uit gelegd door anouk, zo heette ze toch? de periode dat tollie naar onze leeftijden vroeg, en corine? level 10 heb ik wel 100x geprobeerd, maar het lukt niet meer, toendertijd was tollie ook zo lang bezig om mij dat level uit te leggen, maar hem lukte het ook niet meer, en toen lukte het mij opeens zelf, misschien lukt het jou ook als jeaf en toe even probeert, ik zal dat ook doen, en als het alsnog lukt dan hoor je het...
ge abby |
weet je nog waar die uitleg ongeveer stond?
gr corina |
| Gast |
| 27-11-2007 10:08 Re: level 8, d93 |
|
|
|
| Corina schreef: | weet je nog waar die uitleg ongeveer stond?
gr corina |
ga nu zoeken, die gravitie bovenaan hoef je trouwens niet naar toe, daar benedeb moet je de ballen zo heen en weer schuiven dat je weer terug kan en dan neem je alleen het vak erboven nog en jezorgt dat het poortje open gegooit wordt om terug te kunnen.
gr abby |
| Gast |
| 27-11-2007 10:21 Re: level68 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | kan iemand even uitleggen hoe je level68 uitspeelt |
kijk op pagina 7 vanaf daar staat er wel steeds uitleg, gewoon alles lezen.gr abby |
| Gast |
| 27-11-2007 10:40 Re: level 8, d93 |
|
|
|
gr corina |
vanaf pagina 47, het gaat om de uitleg van het 2de vak, zodat je daar weer terug naar de E kan het vak daar boven kan je er dan bij nemen , als je maar zorgt dat het poortje ontploft, je hoeft dan niet nar de gravitie, als je vak 1 goed hebt gedaan, heb je meer dan genoeg infotrons.
gr abby |
| Corina |
| 27-11-2007 14:43 Re: level10, d93 |
|
|
|
gr corina |
sorry, ik bedoelde die uitleg van tollie van level 10 van d93, weet je nog waar die ongeveer stond?
gr corina |
| Gast |
| 27-11-2007 15:21 Re: level10, d93 |
|
|
|
| Corina schreef: | sorry, ik bedoelde die uitleg van tollie van level 10 van d93, weet je nog waar die ongeveer stond?
gr corina |
tollie heeft die niet uitgelegd, hij was het ook aan het proberen, omdat hij het niet meer wist, en toen had ik het zelf al gevonden, dus hoefde het niet meer, maar nu lukt het even niet meer,laten we een wedstrijd doen wie het het eerste lukt, hi hi
gr abby |
| Gast |
| 27-11-2007 16:16 level 10 d93 |
|
|
|
jes jes jes ik heb hem, als je daar boven komt haal dan een vakje groen weg bij de laatste rij en duw die bal naar rechts ,haal een vakje groen weg links ernaast en duw die bal 1 naar rechts, dan helemaal links naar beneden groen onder je weghalen en weer naar boven , duw dan die bal die boven de infotron ligt naar links, dan 2 naar beneden en 1 naar rechts en je kan de infotron pakken,
gr abby |
| Corina |
| 27-11-2007 16:40 Re: level 10 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jes jes jes ik heb hem, als je daar boven komt haal dan een vakje groen weg bij de laatste rij en duw die bal naar rechts ,haal een vakje groen weg links ernaast en duw die bal 1 naar rechts, dan helemaal links naar beneden groen onder je weghalen en weer naar boven , duw dan die bal die boven de infotron ligt naar links, dan 2 naar beneden en 1 naar rechts en je kan de infotron pakken,
gr abby |
bedankt abby, ik ga het meteen proberen.
gr corina |
| Corina |
| 27-11-2007 17:06 Re: level 10 d93 |
|
|
|
| Corina schreef: | bedankt abby, ik ga het meteen proberen.
gr corina |
ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar het wil niet lukken. ik weet niet wat ik verkeerd doe!!
gr corina |
| Gast |
| 27-11-2007 17:37 Re: level 10 d93 |
|
|
|
| Corina schreef: | ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar het wil niet lukken. ik weet niet wat ik verkeerd doe!!
gr corina |
als je boven binnen komt zie je 3 rijen ballen ga boven de 2 laatste rijen staan, en zuig 1 groen weg ertussen duw dan de bal aan de linkerkant naar rechts, en duw de meest linkse bal ook 1 naar rechts ,de meest linkse rij heeft nu 4 ballen opelkaar ga aan de linkerkant dus naar beneden tot de 2de bal en zuig 1 groen onder je, ga weer naar boven en duw de bal die boven (met groen ertussen ) de infotron ligt naar links , hij valt dan in de hoek,
ga dan boven de infotron 2 naar beneden en 1 naar rechts, je duwt dan eenbal naar rechts, ga weer 1 naar links en je kan de infotron zuigen,
ik hoop dat het nu duidelijker is?
gr abby |
| Corina |
| 27-11-2007 18:13 Re: level 10 d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je boven binnen komt zie je 3 rijen ballen ga boven de 2 laatste rijen staan, en zuig 1 groen weg ertussen duw dan de bal aan de linkerkant naar rechts, en duw de meest linkse bal ook 1 naar rechts ,de meest linkse rij heeft nu 4 ballen opelkaar ga aan de linkerkant dus naar beneden tot de 2de bal en zuig 1 groen onder je, ga weer naar boven en duw de bal die boven (met groen ertussen ) de infotron ligt naar links , hij valt dan in de hoek,
ga dan boven de infotron 2 naar beneden en 1 naar rechts, je duwt dan eenbal naar rechts, ga weer 1 naar links en je kan de infotron zuigen,
ik hoop dat het nu duidelijker is?
gr abby |
het is me gelukt! alleen niet helemaal zoals hierboven, maar maakt niet uit, ik heb hem, dank je.
gr corina |
| Gast |
| 27-11-2007 18:23 level 27, d3 |
|
|
|
wie kan me een eindje op weg helpen met deze level? b.v. welke kant moet ik op? en hoe kom ik naar links? zit wel een groene, maar dan ligt er weer een bal in de weg
gr. thea |
| Gast |
| 27-11-2007 18:41 level 27, d3 |
|
|
|
laat maar ik ben al bijna bij de E, was weer niet geduldig genoeg
gr. thea |
| Gast |
| 27-11-2007 19:13 level 28, d3 |
|
|
|
nou heb ik dus wel een probleem, ik snap er niks van, kan nergens heen, wie o wie helpt me
gr. thea |
| Gast |
| 27-11-2007 20:02 level 28, d3 |
|
|
|
begin snap ik nou wel, maar dan???????? |
| Gast |
| 27-11-2007 20:10 classic level 85 |
|
|
|
ik ben met level 85 bezig en kom er niet uit.
op een gegeven moment laat ik die groene diskette vallen en kom ik in het vak met die schaartjes, maar dan????
waar moet ik eerst naartoe en hoe doe ik het allemaal.
please help . |
|
|
|