NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
27-11-2007 20:57 d3 level 8 goblin Reageer met quote

hoe voorkom ik dat linksonder die infotrons ontploffen als ik boven op dat computertje druk om die gele diskette te laten ontploffen?
gr corina

Gast
27-11-2007 21:06 d3 level 8 Reageer met quote

ik kan je er geen antwoord op geven corina, dat level heb ik eerst overgeslagen
gr. thea
Gast
27-11-2007 21:36 Re: level 28, d3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
begin snap ik nou wel, maar dan????????

zeg me tot waar je gebleven bent, dan zal ik eens kijken
gr abby
Gast
27-11-2007 21:39 Re: classic level 85 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ben met level 85 bezig en kom er niet uit.
op een gegeven moment laat ik die groene diskette vallen en kom ik in het vak met die schaartjes, maar dan????
waar moet ik eerst naartoe en hoe doe ik het allemaal.
please help .

probeer even te zoeken ,weet dat er veel bladzijdes zijn, maar dit level heb ik al een aantal malen uitgelegd,als het echt niet lukt hoor ik het wel dan leg ik het nog wel een keer uit,
gr abby
Gast
27-11-2007 21:46 Re: d3 level 8 goblin Reageer met quote

Corina schreef:
hoe voorkom ik dat linksonder die infotrons ontploffen als ik boven op dat computertje druk om die gele diskette te laten ontploffen?
gr corina

kijk eens op pagina 27, die infotrons die ontploffen heb je niet nodig ,die krijg je bij dat glitterding wel terug...
gr abby
Gast
27-11-2007 21:55 level 28, d3 Reageer met quote

nou ik kom vrij ver, tenminste ik denk dat ik de goeie weg neem, maar daar twijfel ik aan, als ik dat vak uitkom dan ga ik naar beneden door die buisjes dan kom ik bij die gele diskettes, die weet ik ook wel te plaatsen, maar op een gegeven moment, moet ik langs die E en dat lukt me niet, heb ik ook geen rooie meer voor
gr. thea
Gast
27-11-2007 22:09 Re: level 28, d3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou ik kom vrij ver, tenminste ik denk dat ik de goeie weg neem, maar daar twijfel ik aan, als ik dat vak uitkom dan ga ik naar beneden door die buisjes dan kom ik bij die gele diskettes, die weet ik ook wel te plaatsen, maar op een gegeven moment, moet ik langs die E en dat lukt me niet, heb ik ook geen rooie meer voor
gr. thea

ik ga hem toch maar even op mijn gemak spelen , want deze level kan ik me niet zo goed meer herinneren, weet niet of het vanavond nog lukt,want ik denk dat ik zo naar bed ga, maar als ik het weer helemaal weet,hoor je het meteen,gr abby
Gast
27-11-2007 22:16  Reageer met quote

ik ga ook afsluiten, en dan zien we het morgen wel weer, welterusten allemaal
gr. thea
Corina
28-11-2007 1:02 d00 level 16 Reageer met quote

kan iemand mij svp vertellen hoe je die diskettes uit dat vak krijgt. ben al de hele avond bezig, maar zie het echt niet. krijg er hooguit 3 eruit.
gr corina
Gast
28-11-2007 8:13  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik ga ook afsluiten, en dan zien we het morgen wel weer, welterusten allemaal
gr. thea

ik zie het al, voor je de poortjes doorgaat naar rechts, eerst teruggaan en de linkerkant doen, helemaal naar boven ,naar rechts tot de E en bij de E het groen weghalen, dan weer terug door de poortjes en als dan als laatste bij de E komt, kan je de bal naar links duwen en zo bij de E komen.
gr abby
Gast
28-11-2007 8:16 Re: d00 level 16 Reageer met quote

Corina schreef:
kan iemand mij svp vertellen hoe je die diskettes uit dat vak krijgt. ben al de hele avond bezig, maar zie het echt niet. krijg er hooguit 3 eruit.
gr corina

nee die heb ik ook niet,ben niet zo'n kei in gele diskettes,de meeste zijn in het verleden door tollie uitgelegd, maar ja, hij is weer spoorloos...
gr abby
Gast
28-11-2007 15:23 level 28, d3 Reageer met quote

heb hem gehaald abby, alweer bedankt, had nooit gezien dat ik ook gelijk naar links kon.....wat dom niet?
gr. thea
Corina
28-11-2007 15:37 d95 level 5 Reageer met quote

abby, heb jij dit level al? de eerste 7 vakken kom ik wel doorheen, maar bij het 8e vak zit rechtsonder een infotron die ik niet te pakken krijg en in het volgende vak ook 1 rechtsonder en in het daaropvolgende vak zitten er 2 linksonder. trouwens level 3,4 den 6 kom ik ook niet doorheen.
gr corina
Corina
28-11-2007 18:08 darlok 2 level 32 Reageer met quote

thea, jij hebt dit level al, toch? kun je mij uitleggen hoe dat laatste vak moet met al die groene diskettes en infotrons? de rest snap ik wel.
gr. corina
Gast
28-11-2007 18:25 level 63 en 84 Reageer met quote

Hallo,
Ik ben met level 63 bezig ma snap er nix van! Kan iemand me helpen en ook nog bij level 84? met al die scharen.. Bedankt
Corina
28-11-2007 18:32 darlok2 level 30 Reageer met quote

abby of thea, kunnen jullie me vertellen hoe je aan al die infotrons komt?
dat trucje met gele diskette, glitterding, gele diskette tegen dat rechter vak geeft een heleboel infotrons, maar lang niet genoeg. wie o wie helpt me?
gr corina
Corina
28-11-2007 18:34 Re: level 63 en 84 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo,
Ik ben met level 63 bezig ma snap er nix van! Kan iemand me helpen en ook nog bij level 84? met al die scharen.. Bedankt

wat precies snap je niet bij level 63?
gr corina
Gast
28-11-2007 18:37 darlok2 level 32 Reageer met quote

o jee, kweet nog wel dat je van onderen erin moet, en dan zorgen dat die ene groene aan de kant, dat bruin vakje open moet maken, en ik meende dat ik in het midden ben begonnen, maar misschien weet abby het nog wel, die heeft hem ook nog maar net gedaan
gr. thea
Corina
28-11-2007 18:38 Re: level 84 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hallo,

lijkt moeilijker dan die is. dat vak onderaan met al die scharen: je begint links en ga dan naar rechts en haal al die groene vakjes weg. op de terugweg haal je de infotrons weg, maar zorg dat je geen nieuwe scharen los laat. dan ga je weer van links naar rechts, etc.
de rest is gewoon een kwestie van de scharen ontwijken. succes, corina
Gast
28-11-2007 18:39 Re: level 63 en 84 Reageer met quote

Corina schreef:
wat precies snap je niet bij level 63?
gr corina

In het begin lukt het me wel om al die bommen naar beneden te krijgen enzo.. Maar dan ga ik naar het eerste vak links Dan laat ik de bommen vallen maar dan kom ik er niet meer uit.. En dan rechtse gedeelte snap ikook nog vrij weinig van.. Als ik het eerste gedeelte weet ben ik al een heel eind denk ik?
Alvast bedankt
Gast
28-11-2007 18:39 level 30, darlok2 Reageer met quote

ik heb hem niet, en kweet het niet zeker maar volgens mij heeft abby hem ook niet
gr. thea
Corina
28-11-2007 19:07  Reageer met quote

thea, heb je 29 wel van darlok2?
gr. corina
Gast
28-11-2007 19:13 level 29, darlok2 Reageer met quote

hahahaha je noemt allemaal levels die ik ook nog niet heb, en deze heeft abby ook niet, het lukt ons niet om die stenen naar die hokken te schuiven, heb ook al van alles geprobeert
gr. thea
p.s. kun je niet verder komen met d3?
Corina
28-11-2007 19:13 Re: level 63 en 84 Reageer met quote

Anonymous schreef:
In het begin lukt het me wel om al die bommen naar beneden te krijgen enzo.. Maar dan ga ik naar het eerste vak links Dan laat ik de bommen vallen maar dan kom ik er niet meer uit.. En dan rechtse gedeelte snap ikook nog vrij weinig van.. Als ik het eerste gedeelte weet ben ik al een heel eind denk ik?
Alvast bedankt

1e vak infotrons pakken, naar links en al het groen weghalen. naar boven en weer naar beneden en in vak wachten tot bal is gevallen. dan naar boven en naar rechts en ga onder het middelste bruine vakje staan en wacht tot alle ballen zijn gevallen.
dan 1 naar rechts en helemaal naar beneden en gelijk 1 naar links en omhoog. dan regel voor regel groen weghalen en infotrons pakken.
Corina
28-11-2007 19:18 level 63 vervolg Reageer met quote

dan kun je het vak uit naar boven en naar rechts. dan naar beneden. bal komt achter je aan. beneden ga je gelijk naar links en duw je die bal gelijk weg. dan 1 naar beneden en links groen vakje wegzuigen. dan 2 naar rechts en naar beneden en naar links. dan ga je eerst het rechtse vak doen.
als je nog problemen daar mee hebt hoor ik het wel
gr corina
Corina
28-11-2007 19:31 Re: level 29, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahahaha je noemt allemaal levels die ik ook nog niet heb, en deze heeft abby ook niet, het lukt ons niet om die stenen naar die hokken te schuiven, heb ook al van alles geprobeert
gr. thea

van d3 heb ik alleen 1,2,5 en 8. van de rest word ik knettergek.
gr corina
Gast
28-11-2007 19:33  Reageer met quote

vandaag even geen tijd, ben net thuis, de hele dag bij de orthopeet gezeten, niet voor mij , maar voor sandy,mijn hondje, ze is vandaag geopereerd aan haar pootje, het peesje was gescheurd, er is een pen ingezet, nu zit ik op schoot met een luid kreunend en huilend hondje, als het straks misschien beter gaat kom ik nog en anders morgen,en zal ik alles beantwoorden.
gr abby
Gast
28-11-2007 19:50 level 6, d3 Reageer met quote

waar lukt het niet, dan zal ik je het uitleggen, want hij is heel makkelijk, paar minuten en je bent er door
gr. thea
Corina
28-11-2007 19:54 Re: level 29, darlok2 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

ik weet hoe je die ballen naar rechts krijgt. je moet die 3 rode diskettes pakken en dan het bovenste bruine vakje opblazen en erdoor gaan.
daarna moet je het onderste poortje vrijmaken en erdoor gaan. verder weet ik het nog niet.
gr corina

Laatst aangepast door Corina op 28-11-2007 19:59, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
28-11-2007 19:54  Reageer met quote

wat zielig abby, verwen haar vanavond maar lekker, kreeg trouwens net telefoon, een kennis van ons haar hondje is dood, had last van haar nieren, arme stumper was nog maar vierenhalf jaar...
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 124 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 123, 124, 125 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: