|
|
|
|
| Gast |
| 28-11-2007 19:57 level 29, darlok2 |
|
|
|
ga het gelijk proberen corina, trouwens heel goed gezien, je hoort wel van me, als het is gelukt
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 28-11-2007 20:01 level 29, darlok2 |
|
|
|
ik heb die drie rooie gepakt, maar welk bruin vakje bedoel je?die ik moet opblazen?
gr. thea |
| Corina |
| 28-11-2007 20:02 Re: level 6, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | waar lukt het niet, dan zal ik je het uitleggen, want hij is heel makkelijk, paar minuten en je bent er door
gr. thea |
bedoel je darlok3 of d003?
bij d003 ben ik bij level 15 en heb ik alleen 8 en 10 niet.
gr corina |
| Corina |
| 28-11-2007 20:03 Re: level 29, darlok2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb die drie rooie gepakt, maar welk bruin vakje bedoel je?die ik moet opblazen?
gr. thea |
bij die poortjes en de E. maar het lukt niet want je komt een rode tekort.
gr corina |
| Corina |
| 28-11-2007 20:12 Re: level 29, darlok2 |
|
|
|
| Corina schreef: | bij die poortjes en de E. maar het lukt niet want je komt een rode tekort.
gr corina |
het lukt wel, want je moet in één keer die bruine hokjes en die E opblazen. dan hou je nog 2 diskettes over: één voor dat poortje om die schaartjes vrij te laten en één om naar de andere kant te gaan.
gr corina |
| Gast |
| 28-11-2007 20:16 |
|
|
|
ja ik dacht dat je d3 bedoelde
gr. thea |
| Gast |
| 28-11-2007 20:23 |
|
|
|
waar zet jij die rooie precies neer dan, en ik zie niet dat je die stenen naar die hokken kan schuiven....
gr. thea |
| Corina |
| 28-11-2007 20:43 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | waar zet jij die rooie precies neer dan, en ik zie niet dat je die stenen naar die hokken kan schuiven....
gr. thea |
tegen die E en dan ga je eerst door het bovenste poortje en als de ballen aan de andere kant zijn, ga je door het onderste poortje, niet door het middelste poortje!!!!!
gr corina |
| Gast |
| 28-11-2007 20:46 |
|
|
|
ja ik was al bezig, met die ballen die kon ik al verschuiven, maar heb die rooie op de verkeerde plaats laten ontploffen, dus ff weer overnieuw, en dan moet ie lukken, in ieder geval bedankt
gr. thea |
| Gast |
| 28-11-2007 20:47 level 63 |
|
|
|
Hoi Corina heel erg bedankt voor de uitleg van level 63.. Maar tot zover had ik het al zon beetje;) sorry was er zelf een beetje onduidelijk in. Als ik dat heb gedaan dus eerst het rechtse gedeelte doen? Maar dan kom ik gelijk bij een probleem hoe ik die infotrons moet pakken en niet vast kom te zitten. Ik hoop dat je me nog kunt helpen
Groetjes |
| Gast |
| 28-11-2007 21:19 level 29, darlok2 |
|
|
|
yessssssssssssss corina heb het gehaald, mijn dank is zeer groot
gr. thea |
| Gast |
| 28-11-2007 21:38 darlok2, level 49 |
|
|
|
abby?????? heb jij deze level al? ik kom nooit zo vlot bij die E, of corina????
gr. thea |
| Gast |
| 28-11-2007 22:14 level 49, darlok2 |
|
|
|
poe, poe vraag me niet hoe, maar ik heb hem gehaald, met een sneltreinvaart
gr. thea |
| Gast |
| 29-11-2007 12:43 Re: darlok2, level 49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby?????? heb jij deze level al? ik kom nooit zo vlot bij die E, of corina????
gr. thea |
had darlok 2 al uitgespeeld op 30- 47 en 50 na, was vergeten te zeggen doordat ik ziek werd.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 12:56 Re: d95 level 5 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby, heb jij dit level al? de eerste 7 vakken kom ik wel doorheen, maar bij het 8e vak zit rechtsonder een infotron die ik niet te pakken krijg en in het volgende vak ook 1 rechtsonder en in het daaropvolgende vak zitten er 2 linksonder. trouwens level 3,4 den 6 kom ik ook niet doorheen.
gr corina |
die heb ik wel ,maar die andere ook niet en je komt niet verder dan 12, is onmogelijk, en level 5 ben ik echt vergeten,dat is gewoon toeval geweest, maar het heeft toch niet veel zin, omdat je niet erg ver komt.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 13:05 Re: darlok 2 level 32 |
|
|
|
| Corina schreef: | thea, jij hebt dit level al, toch? kun je mij uitleggen hoe dat laatste vak moet met al die groene diskettes en infotrons? de rest snap ik wel.
gr. corina |
je begint beneden, dan naar links tot je bij al die infotrons komt met de gele diskettes, links boven, dan ga je terug naar begin en ontplof je de gele diskettes, 1 diskette had je als je het goed had gedaan tegen de bovenkant gezet, dan nog een rode daar en dan het vak van de groene diskettes van onderen erin, dan lukt het wel, je kan dan de groene zo laten ontploffen dat het vak links opengaat en het vakje rechts met de 2 infotrons,. en dat vak waar nog 1 infotron zit daar beneden, en als je dat vak hebt gedaan terug naar beneden, naar links en dat laatste vak aan de linkerkant ingaan, als het zo niet lukt en je komt rode tekort, dan heb je in het begin iets fout gedaan, dan hoor ik het wel , dan zal ik het nog beter vanaf het begin uitleggen.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 13:07 Re: darlok2 level 30 |
|
|
|
| Corina schreef: | abby of thea, kunnen jullie me vertellen hoe je aan al die infotrons komt?
dat trucje met gele diskette, glitterding, gele diskette tegen dat rechter vak geeft een heleboel infotrons, maar lang niet genoeg. wie o wie helpt me?
gr corina |
30 heb ik ook niet ,maar ben nog aan het brainstormen. |
| Gast |
| 29-11-2007 13:17 Re: level 63 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi Corina heel erg bedankt voor de uitleg van level 63.. Maar tot zover had ik het al zon beetje;) sorry was er zelf een beetje onduidelijk in. Als ik dat heb gedaan dus eerst het rechtse gedeelte doen? Maar dan kom ik gelijk bij een probleem hoe ik die infotrons moet pakken en niet vast kom te zitten. Ik hoop dat je me nog kunt helpen
Groetjes |
kijk beneden aan dit forum,dan zie je staan ,,ga naar.... druk op oke, kom je bij een heel lijst met forums.op de 9de plaats staat supaplex voor windows XP , klik die aan en kijk op de 5de pagina, daar staat het hele level beschreven, en op pagina 6 staat de rest... |
| Corina |
| 29-11-2007 13:51 Re: darlok 2 level 32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je begint beneden, dan naar links tot je bij al die infotrons komt met de gele diskettes, links boven, dan ga je terug naar begin en ontplof je de gele diskettes, 1 diskette had je als je het goed had gedaan tegen de bovenkant gezet, dan nog een rode daar en dan het vak van de groene diskettes van onderen erin, dan lukt het wel, je kan dan de groene zo laten ontploffen dat het vak links opengaat en het vakje rechts met de 2 infotrons,. en dat vak waar nog 1 infotron zit daar beneden, en als je dat vak hebt gedaan terug naar beneden, naar links en dat laatste vak aan de linkerkant ingaan, als het zo niet lukt en je komt rode tekort, dan heb je in het begin iets fout gedaan, dan hoor ik het wel , dan zal ik het nog beter vanaf het begin uitleggen.
gr abby |
dat is juist het punt dat vak met die groene diskettes en infotrons. ik ga beneden naar binnen en dan? als ik iets weghaal ontploft de hele boel. hoe pak ik dit dus aan?
gr corina |
| Gast |
| 29-11-2007 14:34 Re: darlok 2 level 32 |
|
|
|
| Corina schreef: | dat is juist het punt dat vak met die groene diskettes en infotrons. ik ga beneden naar binnen en dan? als ik iets weghaal ontploft de hele boel. hoe pak ik dit dus aan?
gr corina |
als je het vak in komt, zie je van de linkerkant een rijtje van 4 groene boven
elkaar en ernaast een rijtje van 3,en daar naast een rijtje van 2, en die moet je hebben ga daar onder staan tegen de groene diskette aan en ga dan 1 naar rechts en meteen links zuigen,de 2 groenen vallen en je hebt de infotrons op gezogen,ga dan 1 naar links en 3 naar boven en ga zonder infotrons te pakken 2 naar links, nu vlug 1 naar links en meteen duwen naar rechts en je duwt de diskette naar beneden, doe dit ook met de diskette links ernaast, pak die 2 infotrons die overzijn en duw de meest linkse als je het groen weg hebt gehaald 1 naar links, daar kan je zo het vak me openen aan de linkerkant, en duw de rechterdiskette weer naar rechts naar beneden,
en pak de 4 infotrons, ga nu onder de rechtse diskette staan , ga vlug helemaal naar beneden en duw meteen naar rechts ,en duw die diskette het vak uit op dat vakje beneden waar nog 1 infotron in zit, nou zie je nog 2 diskettes met 2 infotrons ertussen, haal een vakje groen weg aan de rechterkant van de bovenste diskette en duw hem 1 naar rechts, laat de groene vallen die boven het vak linkszit en het vak is open .en de onderste diskette , weer onder gaan staan, en 1 naar beneden en naar rechts duwen,en de diskette het vak uit op dat vak beneden en de infotron daar is ook vrij, de rechterkant doe je op de zelfde manier , boven beginnen, en 1 voor 1 diskettes naar links , naar beneden duwen, behalve natuurlijk de achterste, kijk wel uit met het groen daar weghalen dat de infotons in de achterste rij nog niet vallen, dus als je 3 diskettes bovenaan
naar links hebt geduwd pak je de 3 infotrons,zonder het groen weg te halen bij die achterste 2 infotrons, dan duw je daaronder weer 3 diskette op deze manier naar links , pak weer 3 infotrons en dan die daaronder, de groene die in dat hoekje bij de vak zit, laat je gewwon vallen, dan de laatste aan de rechterkant boven dat vakje, het is de bedoeling dat je dat vakje openmaakt met de diskettes, haal het groen dus weg boven het vakje en ga onder de onderste diskette staan ,ga 1 stap nar links en meteen rechts zuigen,e de diskettes vallen op het vak,en jij zuigt de infotrons ertussen uit.
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 15:02 level 31, d3 |
|
|
|
hoe neem ik deze level? eerst naar boven, dat is logisch en dan?
gr. thea
p.s. abby hoe is het met je hondje |
| Gast |
| 29-11-2007 15:16 Re: level 31, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe neem ik deze level? eerst naar boven, dat is logisch en dan?
gr. thea
p.s. abby hoe is het met je hondje |
31 heb ik moeten overslaan, kom ik ook niet uit, ben vanmorgen weer terug geweest naar de dierenkliniek( 30 km rijden) haar voetje was 3x zo groot geworden, zat vocht in, ze hebben het verband losgeknipt,losser gemaakt en een pleister eroverheen geplakt, maar volgens mij zit het nog te strak,poot is nog steeds groot, heb het zelf nog wat losser getrokken,en opnieuw verplakt, met de pleisters die ik mee kreeg,dus over een uurtje weer kijken, moest trouwens gisteren 1417 euro afrekenen voor de operatie, en dan te bedenken dat ze al 6 jaar verzekerd was( nooit wat gehad natuurlijk) maar die verzekering is een paar maanden failliet gegaan, dat is pech hebben, gauw een nieuwe verzekering nemen als ze beter is, ze heeft trouwens de hele nacht zachtjes liggen huilen,werd er gek van, was er al bang voor, want ze zit alleen uur op schoot te janken als ze een poot gestoten heeft, net een klein kind,ze roept nog net geen mama!!!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 15:38 level 37, d12 |
|
|
|
ik zit harstikke vast, bij elke level, heb deze in het verleden wel gehaald, maar kan wel merken dat ik ouder wordt, zou het niet meer weten, maar abby je bent jonger als ik, dus ik doe maar weer eens een beroep op jou.
hahaha zijn de kinderen groot, neem je weer een baby in huis, rare mensen zijn we toch, maar wel zielig voor haar
gr. thea |
| Gast |
| 29-11-2007 17:31 Re: level 37, d12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zit harstikke vast, bij elke level, heb deze in het verleden wel gehaald, maar kan wel merken dat ik ouder wordt, zou het niet meer weten, maar abby je bent jonger als ik, dus ik doe maar weer eens een beroep op jou.
hahaha zijn de kinderen groot, neem je weer een baby in huis, rare mensen zijn we toch, maar wel zielig voor haar
gr. thea |
kijk op pagina 73, heb de hele middag voor je zitten zoeken,daar staat hoe je de gele diskettes moet doen,en volgens mij als je doorleest op de volgende pagina's de rest ook...
gr abby |
| Gast |
| 29-11-2007 17:36 |
|
|
|
ow je bent geweldig(maar dat wist je natuurlijk al) had zelf ook al gekeken, zal ik me n ogen wel dicht gehad hebben,hihihi
gr. thea |
| Gast |
| 30-11-2007 11:31 level 87 |
|
|
|
Jaa heb level 63 gehaald! Superbedankt!
Ben nu met level 87 bezig.. Iemand een tip hoe je al die infotrons uit die lange rij naar beneden krijgt? Verder lukt het level helemaal behalve dat stukje.. |
| Corina |
| 30-11-2007 13:17 Re: level 87 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Jaa heb level 63 gehaald! Superbedankt!
Ben nu met level 87 bezig.. Iemand een tip hoe je al die infotrons uit die lange rij naar beneden krijgt? Verder lukt het level helemaal behalve dat stukje.. |
Voor uitleg, zie blz 9 van dit forum.
gr corina |
| Gast |
| 30-11-2007 14:49 Re: level 87 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Jaa heb level 63 gehaald! Superbedankt!
op pagina 9 staat niet wat je wil weten, maar ik weet wel dat ik dit hele levelhebt beschreven op op dit forum,je zal even moeten zoeken,ik heb er nu geen tijd voor, in ieder geval na pagina 30 dacht ik...
gr abby |
| Gast |
| 30-11-2007 15:43 level 34, d12 |
|
|
|
dit level staat helemaal beschreven, maar het begin niet, wie loodst mij daar ff doorheen , jah dat stukje waar ik dat vak in moet bedoel ik dan
gr. thea |
| Gast |
| 30-11-2007 16:06 level 87 |
|
|
|
heb hem gevonden......
level 87.
eerst dus naar rechts en naar beneden ,
dan naar beneden duw die bal 1 naar links en blijf daar even staan, ga weer naar boven, haal het groen onder die bal weg en vlug even het rechternisje in om de bal door te laten, dan naar boven en naar links aan de rechterkant van de 4 ballen opelkaar naar beneden gaan en 1 naar links, je staat nu boven de ingang naar beneden, ga 1 naar beneden en meteen 1 naar links,nu blijven de ballen boven en kan je naar beneden die 4 infotrons pakken, 1 bal komt achter je aan,maar dat is niet erg,
dan naar rechts,pak de infotron en zuig het groen onder je weg en ga weer terug naar links,
ga via die 2 infotrons naar boven en ga onder de bal staan,
ga naar beneden en meteen naar rechts, ales valt op z'n plaats, pak de infotron beneden je en ga naar via de 3 infotrons naar beneden en naar links,
helemaal onderlangs naar rechts en ga daar naar boven duw de bal 2 naar rechts bij die E en ga er overheen naar rechts en duw die bal links naar beneden, haal beneden alleen het groen weg onder die hoge rij infotrons en ballen en ga weer terug,
ga naar het vak links erboven en haal die leeg, ga naar links , je ka erdoor, bij die 2 infotrons , en als je links ben ga je eerst die 2 infotrons pakken boven, en dan ga je naar rechts waar de schaar zit en naar boven
vervolg je weg, de schaar komt achter je aan, pak daar de infotron en ga via het groen naar rechts, en aan het eind onder de rechtse bal gaan staan en gooi die op de schaar zodat het vak naar rechts openspringt.
daar ga je alle infotrons pakken, zonder dat de ballen de weg afsluiten, dus inplaats van meten naar rechts te gaan, ga je 2 naar links en 2 naar beneden en dan helemaal naar rechts de infotron daarboven pakken, ga daar naast de bal staan en zuig de infotron boven je en weer naar beneden naar links, de bal valt achter je aan ,dus vlug.
weer terug naar beneden en die 2 rechts pakken, dan ga je naar die infotron aan de linkerkant , pak hem en weer terug helemaal naar rechts via de bochten helemaal door naar rechts naar beneden en naar links de infotron beneden pakken, dan weer terug via die onderste bal, die laat je vallen en ga daar naar links, zuig het groen weg bij die bal boven die 3 infotrons en 3 ballen erop , ga dan naar boven en duw die bal naar rechts en ga naar links naar beneden en duw de bal boven de 3 infotrons en 3 ballen naar rechts.
ga daar beneden in het midden staan zuig de rechtse infotron en duw de bal helemaal naar links en werk je daar naar boven, dan naar links zuig het groen weg onder die 2 ballen en ga naar beneden, duw die bal naar links, ga daar erin en duw de bal weer terug helemaal naar rechts.
de bal daaronder ook naar rechts duwen, en ga naar beneden, pak daar 1 infotron en weer terug naar boven , daar kan je 2 infotrons pakken en helemaal bovenin ook 2 infotrons, dan weer naar beneden,
pak de onderste infotron door er onderdoor naar links te gaan, duw de bal helemaal naar rechts weer terug eronderdoor naar links, en zuig infotrons tot je weer een bal hebt en weer naar rechts duwen, dat nog 1x herhalen en je hebt alle infotrons en je kan naar links naar de E.
gr abby |
|
|
|