NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Corina
30-11-2007 17:17  Reageer met quote

hoi abby, hoe is het met Sandy, is ze al een beetje opgeknapt of zit ze nog steeds te jammeren.
gr corina

Gast
30-11-2007 18:00  Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, hoe is het met Sandy, is ze al een beetje opgeknapt of zit ze nog steeds te jammeren.
gr corina

ze is nog heel zielig,maar dat gejammer is gelukkig opgehouden, alleen gisteren moest ik terug, omdat haar voetje heel dik werd, en toen ik daar de straat inreed begon ze weer keihard te huilen, en dat bleef ze doen ook in de wachtkamer, we konden elkaar totaal niet verstaan, maar toen ik daar wegging,hield ze meteen weer op, pijn heeft ze niet meer denk ik ,want ze zit onder de pijnstillers,moet volgende week op controle, hoop dat ze dan niet gaat janken, want het is echt de enige hond die dit doet,iedereen zit stomverbaasd te kijken daar, dat ze zo tekeer gaat... komt ook een beetje door mijn man, die zit haar altijd zo te beklagen,dat ze zo zielig is, dat ze prompt begint te janken zodra hij thuiskomt,
gr abby
Gast
30-11-2007 18:02 level 87 Reageer met quote

bedankt voor de uitleg van level 87 ik kan hem helemaal maar ik kom nog steeds niet uit bij die lange rij met ballen in infotrons ik heb niet genoeg ruimte om die ballen naar rechts te duwen er blijven dan nog 2 infotrons zitten:S Kan iemand me nog helpen?
Alvast bedankt groetjes
Gast
30-11-2007 18:06 level 34, d12 Reageer met quote

ik hoef geen uitleg meer, heb hem al gehaald!!!!
gr. thea
Gast
30-11-2007 18:49 Re: level 34, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik hoef geen uitleg meer, heb hem al gehaald!!!!
gr. thea

wist niet eens dat je uitleg nodig had, heb het niet gelezen...
gr abby
Gast
30-11-2007 18:51 Re: level 87 Reageer met quote

Anonymous schreef:
bedankt voor de uitleg van level 87 ik kan hem helemaal maar ik kom nog steeds niet uit bij die lange rij met ballen in infotrons ik heb niet genoeg ruimte om die ballen naar rechts te duwen er blijven dan nog 2 infotrons zitten:S Kan iemand me nog helpen?
Alvast bedankt groetjes

je moet goed kijken als je schuift, je moet ook een keer(of meer?) helemaal naar boven om daar ook te pakken.
gr abby
Gast
30-11-2007 18:53  Reageer met quote

geeft niet, ben ook niet boos hoor, heb hem gehaald, maar anders..............(geintje, hihihi)
gr. thea
Gast
30-11-2007 19:42 level 27, d12 Reageer met quote

heb wel de uitleg gelezen, maar krijg niet genoeg infotrons, ik snap er niks van, en de vorige keer had ik deze level binnen de kortste keren

kom 5 infotrons tekort, krijg er 18 per keer, zeg maar
gr. thea
Gast
30-11-2007 20:36 level 47, d12 Reageer met quote

deze level heb ik nooit kunnen halen, krijg ook te weinig infotrons, weet trouwens ook niet precies hoe ie moet.
gr. thea
Gast
30-11-2007 21:06 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb wel de uitleg gelezen, maar krijg niet genoeg infotrons, ik snap er niks van, en de vorige keer had ik deze level binnen de kortste keren

kom 5 infotrons tekort, krijg er 18 per keer, zeg maar
gr. thea

waar staat de uitleg? want zonder heb ik ook geen idee meer,
gr abby
Gast
30-11-2007 21:12 Re: level 47, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
deze level heb ik nooit kunnen halen, krijg ook te weinig infotrons, weet trouwens ook niet precies hoe ie moet.
gr. thea

kwestie van veel geduld,precies kan ik hem niet meer na vertellen, maar je moet haperen,en de scharen ongeveer tot het midden tegen houden ,zodat de laatste net terug gaat op het moment dat die glitterding onder je langs komt dan ren je met die glitterding mee om bij het einde een bal op z'n kopte gooien, 2x 7 en 1x 6 infotrons moet je krijgen.
gr abby
Gast
30-11-2007 21:23 level 27, d12 Reageer met quote

pagina 122 staat ook wat, maar had ook nog eerder wat gelezen, dat moet ik zelf ook weer opzoeken, ik ga ff verder spitten
gr. thea
Gast
01-12-2007 9:19 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
pagina 122 staat ook wat, maar had ook nog eerder wat gelezen, dat moet ik zelf ook weer opzoeken, ik ga ff verder spitten
gr. thea

lag gisteravond net in bed, en ik lag te denken, aan level 27 d12,en ineens hoorde ik ping........ en het kwartje viel,weet nog steeds niet hoe hij ging, maar ik weet wel hoe je aan die extra 5 infotrons komt, eigenlijk heel simpel.. als je kijkt in het begin zie je dat je 1 schaar meer hebt dan de glitterdingen en de gele, dus bij 1 zet je diagonaal een extra schaar vast eronder, dus zorgt dat daar een bal ligt , en dat zorgt voor 5 infotrons extra.
gr abby
Gast
01-12-2007 15:10 level 27, d12 Reageer met quote

kom er nog niet echt uit hoor abby, krijg nog te weinig infotrons, tollie had toen dat allemaal uitgelegt, maar kan het nergens meer vinden, dus.......TOLLIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
gr. thea
Corina
01-12-2007 16:02 d93 level 18 Reageer met quote

ik heb de uitleg van tollie gelezen maar heb toch een probleem. er zitten 220 infotrons in dit level en je hebt er 228 nodig. die extra 8 krijg je van dat glitterding rechts maar daaronder moet je een infotron op een gele diskette laten vallen, dus ik kom er één tekort. heeft iemand een ideetje?
gr corina
Gast
01-12-2007 16:33  Reageer met quote

vanavond!!!!!! dan zal ik er naar kijken ,heb trouwens level 5 van ve lels d2 gehaald...
gr abby
Corina
01-12-2007 16:58  Reageer met quote

Anonymous schreef:
vanavond!!!!!! dan zal ik er naar kijken ,heb trouwens level 5 van ve lels d2 gehaald...
gr abby

fantastisch, we zijn allemaal benieuwd naar je uitleg, tenminste als je die met ons wilt delen. ik heb net level 15 en 19 van d93 gehaald, dus dat schiet bij mij nu ook een beetje op.
hoe gaat het met sandy. mag ze het pootje eigenlijk wel gebruiken?
gr corina
Gast
01-12-2007 17:07 level 27 d12 Reageer met quote

Bij level 27 moet je een SCHUINE RIJ maken met een gele diskette, schaar en de bewegende infotron Zet dan een rode diskette zo neer dat de bewegende infotron ontploft maar dat je wel 1 lange SCHUINE RIJ houd
Dan krijg je 19 infotrons en dat 5 keer
als het niet lukt, kijk ik vanavond wel.
gr abby
Gast
01-12-2007 17:09  Reageer met quote

Corina schreef:
fantastisch, we zijn allemaal benieuwd naar je uitleg, tenminste als je die met ons wilt delen. ik heb net level 15 en 19 van d93 gehaald, dus dat schiet bij mij nu ook een beetje op.
hoe gaat het met sandy. mag ze het pootje eigenlijk wel gebruiken?
gr corina

tuurlijk leg ik hem vanavond uit, sandy mag 3 weken niet lopen, of springen, ben blij dat het een chihuahua is en geen sint bernard
Gast
01-12-2007 18:18 Re: d93 level 18 Reageer met quote

Corina schreef:
ik heb de uitleg van tollie gelezen maar heb toch een probleem. er zitten 220 infotrons in dit level en je hebt er 228 nodig. die extra 8 krijg je van dat glitterding rechts maar daaronder moet je een infotron op een gele diskette laten vallen, dus ik kom er één tekort. heeft iemand een ideetje?
gr corina

het is ook de bedoeling dat je er 9 krijgt uit dat glitterding.
gr abby
Gast
01-12-2007 18:36 level 5 ve levels d2 Reageer met quote

ik zei de vorige keer dat ik niet genoeg infotrons kon pakken door dat glitterding die vrij komt en meteen naar boven gaat en er infotrons op z,n kop vallen,maar dat vak mag niet open,1 gele zet je dus bij het vak links boven en een gele duw je links helemaal naar links tot het einde, zodat daar een bal ontploft en je niet door het poortje hoeft, dit doe je het zelfde aan de rechterkant,1 gele rechts van dan dat vakje onder ,en de laatste links van dat vakje,naast het poortje, let op dat vak niet leeg maken,je hebt de schaartjes nodig, als je dan naar het kastje gaat, om de diskettes te laten ontploffen,let dan op de schaar beneden in het vakje,je drukt op het moment dat de schaar langs het poortje gaat, dan heel vlug naar beneden en lags de vallende infotrons het vak in en links gaan staan, wacht tot de ballen gevallen zijn en duw de ene bal naar links, en dan de infotrons pakken en dat schaartje vrij maken, de 1ste schaar heb je nodig links boven in het 1 na de laatste vak, de voorste bal die boven je zit,als je dat vak binnenkomt laat je op de schaar vallen, de rode gebruik je dan beneden waar dat glitterding zit met aldie scharen, zet hem bij het glitterding in het hoekje,en je krijgt 20 infotrons, de 2de schaar gebruik je rechts als je er boven in gaat, je ziet daar 7 infotrons, en je pakt er 6, de infotron links in het hoekje laat je zitten, die gooi je op de schaar om het poortje te ontploffen, om dat vakje links van je in te kunnen,als je 1 van de vakken niet weet hoor ik het wel, nu weet ik het wel uit m'n hoofd.
gr abby
Corina
01-12-2007 18:54 Re: d93 level 18 Reageer met quote

Anonymous schreef:
het is ook de bedoeling dat je er 9 krijgt uit dat glitterding.
gr abby

je krijgt er wel 9, maar dat is incl. die ene die er al zat.
gr corina
Gast
01-12-2007 19:11 Re: d93 level 18 Reageer met quote

Corina schreef:
je krijgt er wel 9, maar dat is incl. die ene die er al zat.
gr corina

inclusief die krijg je er 10,dat doe je zo ,eerst die schaar die ontplof je onder de linkerbal, dan laat je dat glitterding vrij, en ga aan de rechterkant van dat vak recht naar beneden, ga 1 naar links en via dat groen naar boven tot de bal op je kop ligt, de glitterding komt achter je aan en op het moment dat hij naast dat bruine blokje omhoog wil komen gooi je de bal erop, dan heb je er 9,en met die ene 10.
gr abby
Gast
01-12-2007 19:17 ve-2 level 5 Reageer met quote

oke heel goed uitgelegt, maar hoe haal ik die gele er allemaal uit?
gr. thea
Gast
01-12-2007 19:50 Re: ve-2 level 5 Reageer met quote

Anonymous schreef:
oke heel goed uitgelegt, maar hoe haal ik die gele er allemaal uit?
gr. thea

was ik al bang voor, maar gelukkig weet ik het nog,
je gaat erin naar boven om die onderste gele heen en de gele bij de E
1 omhoog en 1 naar links , dan naar beneden en duw die diskette naar boven naast die andere gele , ga dan weer naar beneden en in het midden naar links om die gele heen naar boven en duw die gele 1 omhoog ,dan naar links en naar beneden en duw die gele 1 naar rechts, en weer naar beneden en naar rechts,duw de gele naar rechts, als je nu goed kijkt kan je alles er uit duwen. ben nu bij level 18
gr abby
Gast
01-12-2007 21:27 d93, level 9 Reageer met quote

wat is ook al weer de volgorde, moet ik eerst naar links of rechts.....
gr. thea
Corina
01-12-2007 22:02 Re: d93 level 18 Reageer met quote

Anonymous schreef:
inclusief die krijg je er 10,dat doe je zo ,eerst die schaar die ontplof je onder de linkerbal, dan laat je dat glitterding vrij, en ga aan de rechterkant van dat vak recht naar beneden, ga 1 naar links en via dat groen naar boven tot de bal op je kop ligt, de glitterding komt achter je aan en op het moment dat hij naast dat bruine blokje omhoog wil komen gooi je de bal erop, dan heb je er 9,en met die ene 10.
gr abby

super abby het is gelukt, bedankt.
Toch moet me iets van het hart. Ik ben de vorige blzn van dit forum aan het doorlezen om te kijken of er misschien ergens een uitleg staat waar ik iets aan heb. maar dat heeft eigenlijk geen zin, want heel vaak wordt er niet bij vermeld over welk level het gaat. het is haast niet te doen om iets op te zoeken.
Dus aan iedereen het vrienlijk verzoek om vooral toch even te vermelden over welk level het gaat.
gr corina
Gast
01-12-2007 22:45 Re: d93, level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
wat is ook al weer de volgorde, moet ik eerst naar links of rechts.....
gr. thea

eerst het kleine vak links beneden en dan naar rechts en zorgen dat je weer terug kan naar links, ben het meeste vergeten van dit level , maar corine heeft hem pas gedaan,dus als je iets niet weet,kan je het het beste aan haar vragen,
gr abby
Gast
02-12-2007 0:33 Re: d93, level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
eerst het kleine vak links beneden en dan naar rechts en zorgen dat je weer terug kan naar links, ben het meeste vergeten van dit level , maar corine heeft hem pas gedaan,dus als je iets niet weet,kan je het het beste aan haar vragen,
gr abby

klopt, ik heb dit level pas gedaan dus ik weet hem nog redelijk goed. dus vraag maar.
gr corina

ps opmerking boven was in het algemeen bedoeld en niet persoonlijk.
Corina
02-12-2007 1:18 Re: d98 level 40 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Die is super moeilijk Ik heb hem gehaald maar het lukt me niet gauw een 2e keer

Je moet de scharen in een lange baan vast zetten zodat je krijgt

Schaar blok schaar blok schaar blok schaar blok enz Dan zet je alle gele diskettes zo dat ze boven de blokken staan Laat dan een bewegende infotron los en laat hem zo ontploffen dat de hele reeks scharen en gele diskettes mee ontploffen Zo creeer je een heleboel infotrons Ik kreeg er met veel geluk psies genoeg.

Suc 6 en als het echt niet lukt probeer ik wel een keer een plaatje te plakken

Gr tollie

hoi tollie, als je nog een tijd hebt, zou je dan een plaatje willen plakken van dit level? alvast bedankt.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 126 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: