NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
02-12-2007 9:22 Re: d98 level 40 Reageer met quote

Corina schreef:
hoi tollie, als je nog een tijd hebt, zou je dan een plaatje willen plakken van dit level? alvast bedankt.
gr corina

dwnk niet dat tollie reageert en plaatjes maken kan ik niet, maar ik zal m'n best doen om het uit te leggen, je ziet rechts naast je 5 scharen,in banen,van die banen kun mooi beneden vak jes maken om scharen op te sluiten, haal dus groen weg, tot je de vakjes overhoud om een schaar op te sluiten, de eerste 3 ballen die je naar beneden moet leiden haal je van rechts boven, dan nog 1 links boven, in dat vak zie je nog een bal ,en door ontploffingen kan je die vrijmaken, en je kunt ook bal weghalen, bij die 7 ballen die je links in het midden ziet, door naar rechts te schuiven, en de gele zet je er tussen, ik sloot ook een glitterding op helemaal rechts met de eerste bal en dan haaks iets hoger,en wel zodat ik een rode daar neer kon zetten, de gele zet je tussen de scharen neer.
gr abby

Gast
02-12-2007 10:02 Re: d93, level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
klopt, ik heb dit level pas gedaan dus ik weet hem nog redelijk goed. dus vraag maar.
gr corina

ps opmerking boven was in het algemeen bedoeld en niet persoonlijk.

voelde me ook niet aangesproken hoor,meestal druk ik quote in om antword te geven en dan wordt het automatisch vermeld...
gr abby
Gast
02-12-2007 13:21 d93, level 9 Reageer met quote

ja de level op zichzelf is niet zo moeilijk, maar de volgorde van al die vakken, ik kom dan rooie diskettes tekort, dus ik denk dat ik gewoon de verkeerde weg neem, mag corina mij ff vertellen als ze wil
gr. thea
Corina
02-12-2007 15:18 Re: d93, level 9 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja de level op zichzelf is niet zo moeilijk, maar de volgorde van al die vakken, ik kom dan rooie diskettes tekort, dus ik denk dat ik gewoon de verkeerde weg neem, mag corina mij ff vertellen als ze wil
gr. thea

eerst kleine vak linksonder, dan terug via vak met E naar rechts en dan vak daarboven. terug naar vak met E en dan vak linksboven. inmiddels heb je dan 2 rode diskettes om dat vak bovenaan open te maken. in het volgende vak moet je een trappetje van ballen maken om met die rechter infotron boven de gele diskettes te laten ontploffen. maar eerst moet je naar dat vak beneden om één gele diskette opzij te schuiven om dat vak te openen. ga weer terug naar die trap en laat infotron vallen, ga dan mee naar beneden om infotron en linkerhoek snel te pakken voordat die ontploft. verder het level afwerken en infotrons pakken.
als je ergens nog problemen tegenkomt hoor ik het wel.
gr corina
Gast
02-12-2007 15:32 d93 level 9 Reageer met quote

1 ding, dat vak met de gele diskettes, hoef je geen trap te maken hoor, gewoon helemaal links schaar die kant op sturen,groen weg boven de gele diskettes rechts in de hoek en als de schaar erin gaat bal erop,

gr abby
Corina
02-12-2007 16:21 d93, level 23 Reageer met quote

abby heb jij dit level? volgens de uitleg van tollie moet je 3 groene diskettes tegenhouden, zodat ze in de lucht ontploffen. maar ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet. weet jij hoe dit moet?
gr corina

ps mijn zuster heeft een chihuahua-pup van bijna 8 maanden en heeft ook een verzekering voor hem afgesloten. ze wilde graag weten welke jij had voor sandy, die nu failliet is.
Gast
02-12-2007 16:54 Re: d93, level 23 Reageer met quote

Corina schreef:
abby heb jij dit level? volgens de uitleg van tollie moet je 3 groene diskettes tegenhouden, zodat ze in de lucht ontploffen. maar ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me niet. weet jij hoe dit moet?
gr corina

ps mijn zuster heeft een chihuahua-pup van bijna 8 maanden en heeft ook een verzekering voor hem afgesloten. ze wilde graag weten welke jij had voor sandy, die nu failliet is.

deze heb ik wel en het gaat ook heel moeilijk en ik weet ookniet meer welke ik heb tegen kunnen houden, maar je doet het zo ga onder zo groene staan als hij naar beneden komt en dan als hij vlak boven je is naar beneden gaan,en hij ontploft,wat de verzekering van sandy betreft,heb uit nijd alle papieren weg gegooid en ben de naam vergeten, heb nu bij de dierenarts een folder van petplan meegenomen,moet hem nog doorlezen, maar zodra ze beter is laat ik haar wel meteen weer verzekeren.
gr abby
Corina
02-12-2007 18:31 d93, level 20 Reageer met quote

abby, ik heb je hulp weer nodig. ik kom door het hele level heen, behalve het eind. kun jij me helpen.
gr. corina
Gast
02-12-2007 19:19 Re: d93, level 20 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, ik heb je hulp weer nodig. ik kom door het hele level heen, behalve het eind. kun jij me helpen.
gr. corina

wat bedoel je met het eind? het laatste vakje bij de E? die is rg vervelend , zelfs tollie lukte het niet, die zat lachend af te wachten tot ik daar was,maar na een aantal keer proberen,lukte het me,.je zet een rode naast het groene vakje en ga vlug 1 naar beneden en 2 naar rechts en zuigen,100 xontploft de infotron op de groene maar ineens lukt het, heel vervelend, als ik meteen erheen ging om te oefenen lukte het in 1x en ging ik heel dat level doen,dan ging het weer mis,maar de aanhouder wint.
gr abby
Gast
03-12-2007 15:15 level 27, d12 Reageer met quote

ik zet me n pc aan, en in één keer haal ik deze level, blijkt ie ook nog eens heel makkelijk te zijn, tenminste als je het weet, hahahaha, ben nu bij level 49 van d12, heb jij die ook abby? of corina?
gr. thea
Gast
03-12-2007 15:41 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik zet me n pc aan, en in één keer haal ik deze level, blijkt ie ook nog eens heel makkelijk te zijn, tenminste als je het weet, hahahaha, ben nu bij level 49 van d12, heb jij die ook abby? of corina?
gr. thea

jes.. die heb ik....
gr abby
Gast
03-12-2007 16:04 level 49, d12 Reageer met quote

ik kom tot in dat rechtse vak beneden, en verder kom ik niet....
gr. thea
Gast
03-12-2007 16:18 level 49, d12 Reageer met quote

hoef geen uitleg hoor abby, kwas al bij de E maar ging dood door een schaar......
gr. thea
Gast
03-12-2007 16:21 Re: level 49, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik kom tot in dat rechtse vak beneden, en verder kom ik niet....
gr. thea

ja.. dat is niet uit te leggen, de balop de groen diskettes gooien en met de rode links naar boven,maar het is een hele toer om langs de scharen te komen, dat weet ik,je moet maar niet te snel opgeven,gelukkig is het geen lang level, je bent er steeds weer vlug, kwestie van oefenen.
gr abby
Gast
03-12-2007 16:21  Reageer met quote

ha ha
Gast
03-12-2007 16:27 level 49, d12 Reageer met quote

ben er al doorheen, hihihi
gr. thea
Corina
03-12-2007 16:53 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

ik ben daar nog lang niet, zit pas in het begin van dat level. kom er ook niet doorheen.
gr corina
Gast
03-12-2007 17:07 Re: level 27, d12 Reageer met quote

Corina schreef:
ik ben daar nog lang niet, zit pas in het begin van dat level. kom er ook niet doorheen.
gr corina

heb ze allemaal, behalve 7 75 90 en 100,dus geef maar en gil, als je hulp nodig hebt,daar ben ik toch voor.... ( kapsones)
gr abby
Gast
03-12-2007 18:22  Reageer met quote

ben nu bij level 54 van d12, als je daar gaat kijken, dan weet je dat ik daar wel een tijdje mee bezig ben, kan jij rustig aan je levels werken, je hoort mij niet.......
gr. thea
Gast
03-12-2007 18:31 lassic level 85 Reageer met quote

ik snap nog steed level 85 niet, heb op blz. 98 wel een uitleg gevonden, maar die snap ik ook niry. daar staat laat de bal die links bove de groene diskette zit naar beneden vallen, op de 3 andere ballen eronder en duw hem helemaal naar links tegen het muurtje aan. nou dat doe ik. maar dan. ga dan terug tot de groene diskette, en dan recht naar beneden en 1 naar rechts, 2 ballen vallen dan. nou dat klopt volgens mij niet, want dat kan bij mij niet.
Corina
03-12-2007 19:55 d93, level 28 Reageer met quote

abby, heb jij dit level al? is hij wel te doen? en level 8 van d93?
gr corina
Gast
03-12-2007 20:29 Re: d93, level 28 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

ik heb hem wel, maar hij is mij totaal onbekend, zal hem weer even een poosje moeten oefenen,tot ik er weer uit ben, je hoort er nog van,zal wel misschien even een poosje duren.
gr abby
Gast
03-12-2007 20:34 Re: d93, level 28 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

moet je level 8 helemaal weten? of een bepaald stuk?
gr abby
Gast
03-12-2007 20:48 level 9, d93 Reageer met quote

corina? hoe doe ik dat stuk onder die E, met die groene diskette, ben even gestopt met d12, werd er niet goed van
gr. thea
Gast
03-12-2007 20:48 level 28 van d93 Reageer met quote

wat wil je precies weten?heb hem net in 1x uitgespeeld.
gr abby
Gast
03-12-2007 21:00 Re: lassic level 85 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik snap nog steed level 85 niet, heb op blz. 98 wel een uitleg gevonden, maar die snap ik ook niry. daar staat laat de bal die links bove de groene diskette zit naar beneden vallen, op de 3 andere ballen eronder en duw hem helemaal naar links tegen het muurtje aan. nou dat doe ik. maar dan. ga dan terug tot de groene diskette, en dan recht naar beneden en 1 naar rechts, 2 ballen vallen dan. nou dat klopt volgens mij niet, want dat kan bij mij niet.

speel je winplex of de oude supaplex, want daar kan nogal verschil in zitten.
gr abby
Gast
03-12-2007 21:07 level 9, d93 Reageer met quote

het is al klaar hoor corina, ben er al uit!!
gr. thea
Gast
03-12-2007 21:29 level 9, d93 Reageer met quote

ik dacht dat ik er al was, maar heb een probleem op het laatst met die infotron die beneden ligt, die verbrand steeds, wat moet ik doen?
gr. thea
Corina
03-12-2007 21:43 Re: level 28 van d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
wat wil je precies weten?heb hem net in 1x uitgespeeld.
gr abby

het begin. die ballen vallen steeds naar rechts.
gr corina
Corina
03-12-2007 21:45 Re: level 9, d93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik dacht dat ik er al was, maar heb een probleem op het laatst met die infotron die beneden ligt, die verbrand steeds, wat moet ik doen?
gr. thea

bedoel je dat vak met die 2 infotrons en 1 groene diskette?
gr corina
vast wel. ga om die 4 ballen door het groene vakje naar beneden. 1 bal valt achter je aan en duw hem naar links. ga omhoog naar rechts maak 1 groen vakje open en ga snel weer naar beneden en dus de bal ook naar links, weer naar boven, 1 vakje open maken, naar beneden en bal naar links duwen. ga naar boven, pak de 2 infotrons en duw de groene diskette naar links en ga het vak uit.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 127 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: