|
|
|
|
| henriette |
| 05-12-2007 15:57 |
|
|
|
weten jullie de oplossing bij nr 12 van d00??
volgens mij was het toch zo dat je de onderste E stuk moest maken en dan links naar boven???
gr |
|
|
|
|
| Gast |
| 05-12-2007 16:05 level 16 d00 |
|
|
|
ging het nog een keer proberen , en het lukte in 1x...
als je nu een schaar links mee laat gaan, kan je 1 vak openen met de schaar,die aan de rechterkant van de vak met de gele diskettes en dan hoeven er maar 5 uit, en de meest rechtse diskette schuif je in een hoekje en de de rest kan je er dan zo uit halen.
gr abby |
| Gast |
| 05-12-2007 16:19 |
|
|
|
| henriette schreef: | weten jullie de oplossing bij nr 12 van d00??
volgens mij was het toch zo dat je de onderste E stuk moest maken en dan links naar boven???
gr |
die heb ik nog niet ,maar thea wel, bij mij gaat het om de infotron in het midden, moet thea me nog een keer goed uitleggen.
gr abby |
| Gast |
| 05-12-2007 16:37 |
|
|
|
ja heb Tollie al hard proberen te roepen, maar helpt ook al niks, hihihi
gr. thea |
| Gast |
| 05-12-2007 16:39 level 12, van d00 |
|
|
|
ja ik heb hem wel en corina ook, die heeft hem toen beschreven, is nog niet zo lang geleden
gr. thea |
| Gast |
| 05-12-2007 16:40 level 16 doo |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja heb Tollie al hard proberen te roepen, maar helpt ook al niks, hihihi
gr. thea |
heb 16 doo al opgelost hoor,ben nu alleen bij de E nog aan het googelen.
gr abby |
| henriette |
| 05-12-2007 16:43 |
|
|
|
krijg de 5 diskettes er inderdaad uit, maar waar gebruik je de schaar????
gr
henriette |
| Gast |
| 05-12-2007 16:46 |
|
|
|
| henriette schreef: | krijg de 5 diskettes er inderdaad uit, maar waar gebruik je de schaar????
gr
henriette |
rechterkant van het vak van de diskettes, eronder zitten infotrons,en naast dat vak zit een bal en die schuif je naar het vak toe en dan de schaar erop.
gr abby |
| henriette |
| 05-12-2007 16:53 |
|
|
|
zo ik stop er voor vandaag weer mee. eten koken.
tot de volgende keer
gr. henriette |
| Corina |
| 05-12-2007 17:54 Re: level 16 d00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ging het nog een keer proberen , en het lukte in 1x...
als je nu een schaar links mee laat gaan, kan je 1 vak openen met de schaar,die aan de rechterkant van de vak met de gele diskettes en dan hoeven er maar 5 uit, en de meest rechtse diskette schuif je in een hoekje en de de rest kan je er dan zo uit halen.
gr abby |
het mij ook gelukt. nu alleen de rest nog!
gr corina |
| Gast |
| 05-12-2007 18:00 Re: level 16 d00 |
|
|
|
| Corina schreef: | het mij ook gelukt. nu alleen de rest nog!
gr corina |
had nu geen tijd meer ,maar ben bij de E 2x af gegaan,er vallen ballen op de de groene diskettes en ik red het op 1 sec na net niet om bij de E te komen,maar vanavond is er voetballen, dus ga ik weer verder proberen.en dan 12 d00 nog ,krijg die middelste niet te pakken.
gr abby |
| Corina |
| 05-12-2007 18:32 d00, level 12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | die heb ik nog niet ,maar thea wel, bij mij gaat het om de infotron in het midden, moet thea me nog een keer goed uitleggen.
gr abby |
oke abby, hier komt ie. je bent de zigzag opgegaan en staat naast die bal. dan het volgende:
3 naar links, 1 naar beneden 1 beneden zuigen. 1 rechts 1 omhoog, 3 links 1 beneden 1 rechts 1 beneden infotron opzuigen, 2 omhoog 3 links 1 beneden zuigen, 1 rechts, 3 links.
in volgend vak: 2 beneden 2 links 4 beneden 2 rechts 1 beneden, infotron opzuigen, 1 omhoog 1 beneden 2 links 1 beneden opzuigen 1 rechts 1 omhoog 2 links 1 omlaag 2 rechts 3 links 2 rechts 7 omhoog 4 links 6 omlaag en meteen 2 links 1 omlaag 1 beneden opzuigen 1 omhoog 1 omlaag 2 rechts 1 beneden zuigen 4 rechts 4 links en je kunt naar beneden om die infotron te pakken en de rest kan je zelf wel pakken.
gr corina |
| Gast |
| 05-12-2007 18:46 level88 |
|
|
|
Weet iemand hoe het laatste stukje van level 88 moet? Je hebt dan die 6 rode diskettes en dan heb ik de eerste bloem gepakt maar dan kom ik een diskette te kort dat ik ie andere bloem kan pakken en de E kan openen..?
ALvast bedankt |
| Corina |
| 05-12-2007 18:55 Re: level88 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Weet iemand hoe het laatste stukje van level 88 moet? Je hebt dan die 6 rode diskettes en dan heb ik de eerste bloem gepakt maar dan kom ik een diskette te kort dat ik ie andere bloem kan pakken en de E kan openen..?
ALvast bedankt |
kijk op blz 1 van dit forum, staat 88 beschreven en de vlg blzn ook.
gr corina |
| Corina |
| 05-12-2007 19:20 d93, level 8 |
|
|
|
yesssssssssssssss.............. ik heb hem en thea ik weet een makkelijkere manier om er doorheen te komen. weet niet of je hem al hebt??????
gr corina |
| Gast |
| 05-12-2007 19:45 Re: d93, level 8 |
|
|
|
| Corina schreef: | yesssssssssssssss.............. ik heb hem en thea ik weet een makkelijkere manier om er doorheen te komen. weet niet of je hem al hebt??????
gr corina |
wat was die makkelijker manier dan? ben wel nieuwsgierig en ik dacht niet dat thea hemal had, dus kan ze meteen meelezen.
gr abby
ps bedankt voor de uitleg van level 12d00, eerst 16 af en dan ga ik het proberen. |
| Gast |
| 05-12-2007 19:57 level 8, d93 |
|
|
|
ik zou je eeuwig dankbaar zijn corina, want ik heb hem nog niet
gr. thea |
| Gast |
| 05-12-2007 20:03 Re: level88 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Weet iemand hoe het laatste stukje van level 88 moet? Je hebt dan die 6 rode diskettes en dan heb ik de eerste bloem gepakt maar dan kom ik een diskette te kort dat ik ie andere bloem kan pakken en de E kan openen..?
ALvast bedankt |
ga goede tijden kijken en dan zal ik het uitleggen, tot straks..
gr abby |
| Corina |
| 05-12-2007 20:20 Re: level 8, d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik zou je eeuwig dankbaar zijn corina, want ik heb hem nog niet
gr. thea |
die groene diskette scuif je naar rechts, de bal linksboven laat je iets zakken en dan haal je daaronder groenen weg tot die groene diskettes onderaan. onderop zie je nog een bal liggen: daarmee moet je proberen een schaartje op te sluiten. dan ga je die glitterdingen vrijlaten en allereerst moet een glitterding links met die bal ontploffen, de krijgt dan dacht ik 18 infotrons. 2e glitterding laten ontploffen met die groene diskette die rechts klaarstaat. als je alles goed hebt gedaan en je hebt alle infotrons gepakt hoef je in het rechter gedeelte nog maar 30 infotrons pakken. ga dan door het poortje naar rechts en probeer die schaartjes te ontregelen. als dat is gelukt ga je die ene infotron boven proberen te laten vallen zonder een schaartje te raken. de E's blijven dan heel. maak je geen zorgen om die andere infotrons die ontploffen want je hebt precies genoeg. ga dan naar rechts onder die ballen en infotrons door en schuif die ballen van die eerste rij heen en weer. als je last hebt van die schaartjes kun je ze met die 2 ballen in dat vak laten ontploffen.
als die eerste rij weggeschoven is ga je die 6(?) infotrons pakken en dan weer terug naar rechts en boven en die andere 2 infotrons pakken.
je hebt dan nog maar 18 infotrons nodig. ga door het poortje naar boven en laat een bal van rechts op een vrijgelaten glitterding bij het poortje vallen en zo ook die 2e bal. dan nog even die groene diskette op het poortje laten vallen en als alles goed is gegaan, heb je voldoende infotrons gehaald en kan je terug naar de E's. succes
gr. corina |
| Corina |
| 05-12-2007 20:46 |
|
|
|
he he ik heb nu alles behalve level 20 van d93. ga kijken wat ik nu ga doen.
gr corina |
| Gast |
| 05-12-2007 21:01 Re: level88 |
|
|
|
ALvast bedankt |
het eerste bruine blokje maak je open met een schaar,zorg dat er een bal op valt terwijl de schaar er langs gaat, dan zet je daar de eerste rode, de 2de erachteraan dan de 3de en de 4de, pak de infotron en laat de groene ontploffen, zet dan een rode boven je, en je kan die infotron pakken en naar de E en je hebt nog een rode over.
gr abby |
| Gast |
| 05-12-2007 21:05 level 57, d10 |
|
|
|
bedankt corina voor de uitleg, ik ga het proberen, maar zit eerst met level 57, van d10
als ik die infotrons beneden heb gepakt, wat moet ik dan doen? ja dat trappetje open maken, maar dan?corina heb jij d93 dhelemaal uitgespeeld?
gr. thea |
| Gast |
| 05-12-2007 21:16 d93 |
|
|
|
owja zie het, zijn ook maar 30 levels he?
gr. thea |
| Gast |
| 05-12-2007 21:19 level 16 d00 |
|
|
|
heb hem gehaald hoor, nu zal ik 12 even proberen..
gr abby |
| Gast |
| 05-12-2007 21:27 level 12d00 |
|
|
|
laat ik nou daar komen en het zonder uitleg ineens zien, maar toch bedankt corine,nu kijken of ik 12 d00 uit kan spelen.
gr abby |
| Gast |
| 05-12-2007 21:30 |
|
|
|
o shit heb hem al uitgespeeld op 19 na dan... |
| Corina |
| 05-12-2007 22:06 Re: d93 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | owja zie het, zijn ook maar 30 levels he?
gr. thea |
ja, vind ik wel jammer want het waren leuke levels. hoe gaat het met level 8?
gr corina |
| Gast |
| 06-12-2007 10:21 aQua dat level 17 |
|
|
|
hoi thea,,,,,
heb een vraag,jij zegt dat je hem hebt gehaald. ik kom er ook helemaal,alleen die 2 infotrons eronder hoe pakje die? weet wel beneden te komen maar dan moet ik toch weer naar boven, en als ik eerst naar boven gaat en heb alles bij de E weggehaald, en ik zet een rode links bij het muurtje om die 2 infotrons te pakken,zijn er te veel scharen ,of kan je door 1 van de poortjes boven waardoor de gravitie weg is? welke dan?
gr abby |
| henriette |
| 06-12-2007 14:34 d00 level 12 |
|
|
|
hoi corina,
welke bal bedoel je??
Ik heb de onderste E met bom weggehaald en ben toen in het linker vak naar boven gegaan. Of moet ik het poortje weghalen met bom?????
gr. Henriette |
| Gast |
| 06-12-2007 14:43 aqua level 17 |
|
|
|
als je door het bovenste poortje gaat, is de gravitie weg, en de scharen blijven waar ze zijn, dus ff uitproberen, of die scharen allemaal goed staan, dan heb je die level zo, sorry dat ik zo laat reageer, maar zit net achter me n pc
gr. thea |
|
|