NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
24-05-2011 15:53 Tanden Witter Reageer met quote

je kunt het beste poetsen met Strube

Gast
28-05-2011 17:58 TOP IDEETJE Reageer met quote

Ik heb gelezen hoe je je tanden kan wit maken met een natuurlijke manier okee dit moet je doen
Je pakt een glas
Je stopt er olijf olie in je drinkt het niet op je moet het in je mond laten staan 15 min goed bewegen met je mond en
Als je dat 2 keer per week doet ik zweer ze glimmen

En het is geneens slecht maar als je het gebruikt heb neem wel een kauwgumpje je adem gaat er niet echt van lekker ruiken Maar je moet niet gegeten hebben als je het gebruikt anders gebruik je het voor niks

Ik hoop dat ik jullie er mee geholpen heb xx Yassin
Gast
29-05-2011 14:49 witte tanden goede manier Reageer met quote

Luister eens mensen!

Als je witte tanden wilt moet je het doen op de turkse manier en dat is:

Je koopt walnoten. Die maak je open. De walnoten die je kunt eten heb je eigenlijk niet nodig. Het belangrijkste hier is 'het wortelje'. Binnen in de walnoot heb je iets wat hard is. donker bruin ziet het er uit. die moet je op je tanden gaan schrubben. Doe dit paar dagen achter elkaar. Maar blijf ook gewoon boenen. Let maar op binne paar weken witte tanden.

Succes

Turkse tandarts.
Gast
30-05-2011 16:22  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?

van aardbeien krijg je rode lippen, en daardoor zien je tanden er witter uit,
dus dat is gewoon een fabel.
Gast
30-05-2011 18:50 gast 26-01-2009 2:26 Reageer met quote

als je heel lang je tanden poetst dan gaat je glazuur eraf!!
Gast
31-05-2011 20:10  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Nee nee nee! Géén zout of bakpoeder! Je schuurt je tandglazuur weg waardoor je hooguit een week mooie witte tanden hebt, maar alles wat je daarna eet tast je gebit nog twee keer zo hard aan omdat het geen bescherming meer heeft. Op lange termijn krijg je dus alleen maar gelere tanden wanneer je zout of bakpoeder gebruikt! Wat wél helpt:

- Poets je tanden na het eten
- Gebruik mondwater
- Rook niet en drink geen koffie of wijn
- Gebruik tandpasta speciaal voor een witter gebit
- Gebruik eventueel kaugum die je tanden witter maakt

Wees een weekje streng voor jezelf en volg deze adviezen op. Het resultaat zal er zijn. Maar blijf alsjeblieft van die schuurmiddelen af, dat is echt niet goed voor je.

mondwater? :O de tandarts zij tegen mij dat je daar mondkanker van kon krijgen ofzo? iederegeval het is wel slecht..
Gast
04-06-2011 12:52  Reageer met quote

je moet gewoon een aardbei nemen, die dan in de helft doen en dan wat suiker erop (sorry met het suiker erop is voor je lippen dus ja een kleine tip voor je lippen ook) maar je moet die aardbei op je tanden wrijven (vrijven) en dan spoelen zeker ( ik weet niet zeker of je moet spoelen ofzo maarja het beste is dat je spoelt) dus ja je moet maar eens proberen
Gast
05-06-2011 20:48 Witte tanden Reageer met quote

Nou echt joh, dit forum is lachwekkend, tranen rollen over mijn wangen, wat een ideeën allemaal.Houtskool ik zie het al voor me heb je straks juist zwarte tanden, en aardbeien kom op zeg, wat een adviezen hiero.
Ik leg in een deuk!
Mijn idee is om het gewoon allemaal eens uit te proberen je houdt een dagboek bij en een spiegel bij iedere pruts beurt en kijk wat helpt.
Maar je tanden elektrisch poetsen 3x p.d lijkt mij de beste optie met een goede tandpasta, bv elmex.
Gast
08-06-2011 18:51 Tandenbleekliniek in Hilversum Reageer met quote

Je moet gewoon je tanden laten bleken bij een professionele kliniek, heb ik ook gedaan en ze zijn zó wit dat het bijna opvalt.
Ik ben bij een bekende in *** geweest en ze zijn nog niet eens duur ook dus geloof nou niet al die destructieve adviezen hier want dan heb je straks echt geen glazuur meer op je tanden..
Gast
08-06-2011 21:51 witte tanden Reageer met quote

Hahaaa,grappiggg
Laat gwn je tanden bleken en anders poet ze elke dag met dure en goeie tandpasta ik bleek ze elke jaar we'll,is hEeeeel goedkoop. 250euro maar voor vette witte tandenn!!worth it believe me
Xx Romy(l)
Gast
09-06-2011 13:44 zout Reageer met quote

ik snap dat het niet zo goed is voor je tanden. Maar misschien als je het af en toe doet is het niet zo erg met zout. Bij mij werkt het best goed
XxXj
Gast
09-06-2011 21:49 vim Reageer met quote

ik rook en drink heel veel koffie.
maar ik heb nette witte tanden.
iedereen kan zeggen wat hij of zij wil.
ik gebruik 1x per week vim.(schoon maak middel voor pannen en dergelijke) iid een schuurmiddel. daarna je tanden poetsen met glazuurberschermende tandpasta een week lang, van oralB
2x per dag.

typex, crofty, en zoutzuur wil ook nog wel eens werken.
(do not try this @home)

maar als ik het geld er voor had liet ik het bleken

succes,
bosnische marinier
Gast
11-06-2011 23:51 bleken Reageer met quote

Ik heb ook erg gele tanden maar ik denk dat ik ze volgend jaar ga bleken Very Happy Ik denk dat deze tips niet allemaal kloppen hoor. Houtskool? Come on! Je wilt je zelf toch nie dood, zeker en vast niet proberen! Wat je moet of moest doen: Je tanden goed poetsen vanaf dat je klein was! Wat ik dus niet gedaan heb en eigenlijk wel spijt van heb Sad

Maar mensen! Zout en bakpoeder kan nog wel! Maar daar gaat je gebit zeker en vast niet beter door worden.
Ps: Laat ze gewoon bleken => Veiligste Smile

Grtz Wink
Gast
13-06-2011 17:52 White teeth. Reageer met quote

we zijn niet in hollywood ofzo dat iedereen tandenbleekt ofzo Razz
gwn nl iedereen heeft hier gele tanden we zijn gewoon naturel ??
beter gele tanden dan geen tanden tog ??
Gast
17-06-2011 13:27 Tanden Reageer met quote

Hallo Makkers!

Olijf stokjes werkt ook . Ik heb keer geprobeerd en heeft drie voordelen
1. Je adem ruikt fris
2. Je krijgt witte tanden ( een beetje dan)
3. Het is goed voor je tanden.
Gast
19-06-2011 9:21 tanden Reageer met quote

ik wil graag ook witte tanden.
ik poets elke dag 3x mijn tanden maar ze zijn nog steeds gelig hoe kan dat?
Gast
19-06-2011 20:03  Reageer met quote

Whitestrips! Ze worden er echt witter van! De kosten zijn verschillend... (+de white strips zijn betaalbaar zoek maar via google Wink) Ik heb ze ooit eens laten bleken door britesmile maar liefs 500 euro Na een week waren ze weer normaal/geler. Via de site van BriteSmile heb ik ook ooit eens tandpasta besteld en stiften werken ook worden ze ook een tint witter van. Het werkt echt!
Gast
25-06-2011 23:58 Tandenpoetsen Reageer met quote

Ik zou echt geen zout gebruiken ! Gewoon poetsen na het eten en listerine ! Mondwater dus ! Werkt perfect ! Geen zout of bakpoeder gebruiken ! Dat is echt heel slecht voor je gebit. Je gebit wordt erdoor beschadigd!
Gast
26-06-2011 14:41 Witte Tanden Reageer met quote

Goed Poetsen Help eigenlijk al genoeg maar het duur wel even..... En mischien helpt het ook wel om na elk hapje eten te poetsen Razz
Gast
26-06-2011 18:06 witte tanden Reageer met quote

als mijn tanden een beetje geel ofzo worden, poet ik gewoon echt 20 minuten ofzo met paradontax tandpasta (vooral paradontax whitning werk goed)
Gast
28-06-2011 14:56 tanden Reageer met quote

Kun je het nou wel met bakpoeder doen...????
ik bedoel.. ik wil heel graag witte tanden maar mondwater
dat ik gebruikt WERKT NIET.
en ik zag een keer in een blad een soort gebit die je
in je mond moet doen en dan moet je die een halfuur laten
zitten en dan zijn je tanden wit... zou het?
en hoe heet dat ding ook alweer...

HELP ME!!!!!!!!!!
Gast
02-07-2011 16:52  Reageer met quote

Ik heb een beugel, kun je je tanden dan wel bleken met houtskool en olijfolie enzo? Heb wel van iemand gehoord dat ze als ze je beugel eruit halen de kleur van je tanden gelijk maken...
Kuss
Gast
05-07-2011 16:11 witte tanden Reageer met quote

tja ik heb net mn slotjes eruit en mn tanden zijn wel een beetje geel en ik wil het zo snel mogeijk weer wit hebben...
Dus ik moet maar iets gaan bedenken
Gast
10-07-2011 9:59 Re: witte tanden Reageer met quote

Anonymous schreef:
Het ligt niet eraan of het keukenzout of iets anders is..
Door de korrels worden er stukjes van je tand af geschuurd.. niet zo heel goed voor je tanden dus..

Je kan een bitje Kopen of je tanden laten bleken..
allebei ook niet gezond...

verder zal ik zeggen:
niet roken
geen koffie of thee
en elke dag 2 keer tandjes poetsen ~
kus bibi

Is thee dan ook al slecht?
Gast
11-07-2011 14:04  Reageer met quote

Dat zout en bakpoeder lijkt me echt superslecht voor je tanden. Maar wat is er mis met selderij of salie?
Wat gebeurt er dan met je tanden??
Gast
11-07-2011 20:58 onderwerp? Reageer met quote

eenmaal gele tanden altijd gele tanden...
tenzij bleken.......... whahahah.
Gast
13-07-2011 8:04  Reageer met quote

en mondwater dan??
Gast
13-07-2011 22:55  Reageer met quote

Jammer genoeg gaat dit dus soms niet meer. Als je een constante gele aanslag hebt, wil dit misschien zeggen dat je glazuur er vrij slecht aan toe is, en dan schijnt het tandbeen door, dat dus donkerder is, geel.

Kortom, je kunt soms poetsen hoeveel je wil, maar ik zou het sowieso aan je tandarts voorleggen ja.
Gast
14-07-2011 19:05 gele tanden, Rood hoofd?!?!? Reageer met quote

Anonymous schreef:
kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou )

Dat had ik dus ook.... volgens mij ligt dat aan de helderhijd van de spiegel..... heel vaag maar dat ligt echt aan de spiegel..
Gast
17-07-2011 12:54 tanden wit krijgen. Reageer met quote

je kunt ook peterselie tampasta kopen. of eet per dag een klein beetje peterselie zo gewoon van een plantje ze zeggen dat het helpt :0
succes ik ga het ook misschien proberen
Plaats Reactie Pagina 14 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: