NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
09-12-2007 11:16  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou ik heb gisteren de hele tijd in bed gelegen, dus toch buikgriep, overgeven, spierpijn enz. voel me wel iets beter, net boodschappen gedaan, maar wel blij dat ik weer thuis ben, zal die lijst van abby ff bekijken, maar denk niet dat ik levels heb, die zij nog niet heeft, anders hoor je het wel
gr. thea

en... hoe voel je je? je ligt zeker gevloerd op bed, elke morgen denk je dat het wel weer meevalt en na 10 minuten op hou je het al niet meer uit, trek er maar 2 weken voor uit, beterschap....
gr abby

Gast
09-12-2007 13:33  Reageer met quote

nee ik lig niet in bed, doe gewoon me n dingen, maar dan alles in slow-motion, drink gewoon koffie, en heb nu weer last van me n buik, maar ga gewoon door,hahahaha
gr. thea
Gast
09-12-2007 15:35  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee ik lig niet in bed, doe gewoon me n dingen, maar dan alles in slow-motion, drink gewoon koffie, en heb nu weer last van me n buik, maar ga gewoon door,hahahaha
gr. thea

dan valt het gelukkig nog mee, maar het kan nog erger worden( zonder je te ontmoedigen) kan ook zijn dat ik zoveel pech heb, want ben nog steeds niet de ode,
gr abby
Gast
09-12-2007 15:36  Reageer met quote

oude bedoel ik......
Gast
09-12-2007 15:45 level 55, d12 Reageer met quote

nee volgens mij heb ik het ergste achter de rug, ik heb het anders ook nooit zo lang, wel elk jaar hoor, ik laat het maar zo niet aan me voorbij gaan, kan ook niet, want moet me n huis schoonmaken voordat de kerstboom ze n intrede doed, trouwens ben met level 55 van d12 bezig, en het lukt maar niet....
Gast
09-12-2007 16:16 level 55, d12 Reageer met quote

eindelijk gehaald....
gr. thea
Gast
09-12-2007 16:27 LEVEL 10 DROZ Reageer met quote

he he , heb 2 uur met de scharen zitten pielen, maar ik heb hem gehaald.
gr abby
Gast
09-12-2007 17:01  Reageer met quote

en laat nou 24 van aqua dat ook lukken.
gr abby
Gast
09-12-2007 17:36 aqua level 24 Reageer met quote

dan ben ik heel nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan
gr. thea
Gast
09-12-2007 18:50 Re: aqua level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
dan ben ik heel nieuwsgierig hoe je dat hebt gedaan
gr. thea

niet meer dan geluk en honderd keer afgaan, ga boven op dat groen staan en als de eerste schaar lang je komt een sprong naar boven 1 seconde blijven staan dan naar beneden en naar links tot voor de infotron, vlug infotron zuigen en dan omhoog en naar rechts duwen, je gaat over 2 scharen heen naar rechts en valt weer naar beneden je gaat dan meteen naar links en spring omhoog voor de volgende schaar en dan vlug naar rechts via het groen naar de E voor dat de volgende scharen komen, zo heb ik hem gehaald, maar gaat wel honderd x fout, en ineens lukte het.
gr abby
Gast
09-12-2007 20:15 level 57, swje15 Reageer met quote

deze heb je ook inmiddels nog niet gehaald zeker abby?
gr. thea
Gast
09-12-2007 22:27 Re: level 57, swje15 Reageer met quote

Anonymous schreef:
deze heb je ook inmiddels nog niet gehaald zeker abby?
gr. thea

nee die heb ik opgegeven, je moet te snel zijn , zonder precies te weten wat je moet doen, 59 lijkt niet zo heel moeilijk, alleen heb ik nog geen geduld er voor, ben nu 25 van darlok 3 aan het uitvogelen.
gr abby
Gast
10-12-2007 16:44 level 93 Reageer met quote

Heej,
weet iemand hoe je het laatste stuk bij level 93 moet doen?

Groeten
Gast
10-12-2007 18:24 level 58, swje15 Reageer met quote

abby kun jij me vertellen hoe deze level moet? volgens mij hadden we ook al zoiets gehad, en toen heb ik hem uitgelegt, weet er geen snars meer van
gr. thea
Gast
10-12-2007 18:40 level 58, swje15 Reageer met quote

laat maar abby, was weer te voorbarig!!
gr. thea
Gast
10-12-2007 19:13 Re: level 16, jengray Reageer met quote

Anonymous schreef:
daar ben ik ook een hele tijd mee bezig geweest, zal het proberen uit te leggen, helemaal links de gele diskettes, infotronnen er tussen uit halen, en de diskettes weer op zijn plaats zetten, kijk goed naar de groene diskettes,
ga naar boven tot je gelijk staat naast de bovenste groene diskette aan de linkerkant, ga naar rechts en haal dat groen weg tot de groene diskette, ga weer naar links naar boven over dat vak heen naar de andere kant van die groene diskettes en als je goed kijkt zie je dat je onder die groene diskette
(niet de bovenste, maar die er onder)kan gaan staan, zuig de infotronlinks weg en laat de diskette vallen en duw hem naar rechts, zo kan je alle groene diskettes verplaatsen, die bovenste duw je naar links tot de rand, die gooi je straks op dat glitterding, haal helemaal beneden groen weg en laat de groene diskettes helemaal naar beneden zakken en duw ze naar links de eerste helemaal onder de gele diskette, de volgende ernaast enz , 1 groene diskette duw je naar links tot de rand, 1 of 2 plaatsen onder de bovenste diskette die je gaat gooien, zorg dat het glitterding van boven erin gaat en als hij weer bijna boven is gooien, o ja de bovenste gele diskettes wat naar beneden aanschuiven, anders ontploffen ze niet,
gr abby

als ik het goed heb begrepen zet je de 1e groene diskette onder de gele diskette, de 2e zet je ernaast. en de 3e dan, zet je die naast de 2e of erboven?
gr corina
Gast
10-12-2007 19:50 level 16, jengray Reageer met quote

je zet ze allemaal naast elkaar corina, en de eerste onder de gele
gr. thea
Gast
10-12-2007 21:24  Reageer met quote

heb 56 van swje 15 gehaald, wel veel geduld en veel tellen, maar het is gelukt. behalve 22 57 en 59 heb ik tot 61 alles gehaald, 62 doet het weer niet.
gr abby
Gast
10-12-2007 21:26 Re: level 93 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Heej,
weet iemand hoe je het laatste stuk bij level 93 moet doen?

Groeten

wat bedoel je met het laatste stuk? dat vak helemaal rechts? gewoon het groen volgen naar de E.
gr abby
Gast
10-12-2007 22:08 level 56, swje15 Reageer met quote

welke kant ben je begonnen dan...ik zit er namelijk ook al een tijdje mee
gr. thea
Gast
11-12-2007 14:40 svje level 40 Reageer met quote

kunnen jullie me helpen met dit level. ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet.

het is svje15.
gr corina
Gast
11-12-2007 15:33 svje15, level 40 Reageer met quote

ja het is ff zoeken, maar ik ben met die rooie halverwege die groene diskettes gaan staan, zo gauw dat die scharen in glitterdingen op je afkomen, gauw weg en bij die ontploffing krijg je al heel veel infotrons, blijven er glitterdingen over, dan knal je daar een bal bovenop, links...verder die gele bij die vakjes zetten waar infotrons zitten, en oja die gele bij die E die moet je eerst ff ver weg zetten, die heb je volgens mij ook niet nodig
gr. thea
Gast
11-12-2007 17:21 Re: svje15, level 40 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja het is ff zoeken, maar ik ben met die rooie halverwege die groene diskettes gaan staan, zo gauw dat die scharen in glitterdingen op je afkomen, gauw weg en bij die ontploffing krijg je al heel veel infotrons, blijven er glitterdingen over, dan knal je daar een bal bovenop, links...verder die gele bij die vakjes zetten waar infotrons zitten, en oja die gele bij die E die moet je eerst ff ver weg zetten, die heb je volgens mij ook niet nodig
gr. thea

bedankt, ik heb hem gehaald.
gr corina
Gast
11-12-2007 20:27  Reageer met quote

is abby er niet? wat is het hier rustig....
gr. thea
Gast
11-12-2007 22:10 acua. level 21 Reageer met quote

hoe doen jullie deze? ik haal de E nooit..............
gr corina
Gast
12-12-2007 12:42 Re: level 56, swje15 Reageer met quote

Anonymous schreef:
welke kant ben je begonnen dan...ik zit er namelijk ook al een tijdje mee
gr. thea

heb geen internet op het moment, ben nu bij mijn schoondochter, dus kan even reageren, maar niet naar het spel kijken natuurlijk, heb38 van shadow ook gehaald en nog 1 maar die weet ik nu even niet uit mijn hoofd, als mijn internet verbinding weer goed is zal ik even kijken en uitlegen.
gr abby
Gast
12-12-2007 12:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
is abby er niet? wat is het hier rustig....
gr. thea

nog steeds geen internet natuurlijk,
gr abby
Gast
12-12-2007 18:02 acua, level 21 Reageer met quote

heb je hem al gehaald corina?
gr. thea
Gast
12-12-2007 22:38 Re: acua, level 21 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb je hem al gehaald corina?
gr. thea

nee........... nog niet. hoezo? weet jij de oplossing dan? stil he, zo zonder abby!.
gr corina
Gast
12-12-2007 22:39 acua, level 20 Reageer met quote

deze heb ik ook nog niet, begrijp de rechterkant niet.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 131 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: