NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
14-12-2007 15:40  Reageer met quote

heb je 35 en 38 van shadow al gehaald thea?
gr abby

Gast
14-12-2007 15:49 level 38, shadow Reageer met quote

ben al bezig geweest, en ik had die gele al in dat vak, maar er zat weer een schaar dwars, die moest me zo nodig ff killen, grrrrr.....maar ik probeer hem straks weer
gr. thea
Gast
14-12-2007 15:50 Re: level 38, shadow Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben al bezig geweest, en ik had die gele al in dat vak, maar er zat weer een schaar dwars, die moest me zo nodig ff killen, grrrrr.....maar ik probeer hem straks weer
gr. thea

ik zei nog ... pas op voor eventuele scharen achter je , hi hi
gr abby
Gast
14-12-2007 15:57  Reageer met quote

ja ben oud genoeg zou je zeggen, maar luisteren.......ho maar
gr. thea
Gast
14-12-2007 16:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja ben oud genoeg zou je zeggen, maar luisteren.......ho maar
gr. thea

ha ha en 35?
gr abby
Gast
14-12-2007 16:46 level 38, shadow Reageer met quote

ik heb hem gehaald abby, bedankt!!!!!!
gr. thea
Gast
14-12-2007 16:52 Re: level 38, shadow Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb hem gehaald abby, bedankt!!!!!!
gr. thea

nou 35 nog!!
gr abby
Gast
14-12-2007 17:01  Reageer met quote

heb je trouwens 24 van aqua al? en 47 van darlok 3 had ik ook gehaald, o ja en 10 van droz.
verder weet ik het even niet meer.
gr abby
Gast
14-12-2007 18:20 Re: dvb levels Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb ze ook niet corina, je mag ze nog wel sturen, als je wilt, hoeveel zijn dat er dan....
gr. thea

111 levels. weet je nog hoe je ze in je map met levels moet doen?
gr corina
Gast
14-12-2007 18:23  Reageer met quote

hahahahah ja dat weet ik nog, vergeet het noooooooooooooit meer!!
gr. thea
Gast
14-12-2007 18:24  Reageer met quote

die levels heb ik nog niet abby, maar ben er ook nog niet mee bezig geweest
gr. thea
Gast
14-12-2007 18:31 acua, level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb je trouwens 24 van aqua al? en 47 van darlok 3 had ik ook gehaald, o ja en 10 van droz.
verder weet ik het even niet meer.
gr abby

heb jij hem gehaald abby? wil je me dan vertellen hoe?
gr corina
Gast
14-12-2007 18:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
hahahahah ja dat weet ik nog, vergeet het noooooooooooooit meer!!
gr. thea

oké dan stuur ik je ze nu in een mail. en jou ook abby.
gr corina
Gast
14-12-2007 19:16 level 5, dvb Reageer met quote

heb jij die corina? hoe heb je dat in het begin dan gedaan, bedankt trouwens voor die levels, heb ze al in me n map
gr. thea
Gast
14-12-2007 19:40 Re: dvb levels Reageer met quote

Anonymous schreef:
111 levels. weet je nog hoe je ze in je map met levels moet doen?
gr corina

ik wil ze ook graag , maar weet niet meer zo goed hoe het ging, mijn dochter deed het toen, maar als je gewoon even de volgorde zegt weet ik het wel. gr abby
Gast
14-12-2007 19:43 Re: acua, level 24 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb jij hem gehaald abby? wil je me dan vertellen hoe?
gr corina

heb ik pas uitgelegd aan thea, vorige pagina of die pagina ervoor
gr abby
Gast
14-12-2007 19:50  Reageer met quote

abby als je dubbelklikt op dat envelopje wat corina jou heeft gestuurd, dan doe je opslaan, en nog eens opslaan, in de map telco
gr. thea
Gast
14-12-2007 20:12  Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby als je dubbelklikt op dat envelopje wat corina jou heeft gestuurd, dan doe je opslaan, en nog eens opslaan, in de map telco
gr. thea

heb geen mail ontvangen van corina, misschien komt het nog...
gr abby
Gast
14-12-2007 20:27  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr. thea

heb de mail binnen, maar mij lukt het niet, doe precies wat er gedaan moet worden, alle levels lukken, heb ze nu 3x om te proberen, maar dvb lukt niet.
gr abby
Gast
14-12-2007 20:33  Reageer met quote

dat is heel vaag.....jammer want het zijn wel pittige levels, misschien dat je dochter er wel raad mee weet
gr. thea
Gast
14-12-2007 20:49 Re: level 5, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb jij die corina? hoe heb je dat in het begin dan gedaan, bedankt trouwens voor die levels, heb ze al in me n map
gr. thea

ik heb alleen level 3, van die andere levels begrijp ik niets. ik heb ze eens op een andere manier op mijn computer gehad, zodat ik ze allemaal kon spelen, maar dat lukte ook niet, erg moeilijk,
gr corina
Gast
14-12-2007 20:54  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb de mail binnen, maar mij lukt het niet, doe precies wat er gedaan moet worden, alle levels lukken, heb ze nu 3x om te proberen, maar dvb lukt niet.
gr abby

ga naar "deze computer - lokaal station C - Program Files - Telco - levels". klik bovenin op de computer op het middelste vakje ( het beeld wordt nu klein) en open de e-mail van mij. klik daar ook op middelste vakje bovenin. klik het bestand dvb aan en houdt vast en sleep het naar het bestand met al die levels en laat los. als het goed is gegaan, staat het bestand nu in je spel.
gr corina
Gast
14-12-2007 21:06 level 7, dvb Reageer met quote

corina kan jij me met deze level helpen? heb geen idee hoe ik dit aan moet pakken
gr. thea
Gast
14-12-2007 21:34  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ga naar "deze computer - lokaal station C - Program Files - Telco - levels". klik bovenin op de computer op het middelste vakje ( het beeld wordt nu klein) en open de e-mail van mij. klik daar ook op middelste vakje bovenin. klik het bestand dvb aan en houdt vast en sleep het naar het bestand met al die levels en laat los. als het goed is gegaan, staat het bestand nu in je spel.
gr corina

snap alles maar die mail snap ik niet, teminste er gebeurd niets ,
gr abby
Gast
14-12-2007 21:42  Reageer met quote

als je dubbelklikt op die witte diskette die corina jou gestuurd heeft, wat krijg je dan te zien
gr. thea
Gast
14-12-2007 22:03  Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je dubbelklikt op die witte diskette die corina jou gestuurd heeft, wat krijg je dan te zien
gr. thea

welke witte diskette?
gr abby
Gast
14-12-2007 22:14  Reageer met quote

wacht eens, die mail van corina die open je, dan staat er een paperclip en daar staat achter levels, dvb(179,9 KB) als je daar op dubbelklikt dan krijg je een venster, probeer dat maar eerst eens
gr. thea
Gast
14-12-2007 22:42  Reageer met quote

Anonymous schreef:
wacht eens, die mail van corina die open je, dan staat er een paperclip en daar staat achter levels, dvb(179,9 KB) als je daar op dubbelklikt dan krijg je een venster, probeer dat maar eerst eens
gr. thea

dat weet ik, en dan opslaan , en hij staat bij deze computer bij de C/ en ook bij talco zie ik hem staan, krijg ook de melding dat hij al bestaat, alleen krijg ik hem niet in het spel, kan slepen wat ik wil.
gr abby
Gast
14-12-2007 22:45 acua, level 22 Reageer met quote

abby, ik bedoelde eigenlijk level 22. hoe kom je over die schaartjes heen?
gr corina
Gast
14-12-2007 22:47  Reageer met quote

Anonymous schreef:
dat weet ik, en dan opslaan , en hij staat bij deze computer bij de C/ en ook bij talco zie ik hem staan, krijg ook de melding dat hij al bestaat, alleen krijg ik hem niet in het spel, kan slepen wat ik wil.
gr abby

hij moet in het bestand "levels.dat" staan. daarheen moet je hem slepen en dan komt hij automatisch in het spel.
gr corina
Plaats Reactie Pagina 133 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: