|
|
|
|
| Gast |
| 14-12-2007 22:48 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hij moet in het bestand "levels.dat" staan. daarheen moet je hem slepen en dan komt hij automatisch in het spel.
gr corina |
sorry, het is de map levels van winplex
gr corina |
|
|
|
|
| Gast |
| 14-12-2007 23:20 Re: acua, level 22 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, ik bedoelde eigenlijk level 22. hoe kom je over die schaartjes heen?
gr corina |
probeerde het net weer en het lukte in 1x, gewoon doorlopen naar links, op het moment dat de scharen naar rechts buigen.
gr abby |
| Gast |
| 14-12-2007 23:37 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | sorry, het is de map levels van winplex
gr corina |
hij staat overal zelfs mijn bureaublad is bezaaid met icoontjes van levels dvb, grrrr behalve in mijn spel, en ik weet wel wat je bedoelt, maar bij mij wil het niet krijg ook foutmeldingen, de andere levels die je de 2de keer stuurde ging ook in 1x, en ik weet zeker dat ik hetzelfde deed, maar het wil echt niet.
denk dat ik weet wat er is, kan telco niet meet vinden.
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 15:21 level 13, d92 |
|
|
|
abby?? weet jij nog doe deze level ging? snap er geen hout meer van
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 16:26 level 92 |
|
|
|
Hallo weet iemand hoe level 92 gaat ham en kaas sandwich ofzo? |
| Gast |
| 15-12-2007 16:29 Re: level 13, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby?? weet jij nog doe deze level ging? snap er geen hout meer van
gr. thea |
gewoon alle infotrons pakken, hi hi boven aan zie je de groene diskettes daar moest je wat mee doen, moet hem echt spelen om te weten wat het ook al weer was, maar nu eerst eten klaarmaken en eten, tot vanavond.
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 16:32 Re: level 92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Hallo weet iemand hoe level 92 gaat ham en kaas sandwich ofzo? |
rechts zie je een schaar, die moet je aan de linkerkant ontploffen dan kan je daar ook naar toe en verder gewoon infotrons pakken en goed kijken.
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 17:38 level 13, d92 |
|
|
|
ja ik weet dat ik die groene diskettes moet gebruiken, alleen hoe.....ik wacht geduldig af
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 17:43 dvb levels |
|
|
|
corina, hoever ben jij met die levels
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 17:48 Re: dvb levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | corina, hoever ben jij met die levels
gr. thea |
grrrrrrrrrrr
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 18:09 Re: level 13, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik weet dat ik die groene diskettes moet gebruiken, alleen hoe.....ik wacht geduldig af
gr. thea |
ga onder langs naar de rechterkant, en bij het laatste vak omhoog en dan nar links en dan ga je tussen dat laatste en de voorlaatste vak naar beneden tot aan het 2de poortje en weer omhoog en verder naar links, en dan ga tot die gele diskette boven je en nog 2 stappen naar links en daar ga je helemaal naar boven en weer naar links tot de groene diskette en dan weer helemaal terug naar het begin, dan ga je dat 2de vak die infotrons pakken , zorg dat er groen blijft liggen om weer een groene diskette te schuiven, en die moet neer komen precies in het midden tussen die 2 vakjes boven elkaar, dus het groen daar onder laten zitten, schuif dan de 1ste groene diskette, na dat je het groen hebt weggehaald een stukje naar links, ga eronder staan naar beneden en naar rechts duwen tussen die vakken zodat die 2 open zijn, zo moest het geloof ik, weet het eerlijk gezegd ook niet meer zo goed, ik hoor het wel of je er uit komt voor ik verder ga piekeren.
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 18:35 level 41, shadow |
|
|
|
kom ik alweer met een vraag, zit me dood te staren op deze level, hoe kom ik in die rechtse vak met al die infotrons?
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 18:55 level 13, d92 |
|
|
|
ja lach niet, maar ben overal bezig, ik kan maar één diskette schuiven in mijn ogen, of zie ik dat verkeerd....
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 19:01 Re: level 13, d92 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja lach niet, maar ben overal bezig, ik kan maar één diskette schuiven in mijn ogen, of zie ik dat verkeerd....
gr. thea |
de rechtse kan je naar rechts schuiven, en die helemaal links zit een stukje naar links duwen om hem te laten zakken.
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 19:03 Re: level 41, shadow |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kom ik alweer met een vraag, zit me dood te staren op deze level, hoe kom ik in die rechtse vak met al die infotrons?
gr. thea |
dat heb ik nou ook, niet dus....... of er moet bij jou een kwartje vallen?
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 19:31 level 13, d92 |
|
|
|
bedankt abby, heb hem gehaald
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 20:29 |
|
|
|
ben nu met level 35 van shadow bezig, kijken of dat wil lukken
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 20:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben nu met level 35 van shadow bezig, kijken of dat wil lukken
gr. thea |
ben idols aan het kijken, en daarna weekend miljonairs, maar er is meer reclame als programma, word er niet goed van.
succes met 35 van shadow....
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 21:02 level 35, shadow |
|
|
|
daarom kijk ik niet graag tv, het loopt de spuigaten uit met die reclame-troep, ja het lukt tot aan die 2 vakken die ik open heb, alleen dat vak met die 3 infotrons wil niet helemaal lukken, ik snap de uitleg niet
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 21:52 Re: level 35, shadow |
|
|
|
| Anonymous schreef: | daarom kijk ik niet graag tv, het loopt de spuigaten uit met die reclame-troep, ja het lukt tot aan die 2 vakken die ik open heb, alleen dat vak met die 3 infotrons wil niet helemaal lukken, ik snap de uitleg niet
gr. thea |
het komt er op neer dat je van boven groene diskettes moet laten vallen en naar rechts kan duwen , 3x is genoeg om die 3 vrij te krijgen, probeer het even, anders moet ik proberen het beter uit te leggen, maar de reclame duurt ook weer te kort om dat nu te doen, dus als het lukt hoor ik het wel , anders doe ik het zodra ik tijd hebt,
gr abby |
| Gast |
| 15-12-2007 22:25 level 35, shadow |
|
|
|
joepieeeeeeeee abby het is helemaal gelukt, pfffffffff, bedankt voor je hulp
gr. thea |
| Gast |
| 15-12-2007 23:24 Re: level 35, shadow |
|
|
|
| Anonymous schreef: | joepieeeeeeeee abby het is helemaal gelukt, pfffffffff, bedankt voor je hulp
gr. thea |
pffffffff gelukkkig, hoef ik hem niet te doen,
gr abby |
| Gast |
| 16-12-2007 0:22 Re: dvb levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | corina, hoever ben jij met die levels
gr. thea |
niet ver, zoals ik al zei ik begrijp ze niet. heb alleen level 3.
gr corina |
| Gast |
| 16-12-2007 0:37 Re: dvb levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | niet ver, zoals ik al zei ik begrijp ze niet. heb alleen level 3.
gr corina |
maar voor zorgen dat ik ze ook krijg he, misschien snap ik ze..
gr abby |
| Gast |
| 16-12-2007 13:45 dvb levels |
|
|
|
ik heb 1, 3 en 4, verder snap ik ze ook niet helemaal, best moeilijk, wacht maar gewoon op abby......is er niemand in de buurt die jou ff kan helpen dan?
gr. thea |
| Gast |
| 16-12-2007 13:54 pro's work |
|
|
|
Ja ja... terug van weggeweest... hahaha! Alweer een paar weekjes aan het spelen, maar nu toch echt wel weer hulp nodig!
level 85 a pro's work, kom er niet uit... help?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 16-12-2007 14:04 ter aanvulling |
|
|
|
De eerste paar vakken zijn geen probleem. Vanaf het vak met de groene diskette.
Gr. Tessa |
| Gast |
| 16-12-2007 15:16 level 56, svje d15 |
|
|
|
heb hem gehaald abby!!!!
gr. thea |
| Gast |
| 16-12-2007 15:37 Re: dvb levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb 1, 3 en 4, verder snap ik ze ook niet helemaal, best moeilijk, wacht maar gewoon op abby......is er niemand in de buurt die jou ff kan helpen dan?
gr. thea |
nee, heb niemand die me kan helpen, mijn dochter is buiten beeld, ben heel boos op haar, al 2 jaar zeurde ze aan de telefoon dat ze weg wilde bij haar vriend, veel ruzie en agressie,heb alles gedaan om haar te helpen, voor een huis gezorgd, helemaal ingericht en opgeknapt voor duizenden euro's ,dokter en tandarts geregeld, en de scholen voor de kids, en mijn kleinzoon zit op speciaal onderwijs, hij is doof en heeft een open gehemelte, dus dat was extra veel geloop en geregel, en elke week zo'n 100 euro boodschappen afleveren, ze was hier nauwelijks 2 maanden kreeg ze weer een vriend en raakte meteen zwanger, en dat is nog niet het ergste, na een ruzie met die vriend is ze achter mijn rug om weer terug gegaan naar haar ex in helmond, en ik lag net dood ziek op de bank en moest het van mijn zus horen die er vlakbij woont en haar dochter vertelde het haar. de kinderen waren net gewend op de nieuwe school, dus ik ben ontploft en wil voorlopig niets meer met haar te maken hebben, en of het niets is gaat ze ook nog abortus plegen.
de kids ga ik gewoon ophalen met vakanties, maar haar wil ik voorlopig niet zien, maar ja dus ook geen hulp met dvb levels, misschien wil corina nog een keer naar me bellen, misschien lukt het dan wel.
gr abby |
| Gast |
| 16-12-2007 15:39 Re: pro's work |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ja ja... terug van weggeweest... hahaha! Alweer een paar weekjes aan het spelen, maar nu toch echt wel weer hulp nodig!
level 85 a pro's work, kom er niet uit... help?
Gr. Tessa |
heb ik pas helemaal uitgelegd aan iemand, denk dat je maar een paar pagina's terug hoef ,
gr abby |
|
|