|
|
|
|
| Gast |
| 16-12-2007 15:55 |
|
|
|
hoi abby, wat een ellende allemaal en dat terwijl je ziek bent dan kan je toch weinig hebben. natuurlijk bel ik je even om het uit te leggen. ik probeer het gewoon een keer. vandaag lukt het niet meer want ik moet zo weg, waarschijnlijk morgenmiddag, oké? en hou je haaks.
gr corina |
|
|
|
|
| Gast |
| 16-12-2007 15:58 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi abby, wat een ellende allemaal en dat terwijl je ziek bent dan kan je toch weinig hebben. natuurlijk bel ik je even om het uit te leggen. ik probeer het gewoon een keer. vandaag lukt het niet meer want ik moet zo weg, waarschijnlijk morgenmiddag, oké? en hou je haaks.
gr corina |
weet niet of je mijn tel nr nog hebt, zal je een mail sturen met het nr, want de vorige was natuurlijk van mijn dochter, en bedankt...
gr abby |
| Gast |
| 16-12-2007 16:23 svje d15 |
|
|
|
heeft die ook maar 61 levels?
gr. thea |
| Gast |
| 16-12-2007 16:53 Re: svje d15 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heeft die ook maar 61 levels?
gr. thea |
denk het wel, hoewel je soms verder kan met de volgende level, dus kans dat 63 het weer wel doet.
gr abby |
| Gast |
| 16-12-2007 16:54 Re: pro's work |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb ik pas helemaal uitgelegd aan iemand, denk dat je maar een paar pagina's terug hoef ,
gr abby |
Thanks Abby, gehaald! Wat lees ik allemaal voor ellende.. Is niet zo mooi. Hou je taai!
Verder lees ik allemaal hulpkreten omtrent nieuwe levels?? Zo ja, waar haal ik die vandaan?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 16-12-2007 17:08 |
|
|
|
vanaf pagina 99 moet je maar ff lezen, alles staat duidelijk vermeld Tessa
gr. thea |
| Gast |
| 16-12-2007 17:09 svje15 |
|
|
|
ja aangezien ik hier nu zo vast zit als een huis, kan ik niet verder, helaas.....
gr. thea |
| Gast |
| 16-12-2007 19:38 Re: svje15 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja aangezien ik hier nu zo vast zit als een huis, kan ik niet verder, helaas.....
gr. thea |
gewoon weer bij het begin beginnen, heb van daar d4 en d5 weer gedaan, het bleef leuk.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 11:46 |
|
|
|
hoi thea, is er geen d level meer waar ik je mee kan helpen?
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 16:08 |
|
|
|
ja ik zal ff kijken, sommige weet ik ook wel, maar kom er dan gewoon niet door, heb jij die andere levels al van corina>
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 16:30 |
|
|
|
helpt me ook niet veel, heb net level 56, van d12 gehaald, ik kom weer bij die snik level, heb ik nooit kunnen halen, maar ga het toch maar proberen
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 16:33 |
|
|
|
hoi corina
weet niet wat ik heb gedaan, maar zie ineens dat dvb er toch in staat, ga hem nu proberen, kijken of ik verder kan komen.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 16:47 dvb |
|
|
|
heeeeeeeeeeeeeeeel mooi, dan hoop ik dat jij verder komt dan ik
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 16:51 d5, level 14 |
|
|
|
abby, je wilt toch graag helpen? kun je me met dit level op weg helpen?
ben nog bezig met de dvb-levels.
gr corina |
| Gast |
| 17-12-2007 16:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi corina
weet niet wat ik heb gedaan, maar zie ineens dat dvb er toch in staat, ga hem nu proberen, kijken of ik verder kan komen.
gr abby |
en doet-ie het???????????????????????
gr corina |
| Gast |
| 17-12-2007 16:56 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | en doet-ie het???????????????????????
gr corina |
ja, zelfs dat, heb 1 en 3 af, ga vanavond weer verder, bedankt.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 17:18 Re: d5, level 14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, je wilt toch graag helpen? kun je me met dit level op weg helpen?
ben nog bezig met de dvb-levels.
gr corina |
ga 2 naar rechts en dan schuin naar beneden werken, je eindigt dan in het groen, ga 1 naar beneden en zuig beneden, dan 2 omhoog en vlug 1 naar rechts, dan 1 omhoog 1 naar rechts en meteen links zuigen,
1 omhoog en links zuigen. dan rechts 2 zuigen en 1 omhoog en links zuigen,
ga dan naar links en haal weer wat groen weg. en meteen zuigen , alle vallende infotrons. dan schuin naar boven werken, tot er nog 4 schuine rijen te doen zijn en er boven nog wat infotrons liggen, laat die even liggen ga eerst helemaal naar boven en duw zoveel mogelijk ballen over de infotrons naar links, steeds weer een stukje naar beneden, tot je je bij de 4de rij van boven ben , en je geen ballen meer naar links kan schuiven, goed kijken met schuiven, steeds een bal van boven naar links en dan beneden doorschuiven naar links. dan ga je de 4de rij dus de meest linkse naar beneden werken en dan via die 3de weer naar boven.
laat dan de laatste infotrons weer even liggen en je kan nog wat ballen naar links schuiven. als je dat goed hebt gedaan kan je van de 2de rij wat infotrons pakken, en blijven er nog 4 liggen als je weer naar boven gaat, dan pak je de bovenste van de 1ste rij en ga naar rechts via het groen eronder door naar links en kan je steeds infotrons zuigen. en ook de laatste 4 van die 2de rij. het gaat steeds weer anders maar ik heb hem nu weer gehaald. ik hoop jij ook..
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 18:16 dvb |
|
|
|
nou pech jongens(sorry meisjes) heb ook alleen maar 1 3 en 4
6 weet ik wel de bovenkant maar de onderkant kom ik niet uit.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 18:58 dvb, level 6 |
|
|
|
ja ik kan die infotrons beneden wel krijgen, maar kom niet meer bij die E, jammerrrrrrr
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 19:39 dvb-levels |
|
|
|
ha, ha, ik ben bij level 61.
gr corina |
| Gast |
| 17-12-2007 19:40 dvb-levels |
|
|
|
grapje, ik speel vals want ik heb alle levels in mijn spel staan dus ik kan er zo doorheen. vraag me niet om het uit te leggen, want dan is vrij ingewikkeld.
gr corina |
| Gast |
| 17-12-2007 21:32 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | grapje, ik speel vals want ik heb alle levels in mijn spel staan dus ik kan er zo doorheen. vraag me niet om het uit te leggen, want dan is vrij ingewikkeld.
gr corina |
en hoeveel levels heb je kunnen spelen, van die 61?
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 21:38 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | en hoeveel levels heb je kunnen spelen, van die 61?
gr abby |
10 levels, niet veel he!
de meeste levels zijn zo onbegrijpelijk en andere weer kinderlijk eenvoudig, heel verschillend dus. ik ga er gewoon even doorheen en bij nu bij 86.
gr ccrina |
| Gast |
| 17-12-2007 21:40 dvb |
|
|
|
ik snap er ook niks van, die levels moeten toch te doen zijn
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 21:59 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik snap er ook niks van, die levels moeten toch te doen zijn
gr. thea |
ben nog steeds bij 6 bezig, boven helemaal, alleen de meest linkse lukt niet meer en beneden inderdaad wel de infotrons pakken maar niet naar de E kunnen, 2 en 5 en 7 zijn ook onmogelijk.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 22:01 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | grapje, ik speel vals want ik heb alle levels in mijn spel staan dus ik kan er zo doorheen. vraag me niet om het uit te leggen, want dan is vrij ingewikkeld.
gr corina |
ga het toch maar proberen uit te leggen, want thea en ik raken zo gefrustreerd,
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 22:10 |
|
|
|
ja ben ook nieuwsgierig aan het worden, en misschien hebben we vanavond een heldere ogenblik, ik heb dat meestal eens per jaar......hihihihi
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 22:23 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ben ook nieuwsgierig aan het worden, en misschien hebben we vanavond een heldere ogenblik, ik heb dat meestal eens per jaar......hihihihi
gr. thea |
oke, ik ga kijken hoe ik dat het beste kan doen, kan misschien even duren maar dan hebben jullie morgenochtend meteen iets te doen.
gr corina |
| Gast |
| 17-12-2007 22:40 |
|
|
|
dat wordt dan voor mij morgen laat in de middag, heb nog het één en ander te doen hier thuis, ben vandaag met de kerstboom bezig geweest, en ben blij dat ie er staat, vindt het maar pokke werk, had ik vorige week net me n huiskamer een grote beurt gegeven, kan ik weer beginen met zuigen etc. nou jah het houdt je van de straat, denk ik maar
gr. thea |
| Gast |
| 17-12-2007 22:50 dvb-levels |
|
|
|
ik heb bericht geplaatst, maar moet nog goedgekeurd worden. ik ga nu afsluiten, ik moet nog eten koken...........
gr corina |
|
|