|
|
|
|
| Gast |
| 17-12-2007 22:58 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb bericht geplaatst, maar moet nog goedgekeurd worden. ik ga nu afsluiten, ik moet nog eten koken...........
gr corina |
eten jullie s'nachts?
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 17-12-2007 23:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat wordt dan voor mij morgen laat in de middag, heb nog het één en ander te doen hier thuis, ben vandaag met de kerstboom bezig geweest, en ben blij dat ie er staat, vindt het maar pokke werk, had ik vorige week net me n huiskamer een grote beurt gegeven, kan ik weer beginen met zuigen etc. nou jah het houdt je van de straat, denk ik maar
gr. thea |
dit jaar voor mij geen kerstboom, heb er totaal geen zin in door die toestand met m'n dochter, en ik heb een goede smoes , wij zij druk met de komende verhuizing.
gr abby |
| Gast |
| 17-12-2007 23:50 dvb-levels |
|
|
|
het beste kan je naar die russische site gaan http://www.games.telcosoft.ru links zie je winplex staan, je klinkt het 6e item aan. je kijkt bij het rechter rijtje tot je Ldvb.zip ziet staan. klik dat aan en klik op opslaan, nog een keer op opslaan en dan map openen.
daarna bovenin op kruisje en nog een keer op kruisje.
als het goed is zie je op je bureaublad een map met en rits staan. klik met rechtermuis op en kies "alles uitpakken" en daarna volgende, volgende, groen vinkje bij "alle bestanden weergeven" uitzetten en daarna
voltooien en op kruisje in rechterbovenhoek drukken.
je bent nu op je bureaublad. je ziet 2 nieuwe bestanden: een met rits en een zonder. die met rits mag je verwijderen. die zonder rits druk je met rechts op en kies openen. nu ga je in de linkerbovenhoek van dit bestand staan net boven het 1e level en druk op linker muisknop en hou vast en tegelijkertijd schuif je helemaal naar rechtsonder. alles wordt blauw. ga met je rechtermuis op een bestand staan, klik en kies "knippen". nu ga je weer naar je map levels van winplex en opent die. ga ergens staan, klik met rechts en kies "plakken". je zult zien dat er 90 levels van dvb erbij zijn gekomen. zo doe je ook de laatste 21 levels. veel succes en als iets niet helemaal duidelijk is, laat het me weten.
gr corina
(geplaatst door Numix) |
| Gast |
| 18-12-2007 0:17 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | eten jullie s'nachts?
gr abby |
momenteel wel want mijn zoon werkt bij TNT en dat wordt op dit moment wel eens laat met al die kerstkaarten. zag dat uitleg geplaatst is, hoop dat je het een beetje snapt.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 9:33 dvb |
|
|
|
hoi corina..mteen in het begin klopt het al niet , net als bij de vorige ik ga naar de link klik op de 6de en tot zo ver gaat het goed. dan klik ik op dvb levels en nergens staat opslaan, sterker nog, ik krijg dan een venster met de map dvb levels met wel 80 dvb envelopjes, en die kan niet geopend worden. zijn nog van mijn vorige pogingen denk ik, is het niet eenvoudiger om dit ook weer met email te verzenden? of gaat dat niet?
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 9:36 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | momenteel wel want mijn zoon werkt bij TNT en dat wordt op dit moment wel eens laat met al die kerstkaarten. zag dat uitleg geplaatst is, hoop dat je het een beetje snapt.
gr corina |
goh wat aardig om zo laat te eten als je zoon laat thuis, ik zou gewoon op de normale tijd eten en voor hem in de magnetron zetten, als hij laat is.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 9:41 dvb |
|
|
|
nou lukt het me om bij level 2 naar de linkerkant te komen, en die infotron te pakken, maar je kan de rest niet pakken omdat er een bal bij de E ligt als je die laat vallen, dus die geef ik op.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 11:53 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi corina..mteen in het begin klopt het al niet , net als bij de vorige ik ga naar de link klik op de 6de en tot zo ver gaat het goed. dan klik ik op dvb levels en nergens staat opslaan, sterker nog, ik krijg dan een venster met de map dvb levels met wel 80 dvb envelopjes, en die kan niet geopend worden. zijn nog van mijn vorige pogingen denk ik, is het niet eenvoudiger om dit ook weer met email te verzenden? of gaat dat niet?
gr abby |
ik denk dat als je die map met al die levels krijgt, je verder moet gaan met wat ik schreef over knippen en plakken.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 12:34 Re: d5, level 14 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ga 2 naar rechts en dan schuin naar beneden werken, je eindigt dan in het groen, ga 1 naar beneden en zuig beneden, dan 2 omhoog en vlug 1 naar rechts, dan 1 omhoog 1 naar rechts en meteen links zuigen,
1 omhoog en links zuigen. dan rechts 2 zuigen en 1 omhoog en links zuigen,
ga dan naar links en haal weer wat groen weg. en meteen zuigen , alle vallende infotrons. dan schuin naar boven werken, tot er nog 4 schuine rijen te doen zijn en er boven nog wat infotrons liggen, laat die even liggen ga eerst helemaal naar boven en duw zoveel mogelijk ballen over de infotrons naar links, steeds weer een stukje naar beneden, tot je je bij de 4de rij van boven ben , en je geen ballen meer naar links kan schuiven, goed kijken met schuiven, steeds een bal van boven naar links en dan beneden doorschuiven naar links. dan ga je de 4de rij dus de meest linkse naar beneden werken en dan via die 3de weer naar boven.
laat dan de laatste infotrons weer even liggen en je kan nog wat ballen naar links schuiven. als je dat goed hebt gedaan kan je van de 2de rij wat infotrons pakken, en blijven er nog 4 liggen als je weer naar boven gaat, dan pak je de bovenste van de 1ste rij en ga naar rechts via het groen eronder door naar links en kan je steeds infotrons zuigen. en ook de laatste 4 van die 2de rij. het gaat steeds weer anders maar ik heb hem nu weer gehaald. ik hoop jij ook..
gr abby |
yes, ik heb hem, bedankt abby
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 12:40 d5 level 35 |
|
|
|
abby, hoe kom ik bij die E? elke keer ontploft hij.....
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 12:55 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik denk dat als je die map met al die levels krijgt, je verder moet gaan met wat ik schreef over knippen en plakken.
gr corina |
zal het proberen
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 13:02 Re: d5 level 35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, hoe kom ik bij die E? elke keer ontploft hij.....
gr corina |
dat hadden wij ook steeds tot iemand, tollie geloof ik op een idee kwam, je ziet ernaast een vak waar er scharen en ballen ontploffen, en je moet op het kastje drukken als de op 1 na de bovenste 2 ballen vallen, het is even uitkienen maar het werkt wel, dus als er nog 4 ballen zijn, de 3de ontploft en zodra die 2de ontploft op het kastje drukken.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 13:09 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik denk dat als je die map met al die levels krijgt, je verder moet gaan met wat ik schreef over knippen en plakken.
gr corina |
het werkt niet, de mappen die je ziet is gewoon dvb die ik al in winplex hebt staan, en die is gewoon leeg,dus geel, als je begrijpt wat ik bedoel. en buiten dat ik heb hier te weinig verstand van, dus als je hem wil mailen graag, en anders.. laat het dan maar zitten.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 13:35 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het werkt niet, de mappen die je ziet is gewoon dvb die ik al in winplex hebt staan, en die is gewoon leeg,dus geel, als je begrijpt wat ik bedoel. en buiten dat ik heb hier te weinig verstand van, dus als je hem wil mailen graag, en anders.. laat het dan maar zitten.
gr abby |
ik denk niet dat dat kan. volgens mij zijn het teveel mappen om te mailen.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 13:44 |
|
|
|
ik krijg het ook al niet, als ik het zo doe zoals jij het zegt, opslaan, en nogeens opslaan, dan krijg ik een venster met lvdb.zip bestaat al, wilt u het vervangen?
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 13:53 |
|
|
|
het is toch dubbelklik he? want ik krijg ook geen icoontjes op me n bureaublad
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 14:33 |
|
|
|
[quote="Anonymous"]ik krijg het ook al niet, als ik het zo doe zoals jij het zegt, opslaan, en nogeens opslaan, dan krijg ik een venster met lvdb.zip bestaat al, wilt u het vervangen?
gr. thea[/quote
Maar jij hebt ze toch al?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 14:35 |
|
|
|
[quote="Anonymous"] | Anonymous schreef: | ik krijg het ook al niet, als ik het zo doe zoals jij het zegt, opslaan, en nogeens opslaan, dan krijg ik een venster met lvdb.zip bestaat al, wilt u het vervangen?
gr. thea[/quote
Maar jij hebt ze toch al?
gr corina |
sorry, nee natuurlijk heb je ze nog niet. ik denk dat je gewoon ja moet klikken en dan als dat kan verder gaan. je zult die map vast wel ergens op je computer hebben staan, maar nog niet in je map met levels.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 15:02 |
|
|
|
als ik op ja klik, gebeurt er niks, en krijg ik geen venster meer
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 15:03 |
|
|
|
kun je niet, om te proberen, 1 level uitgepakt naar ons toesturen per mail? kijken of het dan wel lukt, b.v.d
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 15:04 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kun je niet, om te proberen, 1 level uitgepakt naar ons toesturen per mail? kijken of het dan wel lukt, b.v.d
gr. thea |
oke. |
| Gast |
| 18-12-2007 15:06 |
|
|
|
ik wacht af, want het lukt niet.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 15:11 |
|
|
|
e-mails zijn onderweg.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 15:29 dvb |
|
|
|
nou bij mij lukt het weer niet, dacht ik wel..
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 15:37 |
|
|
|
ja ik heb ze wel, maar niet in de map van dvb, heb ze allemaal apart staan
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 15:38 |
|
|
|
trouwens, abby, heb je de laptop wel opnieuw opgestart, want dat moet ik wel iedere keer doen
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 15:52 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ik heb ze wel, maar niet in de map van dvb, heb ze allemaal apart staan
gr. thea |
het klopt dat ze allemaal apart staan,zo kan je ook gewoon skippen en allemaal spelen. zijn ze eigenlijk geel of groen?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 15:54 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | trouwens, abby, heb je de laptop wel opnieuw opgestart, want dat moet ik wel iedere keer doen
gr. thea |
volgens mij hoeft dat niet, je moet alleen het spel afsluiten en opnieuw openen.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 15:55 dvb |
|
|
|
ze zijn geel, en als ik er één uitspeel zijn ze groen
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 15:56 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou bij mij lukt het weer niet, dacht ik wel..
gr abby |
heb je wel je map "levels" geopend en ze één voor één ernaartoe gesleept?
je dacht dat die dvb-levels er ook niet in stonden, maar later stonden ze er toch in....
gr corina |
|
|
|