|
|
|
|
| Gast |
| 18-12-2007 15:58 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ze zijn geel, en als ik er één uitspeel zijn ze groen
gr. thea |
oke, want dit zijn dus levels die ik al gespeeld heb, dus moeten ze voor jullie geen probleem zijn. als ik even tijd heb stuur ik je de overige levels ook per mail, per 10 stuks tegelijk,
gr corina |
|
|
|
|
| Gast |
| 18-12-2007 16:05 |
|
|
|
is het wel normaal dat ik er niiks van terug zie onder mijn normale dvb levels dat ik er wat van heb gespeeld? en skippen kan ik niet, kan gewoon maar 4 levels overslaan
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 16:27 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb je wel je map "levels" geopend en ze één voor één ernaartoe gesleept?
je dacht dat die dvb-levels er ook niet in stonden, maar later stonden ze er toch in....
gr corina |
heb me een ongeluk zitten slepen, net als gisteren door de telefoon, misschien zijn de levels bij mij wel heel traag, en als vanavond na het eten kijk staan ze er ineens in, iets anders weet ik ook niet, maar stuur me toch maar de volgende 10 want ik geef niet op, maar volgens thea zijn het dan toch geen uitgespeelde levels.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 16:27 dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | is het wel normaal dat ik er niiks van terug zie onder mijn normale dvb levels dat ik er wat van heb gespeeld? en skippen kan ik niet, kan gewoon maar 4 levels overslaan
gr. thea |
ja, dat is normaal. maar als het goed is moet je no 1 kunnen spelen en dan als je daar zin in hebt 111. het is net zoals je gaat van bv levesku naar jengray, begrijp je?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 16:42 |
|
|
|
ja, jij bedoelt als je ze hebt opgestuurd naar ons? ik kan alleen maar de levels spelen die jij opstuurt
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 16:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja, jij bedoelt als je ze hebt opgestuurd naar ons? ik kan alleen maar de levels spelen die jij opstuurt
gr. thea |
klopt, ze zijn onderweg of je hebt ze al misschien. het zijn 11 mailtjes.
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 17:50 |
|
|
|
hihihhi, heb ze allemaal al, bedankt corina ben al druk aan het spelen
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 19:06 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hihihhi, heb ze allemaal al, bedankt corina ben al druk aan het spelen
gr. thea |
begrijp je er iets van? tot nu toe heb ik alleen level 17 erbij gehaald en jij?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 19:24 dvblevels |
|
|
|
zal ff kijken hoor, wat ik gespeeld heb
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 19:28 dvb-levels |
|
|
|
ik heb 13, 17, 18, 37, 44, 64 en 73 net uitgespeeld, heb tot nu toe de makkelijkste er maar uitgehaald, straks kijk ik wel weer verder
gr. thea
p.s. hoe wordt het met jou abby? lukt het een beetje? |
| Gast |
| 18-12-2007 20:53 Re: dvb-levels |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik heb 13, 17, 18, 37, 44, 64 en 73 net uitgespeeld, heb tot nu toe de makkelijkste er maar uitgehaald, straks kijk ik wel weer verder
gr. thea
p.s. hoe wordt het met jou abby? lukt het een beetje? |
neeeeeeeeeeeee..........
ik word er gek van dat het jou wel lukt en mij niet, zeg me eens precies woord voor woord wat jij doet om ze te krijgen?
het zou wel mooi zijn als corina dit ook met levels d6 d7 d8 d9 en d11 kan doen,
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 21:11 |
|
|
|
ik maak die mail open van corina, dan staan daar allemaal die levels, dat moet bij jou hetzelfde zijn, ik klik op de eerste, dan krijg ik een venster, ik klik op opslaan, dan krijg ik weer een venster, als ik dan boven in dat venster kijk, staat daar al telco, en dan klik ik weer op opslaan, dan ga ik naar de tweede, precies hetzelfde en zo ga ik al die levels bij langs, je moet god kijken bij die tweede venster, waar je die levels opslaat, en dat staat bovenaan. ik kan het niet duidelijker uitleggen, volgens mij moet je dat kunnen
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 21:15 |
|
|
|
kan anders iemand jou niet helpen, met hulp op afstand? of is dat niet mogelijk, snap wel dat je ook niet iedereen in je pc laat, maar als het niet anders kan?
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 21:18 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik maak die mail open van corina, dan staan daar allemaal die levels, dat moet bij jou hetzelfde zijn, ik klik op de eerste, dan krijg ik een venster, ik klik op opslaan, dan krijg ik weer een venster, als ik dan boven in dat venster kijk, staat daar al telco, en dan klik ik weer op opslaan, dan ga ik naar de tweede, precies hetzelfde en zo ga ik al die levels bij langs, je moet god kijken bij die tweede venster, waar je die levels opslaat, en dat staat bovenaan. ik kan het niet duidelijker uitleggen, volgens mij moet je dat kunnen
gr. thea |
abby, volgens mij kan je ze ook slepen naar die map met levels. heb je dat al geprobeerd? en wat bedoel je met die andere levels (d6,7,8,9 en 11)?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 21:25 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, volgens mij kan je ze ook slepen naar die map met levels. heb je dat al geprobeerd? en wat bedoel je met die andere levels (d6,7,8,9 en 11)?
gr corina |
dat slepen lukt niet en wat thea zegt ook niet, krijg geen venstertje met opslaan, en ik bedoel dus de dlevels waar ik ook alleen in het begin kan komen,maar die zal je wel niet kunnen doen, want het zijn geen russen.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 21:34 |
|
|
|
thea, heb nog een keer gekeken, als ik de mail open met het nietje aan de rechterkant, zie ik inderdaad de levels, en als ik op 1 zo'n level klik krijg ik een venster en er word gevraagd of ik hem wil openen, niet opslaan, en openen gaat niet, maar als je op dat nietje klikt zie je de levels en eronder zie opslaan staan, als ik daar op klik krijg ik een venster en dan weer op opslaan klikken, en hij slaat dan op in C/ dat moet dan toch ook goed zijn ? ik heb het nu allebei geprobeerd opslaan en slepen, maar er gebeurd niets , heb zelfs mijn pc tig keer aan en uit gezet. en ik heb niemand in de buurt die me kan helpen, was dat maar waar, waar woon jij? kom ik je even halen, (geintje)
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 21:46 |
|
|
|
kom me maar halen uit delfzijl, nee ik bedoel je kan ook iemand op afstand in jou pc dingen laten doen, ik heb daar verder ook geen verstand van, maar ik heb het weleens gehoord, moet ook op je pc staan ergens.....hulp op afstand, mischien weet corina daar meer van, ja ik weet het verder ook niet, maar zoals ik net al aangaf, als ik op die levels klik, krijg ik een venster, ik vindt dat vaag dat jij dat niet krijgt
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 21:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kom me maar halen uit delfzijl, nee ik bedoel je kan ook iemand op afstand in jou pc dingen laten doen, ik heb daar verder ook geen verstand van, maar ik heb het weleens gehoord, moet ook op je pc staan ergens.....hulp op afstand, mischien weet corina daar meer van, ja ik weet het verder ook niet, maar zoals ik net al aangaf, als ik op die levels klik, krijg ik een venster, ik vindt dat vaag dat jij dat niet krijgt
gr. thea |
ik weet het ook niet meer!!!!!!!!!. thea of abby, zou je me een mailtje van mij kunnen terugsturen, zodat ik daar wat mee kan experimenteren?
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 22:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | thea, heb nog een keer gekeken, als ik de mail open met het nietje aan de rechterkant, zie ik inderdaad de levels, en als ik op 1 zo'n level klik krijg ik een venster en er word gevraagd of ik hem wil openen, niet opslaan, en openen gaat niet, maar als je op dat nietje klikt zie je de levels en eronder zie opslaan staan, als ik daar op klik krijg ik een venster en dan weer op opslaan klikken, en hij slaat dan op in C/ dat moet dan toch ook goed zijn ? ik heb het nu allebei geprobeerd opslaan en slepen, maar er gebeurd niets , heb zelfs mijn pc tig keer aan en uit gezet. en ik heb niemand in de buurt die me kan helpen, was dat maar waar, waar woon jij? kom ik je even halen, (geintje)
gr abby |
heeft je echtgenoot er geen verstand van? en anders moet je misschien toch maar bijleggen met je dochter........
gr corina |
| Gast |
| 18-12-2007 22:07 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kom me maar halen uit delfzijl, nee ik bedoel je kan ook iemand op afstand in jou pc dingen laten doen, ik heb daar verder ook geen verstand van, maar ik heb het weleens gehoord, moet ook op je pc staan ergens.....hulp op afstand, mischien weet corina daar meer van, ja ik weet het verder ook niet, maar zoals ik net al aangaf, als ik op die levels klik, krijg ik een venster, ik vindt dat vaag dat jij dat niet krijgt
gr. thea |
krijg wel een venster, maar niet om op te slaan, maar om te openen, heb 8 zussen en 2 broers, 1 broer woont in zweden, daar heb ik niet zo heel veel contact mee, alleen op familie feesten als hij er al is en de andere broer werkt altijd in buitenland, zie ik ook niet veel. zussen hebben nog minder verstand van pc's als ik en mijn zonen en m'n man hebben wel verstand van pc's maar niet met deze dingen, daar hebben ze niets mee.. dus ik ben op jullie aangewezen, heb trouwens geen idee waar delftzijl ligt , erg he.. was ook niet m'n sterkste kant op school.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:10 |
|
|
|
ik krijg hoofdpijn van het denken, wil je zoooooooooo graag meehelpen, verdorie nog aan toe, hoe moeten we dat oplossen, me n dochter ligt al in bed, anders vraag ik morgen aan haar, of zij het misschien nog makkelijker kan uitleggen, zoals dat slepen wat corina zegt, dat hoef ik helemaal niet te doen, ik hoef alleen maar 2x te klikken, en ik heb ze
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 22:10 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heeft je echtgenoot er geen verstand van? en anders moet je misschien toch maar bijleggen met je dochter........
gr corina |
mannetje heeft geen verstand van dit soort dingen, die maakt offertes en facturen, en daar blijft het bij ik doe de rest van de administratie, en m'n dochter kan de pot op, maar ik zal proberen om je mail terug te sturen, als het mij lukt tenminste, want zelfs daar ben ik misschien te stom voor.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:12 |
|
|
|
Delfzijl ligt aan de Eems 30 km vanaf groningen, lekker eindje rijden voor je, hahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 22:13 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik krijg hoofdpijn van het denken, wil je zoooooooooo graag meehelpen, verdorie nog aan toe, hoe moeten we dat oplossen, me n dochter ligt al in bed, anders vraag ik morgen aan haar, of zij het misschien nog makkelijker kan uitleggen, zoals dat slepen wat corina zegt, dat hoef ik helemaal niet te doen, ik hoef alleen maar 2x te klikken, en ik heb ze
gr. thea |
dat heeft denk ik weinig zin, ik heb precies gedaan wat corina me door de telefoon ook heeft laten doen, het is niet zo dat ik niet begrijp wat er gedaan moet worden, maar het lukt gewoon niet,
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:14 |
|
|
|
nou zo stom kan je niet zijn, als ik die uitleg allemaal lees van supaplex, hihihihi
gr. thea |
| Gast |
| 18-12-2007 22:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Delfzijl ligt aan de Eems 30 km vanaf groningen, lekker eindje rijden voor je, hahahaha
gr. thea |
mijn zus woont in oude pekela dus waarschijnlijk in de buurt, maar kom daar ook zo weinig, omdat het zover is, de laatste keer dat ik er geweest ben is al weer 3 jaar geleden, en ook nog eens niet zo'n leuke bezoek, het was de begrafenis van mijn neefje , de zoon van weer een andere zus die ook in groningen woont,
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:18 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou zo stom kan je niet zijn, als ik die uitleg allemaal lees van supaplex, hihihihi
gr. thea |
precies wat m'n man wel eens als grapje zegt, spelletjes voor hersenloze.
maar hij meent het niet hoor,
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:21 |
|
|
|
corina, ik heb wat terug gestuurd, ik hoor wel als dat is gelukt.
gr abby |
| Gast |
| 18-12-2007 22:29 |
|
|
|
ja, als je nu in oude-pekela woonde, was het nog wel te doen, is ook nog wel een eindje uit de buurt, maar was nog te overzien
gr thea |
| Gast |
| 18-12-2007 22:30 |
|
|
|
abby, ik ben eruit, hoop ik. doe als volgt: klik met rechtermuis op bestand en kies "opslaan als". je krijgt dan een scherm waarin bovenin staat: mijn documenten. rechts daarvan zie je een blauw vakje met een pijltje naar beneden erin. klik daarop met links en kies uit de lijst: "lokaal station C". daarna op Program Files, Telco, Winplex en levels en daarna op opslaan. zo doe je dat met alle levels. hoop dat het zo goedgaat.
gr corina |
|
|
|