NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
18-12-2007 22:49  Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, ik ben eruit, hoop ik. doe als volgt: klik met rechtermuis op bestand en kies "opslaan als". je krijgt dan een scherm waarin bovenin staat: mijn documenten. rechts daarvan zie je een blauw vakje met een pijltje naar beneden erin. klik daarop met links en kies uit de lijst: "lokaal station C". daarna op Program Files, Telco, Winplex en levels en daarna op opslaan. zo doe je dat met alle levels. hoop dat het zo goedgaat.
gr corina

heb het precies zo gedaan, en kreeg de melding bestaat al wilt u hem ver vangen, heb ja geklikt, maar een teken dat ze er toch instaan, alleen niet in m'n spel en nu nog niet, ik ga nu naar bed, moet morgen vroeg naar een afspraak.
het komt wel weer.
gr abby

Gast
19-12-2007 9:00  Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb het precies zo gedaan, en kreeg de melding bestaat al wilt u hem ver vangen, heb ja geklikt, maar een teken dat ze er toch instaan, alleen niet in m'n spel en nu nog niet, ik ga nu naar bed, moet morgen vroeg naar een afspraak.
het komt wel weer.
gr abby

ze staan nog niet in je spel omdat je ze nog niet naar het mapje "levels" van winplex hebt gesleept. ze staan gewoon ergens op je computer.
gr corina
Gast
19-12-2007 13:46  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ze staan nog niet in je spel omdat je ze nog niet naar het mapje "levels" van winplex hebt gesleept. ze staan gewoon ergens op je computer.
gr corina

ook dat heb ik echt wel gedaan, ze staan inderdaad overal, zo vaak heb ik het geprobeerd, maar toch echt niet in het spel, maar ik blijf proberen.
gr abby
Gast
19-12-2007 14:15 86,92,94,95 Reageer met quote

Kan iemand mij helpen met de levels
86 Crash,
92 Ham and cheese sandwich,
94 einsteins favourite
95 Good luck? Alvast bedankt!
Gast
19-12-2007 15:07 Re: 86,92,94,95 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Kan iemand mij helpen met de levels
86 Crash,
92 Ham and cheese sandwich,
94 einsteins favourite
95 Good luck? Alvast bedankt!

wil je wel helpen, maar zeg even wat je niet weet in elke level dan help ik je er dorheen.
gr abby
Gast
19-12-2007 16:15 dvb-levels Reageer met quote

kun je dit alleen maar met dvb-levels doen? of met alle levels incl. d
gr. thea
Gast
19-12-2007 16:30  Reageer met quote

denk niet dat dat kan, ik zei het ook al voor de grap, d6 d7 d8 d9 en d11 zou wel mooi zijn.
gr abby
Gast
19-12-2007 16:39  Reageer met quote

ja, dat zou helemaal fantastisch zijn, heb wel weer een paar levels gehaald van dvb maar sommige zijn zeer pittig, echt iets voor jou abby
gr. thea
Gast
19-12-2007 17:15  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja, dat zou helemaal fantastisch zijn, heb wel weer een paar levels gehaald van dvb maar sommige zijn zeer pittig, echt iets voor jou abby
gr. thea

alleen heb ik ze nog steeds niet.
gr abby
Gast
19-12-2007 17:52  Reageer met quote

ja, ik vindt het ook heel jammer, ik wist de eerste keer het ook niet, maar me n dochter is ff bij me gaan zitten, heeft me het voorgedaan, en toen moest ik het zelf doen, ze heeft wel meegekeken, en ik kan me er nu gelukkig zelf mee redden
gr. thea
Gast
19-12-2007 20:40  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja, ik vindt het ook heel jammer, ik wist de eerste keer het ook niet, maar me n dochter is ff bij me gaan zitten, heeft me het voorgedaan, en toen moest ik het zelf doen, ze heeft wel meegekeken, en ik kan me er nu gelukkig zelf mee redden
gr. thea

dat is het nou juist,dat probeer ik nou steeds te zeggen,ik heb het wel goed gedaan, maar hij doet het gewoon niet, de 2de keer dat corina ons levels stuurde kon ik ze ook meteen in het spel zetten, alleen nu lukt het niet,maar ik denk dat ik al weet war het aan ligt, het ligt aan m'n pc , m'n man heeft er net 90 virussen uitgehaald, en hij is nog niet in orde, start heel langzaam op en zo, ben steeds m'n internet kwijt. denk toch dat daar het probleem zit.
gr abby
Gast
19-12-2007 20:48  Reageer met quote

ja dat kan heel goed zijn, dan hoop ik dat het straks opgelost is.
gr. thea
Gast
19-12-2007 22:21  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja dat kan heel goed zijn, dan hoop ik dat het straks opgelost is.
gr. thea

he he was internet weer kwijt, maar ben nog een keer aan het slepen geweest, en eindelijk heb ik de dvb levels, welke heb jij uitgespeeld thea, dan weet waar ik perse door kan gaan, het zijn wel lullige levels de meeste zijn gewoon onmogelijk,
gr abby
Gast
19-12-2007 22:26  Reageer met quote

Anonymous schreef:
denk niet dat dat kan, ik zei het ook al voor de grap, d6 d7 d8 d9 en d11 zou wel mooi zijn.
gr abby

wat bedoelen jullie precies? heb je deze levels allemaal niet compleet?
alleen d11 heb ik niet compleet.
gr corina
Gast
19-12-2007 22:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
wat bedoelen jullie precies? heb je deze levels allemaal niet compleet?
alleen d11 heb ik niet compleet.
gr corina

nou als jij d6 7 8 en 9 helemaal hebt gespeeld vind ik dat heel knap van je.
gr abby
Gast
19-12-2007 23:01  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nou als jij d6 7 8 en 9 helemaal hebt gespeeld vind ik dat heel knap van je.
gr abby

nee........... ik zeg dat ik ze wel op mijn computer heb, maar ik kom niet door die levels heen: van 6,8 en 9 heb ik niks, van 7 alleen het 1e level en van 11 alleen het 3e level.
gr corina
Gast
19-12-2007 23:41 dvb, level 1 Reageer met quote

zouden jullie me willen helpen met dit level? de eerste rij snap ik nog wel, maar die anderen niet en verderop in de levels komt het weer terug.
gr corina
Gast
20-12-2007 8:50  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee........... ik zeg dat ik ze wel op mijn computer heb, maar ik kom niet door die levels heen: van 6,8 en 9 heb ik niks, van 7 alleen het 1e level en van 11 alleen het 3e level.
gr corina

en daarom zou het leuk zijn als we die ook zo konden doen net als de dvb levels, dan konden we verder gaan snap je?
gr abby
Gast
20-12-2007 8:53 Re: dvb, level 1 Reageer met quote

Anonymous schreef:
zouden jullie me willen helpen met dit level? de eerste rij snap ik nog wel, maar die anderen niet en verderop in de levels komt het weer terug.
gr corina

de rest van de rijen zijn precies het zelfde , de onderste pak je de infotron en vlug de infotron erboven gaan staan, en dan steeds naar boven onder de infotron gaan staan, het is even oefenen, welke levels heb jij gehaald?
gr abby
Gast
20-12-2007 11:43  Reageer met quote

heb 111 enkele levels van dvb en die doen het allemaal , maar dan heb ik nog 12 x dvb vervolg met meerdere levels maar die doen het niet, jullie ook? of is dat weer een fout van mij, met al m'n gesleep.
gr abby
Gast
20-12-2007 14:38 dvb Reageer met quote

ik heb 1, 3, 4, 13, 17, 18, 31, 37, 44, 64, 73, 74, 75 en 77, verder heb ik me n best er nog niet voor gedaan, ga nu eerst me n was ophangen, tot zo
gr. thea
Gast
20-12-2007 14:55  Reageer met quote

ik heb er geen last van abby, ze doen het allemaal
gr. thea
Gast
20-12-2007 15:29  Reageer met quote

level 34, dvb ook gehaald
gr. thea
Gast
20-12-2007 15:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb er geen last van abby, ze doen het allemaal
gr. thea

dan die andere maar opnieuw proberen te slepen, ik heb tot nu toe
10 13 18 23 31 34 37 44 52 61 63 64 68 75 en verder ben ik nog niet geweest.
gr abby
Gast
20-12-2007 15:43  Reageer met quote

thea van 74 van dvb heb ik een vraag, hij lukt uiteraard helemaal, maar bij mij blijven er ballen voor de ingang liggen , nadat ik de gele hebt ontploft, hoe zet jij ze neer?
gr abby
Gast
20-12-2007 15:43  Reageer met quote

Anonymous schreef:
en daarom zou het leuk zijn als we die ook zo konden doen net als de dvb levels, dan konden we verder gaan snap je?
gr abby

ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. ze zijn alleen maar in het spel te openen en niet daarbuiten. dus helaas...........
gr corina
Gast
20-12-2007 16:09 level 74, dvb Reageer met quote

ik zet één gele tegen die groene aan, ik laat die ballen vallen, en als er nog 4 moeten vallen duik ik naar binnen en schuif 1 bal naar beneden, en je bent er...
gr. thea
Gast
20-12-2007 16:10  Reageer met quote

en dat openen doe je, zoals jij het hebt beschreven corina?Gr. thea
Gast
20-12-2007 16:17  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb het geprobeerd, maar het lukt niet. ze zijn alleen maar in het spel te openen en niet daarbuiten. dus helaas...........
gr corina

dat is eigelijk ook logisch , je kan wel de Russische doen denk ik , dus kan je een level nemen waar nog heel veel van gedaan moet worden.
gr abby
Gast
20-12-2007 16:22 Re: level 74, dvb Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik zet één gele tegen die groene aan, ik laat die ballen vallen, en als er nog 4 moeten vallen duik ik naar binnen en schuif 1 bal naar beneden, en je bent er...
gr. thea

zal het proberen, en 77 kan alle infotrons pakken , maar als ik aan het eind ben vallen er ballen naar beneden.op m'n kop..
gr abby
Plaats Reactie Pagina 138 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 137, 138, 139 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: