|
|
|
|
| Gast |
| 17-07-2011 12:58 frisdrank |
|
|
|
weetje wat je nooit moet doen.
bijvoorbeeld:
cola gaan drinken en daarna gelijk je tanden poetsen.dan schrob je al dat suiker je tanden in en dat is erg slecht! .
dus heb je een keertje cola, sinas ice tea of whatever op en je wilt j tandepoetsen? neem dan gelijk na het frisdrank een glas met water achter elkaar op. dat is het beste voor je tanden. je kunt het beste dat altijd doen na een glas frisdrank gelijk een glas met water naar achter kloeken. |
|
|
|
|
| Gast |
| 17-07-2011 21:35 tandpasta |
|
|
|
zout ofzooo, maakt niet uit uit in tandpasta zit krijt gwn schoolbordkrijt dat is gemalen omdat dat ook schuurt dus maakt niks uit |
| Gast |
| 20-07-2011 17:49 wittere tanden |
|
|
|
Als je nou eerst je tanden met dat zout poetst, en daarna met een tandpasta waar fluor in zit, dan kan het toch niets aantasten? Probeer dat, zou ik zeggen!  |
| Gast |
| 23-07-2011 19:10 wittere tanden |
|
|
|
tanden poetsen >> paar minuten mondwater >> tanden poetsen = direct resultaat |
| Gast |
| 25-07-2011 8:15 white tanden |
|
|
|
het is niet lekker maar wel een op lossing als je snel witte tanden wilt hebben koop tand pasta voor extra witte tanden en doe wat op je tanden borstel doe hier een klijn drupeltje glor op snel en goed poetsen spoelen en dan nog eens met aleen tand pasta doe dit drie daggen en dan bij houden met aleen tand pasta 3x perdag let wel op dit is niet goed voor je tanden dus dit kun je 1x doen hou je aan die drie daggen ander heeft het geen resultaat voor de rest niet rooken helpt het wit te houden dus voor blijvende resultaat stoppen met roken en koffie . ik weet het het is moeilijk mij lukt het ook niet whahahaha stoppen met roken veel succes |
| Gast |
| 30-07-2011 1:21 Re: nooit met zout bleken |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | met zout bleken kan ik echt afraden ik zou gewoon een bleekset kopen. |
waar kan je een bleekset kopen?
hoe duur is dat?
en is dat niet schadelijk? |
| Gast |
| 30-07-2011 1:32 Re: Tanden laten bleken |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Als je echt wittere tanden wilt moet je ze laten bleken, ik heb het in Hilversum laten doen en ik zie nu een heel duidelijk verschil! |
hoe duur is dat |
| Gast |
| 31-07-2011 15:08 witte tanden |
|
|
|
je tandenborstel op een klodder van wat neerleggen ?
voor witte tanden is het misschien ook handig om een lijn van een tandpasta merk aan te schaffen. Als je allemaal verschillende producten gebruikt werken ze niet zo goed samen.. |
| Gast |
| 01-08-2011 14:29 Re: tanden |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Zout lijkt me niet echt gezond en lekker smaakt dat toch ook niet. ik heb al veel gelezen dat aardbeien ook zouden werken.
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar ik ga dat toch eens doen. wie weet ik krijg ik echt mooie witte tanden...
je kan maar proberen hè  | Dat Met Die Aardbei Is heel Slecht Voor Je Tanden  |
| Gast |
| 01-08-2011 14:32 rode lippenstift |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | doe vuur rode lippenstift op, dan lijken je tanden witter.. | en wat nou als je een jongen bent? |
| Gast |
| 03-08-2011 8:25 |
|
|
|
Precies!!! wat nou als je een jongen bent??!! |
| Gast |
| 03-08-2011 13:13 |
|
|
|
Laat je tande Bleke het is het veiligste en het kost 30 euro in Spanje |
| Gast |
| 12-08-2011 13:45 ?pff |
|
|
|
mensen, euwhm alles is gwoon slecht ik bedoel van houtkoolprutje krijg je een zwarte tong en het is tegen racekak, wil je dat soms op je tanden smeren? Poets gwoon goed je tanden en snoep niet te veel en dat ik ook goed want dan word je OOK niet dik. Alleen maar voordelen dus. Aardbeien zijn ook zuperslecht te zijn. Veel succes en gebruik geen zout en racekakmiddel. |
| Gast |
| 16-08-2011 16:13 Re: nooit met zout bleken |
|
|
|
| Anonymous schreef: | waar kan je een bleekset kopen?
hoe duur is dat?
en is dat niet schadelijk? |
bij *** verkopen ze die sets, dan moet je 7 avonden een half uur zo'n bitje met gel in en dan heb je ook wittere tanden. wel goedkoper maar je moet het dan wel zelf doen.. |
| Gast |
| 16-08-2011 20:03 witte tanden |
|
|
|
Anonymous schreef:
waar kan je een bleekset kopen?
hoe duur is dat?
en is dat niet schadelijk?
bij *** verkopen ze die sets, dan moet je 7 avonden een half uur zo'n bitje met gel in en dan heb je ook wittere tanden. wel goedkoper maar je moet het dan wel zelf doen..
wat is ***? |
| Gast |
| 19-08-2011 16:54 |
|
|
|
zoethout is erg goed om je tanden witter te maken. helpt ook ik heb het geprobeert |
| Gast |
| 25-08-2011 10:52 tanden |
|
|
|
ik wil ook graag witte tanden, zonder te bleken.
nu poets ik elke dag 3x elektrisch, 1x met whitening tandenpasta en daarna nog een keer met fluoride, en de andere keer met fluoride tandenpasta. verder drink ik geen cola of ander frisdrank meer, alleen nog maar water en melk. ik merk duidelijk verschil  |
| Gast |
| 01-09-2011 12:04 |
|
|
|
Tandpasta schuurt! probeer maar eens verroest chroom te poetsen met tandpasta. Toppie!!
Dus wat voor chroom werkt, geldt ook voor je tanden. |
| Gast |
| 01-09-2011 14:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen? |
bekijk dit filmpje eens: http://www.youtube.com/watch?v=r0FuKBw9-m8 |
| Gast |
| 04-09-2011 8:09 Re: roken |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik rook veel en heb daardoor gele tanden iemand tips? |
ja stop met roken! word je misschien toch nog oud.. |
| Gast |
| 04-09-2011 17:52 |
|
|
|
Aarbeien zijn ook zeeeeker niet goed voor je tanden, daar zit namelijk een agressief zuur in. Ik denk dat geen koffie en thee drinken en dat soort dingetjes het beste helpen, maar als je het toch echt wil laat t dan in ieder geval bij de tandarts bleken! |
| Gast |
| 06-09-2011 6:57 Tanden |
|
|
|
Ik wil echt witten tanden, je kan je tanden toch ook laten bleken , of is dat heel slecht ? x |
| Gast |
| 11-09-2011 15:01 tanden |
|
|
|
Hallo mijn tanden zij een beetej geel ik heb geen idee hoe je het wit maakt
gr : lilian |
| Gast |
| 11-09-2011 18:48 |
|
|
|
IK HEB DE OPLOSSING ;a hak verse muntblaadjes in kleine stukjes, doe een klein beetje tandpasta op je tandenborstel, doe een klein beetje zuiveringszout over je tandpasta en daarna de muntblaadjes, 1 keer perweek poetsen. en je krijgt witte tanden en een frisse adem! x |
| Gast |
| 12-09-2011 22:10 |
|
|
|
ik doe heel vaak me tanden met zout poetsen zoals 2x per week en ik merk zelf ook heel erg dat ze kei witter zijn geworden met bakpoeder heb ik nog nooit geprobeerd maar zout heeft me vrienden tegen me gezegt dat het helpt, meestal zien mensen op tv of op krant dat mensen kei witte tanden hebben dat komt meestal dat ze laten bleken in het ziekenhuis of laten maken. |
| Gast |
| 13-09-2011 14:44 tanden wit |
|
|
|
luister uit iedereen:
naar de mondhygeniste gaan met het verzoek voor tanden witter maker , zij reinigt uw gebit normaal gesproken 1x per 6 maanden dan is uw gebit schoon , zij maakt een afduk van uw tanden er wordt een bitje gemaakt ,na 1 week bitje klaar en krijgt u vier injectie spuitjes mee (zonder naald)
u spuit een speldeknopje contrast pm (15% carbamide gel ) in elke tandbitje is boven en onder gevuld inplaatsen 2 uur tv kijken en u ziet verbetering (wit) [dit doet u uiit die 4 spuiten 10 avonden kan ook minder het is echt perfect de eerst keer beetje prikken tandvlees maar verder niks ik heb fotos van mijn tanden van voor en na ik hoor het wel |
| Gast |
| 13-09-2011 15:37 nog even dit |
|
|
|
De whitening gel verwijdert de meeste verkleuringen door middel van een subtiel proces dat uw tanden door en door reinigt, dus ook binnenin. Doordat het actieve bestanddeel in de teethwhitening gel, carbamide-peroxide, afgebroken wordt en de zuurstof die vrijkomt reageert op de verkleurde organische resten door oxidatie, resulteert dit in wittere tanden. Dit proces zorgt ervoor dat uw tanden hun natuurlijke, onverkleurde staat terugkrijgen. De structuur van uw tanden blijft hierbij onveranderd. Carbamide peroxide en waterstofperoxide zijn de twee chemische stoffen die in de cosmetische tandheelkunde gebruikt worden voor professionele resultaten.ik heb uitsluitend carbamide peroxide, de beste en meest subtiele van de twee.
Whitening Gel is de zuiverste samenstelling gel, met carbamide-peroxide, ontwikkeld om de veiligste en meest professionele resultaten te krijgen in een relatief korte tijd en met een minimum aan onderhoud naderhand. De veiligheid en effectiviteit van deze methode is bewezen door jarenlange klinische tests. Meer dan 95% van de behandelde personen kregen wittere tanden als resultaat. Kronen, bruggen, composieten en vullingen blijven onaangetast en worden dus niet lichter. |
| Gast |
| 14-09-2011 15:08 |
|
|
|
heb gehoord dat als je 2 of 3 keer achter elkaar poetst niet goed is. Oral B pro expert bevat ook korreltjes dus ik denk dat dat een goede tandpasta is |
| Gast |
| 22-09-2011 13:49 roze tand |
|
|
|
ik heb een roze tand ik weet niet wat ik er tegen moet doen kan u me misschien helpen ik ben 12 jaar en dus nog tiener |
| Gast |
| 25-09-2011 0:52 xxx |
|
|
|
aubergine |
|
|