|
|
|
|
| Gast |
| 02-10-2006 12:39 ARGGGGGGGG |
|
|
|
Telkens ga ik af helemaal bij het einde, helemaal beneden voorbij de E , zit ik hier ook nog met een jankende chihuahua, heeft zaterdag haar pootje verzwikt, we waren uitgenodigt om de eerste paal te slaan op de plaats wwar ons huis komt te staan, die we hebben gekocht, de hond ook mee en die liep vrolijk rond te rennen, gaan ze een hele rij rotjes af staan steken, (hadden we geen erg in) een oorverdovende lawaai en de hond spurt er vandoor en bleef rennen, lief er achteraan(geen gezicht) een van die mensen dacht dat er een haas rende, toen lag ik helemaal in een deuk, maar kortom hond poot verzwikt en helemaal in de stress en ze kan zich zo aanstelen, dat je haar constant moet troosten. tot overmaat van ramp ontdekt m'n fret (hij is blind) opeens een grote plant in de hoek van de kamer , en begint hem verwoed helemaal leeg te graven, ik zat te supaplexen en had het niet meteen in de gaten,heel de kamer helemaal onder de natte aarde,had net de planten flink water gegeven en de kamer gestofzuigt en gedweild, heb het kleine monster onder de kraan moeten uitspoelen,hij zag er niet uit, en je dan ook nog onschuldig aankijken(alhoewel hij is blind) dus boos worden kon ik niet, hele kamer maar weer opnieuw gedaan, en het supaplexen moet ik maar even vergeten, ga maar boodschappen doen, neem ik die jankerd maar mee, misschien vergeet ze de pijn dan even,
MAAR.. ik hang nog niet in de schuur,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 02-10-2006 13:15 |
|
|
|
als ik het zo lees moet die schuur ook nog gebouwd worden  |
| Gast |
| 02-10-2006 13:35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als ik het zo lees moet die schuur ook nog gebouwd worden  |
eigelijk wel ja, maar ik heb een tuinhuisje in de achtertuin, daar kan het ook wel, (gna gna) ik begon wat af te dwalen in mijn verhaal geloof ik, ik wou eigelijk vragen of je me door dat stukje heen kan helpen, helemaal links aan het einde beneden aan , ik weet niet of ik wel de goede kant op ga,ik ga onder door het poortje, laat de ballen vallen rechts boven,en zorg dat het poortje beneden links met die ene infotron vrij blijft, en inplaats van boven door het poortje te gaan neem ik de laatste weg naar beneden , de ballen in die hoek gaan in beide gevallen toch vallen, maar het lukt maar niet om toch snel genoeg te zijn om die ene infotron helemaal beneden links te pakken voor de ballen beneden zijn, als jij nu zeg dat het goed is wat ik doe, blijf ik het proberen, maar als het anders moet wil je het dan even uitleggen hoe het wel moet, anders blijf ik opnieuw beginnen, (zal het nu maar niet meer hebben over ophangen)
gr abby |
| lijp als wat |
| 02-10-2006 15:39 level 95 good luck |
|
|
|
hoi iedereen die dit leest kan iemand van jullie het rechtse stuk van level 95 uitleggen?
groeten lennart |
| Gast |
| 02-10-2006 19:23 |
|
|
|
is lvl 59 zelf te verzinne
die 9 bommen 3 by 3 :'(
ik heb geen zin om antwoord te krijgen, maar zit er nu een beetje hopeloos bij
wil eigelijk geen antwoord krijgen, ben alleen benieuwt of er veel mensen zijn die hem zelf wel uit kunnen spelen zonder hulp. |
| Gast |
| 02-10-2006 19:40 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | is lvl 59 zelf te verzinne
die 9 bommen 3 by 3 :'(
ik heb geen zin om antwoord te krijgen, maar zit er nu een beetje hopeloos bij
wil eigelijk geen antwoord krijgen, ben alleen benieuwt of er veel mensen zijn die hem zelf wel uit kunnen spelen zonder hulp. |
tegen de ballen gaan staan in het midden , eerst bovenste groen wegzuigen dan onderste en dan opeens opzij gaan. |
| Gast |
| 02-10-2006 19:49 |
|
|
|
k weet nu niet of ik je moet bedanken of niet
lees me berichtje maar na, dan snap je misschien waarom  |
| Gast |
| 02-10-2006 20:03 tijd |
|
|
|
wat is trouwens ongeveer de snelste tijd waarin je m kan uitspelen?
me neef heeft hem in 7,5 uur uitgespeelt
best frustrerend, ik ben al 20 uur bezig en pas bij lvl 60 :'( |
| Gast |
| 02-10-2006 21:49 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | k weet nu niet of ik je moet bedanken of niet
lees me berichtje maar na, dan snap je misschien waarom  |
dan moet je niet reageren hier en het lekker zelf uitzoeken, en geen dank, |
| Gast |
| 02-10-2006 21:50 |
|
|
|
Ik heb hem in 5u uitgespeeld en doe nou de versie in spiegelbeeld en moet nog 21 levels en ben 2u en 54 min bezig
Gr tollie |
| Gast |
| 02-10-2006 22:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik heb hem in 5u uitgespeeld en doe nou de versie in spiegelbeeld en moet nog 21 levels en ben 2u en 54 min bezig
Gr tollie |
hoi tollie
vind je ook niet dat die level gemakkelijker lijkt dan de classic, misschien dat linksom bij mij vlotter gaat om dat ik links ben? weet niet hoor , het is niet omdat je deze levels kent , want de andere kant op, moet je tovh wer nadenken, ik ben nu bij level 52 en ben pas een uurtje bezig, level 111 van classic heb ik even opzij gezet tot later, heb ik weer nieuwe moed, morgen misschien, het is fijn dat je met de D levels een beetje kan switsen.
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2006 22:20 Re: level 95 good luck |
|
|
|
| lijp als wat schreef: | hoi iedereen die dit leest kan iemand van jullie het rechtse stuk van level 95 uitleggen?
groeten lennart |
ik zou het wel willen maar dit uitleggen is moeilijker dan het spelen, als mij het lukt moet het jou zeker lukken, je moet een beetje schuiven met de ballen, dan opeens zie je het vanzelf.
gr abby |
| Gast |
| 02-10-2006 22:44 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi tollie
vind je ook niet dat die level gemakkelijker lijkt dan de classic, misschien dat linksom bij mij vlotter gaat om dat ik links ben? weet niet hoor , het is niet omdat je deze levels kent , want de andere kant op, moet je tovh wer nadenken, ik ben nu bij level 52 en ben pas een uurtje bezig, level 111 van classic heb ik even opzij gezet tot later, heb ik weer nieuwe moed, morgen misschien, het is fijn dat je met de D levels een beetje kan switsen.
gr abby |
Ze zijn niet allemaal zo simpel maar daar kom je nog wel achter De scharen gaan de andere kant op en bij somige is dat ideaal maar bij anderen niet Head hunter is direct in het begin al moeilijk En zo zijn er nog een paar. Those we like (57) is ook irritant omdat de scharen de andere kant op gaan.
Ik vind wel dat het sneller gaat omdat je weet wat je moet doen.
Gr tollie |
| Gast |
| 03-10-2006 8:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ze zijn niet allemaal zo simpel maar daar kom je nog wel achter De scharen gaan de andere kant op en bij somige is dat ideaal maar bij anderen niet Head hunter is direct in het begin al moeilijk En zo zijn er nog een paar. Those we like (57) is ook irritant omdat de scharen de andere kant op gaan.
Ik vind wel dat het sneller gaat omdat je weet wat je moet doen.
Gr tollie |
het begin weet iknog wel bij sommige levels maar ik heb echt niet onthouden hoe ze precies gingen en aanhet einde heb ik zelfs levels die ik met toeval uitspeelde zoals 100 , dat zal nu wel niet gebeuren dat ik die in 1x uitspeel zelfs 55 heb ik uren over gedaan aan het begin , en nu links om ging vanzelf . misschien is er toch nog iets blijven hangen, anti clockwise 43 had ik vrij snel uitgespeeld, maar nu wist ik echt niet meer hoe, heb die dus maar even overgeslagen voor later,
gr abby |
| Gast |
| 03-10-2006 15:16 supaplex |
|
|
|
nou heb ik al een aantal keren iets gelezen over level 48, maar hoe je nou de 'speedknop' vindt?
Iemand die dat weet?
GM |
| Gast |
| 03-10-2006 17:52 Re: supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nou heb ik al een aantal keren iets gelezen over level 48, maar hoe je nou de 'speedknop' vindt?
Iemand die dat weet?
GM |
Speedknop heb je alleen bij Winplex |
| Gast |
| 03-10-2006 19:07 level 55 the eldritch |
|
|
|
heey allemaal....
ik krijg bij leven 55 het bovenste stuk gedaan met al die snoepjes.. het eerste hokje daarna ook nog.. maar hoe doe je het tweede hokje zodat die discette onderaan op de grond ook ontploft??? kom namelijk niet het onderste gedeelte in ... wie kan mij helpen??? |
| Gast |
| 03-10-2006 22:19 Re: level 55 the eldritch |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heey allemaal....
ik krijg bij leven 55 het bovenste stuk gedaan met al die snoepjes.. het eerste hokje daarna ook nog.. maar hoe doe je het tweede hokje zodat die discette onderaan op de grond ook ontploft??? kom namelijk niet het onderste gedeelte in ... wie kan mij helpen??? |
je zorgt dat boven de groene diskette op een bal valt in de hoek links en bij de tweede zorg je dat er 1 groen vlakje in de hoek overblijft en daar gooi je de tweede groene diskette op. je schuift dan de bal van het eerste vakje naar beneden op de groene diskette ,beetje verwarrend misschien, maar als je even nadenkt en goed kijkt zie je het wel,
als je nog iets niet snapt hoor ik het wel,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2006 9:57 Re: level 55 the eldritch |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je nog iets niet snapt hoor ik het wel,
gr abby |
Kon het niet laten om dit even uit te filteren.
Ik moest even plagen
Zit in de genen zal ik maar zeggen.
Ik blijf wel incognito  |
| Gast |
| 04-10-2006 10:25 Re: level 55 the eldritch |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kon het niet laten om dit even uit te filteren.
Ik moest even plagen
Zit in de genen zal ik maar zeggen.
Ik blijf wel incognito  |
dat is lef hebben |
| Gast |
| 04-10-2006 10:28 hoi tollie |
|
|
|
heb D4 helemaal uitgespeeld op 67 en 77 na, weet jij die?
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2006 16:01 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb D4 helemaal uitgespeeld op 67 en 77 na, weet jij die?
gr abby |
Level 67: Ga 1 op zij en w8 totdat de rechtse bewegende infotron langs je heen komt en naar beneden gaat Ga er dan achteraan tot dat je aan de rechterkant van je dat blok ziet Duw dat blok helemaal naar rechts na 1 a 2 sec. Als het goed is heb je er dan 9 Doe het zelfde nog is maar dan aan de linkerkant
Level77: Pak de rode diskette en plaat hem zo ver mogelijk naar links en 1 omhoog. Pak de volgende rode diskette en ga naar links en duw de bom op die disketten en zet daarvoor de volgende rode diskette zodat de groene ook ontploft. Pak de volgende rode disketten en ga naar links en 1 omhoog. Zet daar de diskette. Pak de volgende rode diskette en zet hem boven aan boven die 2 honingraadjes (zo werd het eerder wel is genoemd) Pak de volgende diskette en zet hem onder het honingraadje van de E. Dan moet het lukken
Als je meer wilt weten Vraag het gerust
Gr tollie
Ps Heb je de classic al uitgespeeld |
| Gast |
| 04-10-2006 16:27 Re: hoi tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 67: Ga 1 op zij en w8 totdat de rechtse bewegende infotron langs je heen komt en naar beneden gaat Ga er dan achteraan tot dat je aan de rechterkant van je dat blok ziet Duw dat blok helemaal naar rechts na 1 a 2 sec. Als het goed is heb je er dan 9 Doe het zelfde nog is maar dan aan de linkerkant
Level77: Pak de rode diskette en plaat hem zo ver mogelijk naar links en 1 omhoog. Pak de volgende rode diskette en ga naar links en duw de bom op die disketten en zet daarvoor de volgende rode diskette zodat de groene ook ontploft. Pak de volgende rode disketten en ga naar links en 1 omhoog. Zet daar de diskette. Pak de volgende rode diskette en zet hem boven aan boven die 2 honingraadjes (zo werd het eerder wel is genoemd) Pak de volgende diskette en zet hem onder het honingraadje van de E. Dan moet het lukken
Als je meer wilt weten Vraag het gerust
Gr tollie
Ps Heb je de classic al uitgespeeld |
ben weer even over gegaan op de andere Dlevels ,heb jij hem al uitgespeeld? nog bedankt voor de uitleg, ga nu meteen proberen, je hoort het wel als het gelukt is,
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2006 16:47 joho |
|
|
|
het is al gelukt hoor tollie, D4 is klaar, nog een vraag, heb jij al wat van D6 gespeeld? daar kom ik meteen in het begin al niet uit.
gr abby |
| Gast |
| 04-10-2006 20:57 |
|
|
|
Van D6 D8 en D77 heb ik niks uitgespeeld maar heb me er ook nog niet echt in verdiept |
| Gast |
| 04-10-2006 21:16 code om te skippen |
|
|
|
kan iemand mij vertellen hoe je levels kan skippen? Ik heb het een aantal jaar geleden voor het laatst gedaan en toen kon dat maar ik weet niet meer hoe je dat doet? Hoop dat iemand het ff kan vertellen. Gr. merel |
| Gast |
| 04-10-2006 21:57 |
|
|
|
Ik heb geen idee (is toch niet leuk codes) Maar zeg waar je vast loopt en hier word je vast wel geholpen |
| Gast |
| 04-10-2006 22:54 Re: skippen |
|
|
|
| supa schreef: | | als je in het menu van supaplex bent. zie links boven skip level daar moet je opdrukkken en daarna OK |
heb hier een antwoord van pagina 6 misschien heb je er iets aan . als je met winplex speelt kan je niet skippen maar kan je er zo 3 overslaan,
gr abby |
| lijp als wat |
| 05-10-2006 10:04 level 97 good job |
|
|
|
hoi iedereen
iki kom totaal niet uit level 97 good job behalve dat stukje linksonder!
wie o wie kan mij helpen?
groeten lennart |
| Gast |
| 05-10-2006 10:47 supaplex 48 |
|
|
|
kan iemand mij helpen klien eindje voor het eind komen er 2 ballen achter mij aan en in de hoek beneden ligt zo,n ding die ik niet krijg te pakken want dan ben ik af hoe moet ik die doen? trudy |
|
|