NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
30-12-2007 18:25 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
je moet die gele uit het 2e vak naar rechts schuiven. de bovenste groene diskette naar rechts "vervoeren" over de bal heen gooien, dan is 1 bal ontploft. dan onderste groene diskette naar rechts brengen en gele diskettes naar rechts schuiven. als ik specifieker moet zijn, hoor ik het wel.
gr corina

doe het zo, en heb een gele uit het vorige vak geschoven,maar toch kom ik 1 gele te kort om te knallen, zeg maar ..
gr abby

Gast
30-12-2007 18:32 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
doe het zo, en heb een gele uit het vorige vak geschoven,maar toch kom ik 1 gele te kort om te knallen, zeg maar ..
gr abby

laat maar.. het kwartje valt........
gr abby
Gast
30-12-2007 19:03 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
laat maar.. het kwartje valt........
gr abby

toch niet hoor, blijf een gele te kort houden,dus zeg maar precies hoe jij dat doet.
gr abby
Gast
30-12-2007 22:05 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
toch niet hoor, blijf een gele te kort houden,dus zeg maar precies hoe jij dat doet.
gr abby

toch weer wel, het is gelukt
gr abby
Gast
30-12-2007 22:06 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
gr abby

sorry dat het zo lang duurde, zat naar Harry Potter III te kijken.
zet de 4 gele op een rij zodat de bovenste groene helemaal naar rechts kan. haal de gele uit het 2e vak en schuif hem tegen de ballen beneden rechts. nu een gele diskette uit de rij van 4 naar voren schuiven, voor de groene zodat de groene over de bal heen naar beneden gegooid kan worden. 2 gele naar beneden en naar rechts duwen. de 2 andere gele tegen het blok links aanschuiven zodat je de groene naar rechts kan schuiven. dan linker gele naar beneden en naar rechts schuiven. de gele diskette onder de groene 1 naar rechts en groene naar beneden laten vallen en opvangen. dan gele diskette naar rechts en groene naar rechts schuiven. bal er op gooien en klaar.
gr corina
Gast
30-12-2007 22:07 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
toch weer wel, het is gelukt
gr abby

maakt niet uit, heeft een ander er ook wat aan.
gr corina
Gast
30-12-2007 22:14 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
maakt niet uit, heeft een ander er ook wat aan.
gr corina

heb jij het einde wel gehaald? bij de rode is het geen probleem maar dan die groene, hoe kom je er langs?
gr abby
Gast
30-12-2007 22:18 Re: dvb level 27 Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb jij het einde wel gehaald? bij de rode is het geen probleem maar dan die groene, hoe kom je er langs?
gr abby

meteen naar rechts, even wachten en dan terug naar links. gaat niet in één keer goed.
gr corina
Gast
30-12-2007 22:19 dvb level 76 Reageer met quote

abby, kan je me vertellen hoe je het linker gedeelte moet doen? ben elke keer af door die scharen.
gr corina
Gast
30-12-2007 22:21 Re: dvb level 72 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, kan je me vertellen hoe je het linker gedeelte moet doen? ben elke keer af door die scharen.
gr corina

sorry, ik bedoel level 72.
gr corina
Gast
30-12-2007 22:53  Reageer met quote

heb je level 71 nog gehaald?
gr corina
Gast
30-12-2007 23:07 dvb level 81 Reageer met quote

abby, hoe ver ben jij met dit level? kom je door het gedeelte rechtsboven heen?
gr corina
Gast
30-12-2007 23:08 Re: dvb level 81 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby, hoe ver ben jij met dit level? kom je door het gedeelte rechtsboven heen?
gr corina

ik bedoel, linksboven.
gr corina
perplex
31-12-2007 1:14 snelhied regelen Reageer met quote

ik heb al een tijdje niet meer supaplex gespeeld maar hoe kan je ook er weer voor zorgen dat supaplex heel langzaam zich beweegt of juist heel snel

alvast bedankt
Gast
31-12-2007 8:21 Re: dvb level 72 Reageer met quote

Anonymous schreef:
sorry, ik bedoel level 72.
gr corina

die lukt mij ook niet, en ik heb 71 gehaald, nog bedankt.. stom dat ik daar zelf niet op kwam, ben een hele tijd op deze manier bezig geweest aan de linkerkant, maar dacht er niet aan om aan de rechterkant het zo te proberen.
gr abby
Gast
31-12-2007 8:22 Re: dvb level 81 Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik bedoel, linksboven.
gr corina

die heb ik ook niet.
gr abby
Gast
31-12-2007 8:25 Re: snelhied regelen Reageer met quote

perplex schreef:
ik heb al een tijdje niet meer supaplex gespeeld maar hoe kan je ook er weer voor zorgen dat supaplex heel langzaam zich beweegt of juist heel snel

alvast bedankt

dat ligt er aan welke supa je speelt, de oude weet ik niet meer, wij spelen winplex , daar zie je aan de linkerkant speed staan, en kan je met de muis harder of zachter zetten.
gr abby
Gast
31-12-2007 16:46 dvb Reageer met quote

heb 97 gehaald.
gr abby
Gast
31-12-2007 17:15 Re: snelhied regelen Reageer met quote

perplex schreef:

alvast bedankt

speel je de oude versie dan kan je dat regelen met de + en - knop rechts op je toetsenbord.
gr corina
Gast
31-12-2007 18:09 Re: snelhied regelen Reageer met quote

Anonymous schreef:
speel je de oude versie dan kan je dat regelen met de + en - knop rechts op je toetsenbord.
gr corina

Ik heb het geprobeerd maar bij mij werkt het niet er gebeurt helemaal niks als ik de + of - toets indruk
Gast
31-12-2007 20:26 Re: snelhied regelen Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik heb het geprobeerd maar bij mij werkt het niet er gebeurt helemaal niks als ik de + of - toets indruk

klopt, dat wist ik al, heb het pas nog gedaan ,maar ben het vergeten, het had met cijfers te maken, waarom download je winplex niet, je hebt behalve de 111 levels ook nog honderden d levels en je kunt zelfs de Russische levels erbij zetten, daar zijn wij nu mee bezig, en is veel leuker, wij kunnen je bij levels helpen, en bij de oude supa kunnen we je niet altijd helpen ,
gr abby
Gast
31-12-2007 23:41  Reageer met quote

ALVAST IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR

gr abby
Gast
01-01-2008 11:56  Reageer met quote

Ook namens mij iedereen een gezond 2008.
gr corina
Gast
01-01-2008 14:30  Reageer met quote

nou, sandy heeft het vuurwerk ook weer overleeft, heb wel veel kalmerings tabletten moeten geven, heb tot 3 uur opgezeten met haar, toen durfde ze eindelijk een plasje te doen in de tuin. m'n man heeft met moeite met 1 oog dicht op de bank gelegen, en 1 minuut over twaalf was hij vertrokken naar boven,
gezellig!!!!!!!!!!!!!! maar ja, hij had de hele dag hard gewerkt, en ook nog buiten, daar wordt je soezerig van, en toen hij thuis kwam wilde hij perse het eten doen, hij had een lamsbout (getsi) uit de vriezer gehaald, dat ding was 2 kilo, en niet gaar te krijgen in de oven, na 2 uur dacht hij dat hij wel goed was, was hij nog rauw van binnen. ben ik blij dat ik voor mezelf een biefstukje had, nou nog 2 weken, dan krijgen we eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis. verhuizing zal wel februari worden. maar ik kijk er naar uit. niet omdat ik zo graag hier weg wil, maar ik ben blij als alles achter de rug is..........
gr abby
Gast
01-01-2008 14:59  Reageer met quote

IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR, ik ben morgen of overmorgen ook weer van de partij, me n man moest plotseling naar het ziekenhuis, maar is gelukkig vandaag weer thuis gekomen
gr. thea
Gast
01-01-2008 15:57  Reageer met quote

Anonymous schreef:
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR, ik ben morgen of overmorgen ook weer van de partij, me n man moest plotseling naar het ziekenhuis, maar is gelukkig vandaag weer thuis gekomen
gr. thea

we hebben je gemist. wat vervelend van je man en dat met deze dagen.
gelukkig is hij weer thuis. tot gauw.
gr corina
Gast
02-01-2008 9:33  Reageer met quote

hoi thea , fijn dat je terug bent, hoop dat er niets ernstigs met je man aan de hand is,en dat hij gauw weer opknapt.
gr abby
Gast
02-01-2008 12:36 dvb Reageer met quote

101 ook gehaald, maar vraag me alsjeblieft niet hoe,
gr abby
Gast
02-01-2008 13:57 level 97 Reageer met quote

Hoi Abby,,
Bedankt voor de uitleg van level 97 van d egewone supaplex maar ik kom echt nog steeds niet uit het eerste deel.. zal wel aan mij liggen..
Gast
02-01-2008 14:50 Re: level 97 Reageer met quote

Anonymous schreef:
Hoi Abby,,
Bedankt voor de uitleg van level 97 van d egewone supaplex maar ik kom echt nog steeds niet uit het eerste deel.. zal wel aan mij liggen..

bij de gewone supaplex is het net iets anders, dit is de uitleg van winplex.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 144 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 143, 144, 145 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: