|
|
|
|
| Gast |
| 03-01-2008 9:50 dvb |
|
|
|
103 gehaald
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 03-01-2008 13:42 dvb |
|
|
|
blijf doorgaan hoor.. 38 gehaald..
gr abby |
| Gast |
| 03-01-2008 19:09 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | blijf doorgaan hoor.. 38 gehaald..
gr abby |
hoe heb je dat 3e vak gedaan?
gr corina |
| Gast |
| 03-01-2008 19:32 Re: dvb |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe heb je dat 3e vak gedaan?
gr corina |
ga het middelste vak in, en dan erboven eruit als de scharen voorbij zijn, ga dan uiters rechts op de hoek staan en als de eerste schaar naast je is, omhoog springen, er is er altijd wel1 of 2 die dan de andere kant op gaan, onder een poortje gaan staan en als er een schaar komt omhoog springen dan schiet je zo het vak in, 43 gaat ook zo , dan moet je alleen rechts boven inplaats van om hoog te springen als de schaar er bijna is naar rechts en meteen weer terug, de schaar gaat dan ook de andere kant op, daar kan ik ook alle infotrons pakken, maar kan ik niet bij de E komen, bij 38 wel'.
gr abby |
| Gast |
| 03-01-2008 22:15 dvb level 108 |
|
|
|
abby, ik heb je hulp wederom nodig. het lukt me niet om beneden dat poortje open te krijgen om dat groen weg te halen. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina |
| Gast |
| 03-01-2008 23:01 Re: dvb level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, ik heb je hulp wederom nodig. het lukt me niet om beneden dat poortje open te krijgen om dat groen weg te halen. hoe heb jij dat gedaan?
gr corina |
ga 5 naar beneden en dan helemaal naar links en naar beneden, ga terug naar boven en laat een groene zakken en schuif hem op de E.
dan ga je het vak in, begin naast de bal te staan , ga dan 2 naar beneden en 2 naar rechts, onthoud dit punt, pak eerst even alle infotrons en ga naar het punt terug. zuig onder je het groen weg en ga vlug 1 naar rechts, en laat de schaar gaan, ga dan weer 2 naar rechts en 1 naar boven en 1 naar links, . het vlakje onder de linkse bal haal je nu weg , en de bal valt iets naar beneden, ga aan de linkerkant van die bal staan en wacht tot de schaar hetvakje beneden in gaat en als hij an de rechterkant is bij het poortje gauw de bal erin duwen zodat de schaar tegen het poortje zit met de bal ernaast. denk dat je nu weet wat de bedoeling is, die andere bal duw je dus erop als een ander schaartje erbovenop zit, de schaar beneden ontploft en het poortje ook. als je geluk hebt lukt het in 1x, ik moest het een paar keer over doen.
gr abby |
| Gast |
| 03-01-2008 23:55 darlok2 level 47 |
|
|
|
abby, het zal voor jou wel een tijd geleden zijn dat je deze hebt opgelost, maar mijn probleem is, dat ik niet meer bij de E kan en dat je 2e keer door het rechter poortje onderaan moet en dat kan ook niet. wil je even kijken hoe dat moet?
gr corina |
| Gast |
| 04-01-2008 0:16 Re: darlok2 level 47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, het zal voor jou wel een tijd geleden zijn dat je deze hebt opgelost, maar mijn probleem is, dat ik niet meer bij de E kan en dat je 2e keer door het rechter poortje onderaan moet en dat kan ook niet. wil je even kijken hoe dat moet?
gr corina |
die heb ik niet.
gr abby |
| Gast |
| 04-01-2008 0:19 Re: darlok2 level 47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | die heb ik niet.
gr abby |
jammer, want hij is best leuk.
gr corina |
| Gast |
| 04-01-2008 0:21 Re: dvb level 108 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ga 5 naar beneden en dan helemaal naar links en naar beneden, ga terug naar boven en laat een groene zakken en schuif hem op de E.
dan ga je het vak in, begin naast de bal te staan , ga dan 2 naar beneden en 2 naar rechts, onthoud dit punt, pak eerst even alle infotrons en ga naar het punt terug. zuig onder je het groen weg en ga vlug 1 naar rechts, en laat de schaar gaan, ga dan weer 2 naar rechts en 1 naar boven en 1 naar links, . het vlakje onder de linkse bal haal je nu weg , en de bal valt iets naar beneden, ga aan de linkerkant van die bal staan en wacht tot de schaar hetvakje beneden in gaat en als hij an de rechterkant is bij het poortje gauw de bal erin duwen zodat de schaar tegen het poortje zit met de bal ernaast. denk dat je nu weet wat de bedoeling is, die andere bal duw je dus erop als een ander schaartje erbovenop zit, de schaar beneden ontploft en het poortje ook. als je geluk hebt lukt het in 1x, ik moest het een paar keer over doen. |
bedankt abby, dit lukt met wel, maar de rest vind ik zo sadistisch. ik ga elke keer als ik er bijna ben af. was in de vorige levels met die ballen en bommen ook al. maar blijf het proberen.
gr corina |
| Gast |
| 04-01-2008 0:22 Re: darlok2 level 47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jammer, want hij is best leuk.
gr corina |
jammer dat tollie niet meer op dit forum komt, misschien had hij kunnen helpen.
gr corina |
| Gast |
| 04-01-2008 11:47 Re: darlok2 level 47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jammer dat tollie niet meer op dit forum komt, misschien had hij kunnen helpen.
gr corina |
ja, of hij kon ook niet meer verder, we gingen de laatste tijd zo'n beetje gelijk op, maar als hij dit leest, en hij is verder, dan zal hij vast reageren.
gr abby |
| Gast |
| 04-01-2008 14:17 dvb |
|
|
|
he he heb 90 ook gehaald. en 91 ook, dat gaat lekker..
gr abby |
| Gast |
| 05-01-2008 20:58 d03 level 8 |
|
|
|
abby, ik ben weer wat aan het rommelen bij de d-levels. was dvb een beetje zat. bij goblin lukt het me nu die muur open te krijgen, maar nu heb ik geen idee meer hoe je daarna met die groene diskettes aan de slag moet, wil jij even kijken?
gr corina |
| Gast |
| 05-01-2008 21:13 Re: d03 level 8 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, ik ben weer wat aan het rommelen bij de d-levels. was dvb een beetje zat. bij goblin lukt het me nu die muur open te krijgen, maar nu heb ik geen idee meer hoe je daarna met die groene diskettes aan de slag moet, wil jij even kijken?
gr corina |
je gaat door het buisje onder de groene diskettes helemaal tot de muur , dan helemaal naar boven en dan naar links tot de bovenste groene diskette, dan weer de zelfde weg terug onder door het buisje en naar boven naar die bovenste groene en duw hem helemaal naar rechts, dan de diskette eronder naar rechts duwen en dan die daar onder ook.en dan de onderste onder gaan staan en laten ontploffen, de rest ontploft dan ook, als het goed is, ik kijk via de tab knop, want als ik eerst moet spelen om daar te komen dan moet je uren wachten, ik hoop dat het zo goed, maar ik dacht het wel. ik hoor het wel..
gr abby |
| Gast |
| 05-01-2008 22:14 Re: d03 level 8 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je gaat door het buisje onder de groene diskettes helemaal tot de muur , dan helemaal naar boven en dan naar links tot de bovenste groene diskette, dan weer de zelfde weg terug onder door het buisje en naar boven naar die bovenste groene en duw hem helemaal naar rechts, dan de diskette eronder naar rechts duwen en dan die daar onder ook.en dan de onderste onder gaan staan en laten ontploffen, de rest ontploft dan ook, als het goed is, ik kijk via de tab knop, want als ik eerst moet spelen om daar te komen dan moet je uren wachten, ik hoop dat het zo goed, maar ik dacht het wel. ik hoor het wel..
gr abby |
helemaal goed, bedankt. heb jij nog iets van thea gehoord?
gr corina |
| Gast |
| 05-01-2008 23:00 Re: d03 level 8 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | helemaal goed, bedankt. heb jij nog iets van thea gehoord?
gr corina |
nee, hoop maar dat er niets mis is met haar man.
gr abby |
| Gast |
| 06-01-2008 14:24 |
|
|
|
zo, ik ben er ook weer misschien niet zo veel als anders, maar met me n man gaat het de goede kant op, hij is op tweede kerstdag s nachts om kwart over vier van de trap gevallen, jaja helemaal van boven naar beneden, dus dat was ff schrikken, en hij bleef liggen allemaal bloed enz. 112 gebeld die was er heel snel(gelukkig maar) maar hij heeft vast een beschermengel gehad, want hij had een gat in ze n hoofd, en ze n evenwichtsorgaan had een opdonder gehad, daarom moest ie ook in het ziekenhuis blijven, gelukkig gaat het nu al weer een stuk beter, morgen gaan de hechtingen eruit
moet trouwens zelf ook weer vertrouwen opbouwen, want iedere keer als ie de trap afgaat, heb ik het benauwd, maar dat zal ook wel weer over gaan, bedankt trouwens dat jullie belangstelling hebben getoond, dan gaan we nu maar weer over op supaplex, heb het soms wel ff geprobeert, maar lukte niet erg, heb al wel een paar levels gedaan, die jullie hadden uitgelegt, ga nu verder kijken en als ik er niet uitkom, vraag ik wel....
gr. thea |
| Gast |
| 06-01-2008 17:42 |
|
|
|
hoi thea, gelukkig maar dat het goed gekomen is met je man, je verhaal doet me wel even aan mijn moeder denken , heel wat jaartjes geleden, ze was toen een jaar of 70, was ze bij mijn zus aan het logeren, toen mijn zus een hoop herrie s'nachts hoorde, mijn moeder was achterover bovenaan de trap naar beneden gevallen, ze vlogen allemaal uit bed, ze mankeerde gelukkig niets,ze had alleen wat blauwe plekken, m'n moeder zei; ik wou even naar de wc, waarop m'n zwager droog zei,we hebben hier boven ook een wc, toen kon iedereen gelukkig weer lachen,
maar je schrikt je wel te pletter,
nou als je ergens hulp bij nodig hebt hoor ik het wel.
gr abby |
| Gast |
| 06-01-2008 17:50 |
|
|
|
hihihi ja mijn man moest ook naar het toilet, maar we hebben er niet één boven, ja als je ook geen licht aan doet.....maar dat is een leer voor de volgende keer, dat doet ie dus noooooooit meer
gr. thea |
| Gast |
| 07-01-2008 0:20 |
|
|
|
ben blij dat het nog relatief goed is afgelopen. het is inderdaad een goed les voor de volgende keer, maar laten we hopen dat er geen volgende keer komt.
welkom terug en we gaan weer met goede moed verder aan het spelletje supaplex.
gr corina |
| Gast |
| 07-01-2008 17:28 level 97 |
|
|
|
Hoi snapt iemand level 97 good job van supaplex? |
| Gast |
| 07-01-2008 17:44 Re: level 97 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Hoi snapt iemand level 97 good job van supaplex? |
pagina 143, staat de uitleg.
gr abby |
| Gast |
| 07-01-2008 17:46 dvb |
|
|
|
heb 92 ook gehaald, denk dat voor mij supaplex er nu op zit, er is geen een level meer te doen voor mij. kan nu alleen nog maar uitleggen aan jullie, misschien vind je nog ergens een supaplex corina? mexico of zo...
gr abby |
| Gast |
| 07-01-2008 19:25 |
|
|
|
die klopt niet volgens mij op pagina 143 |
| Gast |
| 07-01-2008 20:01 supaplex |
|
|
|
iemand level 96, 97, 98 of 103r? |
| Gast |
| 07-01-2008 20:06 |
|
|
|
wat jammer abby dat je niet verder kan, maar je hebt vast nog wel een ander spel, ik speel nu levels die op het forum zijn uitgelegt, maar mocht ik er niet uitkomen, dan trek ik wel aan de bel
gr. thea |
| Gast |
| 07-01-2008 20:47 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | die klopt niet volgens mij op pagina 143 |
die klopt wel, maar bij de oude supaplex gaat het in het begin net iets anders en daar kunnen we je niet mee helpen, alleen winplex.
gr abby |
| Gast |
| 07-01-2008 20:51 Re: supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | iemand level 96, 97, 98 of 103r? |
staan allemaal uit gelegd, weet dat het veel pagina's zijn, maar het loont de moeite.
gr abby |
| Gast |
| 08-01-2008 9:14 Re: supaplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | iemand level 96, 97, 98 of 103r? |
18 is trouwens simpel, vlug naar links en meteen naar boven naar de E,
gr abby |
|
|
|