|
|
|
|
| Gast |
| 10-01-2008 16:25 |
|
|
|
corina als je een mail wilt sturen naar die russen, stuur dan ook gelijk ff een mail naar die duitsers(zijn ze toch?
) voor die onopgeloste d-levels, hihihihihihi
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 10-01-2008 16:32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | corina als je een mail wilt sturen naar die russen, stuur dan ook gelijk ff een mail naar die duitsers(zijn ze toch?
) voor die onopgeloste d-levels, hihihihihihi
gr. thea |
ha.... leef je nog?
heb je ook nog raad nodig? of heb je genoeg te doen?
gr abby |
| Gast |
| 10-01-2008 16:34 darlok 1 |
|
|
|
heeft 1 van jullie level 111 van darlok 1?
gr abby |
| Gast |
| 10-01-2008 17:52 Re: d3 level 25 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | denk dat mijn fout in het vak zit met die groene diskettes: ik liet die groene diskette rechts naar beneden komen. heb nu even geen tijd om hem te spelen, maar ga het straks proberen. alvast bedankt, abby.
gr corina |
dat was inderdaad mijn fout, stom he. de naam zegt het al links of rechts.
gr corina |
| Gast |
| 10-01-2008 17:54 Re: darlok 1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heeft 1 van jullie level 111 van darlok 1?
gr abby |
helaas, nee.
gr corina |
| Gast |
| 10-01-2008 18:03 darlok 1 |
|
|
|
wordt ie dan nog zo moeilijk abby? ik ben er toendertijd mee gestopt, omdat ie zo makkelijk was......hahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 10-01-2008 18:42 Re: darlok 1 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wordt ie dan nog zo moeilijk abby? ik ben er toendertijd mee gestopt, omdat ie zo makkelijk was......hahahaha
gr. thea |
zal maar gauw doorgaan als ik jou was, misschien lukt het jou,
gr abby |
| Gast |
| 10-01-2008 18:52 |
|
|
|
ben nu bij level 97 van darlok 1
gr. thea |
| Gast |
| 10-01-2008 19:05 d3, level 33 |
|
|
|
wie weet nog hoe dat vak met die infotron open gaat?
gr corina |
| Gast |
| 10-01-2008 19:55 Re: d3, level 33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | wie weet nog hoe dat vak met die infotron open gaat?
gr corina |
ik natuur;ijk..........
dat vak met de infotron kan niet open, je moet dat glitterding hebben.
als je vooraan door het poortje komt 1 naar beneden en dan rechtdoor helemaal naar links haal naar beneden het groen weg op het laatste groene vlakje na,de bal die je daar boven ziet ga je onder staan naar beneden gaan en naar rechts duwen, en dan schuif je een groene diskette erin om het vak open te maken. dan ga je over de groene diskettes heen precies in het midden tussen de 2 groene naar boven en zuig links en rechts groen weg, ga weer naar beneden ga om die groene diskettes heen en schuif de linker 1 naar rechts en de rechter 1 naar links, laat dan een bal van boven af naar benden vallen en duw hem precies in het midden en gooi de rechts groene erop die andere ontploft dan ook en het glitterding is vrij, die rode gebruik je bij de E , wacht tot het glitterding daar is dan heb je je infotron en de ze, let wel op dat je hem niet precies tegen het poortje zet , anders ontploft de E ook.
gr abby |
| Gast |
| 10-01-2008 22:47 Re: d3, level 33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik natuur;ijk..........
dat vak met de infotron kan niet open, je moet dat glitterding hebben.
als je vooraan door het poortje komt 1 naar beneden en dan rechtdoor helemaal naar links haal naar beneden het groen weg op het laatste groene vlakje na,de bal die je daar boven ziet ga je onder staan naar beneden gaan en naar rechts duwen, en dan schuif je een groene diskette erin om het vak open te maken. dan ga je over de groene diskettes heen precies in het midden tussen de 2 groene naar boven en zuig links en rechts groen weg, ga weer naar beneden ga om die groene diskettes heen en schuif de linker 1 naar rechts en de rechter 1 naar links, laat dan een bal van boven af naar benden vallen en duw hem precies in het midden en gooi de rechts groene erop die andere ontploft dan ook en het glitterding is vrij, die rode gebruik je bij de E , wacht tot het glitterding daar is dan heb je je infotron en de ze, let wel op dat je hem niet precies tegen het poortje zet , anders ontploft de E ook.
gr abby |
ik bedoelde eigenlijk ook dat glitterding. maar bedankt voor de uitleg: ik heb hem gehaald en ook level 1 van d6.
gr corina |
| Gast |
| 10-01-2008 22:59 Re: d3, level 33 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik bedoelde eigenlijk ook dat glitterding. maar bedankt voor de uitleg: ik heb hem gehaald en ook level 1 van d6.
gr corina |
fijn,nou level 3 van d6 nog, als er nog een level is die je vast wil weten, kan ik er morgenochtend voor gaan zitten.
gr abby |
| Gast |
| 10-01-2008 23:31 Re: d3, level 34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | fijn,nou level 3 van d6 nog, als er nog een level is die je vast wil weten, kan ik er morgenochtend voor gaan zitten.
gr abby |
eigenlijk wel als je het niet erg vindt: level 34 van d3.
gr corina |
| Gast |
| 10-01-2008 23:51 d6 level 3 |
|
|
|
abby, wil je nog eens naar het stuk kijken over die gele diskettes. ik doe wat je schrijft en loop vast,kan het vak niet meer uit.
gr corina |
| Gast |
| 11-01-2008 1:07 Re: d3, level 34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | eigenlijk wel als je het niet erg vindt: level 34 van d3.
gr corina |
het probleem is uiteraard: hoe krijg je die extra 5 infotrons?
gr corina |
| Gast |
| 11-01-2008 9:06 Re: d6 level 3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, wil je nog eens naar het stuk kijken over die gele diskettes. ik doe wat je schrijft en loop vast,kan het vak niet meer uit.
gr corina |
je gaat het vak in en pak de infotrons naar boven en duw die diskette 1 naar rechts.ga naar beneden en duw de diskette onder je 1 naar rechts en pak infotron, ga naar links, duw die dieskette 1 naar links en pak de infotron boven je en die erachter,en die boven je. ga naar beneden tot de E zonder die infotron te pakken en 2 naar rechts. de bal valt en je kan de infotron pakken. ga naar rechts en die gele waar je tegen aanloopt 1 naar boven duwen. ga verder naar rechts en pak die infotron en laat die bal zakken.
nu komt komt het waarom je goed moet opletten, het gaat om de bovenste 2 eerst duw je de rechtse 1 naar links en dan de gele die links zit duw je 1 naar links en dan 1 naar beneden en die rechtse duw je verder naar links boven op die andere gele.nu kan je volgens de uitleg alles er uit duwen.
gr abby |
| Gast |
| 11-01-2008 9:09 Re: d3, level 34 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het probleem is uiteraard: hoe krijg je die extra 5 infotrons?
gr corina |
er staat ergens een plaatje van tollie op dit forum, zal hem gaan zoeken, als ik hem vind zet ik hem hier neer, zelf ben ik het echt vergeten, ongeveer dan,
gr abby |
| Gast |
| 11-01-2008 9:28 |
|
|
|
heb hem gevonden hoor
Bij level 34 van D3
Zorg er voor dat het er zo uit komt te zien Je moet de schaar insluiten De diskette in de hoek zetten en dan wachten op het glitterding en dan het blok op zijn kop laten vallen
gr abby |
| Gast |
| 11-01-2008 9:28 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb hem gevonden hoor
Bij level 34 van D3
Zorg er voor dat het er zo uit komt te zien Je moet de schaar insluiten De diskette in de hoek zetten en dan wachten op het glitterding en dan het blok op zijn kop laten vallen
gr abby |
ja shit moet ook het plaatje komen hoor. |
| Gast |
| 11-01-2008 9:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi abby
Bij level 34 van D3
Gr tollie |
|
| Gast |
| 11-01-2008 9:29 |
|
|
|
gelukt |
| Gast |
| 11-01-2008 21:16 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | gelukt |
ik heb hem gehaald, ben nu met d2 level 6 bezig. ben er nog niet helemaal uit. moet nog heel veel levels doen in de d-series.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 0:56 level 60 versa |
|
|
|
Hoi,
ik kom een heel eind met dit spel, maar blijf steeds steken op de 1 na laatste rij. Er liggen hier 9 bommen en ik krijg deze niet weg. Aan weerszijden zit in het midden een groen vlakje. Weten jullie hoe ik hier langs kan komen?
Gr van Manuela |
| Gast |
| 12-01-2008 1:04 level 60 versa |
|
|
|
ga in het midden van het vak staan. zuig boven en onder en ga daarna opzij. als het goed is vallen de ballen opzij.
de uitleg stond op het forum, waar nog meer levels beschreven zijn als je in de toekomst nog hulp nodig hebt.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 1:11 |
|
|
|
hoi corina,
dit werkt wel in level 59 vice, maar in level 60 zit er boven en onder niks (gewoon zwart). De infotron ligt li-onder. Ik dacht dat t op dezelfde manier kon, maar t lukt me niet.
Gr Manuela |
| Gast |
| 12-01-2008 1:16 |
|
|
|
Was ik weer!
Heb het toch nog eens geprobeerd zoals jij zei en het werkt!
Bedankt hoor!
Gr Manuela |
| Gast |
| 12-01-2008 1:22 d1, level 2, 7, 10 en 11 |
|
|
|
abby, als je morgenochtend niets te doen hebt, wil je dan naar een paar d1-levels voor me kijken? het gaat om level 2, 7 (rechterkant). 10(hoe kom ik terug langs die schaartjes als ik uit het rechter vak kom) en 11(kom al niet uit het begin). alvast bedankt.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 11:47 Re: d1 level 2 |
|
|
|
ga 3 omhoog links zuigen en omhoog tot de bal en 1 naar links, zuig meteen rechts tot je alle infotrons hebt, dus spatie en pijltje ingedrukt blijven houden. ,dan helemaal naar boven en haal die 2 infotrons weg, dan ga je naar beneden bij die 2 ballen naar links onder die ballen door en duw die voorste bal 1 naar rechts, dan vanaf die plek 3 naar links en 1 naar boven en rechts zuigen, dus eerst een vlakje groen en dan die 2 infotrons, dan 1 naar boven en zuig die andere 2 weg, dan 3 naar links en 2 omhoog en 3 naar links en als de diskette is ontploft infotron pakken, dan helemaal naar boven de 3 infotrons pakken en die 6 rechts, weer naar beneden en laat die groene diskette die je daar boven de ballen ziet naar beneden vallen, kan je een infotron pakken en de bal opzij duwen voor de andere infotron, dan naar links omhoog om die groene diskette heen naar rechts helemaal langs de ballen naar beneden naar links en omhoog, pas op voor die groene, die mag niet vallen, laat de laatste bal naar rechts vallen en ga links door de rij infotronnen, naar beneden en naar rechts , dan zijn er nog 3 infotrons boven je,
2 omhoog, 1 naar beneden en meteen 1 naar rechts en infotron links zuigen, 1 naar rechts 1 naar beneden en 5 naar rechts,links 1 infotron zuigen, 1 omhoog 1 naar links en naar boven de rest pakken, laat de groene diskette nu recht naar beneden vallen, dan ga je je weg via de infotrons naar rechts vervolgen, pak 4 infotrons ga 1 omhoog en naar beneden naar rechts ga tot de 4de infotron en zuig er 1 links en ga verder naar rechts onder de bal door pak de infotrons en de bal naar links duwen en pak de laatste infotron , en die 2 die je onderweg bloot hebt gegooit, ga dan naar boven naar die 8 infotrons, pak die allemaal maar wel zodat de ballen boven blijven liggen, daar ga je dat glitterding laten ontploffen, straks nadat je er eerst 2 gele hebt heen geschoven om mee te laten ontploffen, duw nu eerst die groene diskette naar rechts van de E weg, is me wel eens overkomen dat ik hem perongeluk liet vallen met gele schuiven, en je hebt hem niet nodig, stuur dat glitterding de andere kant op en ga daar naar boven duw de bovenste groene diskette 1 naar links en pak vast 2 infotronnen, duw dan weer eengroene daar boven naar links en pak er weer 1 en bij de laatste ook diskette naar links en pakken , dan de infotrons links boven, krijg het niet altijd voor elkaar om ze allemaal te pakken bein bovenaan, bij mij ontploffen er wel eens 2, maar dat maak ik goed met de gele diskettes, die ga je nu pakken , de schaartjes die je moet loslaten kan je meteen uitschakelen, door er een bal op te gooien, ik denk dat het nu wel verder lukt,
gr abby |
| Gast |
| 12-01-2008 12:03 |
|
|
|
duw eerst de bovenste bal die op de groene ligt een stuk opzij, ga 0nder de groene staan en zet de rode ,duw de linkerbal naar links en pak weer gauw de rode voor hij ontploft en duw de rechterbal naar rechts en laat de groene naar beneden vallen.dan kan je naar beneden via de rode diskettes. ga dan door de poortjes naar rechts, en als je die 2 rode dikettes hebt gepakt ga je links naar boven de 1ste rode gebruik je voor de bal die achter je aan kwam naar beneden, boven gekomen duw je de bal door naar rechts en zet je de 2de rode dan kan je naar beneden en kom je boven de scharen uit, het rijtje ballen boven je werk je weg door ze heen en weer te duwen en dan steeds een groen vlakje zuigen tot alle scharen vrij zijn , als ze allemaal vrij zijn kan je naar beneden, voor je naar beneden gaat ga je eerst uit dat vak boven je wat ballen losmaken zodat ze achter je aan vallen, dan kunnen de scharen daar niet meer langs en dwing je ze de goede kant op te gaan, de groene diskettes 1 voor 1 naar beneden laten vallen, eerst de linkse, let wel op dat de schaartjes erboven even weg zijn, dan ga je naar beneden en ga dat vak in en de bal duw je naar buiten op het moment dat er een schaar komt en gooi je op z'n kop , dat doe je ook met de 2de en de derde laat je op een schaar vallen op het moment dat hij boven de E is, je gaat terwijl je die bal op de schaar laat vallen vlug boven de onderste groene diskette staan, zodra deze begint te vallen ga je snel naar links en 1 stap naar boven, de weg is vrij om naar de E te gaan.
gr abby |
| Gast |
| 12-01-2008 12:04 |
|
|
|
hierboven is level 7 van d1
gr abby |
|
|
|