|
|
|
|
| Gast |
| 12-01-2008 12:13 d1 level 10 |
|
|
|
dat is haast niet uit te leggen, ben met deze level weken bezig geweest. je moet in ieder geval boven langs zo'n beetje tussen de scharen dor.op sommige punten kan je even stil blijven staan,heb het weer geprobeerd, maar ga ook weer 10 x af, moet jeecht zelf proberen.
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 12-01-2008 12:16 d1 level 11 |
|
|
|
die ben ik ook al lang vergeten , maar ga ik voor zitten als ik meer tijd hebt, 2 en 7 heb ik van voor gehaald, maar 11 zie ik nergens staan,denk dat het maandag wordt of morgen avond,
gr abby |
| Gast |
| 12-01-2008 13:29 d1 level 11 |
|
|
|
mijn man ging naar de macro, dus heb ik even tijd om vast een stuk te doen,
ga 1 omhoog, 1 naar beneden, en duw bal naar rechts.
ga 1 omhoog en 1 naar links en dan 2 naar rechts, 2 omhoog, naar beneden en 2 naar links. zuig infotron links .
1 omhoog en zuig infotron links 1 naar rechts en naar boven.
nu ga je boven je de bal onder de infotron laten vallen , opzij gaan en meteen zuigen, en als alle ballen zijn gevallen naar boven, haal het groen weg bij die onderste bal en ga naar boven. ga dat vak in en ga in de hoek boven naar beneden en duw beneden rechts de bal eruit. laat de infotron liggen,en ga eerst weer naar boven naar links het ak in en pak die infotron en dan weer naar beneden die andere infotron pakken.
nu ga je helemaal naar beneden , pak de infotron rechts naast je in dat vakje en ga helemaal naar rechts 1 omhoog en naar links tot het muurtje, ga 3 naar rechts en 1 omhoog, 1 naar rechts en 1 naar boven, laat nu de ballen vallen en ga zelf vlug 1 naar beneden 1 naar links en meteen rechts die 2 infotronnen zuigen die vallen, en zonder het groen weg te halen ga je het vak weer uit en je ziet dat de infotronnen boven je zo kiggen dat je ze kan pakken.
laat nu in het midden die 2 ballen vallen n pak die in fotron en dan die andere ballen laten vallen en pak die infotron.
nou ga je eerst die 6 infotrons pakken, en duw de ballen naar links. dan het linkervak open maken en ballen naar links mee duwen als je het linker groen weg hebt gehaald doe je het zelfde met de rechterkant, en dan als je het goed hebt gedaan krijg je een hele rij infotrons die naar beneden vallen ,ga via die infotrons naar boven. de infotrons tussen de ballen boven je kan je alvast voorzichtig pakken, en dan via de infotrons aan de rechterkant naar beneden gaan.
dan via die ballen naar boven, en laat ook de bovenste rij ballen maar vallen,nu laat je de rest even zitten en ook het middelste vak , ga eerst helemaal naar rechts. je neemt eerst het rechtse vak waar die 8 infotrons in zitten, begin aan de linkse kant en duw de 1ste bal die je laat vallen helemaal naar links, laat de volgen de vallen en zak naar beneden tot dat blok en laat ale ballen naar links vallen en zuig de infotrons.
pak die 2 infotrons boven in het vak en laat de volgende rij ballen vallen zak weer tot dat blok en laat ze weer naar links vallen, pak die ene infotron, en laat die laatse zitten, je mag 1 infotron laten zitten.
neem nu het middelste vak , zak een stuk en zorg dat ze zo veel mogelijk naar links vallen. het vak rechts onder moet je in kunnen. dan kan je die laatste ballen ernaast laten vallen en die infotron pakken en ga je naar het vak rechts onder.
de rest valt niet goed uit te leggen ,probeer die zelf eerst, dat lukt vast wel ,je gaat nu met een boog terug naar de E |
| Gast |
| 12-01-2008 16:36 d1 level 11 |
|
|
|
abby, alles lukt behalve dat ik die rij met infotrons niet krijg waardoor ik naar boven kan gaan en via die andere infotrons weer naar beneden. ik heb vanalles geprobeerd, maar snap niet wat ik verkeerd doe.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 16:50 Re: d1 level 11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby, alles lukt behalve dat ik die rij met infotrons niet krijg waardoor ik naar boven kan gaan en via die andere infotrons weer naar beneden. ik heb vanalles geprobeerd, maar snap niet wat ik verkeerd doe.
gr corina |
dit was voor mij ook de eerste keer en was verbast en heb het toevallig net weer geprobeerd en het lukte niet meer, weet echt niet wat ik gedaan hebt, maar ik heb hem toen gehaald door nadat ik die 2 groene vakjes open had gemaakt meteen naar rechts te gaan en naar benden , eerst ga je dan infotrons zuigen en ballen naar links duwen, dit gaat wel er moeilijk, want het valt steeds weer anders, zorgen dat er geen infotrons naar beneden meevallen tussen de ballen en daar boven kijken of het zo ligt dat je later als je bij de E komt infotrons die zijn blijven liggen kan pakken, als er infotrons naar beneden vallen die boven op de ballen liggen, dan is het niet erg want dan kan je ze later pakken als je bij de e bent.ik snap er ook niets van dat ik een rij infotronnen naar boven kreeg, dat maakte het erg gemakkelijk, toen ik bij dat level bezig was , moest ik het wel 10 x over doen , misschien als je het ook een paar keer over moet doen dat je het dan ookeen keer krijgt. dat was ook de reden dat ik in het vak ernaast die infotron liet zitten, normaal deed ik die wel en liet ik dus een infotron zitten waar je nu bezig ben,
gr abby |
| Gast |
| 12-01-2008 17:07 Re: d1 level 2 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ga 3 omhoog links zuigen en omhoog tot de bal en 1 naar links, zuig meteen rechts tot je alle infotrons hebt, dus spatie en pijltje ingedrukt blijven houden. ,dan helemaal naar boven en haal die 2 infotrons weg, dan ga je naar beneden bij die 2 ballen naar links onder die ballen door en duw die voorste bal 1 naar rechts, dan vanaf die plek 3 naar links en 1 naar boven en rechts zuigen, dus eerst een vlakje groen en dan die 2 infotrons, dan 1 naar boven en zuig die andere 2 weg, dan 3 naar links en 2 omhoog en 3 naar links en als de diskette is ontploft infotron pakken, dan helemaal naar boven de 3 infotrons pakken en die 6 rechts, weer naar beneden en laat die groene diskette die je daar boven de ballen ziet naar beneden vallen, kan je een infotron pakken en de bal opzij duwen voor de andere infotron, dan naar links omhoog om die groene diskette heen naar rechts helemaal langs de ballen naar beneden naar links en omhoog, pas op voor die groene, die mag niet vallen, laat de laatste bal naar rechts vallen en ga links door de rij infotronnen, naar beneden en naar rechts , dan zijn er nog 3 infotrons boven je,
2 omhoog, 1 naar beneden en meteen 1 naar rechts en infotron links zuigen, 1 naar rechts 1 naar beneden en 5 naar rechts,links 1 infotron zuigen, 1 omhoog 1 naar links en naar boven de rest pakken, laat de groene diskette nu recht naar beneden vallen, dan ga je je weg via de infotrons naar rechts vervolgen, pak 4 infotrons ga 1 omhoog en naar beneden naar rechts ga tot de 4de infotron en zuig er 1 links en ga verder naar rechts onder de bal door pak de infotrons en de bal naar links duwen en pak de laatste infotron , en die 2 die je onderweg bloot hebt gegooit, ga dan naar boven naar die 8 infotrons, pak die allemaal maar wel zodat de ballen boven blijven liggen, daar ga je dat glitterding laten ontploffen, straks nadat je er eerst 2 gele hebt heen geschoven om mee te laten ontploffen, duw nu eerst die groene diskette naar rechts van de E weg, is me wel eens overkomen dat ik hem perongeluk liet vallen met gele schuiven, en je hebt hem niet nodig, stuur dat glitterding de andere kant op en ga daar naar boven duw de bovenste groene diskette 1 naar links en pak vast 2 infotronnen, duw dan weer eengroene daar boven naar links en pak er weer 1 en bij de laatste ook diskette naar links en pakken , dan de infotrons links boven, krijg het niet altijd voor elkaar om ze allemaal te pakken bein bovenaan, bij mij ontploffen er wel eens 2, maar dat maak ik goed met de gele diskettes, die ga je nu pakken , de schaartjes die je moet loslaten kan je meteen uitschakelen, door er een bal op te gooien, ik denk dat het nu wel verder lukt,
gr abby |
ik heb hem gehaald, abby. ik begreep alleen niet precies wat ik met die gele diskettes moest doen. ik ben gewoon naar die infotron in de linker hoek gegaan en weer snel terug naar de E.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 17:48 Re: d1 level 11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dit was voor mij ook de eerste keer en was verbast en heb het toevallig net weer geprobeerd en het lukte niet meer, weet echt niet wat ik gedaan hebt, maar ik heb hem toen gehaald door nadat ik die 2 groene vakjes open had gemaakt meteen naar rechts te gaan en naar benden , eerst ga je dan infotrons zuigen en ballen naar links duwen, dit gaat wel er moeilijk, want het valt steeds weer anders, zorgen dat er geen infotrons naar beneden meevallen tussen de ballen en daar boven kijken of het zo ligt dat je later als je bij de E komt infotrons die zijn blijven liggen kan pakken, als er infotrons naar beneden vallen die boven op de ballen liggen, dan is het niet erg want dan kan je ze later pakken als je bij de e bent.ik snap er ook niets van dat ik een rij infotronnen naar boven kreeg, dat maakte het erg gemakkelijk, toen ik bij dat level bezig was , moest ik het wel 10 x over doen , misschien als je het ook een paar keer over moet doen dat je het dan ookeen keer krijgt. dat was ook de reden dat ik in het vak ernaast die infotron liet zitten, normaal deed ik die wel en liet ik dus een infotron zitten waar je nu bezig ben,
gr abby |
ik heb hem gehaald abby, weliswaar op een compleet andere manier, maar maakt niet uit. het begin deed ik zoals jij dat uitlegde tot het punt waar je die rij infotrons moet krijgen. daarna heb ik het enigszins anders gedaan. nogmaals bedankt.
gr corina |
| Gast |
| 12-01-2008 18:30 |
|
|
|
blij toe dat je level 11 gehaald hebt, vond een rot level, als je nog meer levels wilt weten hoor ik het wel. heb er nog meer van d1 gevonden en heb de pagina's voor alle zekerheid opgeschreven.
gr abby |
| Gast |
| 12-01-2008 20:17 d1 |
|
|
|
ben ook bezig met level 10 van d1, heb hem daarvoor ook nooit gehaald, maar zal nu extra me n best doen, hihihihi
gr. thea |
| Gast |
| 13-01-2008 2:23 d78 level 5 |
|
|
|
abby of thea,ik heb de beschrijving op blz 49 gelezen maar kom niet uit het stuk rechtsonder met die 3 ballen en 1 infotron. weten jullie nog hoe dat moest?
gr corina |
| Gast |
| 13-01-2008 10:09 Re: d78 level 5 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | abby of thea,ik heb de beschrijving op blz 49 gelezen maar kom niet uit het stuk rechtsonder met die 3 ballen en 1 infotron. weten jullie nog hoe dat moest?
gr corina |
eerst onder die 3 ballen gaan staan , 1 bal valt al naar links, dus heb je er nog 2 boven je, ga naar beneden zuig rechts en ga naar links en duw de bal naar rechts bal valt in het vak onder je en de andere duw je naar links en je kan weer naar boven., nadat je de infotron hebt gepakt natuurlijk.
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 10:22 level 5 d78 |
|
|
|
bedoelde natuurlijk dat 1 bal naar rechts valt als je onder de 3 ballen gaat staan.
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 15:00 level 6, d78 |
|
|
|
wat ik ook doe, ik kom hier echt niet uit, 5 rijen groen gaat wel met de nodige infotrons, maar dan?
gr. thea |
| Gast |
| 13-01-2008 15:08 level 6, d78 |
|
|
|
sorry de eerste 10 rijen groen die heb ik...
gr. thea |
| Gast |
| 13-01-2008 15:49 Re: level 6, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | sorry de eerste 10 rijen groen die heb ik...
gr. thea |
denk kwestie van proberen, ik kom er nu ook niet meer door, maar ik zal blijven proberen, heb hem ten slotte een keer gehaald, dus zo moeilijk zal het toch niet zijn?
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 16:41 level 3, d78 |
|
|
|
uitleg moet toch ergens op dit forum staan? ik kan het nergens meer vinden...
gr. thea |
| Gast |
| 13-01-2008 16:54 Re: level 3, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | uitleg moet toch ergens op dit forum staan? ik kan het nergens meer vinden...
gr. thea |
kan me herinneren dat ik het iemand heb uitgelegd, en het gaat om het stuk helemaal rechts, ik weet dat je daar ergens bovenlangs moet om de infotrons van de ander kant te pakken , maar ben vergeten hoe, maar ik kom er wel weer uit, duurt alleen eventjes,
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 18:51 Re: level 3, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | kan me herinneren dat ik het iemand heb uitgelegd, en het gaat om het stuk helemaal rechts, ik weet dat je daar ergens bovenlangs moet om de infotrons van de ander kant te pakken , maar ben vergeten hoe, maar ik kom er wel weer uit, duurt alleen eventjes,
gr abby |
sorry zat nog met level 6 in m'n hoofd, je geeft ook gauw op zeg, ik raak helemaal in de war,hi hi grapje hoor.....
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 19:09 Re: level 3 d78 |
|
|
|
heb hem gevonden hoor............ 4 naar rechts, 2 naar beneden en 4 naar links en 2 om hoog.
dan weer 4 naar rechts , 2 naar beneden en 2 naar links,
1 naar beneden en 2 naar rechts, 2 naar beneden en 3 naar links.1 naar beneden 1 naar links, 2 omhoog en 2 naar rechts. 1 omhoog 2 naar rechts, en 2 naar beneden, 3 naar links en 1 naar beneden, en 13 naar rechts en 6 omhoog. 3 naar links,
3 naar beneden 3 naar rechts en 2 omhoog. 3 naar rechts
2 naar beneden en 1 naar rechts 2 naar beneden en 2 naar links
1 naar beneden 2 naar rechts en 1 omhoog, 4 naar links en 5 omhoog
10 naar links 2 naar beneden 4 naar links en 2 om hoog,
nou dit moet goed zijn, heb hem 3x gecontroleerd,
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 19:42 d78 level 6 |
|
|
|
pak eerst die onderste 3 en laat wat daar bovenzit alles vallen en in fotrons pakken.
ga dan naar die onderste infotron ga daar bij die infotron erin en 5 naar rechts en naar boven tot je tussen die 2 infotrons staat en meteen door naar links en meteen achter die infotron aan naar beneden en hap hem op en ga gauw naar links en laat dan weer wat darboven zit naar beneden vallen en infotrons pakken.
ga naast de onderste infotron staan en ga naar boven tot je tegen een groene staat. ga 1 naar links en laat hem vallen en ga er meteen achteraan naar die infotron en ga 1 lager staan dan die infotron en rechts zuigen, als ales is ontploft valt die infotron en je zuigt hem op, dan kan je de onderste infotron gewoon pakken en laat mar ploffen, als dat gebeurd is laat je alles daarboven weer vallen en infotrons pakken.
zuig dan de onderste infotron en meteen naar boven en gaa nar rechts bij die 2 infotrons en als je de 2de infotron hebt gepakt 3 naar boven en wachten tot de ontploffing voorbij is.
en laat wat daarboven zit weer vallen en infotrons pakken.
dan kan je de onderste infotron weer gewoon pakken, en weer wat erboven zit laten vallen en infotrons pakken. en de infotrons die vrij liggen rechts beneden pakken.
nu ga je bovenlangs overal omheen naar beneden en ga naar links beneden bij die in fotron , vlug naar beneden en blijf staan op de plaats van die andere infotron onder die groene en ga naar rechts zodra dat kan en pak de rest boven en je kan naar de E.
gr abby |
| Gast |
| 13-01-2008 21:24 level 3, d78 |
|
|
|
die is binnen, bedankt abby!!
gr. thea |
| Gast |
| 14-01-2008 14:45 d3 level 31 |
|
|
|
Hallo!
Abby, bedankt voor je uitleg van D6 level 3. Heb hem nog niet uitgespeeld, maar ik snap hem wel.
mijn man is bezig met d3 en loopt vast op level 31 voyager1. op een gegeven moment ga je door een poortje. daar zitten ballen en onderin staat een groene bom Alleen hij red het niet om die te laten ontploffen en dan op tijd weg te zijn. iemand een idee?
groetjes Susan |
| Gast |
| 14-01-2008 14:56 level 31, d3 |
|
|
|
dat probleem hebben we allemaal, is niemand die hem heeft
gr. thea |
| Gast |
| 14-01-2008 16:23 Re: d78 level 5 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | eerst onder die 3 ballen gaan staan , 1 bal valt al naar links, dus heb je er nog 2 boven je, ga naar beneden zuig rechts en ga naar links en duw de bal naar rechts bal valt in het vak onder je en de andere duw je naar links en je kan weer naar boven., nadat je de infotron hebt gepakt natuurlijk.
gr abby |
bedankt abby, ik heb hem gehaald.
gr corina |
| Gast |
| 14-01-2008 17:04 Re: level 31, d3 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat probleem hebben we allemaal, is niemand die hem heeft
gr. thea |
okee! dank je wel!
groet susan |
| Gast |
| 14-01-2008 18:50 Re: level, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | daar ben ik al maanden mee bezig
gr. thea |
ik ook maar ik ben nu toch een stuk opgeschoten. doe als volgt:
4r,2bn,4l,2bv,4r,2bn,2l,1bn,2r,2bn,3l,1bn,1l,2bv,2r,1bn,1l,1bn,13r,6bv,10l,2,bn,4l,2bv. je bent dan weer terug bij de E en moet nog 18 infotrons. ga weer verder puzzelen. als ik het weet hoor je het van me.
gr corina |
| Gast |
| 14-01-2008 18:52 Re: level, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ook maar ik ben nu toch een stuk opgeschoten. doe als volgt:
4r,2bn,4l,2bv,4r,2bn,2l,1bn,2r,2bn,3l,1bn,1l,2bv,2r,1bn,1l,1bn,13r,6bv,10l,2,bn,4l,2bv. je bent dan weer terug bij de E en moet nog 18 infotrons. ga weer verder puzzelen. als ik het weet hoor je het van me.
gr corina |
welke bedoel je?
gr abby |
| Gast |
| 14-01-2008 18:54 Re: level, d78 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ook maar ik ben nu toch een stuk opgeschoten. doe als volgt:
gr corina |
zit ik druk te puzzelen hebben jullie hem al gehaald. sorry, had het niet gezien.
gr corina |
| Gast |
| 14-01-2008 19:10 |
|
|
|
level 6 van d78 bedoel je corina?
gr. thea |
| Gast |
| 14-01-2008 19:13 Re: level 3, d78 |
|
|