NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
14-01-2008 19:14  Reageer met quote

Anonymous schreef:
level 6 van d78 bedoel je corina?
gr. thea

nee, ik bedoelde level 3. level 6 ben ik aan begonnen, maar kom er niet doorheen, nog niet.
gr corina

Gast
14-01-2008 19:17  Reageer met quote

level 3 van d78 bedoel je natuurlijk, hihihhi
gr. thea
Gast
14-01-2008 19:27  Reageer met quote

nee ik ben ook nog steeds bezig met level 6 van d78, kan 13 infotrons pakken en dan gaat het mis, als ik onder die groene ga staan, en laat hem vallen, dan verbranden er infotrons, maar ga gewoon verder zoeken
gr. thea
Gast
14-01-2008 19:33  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee ik ben ook nog steeds bezig met level 6 van d78, kan 13 infotrons pakken en dan gaat het mis, als ik onder die groene ga staan, en laat hem vallen, dan verbranden er infotrons, maar ga gewoon verder zoeken
gr. thea

wat lukt er dan niet volgens mijn uitleg,? ik speel hem zo uit.
gr abby
Gast
14-01-2008 19:39  Reageer met quote

kan je ff langs komen dan? hahahaha, wil ook nog wel koffie zetten voor je, nee zonder gein het eerste gedeelte van je uitleg is geen probleem, maar dan heb jij het over ga naast de onderste infotron staan, dan naar boven onder die groene diskette enz. en daar gaat het mis
gr. thea
Gast
14-01-2008 20:45  Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan je ff langs komen dan? hahahaha, wil ook nog wel koffie zetten voor je, nee zonder gein het eerste gedeelte van je uitleg is geen probleem, maar dan heb jij het over ga naast de onderste infotron staan, dan naar boven onder die groene diskette enz. en daar gaat het mis
gr. thea

die diskette erboven moet je laten vallen zodat dat het daar ontploft, zpdra die diskette naar beneden valt ga je ook naar beneden en dan niet naast de infotron staan maar 1 stap lager , met je neus tegen de groene diskette waar die infotron op ligt, zeg maar. en dan druk je spatie en pijltje naar rechts , eerst vallen de onderste groene bij de ontploffing, en dan de diskettes waar je tegen staat, en de infotron valt dan ook , je zuigt hem vlug op en gaat gauw naar links tot alles is ontploft. is het zo duidelijker?
gr abby
Gast
15-01-2008 10:25 hulp voor d3 level 33 (trap) en d8 level 3 Reageer met quote

goedemorgen!

Ben al aan het bladeren geweest, maar heb het niet kunnen vinden. van d8 wel een stukje maar dan heb ik nog niet alle vakjes opengekregen. D3 de trap kan ik helemaal niet vinden.Misschien niet goed gezocht, misschien wel zo makkelijk dat iedereen het zo uitspeeld,maar goed.

Misschien dat iemand tijd en zin heeft om het uit te leggen??

Groeten Susan
Gast
15-01-2008 11:11 Re: hulp voor d3 level 33 (trap) en d8 level 3 Reageer met quote

Anonymous schreef:
goedemorgen!

Ben al aan het bladeren geweest, maar heb het niet kunnen vinden. van d8 wel een stukje maar dan heb ik nog niet alle vakjes opengekregen. D3 de trap kan ik helemaal niet vinden.Misschien niet goed gezocht, misschien wel zo makkelijk dat iedereen het zo uitspeeld,maar goed.

Misschien dat iemand tijd en zin heeft om het uit te leggen??

Groeten Susan

zit nu achter de pc van mijn zoon, dus kan niet kijken, als ik thuis ben zal ik er even naar kijken.
gr abby
Gast
15-01-2008 14:28 Re: d3, level 33 Reageer met quote

het begin ga je gewwon naar boven en naar links, en wacht tot de schaar het vakje bij de gele diskette in gaat en druk dan op het kastje,
dat vak met de infotron kan niet open, je moet dat glitterding hebben.
ga door het poortje erboven en 1 naar beneden en dan rechtdoor helemaal naar links haal naar beneden het groen weg op het laatste groene vlakje na,de bal die je daar boven ziet ga je onder staan naar beneden gaan en naar rechts duwen, en dan schuif je een groene diskette erin om het vak open te maken. dan ga je over de groene diskettes heen precies in het midden tussen de 2 groene naar boven en zuig links en rechts groen weg, ga weer naar beneden ga om die groene diskettes heen en schuif de linker 1 naar rechts en de rechter 1 naar links, laat dan een bal van boven af naar benden vallen en duw hem precies in het midden en gooi de rechts groene erop die andere ontploft dan ook en het glitterding is vrij, die rode gebruik je bij de E , wacht tot het glitterding daar is dan heb je je infotron en de ze, let wel op dat je hem niet precies tegen het poortje zet , anders ontploft de E ook.
gr abby

ps dit level haal ik net weg van pagina 147, dus stond wel uitgelegd,
Gast
15-01-2008 14:35 level 6, d78 Reageer met quote

nou ben weer een stap verder gekomen, wat je hierboven hebt beschreven lukt, maar het volgende probleem heb ik alweer, die onderste infotron moet ik zuigen? en dan moet ik naar die twee infotrons toe, hoe kom ik daar dan....
gr. thea
Gast
15-01-2008 15:06 level 6, d78 Reageer met quote

ja oke, dat lukt nu ook, nu ga ik verder misschien moet ik nog een keer je hulp inroepen, maar dan hoor je het wel
gr. thea
Gast
15-01-2008 15:08 d8 level 3 Reageer met quote

meteen als je begint 1 naar links,je staat nu onder de diskette, dan heel vlug 1 naar beneden, onder infoteon zuigen en 1 naar links en meteen diskette naar rechts duwen en de rechterkant is open.
ga daar naar binnen , en duw de bovenste groene nar links op het blok, ga onder de groene staan en heel vlug 1 naar links en meteen naar rechts duwen , en je kan naar het volgende vak.

pak de infotrons tussen de gele diskettes en druk op dat kastje rechts boven en meteen na de ontploffing, meteen onder de groene door naar links en meteen weer naar rechts duwen de groen valt naar beneden .

pak de 2 infotrons in het vak eronder en in het vak daaronder zuig je eerst de rechter infotron op, de bal valt dan1 naar rechts. en pak die andere infotron, en ga weer nar het vak daarboven en duw die bal naar beneden.

ga in dat bovenste vak onder de groene staan ga 1 naar beneden haper een seconde en ga verder nar beneden, het vak links moet open aan de boven kant.
duw de groene in dat vak links 1 naar links en ga erin en pak de infotrons en duw de groene naar links naar beneden.

pak in dat vak de 2 infotrons en duw de groene naar links naar beneden. pak in dat vak alleen de infotron die daar ligt de bal balt dan naast de andere en ga weer terug ar boven naar de rechterkant.ga onder de groene staan en weer nar beneden haperen,zodat het bovenste stukje naar links open gaat.

pak de infotron op die groene en duw de groene naar links en meteen die infotron eronder zuigen.
pak in dat vak links de infotron en laat de bal boven die groene vallen, de andere bal valt in het vak eronder, ga eerst in het vak helemaal rechts de infotronnen pakken, en ga naar het linkervak. duw die bal naar rechts , pak de infotronnen en laat de groene op de bal valen , dan ben je in het laatste vak en ga je in het midden onder de groene staan,zuig de infotronnen links en rechts en ga de E in.
gr abby
Gast
15-01-2008 15:51 level 6, d78 Reageer met quote

als ik helemaal in het rond ga, langs die groene diskettes naar beneden welke infotron bedoel je dan, die ik moet pakken, die bij die E?

het gaat om de laatste negen, zeg maar
gr. thea
Gast
15-01-2008 16:13 d78, level6 Reageer met quote

ik heb hem eindelijk gehaald abby, bah wat een level....
gr. thea
Gast
15-01-2008 16:36 level 9, d78 Reageer met quote

jaja, weer een obstakel, hoe pak ik die infotrons?
gr. thea
Gast
15-01-2008 16:45 Re: level 9, d78 Reageer met quote

Anonymous schreef:
jaja, weer een obstakel, hoe pak ik die infotrons?
gr. thea

nou dikke pech, verder dan 8 ben ik niet gekomen.
gr abby
Gast
15-01-2008 17:40 level 55 Reageer met quote

hej wie kan me helpen bij level 55
als je helemaal linkonder dat bommetje laat ontploffen en dan rechtsafomhoog gaat zegmaar kom je bij twee van die kamertjes.. hoe moet ik daar verder??
bedankt!
Gast
15-01-2008 18:13  Reageer met quote

is level 10 van d78 ook niet te doen dan? tot zover moet jij toch zijn abby...
gr. thea
Gast
15-01-2008 19:56  Reageer met quote

Anonymous schreef:
is level 10 van d78 ook niet te doen dan? tot zover moet jij toch zijn abby...
gr. thea

nee, zoals ik al zei..ik ben niet verder dan 8 gekomen.
gr abby
Gast
15-01-2008 20:01 Re: level 55 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hej wie kan me helpen bij level 55
als je helemaal linkonder dat bommetje laat ontploffen en dan rechtsafomhoog gaat zegmaar kom je bij twee van die kamertjes.. hoe moet ik daar verder??
bedankt!

zorg dat die groene diskette rechts op de bal komt, dan naar het vak ernaast . zorg je ook nadat je de infotrons hebt gepakt dat de groene aan de rechterkant valt zodat je dar doorgang krijgt nar rechts, je moet daar ib het hoekje beneden wel een groen vlakje laten zitten, want het is de bedoeling dat je die bal die links ligt naar benden kan duwen op die groene diskette beneden.
gr abby
Gast
15-01-2008 20:03  Reageer met quote

het valt me op dat we corina niet meer horen, toch niet van de trap gevallen?
gr abby
Gast
15-01-2008 20:33  Reageer met quote

nee ik denk dat die rustig aan het spelen is, straks komt ze weer met een level die wij nog niet hebben
gr. thea
Gast
15-01-2008 20:47  Reageer met quote

Anonymous schreef:
nee ik denk dat die rustig aan het spelen is, straks komt ze weer met een level die wij nog niet hebben
gr. thea

heb jij niets voor me om uit te leggen, heb niets te doen, boulder dash heb ik ook al uit gespeeld op een paar moeilijk levels na.
gr abby
Gast
15-01-2008 21:06  Reageer met quote

zijn er nog wel genoeg denk ik, zal ff kijken
gr. thea
Gast
15-01-2008 21:25  Reageer met quote

ik heb nog niks van d6, d8, en d9, dus je kunt maar uitzoeken, hahaha
gr. thea
Gast
15-01-2008 21:56  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb nog niks van d6, d8, en d9, dus je kunt maar uitzoeken, hahaha
gr. thea

d6 heb ik alleen 1 en 3 en die staan op pagina 146.
d8 heb ik alleen 3 en die staat hierbovenaan.
d9 level 1 weet ik niet meer precies , maar staat ook ergens uitgelegd.
5 6 7 en 8 heb ik maar die heeft tollie met plaatje uitgelegd. zou ik ook zo niet meer weten. en klaar was ik weer.
heb je nog wat anders?
gr abby
Gast
15-01-2008 23:32  Reageer met quote

Anonymous schreef:
het valt me op dat we corina niet meer horen, toch niet van de trap gevallen?
gr abby

gelukkig niet. ik ben het forum aan het doorspitten om te kijken of er nog levels uitgelegd staan die ik niet heb. ik wel leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben lopen kletsen toen ik nog niet op het forum was. ben nu bij blz 88. dus nog even geduld, dan ben ik weer helemaal bij.
gr corina
Gast
16-01-2008 8:32  Reageer met quote

Anonymous schreef:
gelukkig niet. ik ben het forum aan het doorspitten om te kijken of er nog levels uitgelegd staan die ik niet heb. ik wel leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben lopen kletsen toen ik nog niet op het forum was. ben nu bij blz 88. dus nog even geduld, dan ben ik weer helemaal bij.
gr corina

toevallig ben ik daar ook mee bezig, maar dan om alle levels die zijn uit gelegd de pagina op papier te zetten ,maar ben pas bij 14, ga het niet achter elkaar doen dan wordt ik gek, maar je hebt nu vast al gelezen wat een kneus ik was in supaplex levels.
Gast
16-01-2008 9:30  Reageer met quote

gisteren was ik bij m'n zoon, die had me gebeld of ik even bij onze kat wilde komen kijken, hij ging erg achteruit, het was mijn kat, maar toen hij in september bij m'n zoon ging logeren,om dat i op vakantie ging , is hij daar meteen gebleven. m'n zoon is met die kat opgegroeid, zijn bij even oud, kat is bijna 21 , dat beest ws broodmager en kon amper lopen,en ik stelde mijn zoon eerder deze week al voor om hem te laten inslapen, maar daar wilde hij niets van weten. eindelijk wilde hij gisteren toch dat ik naar de dierenarts ging, om te kijken wat er loos was,maar mocht hem niet laten inslapen, de dierenarts zei dat hij er slecht aan toe was en heeft hem aan het infuus gelegd en onder de warme lamp, gisteravond zei ze dat hij helemaal bij kwam en zelfs wat had gedronken. maar zonet belde ze dat de kat vannacht was overleden, nu is het mijn taak om m'n zoon in te lichten, en poes op te halen en naar mijn zoon z'n huis te brengen, waar hij hem zelf gaat begraven in z'n tuin.
we dachten al dat de kat het eeuwige leven had.
4 jaar geleden constateerde de arts een tumor op z'n blaas, en gaf me pijnstillers mee voor de laatste weekjes, dat zijn dus jaren geworden, want poes leefde vrolijk door , maar ja ooit komt er een eind aan, hij heeft een goed leven gehad.
verdrietige abby
Gast
16-01-2008 16:14  Reageer met quote

arme poes, maar ja zo gaat dat als je een huisdier hebt, hiernaast me ligt ook een kat te ronken, die is twaalf dus ik hoop dat ie ook zo oud mag worden, heeft ook een leven als een luis op een zere kop, die eet(veelste veel...)slaapt en komt amper buiten(te koud)maar ik hoop abby dat je zoon er niet teveel last van heeft, zoals je zelf al aan geeft, poes heeft een mooi leven gehad, veel sterkte
gr. thea
Plaats Reactie Pagina 149 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 148, 149, 150 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: