NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

tips witte tanden
Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> BEAUTY EN VERZORGING
Gast
27-09-2011 13:51  Reageer met quote

nou volgens mij helpt niks er echt tegen, ik zou het gewoon laten bleken, gele tanden horen der nou eenmaal een beetje bij. x

Gast
03-10-2011 14:40  Reageer met quote

ik wel eens ergens gehoord dat je je tanden witter kan maken door je boven en onderkaak in een banaan te duwen en dan blijf je vijf minuten zo zitten. maar zit je mond dan niet vol met banaan???
succes xx
Gast
06-10-2011 19:18  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen?

dit klopt echt niet, heb een filmpje gezien. Het tast heel erg het glazuur van je tanden aan en het werkt nauwelijks. Je tanden worden hooguit een halve tint lichter, niemand die het ziet dus.
Als je goed poets en toch gele tanden hebt: ga naar de tandarts. Die zegt dat je waarschijnlijk veel tandsteen hebt, daar kun je niks aan doen, gewoon om de 3 maanden naar de tandarts om het tandsteen te verwijderen. Wink
Gast
09-10-2011 16:58 Tanden met fruit bleken Reageer met quote

Hey in dit artikel vertellen ze hoe je met fruit en groente je tanden kan bleken: gezondheidsnu.nl/witte-tanden.html

Klinkt iniedergeval ook lekker Smile
Gast
12-10-2011 18:03  Reageer met quote

of met cola poetsen dat haalt al het gele weg maar dan krijg je sneller gaatjes
Gast
16-10-2011 13:31  Reageer met quote

Wat een destructieve onzin met al die belachelijke adviezen! Laat gewoon je tanden bleken op een veilige manier, snel en echt resultaat. Ik ben in *** bij *** geweest en dat is de enige waar ik een goed gevoel bij had dus gewoon een afspraak maken en doen, succes!
Gast
16-10-2011 22:57  Reageer met quote

Wat een onzin allemaal: banaan, aardbeien.. natuurlijk worden je tanden daar niet witter van. Juist geler. aangezien er veel suikers in zoete fruitsoorten zitten. Tanden witter maken krijg je alleen door met citroen te bleken en te poetsen. MAAR NIET TE VAAK! Hooguit eens per twee weken!
Gast
17-10-2011 12:41 neem geen wittetandjes tandpasta Reageer met quote

je moet geen tandpasta nemen voor witte tanden .
veel mensen zeggen dat het slecht voor je is .
ik heb het ook erg lang gebruikt , en ja hoor ,
elke keer als ik bij de tandarts kwam : U heeft een gaatje :S
Ik was er mee gestopt, en gebruikte gewoone tandpasta .
Opeens geen gaatjes meer . Dus blijf gewoon met gewone tandpasta poetsen en goed ! zeker 2x per dag ,, en roken netzoals andere mensen al zeiden .
Gast
18-10-2011 14:17 Re: tips witte tanden Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoe krijg je witte tanden, of hoe kan je je tanden in ieder geval wat witter maken? ik heb iets gehoord over het poetsen van je tanden met bakpoeder of keukenzout, maar is dit ook gezond? en hoe doe je het eigenlijk, tips? xxx saskia

Hey je hebt owk tandpasta met natuurlijk zout.
het smaakt niet lekker maar het zorgt er wel voor dat je tanden witter worden.
EN het is niet slecht voor je tanden en je tandvlees wordt ook steviger!
Gast
24-10-2011 13:51  Reageer met quote

ja bakpoeder werkt wel maar of het nou zo gezond is....

ik zeg gewoon tanden poetsen of laten bleken -_o
Gast
24-10-2011 17:11  Reageer met quote

je moet mondwater gebruiken van oral-b helpt bij mij ook!
Gast
24-10-2011 22:02  Reageer met quote

Anonymous schreef:
je moet mondwater gebruiken van oral-b helpt bij mij ook!

welk merk mondwater gebruik je?
Gast
26-10-2011 21:47  Reageer met quote

bijna alles wat je tanden witter maakt tast je tanden aan.
bleken is ook heel slecht. als je dat redelijk vaak doet, vallen je tanden er ook uit.
ik ga binnekort met vriendin alles whitening kopen enzo.. tandpasta, flossdraad, kauwgom.. en citroen, aardbeien en sla enzo gebruiken. en denk ook wel keukenzout..
want onze beugels zijn eruit (:
so be it, dan worden me tanden maar aangetast voor een keerjte, dan heb ik wel witte tanden.
en mn tanden zijn altijd sterk geweest.. nog nooit 1 gaatje gehad Very Happy
Gast
30-10-2011 12:23 Witte tanden Reageer met quote

Ik wil mijn tanden laten bleken. Iemand ervaring met ***

edit Numix: voor advertentiemogelijkheden zie rubriek Vragen / Contact
Gast
31-10-2011 17:23 ;p Reageer met quote

Ik wil ook wel graag wittere tande..
maar denk dat ik dat met houtskoolpoeder maar ga proberen?
xxxjesss
Gast
31-10-2011 17:32 ;p Reageer met quote

ik wil ook dat houtskool wel proberen, maar weet iemand dat ook kan met slotjess? :$
Gast
31-10-2011 17:40 ;p Reageer met quote

Iemand nog meer tips voor wittere tande?
xxxjeee
Gast
04-11-2011 0:04 tanden Reageer met quote

ik wil witte tanden maar heb geen geld voor die troep haha is er een manier wat bijna iedereen in huis heeft waar door je opeens Witte tanden kan krijgen ik heb gehoort je hebt ook lak voor je tanden dat je dat gewoon bij de kruidvat kan kopen is dat ook een oplossing?
Gast
08-11-2011 18:19  Reageer met quote

Iedereen die zout en bakpoeder voorstelt zit er niet zo ver naast. Zout en/of bakpoeder waren deel van de originele ingrediënten van tandpasta, maar smaakte vies en zorgde bij sommige mensen voor bloedend tandvlees. Daarom is het vervangen door andere zachtere schuurmiddelen die geen bijsmaak hebben.

Het beste is goed poetsen (2x per dag / 3 is overdreven en vaak niet haalbaar, omdat je juist niet meteen na het eten moet poetsen) niet te vaak, niet te lang, omdat je dan je glazuurlaag aantast/ weg poetst. (zeker aan de tandvlees rand waar het glazuur dunner is , dan krijg je hele gevoelige tanden( zuur/kou, hitte zorgen dan voor pijn omdat de signalen via de tand tubili direct bij de zenuwen terecht komen.) niet persé gaatjes dus.

En ook niet alle tandpasta's met whiteners werken zoals ze beloven, dus probeer verschillende merken tot je een goede hebt. En mond spoeling werkt wel degelijk, om je witte tanden te houden, niet om ze te krijgen. (Goed poetsen dus) Vlak voor je naar bed gaat en een uur na je ontbijt (eten/drinken).

Maar ik geef toe zelfs mijn tanden zijn geler sinds mijn beugel en nooit meer zo wit geworden als ze waren. Maar het komt al aardig in de buurt. ( Ik pleit dus ook voor een gezonde dosis geduld)
Gast
11-11-2011 21:23  Reageer met quote

aub ga niet aan de gang met bakpoeder , aardbeien en al helemaal niet met zout. dat tast je glazuur aan. En dat is heel slecht.
Gast
12-11-2011 2:19  Reageer met quote

Ik zit ook met gele tanden.
Weet niet hoe het komt ik heb nooit gerookt en lus geen koffie wat toch wel aanstichters zijn.
Ik wil dus wittere tanden

iemand zelf goede ervaringen gehad en zonder pijntjes of latere min punten

alvast bedankt
Gast
13-11-2011 10:58 Witte tanden Reageer met quote

Ik heb een beugel;; slotjes;; en ik wil me tanden wit hebben help me graag =~[
Gast
15-11-2011 16:23  Reageer met quote

ik wil ook heel graag mijn tanden witter
ik krijg 1 kunstand (door ongeluk)
maar dan wil ik mun andere tanden ook wit
bleken is te duur dus ik ben nu met zout aan het proberen maar smaakt vies tog ga ik verder met zout
Gast
16-11-2011 15:26  Reageer met quote

nou ik had heele gele tanden de oorzaak er van is dat ik melk in me tandvlees kreeg en daar door kreeg ik geele tanden dus wat ik doe is heel goed me tanden poetsen en daarna een knoflook teentje op me tanden krabben en daarna nog een keer je tanden poetsen want anders gaat je mond stinken liefs oulaya
Gast
16-11-2011 18:20 tanden Reageer met quote

ik heb ook gele tanden maar ik wil gewoon wat simpels en ongevaarlijks waardoor ik een white smile krijg als verbeterd het maar a little
kiss
Gast
16-11-2011 18:21  Reageer met quote

hoe krijg ik die tanden witter mensen !
Gast
17-11-2011 23:30  Reageer met quote

ben vandaag naar de tandarts geweest, die raad bleken af , hij heeft me tanden gepolijst met een borteltje en een soort pasta. me tanden zijn aantal tinten witter geworden
Gast
20-11-2011 22:03 ? Reageer met quote

allemaal leuk en aardig, iedereen zegt wat anders! wat moet ik nou geloven?! ik heb een plaatjesbeugel, en wil wten of die dingen je beugel kapot maken.

xxx een beugelbekkie Very Happy
Exroker
28-11-2011 9:43 Re: roken Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja stop met roken! word je misschien toch nog oud..

Daar ben ik het helemaal mee eens! Roken is echt heel erg slecht voor de gezondheid en veel meer kans op ziekten! Stoppen met roken is niet zo moeilijk, de stoppen met roken gevolgen zijn namelijk echt wel te overzien.... voor de gevolgen wanneer je stopt hoef je niet echt bang te zijn, wel voor de mogelijke gevolgen die je kunt ervaren als je door blijft gaan met roken!
Gast
28-11-2011 16:11 ultime Reageer met quote

ik zat te denken hea
wat nou als je ZOUT,BAKPOEDER,CITROENSAP,WHITENING TANDPASTA en FLUORIDE TANDPASTA allemaal bij elkaar doet word het dan het ultime whitning effect??
hihi ik dacht daar opeens aan
Plaats Reactie Pagina 16 van 23
Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

Ga naar: