NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
05-10-2006 11:00 supaplex 48 Reageer met quote

hoi lennart bij 97 ben ik nog niet maar zou je mij met 48 kunnen helpen zou je willen reageren groeten trudy

Gast
05-10-2006 11:08 Re: supaplex 48 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi lennart bij 97 ben ik nog niet maar zou je mij met 48 kunnen helpen zou je willen reageren groeten trudy

de bedoeling is dat je de infotron vlug opzuigt op het moment dat je langs soeft, speel je met winplex? dan kan je supaplex op zijn langzaams zetten , niat meteen doorrennen, je blijft even stilstaan op de plek dat de bal nog niet meevalt , en dan heel snel naar beneden spatie en pijltje naar beneden en dan meteen naar rechts.
gr abby
Gast
05-10-2006 12:11 extra levels supaplex Reageer met quote

Ik heb net ff een paar levels van een russische site afgehaald Heb nu ipv 2442 levels 4675

Ga naar www.games.telcosoft.ru

Daar zie je links een menu waar boven winplex staat

Klik op: Дополнительные уровни

Daar zie je een tabel met allemaal tekst. Neem de laatste kolom waar Скачать Download boven staat. Alles wat in die kolom staat met .zip erachter zijn andere levels. Die levels kun je allemaal dowloaden en unzippen met winzip. Plak ze daarna in het mapje levels van je winplex map.

Veel plezier

Gr tollie
Gast
05-10-2006 12:17 48 Reageer met quote

hoi abby fijin dat je reageerde ik heb geen winplex dus kan hem niet langzamer zetten
moet ik in een keer door lopen of wachten tot ik haast beneden ben want het lukt me niet of is het puur geluk hebben trudy
Gast
05-10-2006 12:28 Re: level 97 good job Reageer met quote

lijp als wat schreef:
hoi iedereen
iki kom totaal niet uit level 97 good job behalve dat stukje linksonder!
wie o wie kan mij helpen?
groeten lennart

bij de ballen in het begin staat uitleg in dit forum, moet je even terug lezen, links boven ...je gaat naar beneden en bal valt mee,dan 2 naar links 2 naar boven tgen bruine blokje 4 naar links 1beneden wegzuigen 2 naar rechts 1naar benden bal naar links duwen , 1 onder zuigen laat bal erin vallen. duw de bal die vooraan staat naar links precies in het midden van die 3 ballen.
zuig dat groene vlakje weg, ga om die bal heen laat die 2 boven elkaar en die ene ernaastvallen door er onderlangs te gaan, ga 1 naar boven en zuig die 3 infotronnen weg ,de twee ballen rechts van je helemaal naar links duwen, dan ga je even naar rechts terug en zie je boven je 5 ballen 2boven elkaar en 3naast elkaar erbovenop,ga omhoog naast bruine blokje staan, ga 1 naar rechts 1naar beneden en gelijk 1naar links dan 2 naar beneden en gelijk 1 naar rechts onder groene vlak, duw de bal die valt naar links,de drie die blijven staan moeten ook nog naar beneden en zoveel mogelijk naar links dus ga je eerst 1 omhoog en meteen opzij naar rechts en 2 ballen vallen dan nu staat er nog 1 bal boven je hoofd die moet links terecht komen tussen de ballen, dus je gaat rechtsom duwt tegen de bal en ga meteen mee naar beneden zodat de bal op die andere 2 komt enje duwt hem naar links, dan die 2 die je nu tegen komt, eerst de onderste laten vallen en naar links duwenm nou laat je die 2 anderen even zitten en gaat eerst naar links, onder die 2 ballen je zuigt links en onder het groen weg, laat ze vallenen duw bal naar links, dan terug naar die andere 2 eerst laat je de bovenste vallen en dan die andere, dan de volgende 2 laten vallen, zoveel mogelijk naar links, haal groene rij naar boven lang de muur weg, ga terug naar beneden en laat dan de meest linkse bal bij de diskette vallen en duw naar links, dan de 2 onder de infotrons laten vallen ,dan zie je ernaast nog 2 ballen naast elkaar die laat je ook vallen, pak de infotrons en duw de diskette 3 naar beneden,2naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 2 naar beneden 2 naar rechts 1 naar beneden 2 naar rechts tegen bal aan en terug om diskette te laten ontploffen, ik ga me nu verdiepen in de rest, je hoort nog van me,
gr abby
Gast
05-10-2006 12:33 supaplex 48 Reageer met quote

abby bedankt het is gelukt misschien tot de volgende keer
Gast
05-10-2006 12:35 Re: 48 Reageer met quote

Anonymous schreef:
hoi abby fijin dat je reageerde ik heb geen winplex dus kan hem niet langzamer zetten
moet ik in een keer door lopen of wachten tot ik haast beneden ben want het lukt me niet of is het puur geluk hebben trudy

mij lukte het ook niet, pas toen ik hem langzamer zette, maar anderen is het ook gelukt zonder winplex dus het moet kunnen , als je helemaal beneden bent vlak boven de infotron snel naar beneden zuigen en meteen naar rechts anders gaat het niet dus het moet zo, maar troost je iedereen moet het wel tig keer doen voor dat het lukt, ik zal je een tip geven, ga eerst door naar het einde tot je die helemaal onder de knie hebt, want niets is erger als het je eindelijk lukt voor de tigste keer en je gaat bij het einde af en kun je weer opnieuw en lukt het bij die twee ballen weer niet,dat overkwam mij,
gr abby
Gast
05-10-2006 13:12 lennart 97 Reageer met quote

nou hier de rest, eerte vak rechts onderdoor gaan en infotrons die vallen wegzuigen dan 3 naar boven ballen laten vallen, ga 2 naar links en zuigt info onder je weg, en die links naast je spring 1 naar rechts zuig info weg en 1 naar rechts, ga om die bovenste bal heen naast de info en duw de bal weg naar rechts , duw bovenste bal naar links en 2 info's pakken, vak 2 , onderlangs naar rechts naar boven, boveste vak laat bal naast je vallen en ga naar boven de info's pakken . laat de bal vallen op schaartje en andere bal valt op bruine blok, ga naar onder en pak de twee info's ga links naar boven en duw de bal 1 plaats naar rechts zodat hij niet valt, laat schaar rechts los beneden aan de zijkant, ga naar boven achter bal staan aan rechterkant, wacht tot schaar komt , laat de bal vallen zodra de schaar beneden over de laatste bal is (ongeveer) het is de bedoeling dat beneden de muren ontploffen, ga naar onderste vak en pak de info via de poortjes en ga naar de laatste vak en pak daar de info's op zo'n manier dat je de groene diskette op de ballen beneden kan laten vallen zodat je naar de laatste 2 info's kan en naar de E
Gast
05-10-2006 13:14 Re: supaplex 48 Reageer met quote

Anonymous schreef:
abby bedankt het is gelukt misschien tot de volgende keer

goed zo ,, nou maar hopen dat je door het eind komt ,
gr abby
Gast
05-10-2006 13:56 tollie Reageer met quote

even een vraag D 98 level 25, daar moet je 11 infotons hebben, er zijn er 2 en een glitterding , maar die geeft bij mij maar 6 infotrons of soms 8 maar geen negen ik weet dat dat komt omdat je de bal moet laten vallen aan het eind langs de muur, kan het ook anders? wat moet ik doen?
gr abby
Gast
05-10-2006 14:11 tollie Reageer met quote

Stom Stom .... duizend keer proberen , en ik vraag om hulp en ik zie het zelf ineens en doe het in 1 keer,
maar toch bedankt
gr abby
Gast
05-10-2006 14:14 ben ik weer Reageer met quote

heb ik nou toch het zelfde probleem bij de level 40 van D 98 en hoe moet 42?
gr abby
Gast
05-10-2006 14:24 supaplex 50 Reageer met quote

hoi abby daar ben ik alweer kan je mij misschien een tip geven ik kom tot over de helft en dan ben ik boven en krijg 3 van die dingen niet te pakken die op de groene blokjes staan val naar beneden in het gat hoe krijg ik die te pakken
groetjes trudy
Gast
05-10-2006 14:56 level 49 Reageer met quote

sorry abby ik was te snel maar ik heb hem al en trouwens het was level 49 maar het is gelukt trudy
Gast
05-10-2006 15:12 48 Reageer met quote

D'r zijn er meer met problemen met level 48, lees ik... en allemaal 't zelfde, dat ene rottige infotronnetje bijna aan het eind. Ik denk dat het spel voor mij hier ophoudt.... jammer.
GM
Gast
05-10-2006 15:42 Re: 48 Reageer met quote

Anonymous schreef:
D'r zijn er meer met problemen met level 48, lees ik... en allemaal 't zelfde, dat ene rottige infotronnetje bijna aan het eind. Ik denk dat het spel voor mij hier ophoudt.... jammer.
GM

gewoon blijven proberen, het lukt wel, met heel veel geduld, zelfs ik hang nog niet in de schuur, dat wil wat zeggen.
gr abby
Gast
05-10-2006 16:46 Re: ben ik weer Reageer met quote

Anonymous schreef:
heb ik nou toch het zelfde probleem bij de level 40 van D 98 en hoe moet 42?
gr abby

Ik moet eerlijk toegeven dat ik die ook nog niet uitgespeeld heb De rest heb ik allemaal wel tot en met 73 want verder zijn ze bij mij allemaal empty

Ik heb wel een idee hoe level 40 moet maar het lukt me nooit Je moet dat glitterding laten ontploffen met gele diskettes en scharen erachter zodat daar infotronnen uit ontstaan

level 42 gaan die glitterdingen eigenlijk de verkeerde kant op dus moet je heel snel een blok op zijn hasses laten vallen en dat lukt me niet helemaal nog Zal er is een keer voor gaan zitten

Gr tollie
Gast
05-10-2006 21:57 level 27 once around Reageer met quote

ik heb een probleempje bij level 27 in die kamer waar je in het begin overheen komt zit onder in het hoekje van die kamer een snoepje op een hele lullige plek... telkens als ik daar kom dan krijg ik die maar niet te pakken want dan kom ik zelf vast te zitten... weet iemand wat ik bedoel of vraag ik het een beetje wazig??? hoop dat iemand me kan helpen
Gast
05-10-2006 21:58 hoi tollie Reageer met quote

ben nu bij 56 van D 98 , 40 en 42 heb ik ook maar even overgeslagen, heb nog veel meer levels waar ik niet uit kom, maar ik vraag er af en toe maar 1 , anders wordt je gek, en ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij in de schuur hangt(geintje) morgen ga ik weer verder, welterusten allemaal!
gr abby
Gast
05-10-2006 22:02 Re: 48 Reageer met quote

Anonymous schreef:
GM

bij dat snoepje aan het einde moet je snel naar toe gaan en dan wegzuigen en snel naar rechts gaan daarna je moet hem niet gewoon pakken maar wegzuigen... en dan maken dat je wegkomt... hoop dat het je nu wel lukt
Gast
05-10-2006 22:02 Re: level 27 once around Reageer met quote

Anonymous schreef:
heey...

ik heb een probleempje bij level 27 in die kamer waar je in het begin overheen komt zit onder in het hoekje van die kamer een snoepje op een hele lullige plek... telkens als ik daar kom dan krijg ik die maar niet te pakken want dan kom ik zelf vast te zitten... weet iemand wat ik bedoel of vraag ik het een beetje wazig??? hoop dat iemand me kan helpen

sorry ik wil je graag helpen , maar je moet toch iets duidelijker zijn, ik begrijp niet welke hok je bedoelt, beschrijf het wat precieser en dan zal ik morgen kijken of ik het je uit kan leggen.
gr abby
Gast
05-10-2006 23:06 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
ben nu bij 56 van D 98 , 40 en 42 heb ik ook maar even overgeslagen, heb nog veel meer levels waar ik niet uit kom, maar ik vraag er af en toe maar 1 , anders wordt je gek, en ik wil niet op mijn geweten hebben dat jij in de schuur hangt(geintje) morgen ga ik weer verder, welterusten allemaal!
gr abby

HEHE in de schuur hangen Nou ik word niet snel gek hoor Vraag maar raak Vind het wel leuk om mensen te helpen Met de classic help ik niet meer Die is eigenlijk veelste simpel Moet ik 56 nog uitleggen of niet??

Gr tollie
Gast
06-10-2006 7:57 Re: hoi tollie Reageer met quote

Anonymous schreef:
HEHE in de schuur hangen Nou ik word niet snel gek hoor Vraag maar raak Vind het wel leuk om mensen te helpen Met de classic help ik niet meer Die is eigenlijk veelste simpel Moet ik 56 nog uitleggen of niet??

Gr tollie

level 56 moet ik eerst nog proberen voor ik ga gillen, wat classic betreft, zou je even op pagina 15 willen kijken, daar stel iken vraag aan remco( hij heeft me weer laten zitten) snik, over 111 dat kleine kreng(infotron) helemaal links in het hoeje aan het eind beneden aan, please! kan ik hem later toch nog afmaken,ik help de andere mensen wel met de classic als ik het nog weet, want er zijn best moeilijke levels bij,alleen als je het weet, dan is het eigelijk zo simpel, maar je met het maar net zien.
gr abby
Gast
06-10-2006 7:59  Reageer met quote

tjonge wat maak ik weer een fouten in m'n haast, ik hoop dat je me snapt, gr abby
Gast
06-10-2006 9:23 hoi tollie Reageer met quote

het is weer zover hoor, ben nu bij 61, maar ik kan daar niet genoeg infotrons pakken, het was ook te mooi om waar te zijn, kan je me en hint geven?
gr abby
Gast
06-10-2006 12:42 Supaplex is ZO moeilijk.... Reageer met quote

Ik word erg helemaal stapel van dat spel, ik kon er heel vaak niet uit, ik vind die levels met zwaartekracht heel erg moeilijk en UP AND DOWN is heel erg moeilijk. Ik kom er totaal niet uit!!!!!!! Waarom is het allemaal zo moeilijk? Die D levels zijn ook heel erg moeilijk.......
Kan iemand mij ook helpen met het level Anomyous? (of hoe je dat oook schrijft) BEDANKT
DeeDee
Gast
06-10-2006 13:20 Re: Supaplex is ZO moeilijk.... Reageer met quote

Anonymous schreef:
Ik word erg helemaal stapel van dat spel, ik kon er heel vaak niet uit, ik vind die levels met zwaartekracht heel erg moeilijk en UP AND DOWN is heel erg moeilijk. Ik kom er totaal niet uit!!!!!!! Waarom is het allemaal zo moeilijk? Die D levels zijn ook heel erg moeilijk.......
Kan iemand mij ook helpen met het level Anomyous? (of hoe je dat oook schrijft) BEDANKT
DeeDee

als je even zegt welke level dat is, hoef ik niet te gaan zoeken, als het kan dan help ik wel.
gr abby
Gast
06-10-2006 15:24 Re: Supaplex is ZO moeilijk.... Reageer met quote

Anonymous schreef:
als je even zegt welke level dat is, hoef ik niet te gaan zoeken, als het kan dan help ik wel.
gr abby

heb het al gezien,dit level is moeilijk , maar als je niet opgeeft kom je er wel ik ver moord altijd eerst het schaartje en dan onderlangs helemaal naar achteren, en daar beginnen, hoe precies dat is niet uit te leggen, het is gewoon geluk hebben denk ik, ik heb er ook heel lang over gedaan . de enigste tip die ik kan geven is dat je telkens weer de zelfde weg moet volgen dan onthoud je op een gegeven moment wat je moet doen of laten, ga er maar van uit dat je heel wat keren opnieuw moet beginnen, maar je merkt vanzelf dat je steeds verder komt,
gr abby
Gast
06-10-2006 20:59 level 50 Reageer met quote

kan iemand mij misschien een tip geven? bijna over de helft kon ik bij 3 elektrons waar scharen om heen gaan en iedere keer gaat het fout al 2 dagen bezig is er misschien een tip trudy
Gast
06-10-2006 21:42 Re: level 50 Reageer met quote

Anonymous schreef:
kan iemand mij misschien een tip geven? bijna over de helft kon ik bij 3 elektrons waar scharen om heen gaan en iedere keer gaat het fout al 2 dagen bezig is er misschien een tip trudy

het enigste wat ik kan zeggen is zodra de 3 scharen langs komen erachteraan gaan en dan naar binnen op het moment dat de 3 scharen weer vlak achter je zitten en die anderen bij het pootje weg zijn natuurlijk, ik kan me herinneren dat ik onderlangs ging, mar ik heb er ook heel lang over gedaan hoor, ook al doe je het goed, 1 verkeerde beweging of hapering en je kunt weer opnieuw beginnen, en dan lukt het eindelijk dan gaje boven weer af en weeropnieuw beginnen en ga je weer bij de 3 infotron tig keer af, dus de enigste tip is, geduldig blijven, dan kom je er wel.
gr abby
Plaats Reactie Pagina 16 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: