NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
thea5
30-01-2008 18:10 level 62, d12 Reageer met quote

ik blijf zeuren, maar zou je me ook kunnen vertellen bij welke rij stenen ik het beste naar boven kan gaan? ik bedoel dus die volgende stenen, die ik krijg
gr. thea

abbycail
30-01-2008 18:55 Re: level 62, d12 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik blijf zeuren, maar zou je me ook kunnen vertellen bij welke rij stenen ik het beste naar boven kan gaan? ik bedoel dus die volgende stenen, die ik krijg
gr. thea

je gaat door alle 3 de poortjes pak wel de infotron in het midden,
gr abby
thea5
30-01-2008 19:21 level 62, d12 Reageer met quote

ja dat wist ik al, maar het gaat me om die stenen als ik door dat poortje ben, na die drie poortjes dus
gr. thea
abbycail
30-01-2008 19:33 Re: level 62, d12 Reageer met quote

thea5 schreef:
ja dat wist ik al, maar het gaat me om die stenen als ik door dat poortje ben, na die drie poortjes dus
gr. thea

nou om hoog en boven infotron pakken de weg naar rechts blijven volgen daar beneden de rode pakken en neem die mee naar rechts naar het volgende vak, de bedoeling is als je de groene hebt laten knallen en je door de poortjes gaat pijlsnel rode pakken en de weg naar rechts open maken een stuk je omhoog gaan en daar de rode neer te zetten en naar beneden gaan voor de ballen erop vallen. de weg zo dan vrij moeten zijn, ik kan me herineren dat het zo moest, ben het zelf aan het proberen , maar deed het een paar keer fout, ben nog bezig.
gr abby
abbycail
30-01-2008 19:44  Reageer met quote

level 62 d12
je moet als je door het poortje gaat met de ballen , helemaal rechts omhoog gaan en de rode zetten, het mislukt best wel een paar keer, maar zo moet het.
gr abby
Corina
30-01-2008 20:02 d1 level 12 Reageer met quote

hoi abby, zit ik de hele middag op je uitleg te wachten zie ik nu net dat hij er al opstaat. ik ga hem zo proberen. maar ik heb nog een vraagje: in het vak rechtsonder ontploft bij mij altijd 1 infotron, is dat erg?
gr corina
abbycail
30-01-2008 21:56 Re: d1 level 12 Reageer met quote

Corina schreef:
hoi abby, zit ik de hele middag op je uitleg te wachten zie ik nu net dat hij er al opstaat. ik ga hem zo proberen. maar ik heb nog een vraagje: in het vak rechtsonder ontploft bij mij altijd 1 infotron, is dat erg?
gr corina

nee dat gebeurd bij mij ook, je kan niet zo snel zijn dat je hem kan pakken.
gr abby
Corina
30-01-2008 22:57 Re: d1 level 12 Reageer met quote

abbycail schreef:
nee dat gebeurd bij mij ook, je kan niet zo snel zijn dat je hem kan pakken.
gr abby

ik had hem helemaal uitgespeeld, alleen het vak met die glitterdingen was mislukt. ga het gewoon weer proberen. heb jij dit level al thea?
gr corina
thea5
30-01-2008 22:57 level 12, d1 Reageer met quote

nou morgen dan kom ik wel door deze level, ga eerst naar bed, heb net het bovenste gedeelte gedaan, en dat ging perfect, dus bedankt abby, slaap lekker allemaal
gr. thea
abbycail
31-01-2008 7:37 Re: d1 level 12 Reageer met quote

Corina schreef:
ik had hem helemaal uitgespeeld, alleen het vak met die glitterdingen was mislukt. ga het gewoon weer proberen. heb jij dit level al thea?
gr corina

als je bij dat kastje staat,druk dan verscheidene malen op de tab steeds zie je de glitterdingen ergens anders staan, dit blijf je even doen, op een moment dat de glitterdingen rechts boven in et vakje zijn , gauw tab uit en drukken op het kastje, zelfs dan gaat het wel eens mis, en dan ook de infotrons daar tellen, er moeten er 27 zijn, gebeurd ook vaak dat je denkt dat ze zijn ontploft en zitten er te weinig infotrons,
gr abby
thea5
31-01-2008 13:52 d1 level 12 Reageer met quote

ik heb helemaal geen tab nodig, als ik bij dat kastje sta, kan ik net die onderste linkse glitterding zien, en mocht je hem niet zien dan druk je even de shift toets in + de rechter toets
gr. thea
Corina
31-01-2008 14:21 Re: d1 level 12 Reageer met quote

thea5 schreef:
ik heb helemaal geen tab nodig, als ik bij dat kastje sta, kan ik net die onderste linkse glitterding zien, en mocht je hem niet zien dan druk je even de shift toets in + de rechter toets
gr. thea

betekent dit dat je hem nu hebt?
gr corina
thea5
31-01-2008 14:24 level 12, d1 Reageer met quote

ik heb hem, gelukkig wel
mocht het niet lukken wat ik hierboven heb beschreven, dan moet je even een paar stappen bij dat kastje weggaan, het is heel makkelijk dan
gr. thea
thea5
31-01-2008 14:31  Reageer met quote

hebben jullie 16 en 17 van d1 wel?
gr. thea
Corina
31-01-2008 14:40  Reageer met quote

thea5 schreef:
hebben jullie 16 en 17 van d1 wel?
gr. thea

16 wel maar 17 niet en 12 heb ik ook net gehaald, gelukkig.
gr corina
Corina
31-01-2008 15:01 Re: d1 level 18 Reageer met quote

abbycail schreef:
ga naar beneden en naar rechts en daar omhoog, duw de eerste gele naar rechts over de E en duw hem naar beneden en zet hem aan de zijkant bij die 2 infotrons.
dan ga je weer naar boven en duw de voorste bal op de E.
ga dan naar links pak alle infotros en duw gele allemaal 1 naar rechts en de ballen naar rechts tegen de gele aan, behalve de laatste helemaal links, de laatste gele duw je weer 1 naar links , naar beneden tegen de zijkant bij de 2 infotrons en dan weer naar boven en ga dan naar het kastje.

ga dan helemaal naar rechts,maak dat eerste vak leeg en ook die met de schaar,haal dat groen met de stroompjes erboven weg zodat je ruimte krijg.en laat uit de eerste rij een glitterding vrij, duw de bal op de E 1 naar links en wacht tot de glitterding erin gaat, en gooi de bal op z'n kop , voor hij weer naar boven komt, pak alle infotrons en zorgt dat die bal naar rechts valt, haal de infotrons uit het volgende vak en laat weer en glitterding vrij.en ga bij de bovenste 2 groene op elkaar staan, en duw de bovenste naar rechts zodat hij neerkomt op het moment dat de glitterding daar is,

zo ga je dus door tot het eind naar links en daar kan je weer met een bal werken, denk dat je nu weet hoe het ongeveer gaat, als je nog iets wil weten hoor ik het wel.
ben wat voorbarig, misschien hebben jullie dit level allang gedaan, maar had even niets te doen.
gr abby

bedankt abby, ik heb hem.
gr corina
Corina
31-01-2008 15:03 d1 level 19 Reageer met quote

abby, dit is een oude bekende. kon hem toen ook al niet uitspelen. het probleem zit hem in die groene diskettes met een infotron erin. hoe los je dat op?
gr corina
thea5
31-01-2008 15:06 level 16, d1 Reageer met quote

staat ie ook ergens uitgelegd?
gr. thea
thea5
31-01-2008 15:10 level 16, d1 Reageer met quote

laat maar, ik heb hem al gevonden
gr. thea
abbycail
31-01-2008 15:24 Re: d1 level 18 Reageer met quote

Corina schreef:
bedankt abby, ik heb hem.
gr corina

wat zouden jullie toch zonder mij moeten he? ha ha
kapsones? welneeeeeee...
gr abby
abbycail
31-01-2008 15:29 Re: d1 level 19 Reageer met quote

Corina schreef:
abby, dit is een oude bekende. kon hem toen ook al niet uitspelen. het probleem zit hem in die groene diskettes met een infotron erin. hoe los je dat op?
gr corina

ja, het is wel een oude bekende maar je hoeft nu maar 52 infontrons en bij die andere 154, dat is het verschil, dus hij is best gemakkelijk, een beetje schuiven met de gele, en je kunt ook het linkerdeel gebruiken daar een glitterding te laten ontploffen, probeer maar, als het niet lukt zal ik het wel beschrijven,maar ik denk niet dat dat nodig is.
gr abby
thea5
31-01-2008 15:31  Reageer met quote

dat zou een ramp zijn, maarre.....ik kom niet helemaal uit level 16 van d1, jij hebt het op een gegeven moment over een bal die naast de groene ligt, die moet ik naar rechts in de opening duwen, daar zit hem de kneep, ik zie geen gat en die bal die naast die groene ligt kan ik niet schuiven, ra ra ra
gr. thea
abbycail
31-01-2008 17:03  Reageer met quote

thea5 schreef:
dat zou een ramp zijn, maarre.....ik kom niet helemaal uit level 16 van d1, jij hebt het op een gegeven moment over een bal die naast de groene ligt, die moet ik naar rechts in de opening duwen, daar zit hem de kneep, ik zie geen gat en die bal die naast die groene ligt kan ik niet schuiven, ra ra ra
gr. thea

had het begin helemaal opnieuw uitgelegd, ging er iets mis met het plaatsen(kreun) nu moet je maar even tot vanavond wachten, het is etenstijd. mar misschien heeft corin je dan al geholpen,
gr abby
Corina
31-01-2008 17:27  Reageer met quote

thea5 schreef:
gr. thea

thea ik kwam ook niet uit de beschrijving van abby. zij is werkelijk een wonder met die ballen en diskettes. ik heb netzolang zitten oefenen tot ik een manier had gevonden. het gaat zo: ga naar beneden onder die bal door en schuif hem naar links. ga om de volgende bal heen,pak de info en schuif ook die bal naar links.bal boven je ook laten vallen. zie je die 2 ballen schuin onder elkaar? loop onder onderste en schuif hem naar links en zuig groen onder die andere zodat hij in het gat valt. ga dan naar die groene erboven staan en info opzuigen.daarna 1 naar rechts, 1 naar beneden 1 onder zuigen en 2 naar rechts. ga over de bal heen en schuif de groene diskette naar links (boven 2e bal van links). ga naar rechts en haal die 3 groene hokjes beneden weg ga over bal heen en schuif hem naar links. ga onder volgende bal en schuif hem ook in het gat. dan ga je 4 naar rechts, 1 omhoog, 2 naar rechts, 1 naar links, 1 naar beneden en schuif ook die bal in het gat. ga naar de volgende bal rechts, ga er omheen, duw hem naar links op de 1e bal, zuig onder en ga naar rechts.
dan zie je een groene diskette met schuin rechts een info. ga links van die groene diskette omhoog , er overheen, 1 naar beneden en 1 naar rechts. ga weer terug en schuif die groene naar rechts over die info. pak die info ga naar beneden . ga 1 naar rechts, 1 omhoog, 1 naar beneden en direct naar rechts. schuif ook deze bal naar links tot 1e bal, zuig beneden en ga terug naar rechts tot je niet verder kan. ga 1 naar beneden, zuig rechts, 1 omhoog, 1 rechts 1 omhoog, zuig links, 1 omhoog en zuig meteen info op. ga dan onder groene staan en laat hem vallen. pak infotrons rechts en ga naar links en maak het groene vakje beneden open. ga dan omhoog en haal het groen weg tot de groene diskette. ga terug en loop om tot je aan de andere kant van die diskette staat en duw hem naar beneden. ga terug naar beneden en schuif die groene diskette 1 plaats naar links, pak de info en duw die diskette in het gat. je ziet linksboven 3 ballen. laat de bovenste bal vallen. ga dan naar links en schuif die groene diskette naar rechts het gat in. laat nog een bal vallen om in het gat te gooien, pak de infotrons boven en je bent boven klaar en volg verder de beschrijving van abby. veel succes.
gr corina
abbycail
31-01-2008 17:53 level 16 d1 Reageer met quote

ha ha en de uitleg komt helemaal op het zelfde neer.
gr abby
Corina
31-01-2008 18:01 Re: level 16 d1 Reageer met quote

abbycail schreef:
ha ha en de uitleg komt helemaal op het zelfde neer.
gr abby

zoals ik al zei, ik ben niet zo handig met die diskettes schuiven en zo. dit is een iets makkelijker manier. maar inderdaat het resultaat is hetzelfde.
gr. corina
Corina
31-01-2008 19:19 d1, level 27 Reageer met quote

abby.................... ik heb je hulp weer nodig. het vak linksonder met de gravity, hoe doe je die nadat je al die ballen boven hebt gepakt? dus ik moet alleen nog die ene infotron pakken en beneden over die ballen zien te komen.
gr corina
Corina
31-01-2008 21:27 Re: d1, level 27 Reageer met quote

Corina schreef:
abby.................... ik heb je hulp weer nodig. het vak linksonder met de gravity, hoe doe je die nadat je al die ballen boven hebt gepakt? dus ik moet alleen nog die ene infotron pakken en beneden over die ballen zien te komen.
gr corina

laat maar, ik heb het al uitgedokterd.
gr corina
abbycail
31-01-2008 21:34 Re: d1, level 27 Reageer met quote

Corina schreef:
gr corina

vermoedde al dat je met deze level zou komen, allereerst het bovenste vak doen, dan ga je naar beneden, druk eerst op het kastje, dan helemaal naar beneden en naar links , alle infotrons pakken, ga helemaal links via het groen naar boven en naar links om de ballen heen, laat je boven die 2 infotrons naar beneden zakken en zuig vlug die 3de infotron en naar links via het groen naar boven, helemaal tot de bal en dan 2 naar rechts en weer 1 naar boven en naar rechts alle infotrons pakken.
nu komt het.... de allerlaatste infotron naast die ballen pakken , dan 1 naar beneden en 1 naar links en je naar beneden laten vallen , pak de infotron links en de bal rechts van je duw je nar beneden en je gaat er achteraan, en je kunt via de ballen zo hrt vak ernaast in lopen.
gr abby
abbycail
31-01-2008 21:35  Reageer met quote

grrrrrrrrrrrrr
Plaats Reactie Pagina 155 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 154, 155, 156 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: