|
|
|
|
| Gast |
| 01-12-2011 19:17 Zoutjess. |
|
|
|
Okee zout aanrader, het werkt echt. en volges mijn eigen tandart is haast niet schadelijk? en met tandpasta met glazuur poets je het zo weer bij
doen dus.
xxx |
|
|
|
|
| Gast |
| 04-12-2011 0:46 |
|
|
|
Ik heb iemand gezien die zegt dat je door een grote klodder tandpasta op je tandenborstele ne dan 10 min poetsen je wittere tanden oplevert. Misschien is dat wel zo, maar dan is wel heel wat tandglazuur weg. Je moet alleen de bacterien en tandplak wegpoetsen, als je telang poetst heeft het net zo'n effect als keihard schuren met zan/zout enz. En tandpasta is eerder een schoonmaakmiddel dan schuurspul. Je hoeft dan ook geen grote klodder erop te doen,als je je aanrecht schoonmaakt doe je toch ook de hele fles er niet op in de hoop dat het schoner wordt? |
| Gast |
| 08-12-2011 22:26 |
|
|
|
toen mijn beugel eruit werd gehaald, heeft de tandarts zelfs mijn tanden gereinigd met zout. dus het zal wel oke zijn denk ik... |
| Gast |
| 30-12-2011 17:39 |
|
|
|
ik heb het laatst bij de tandarts nagevraagd, en hij zei als eerst: gebruik nooit zout, suiker, cintroensap of dergelijke want dat verwijderd inderdaad het glazuurlaagje van je tanden. Ik kreeg de volgende tips:
- 2x per dag tanden poetsen
- Flossen
- mondwater van aquafresh!!!
- een wit makende tandpasta, werkt niet altijd bij iedereen even goed, ook het liefst van aquafresh
groetjes Kim |
| Gast |
| 01-01-2012 15:20 Witte tanden |
|
|
|
Nooit met zout of bakpoeder! Dat is een soort van schuurmiddel inderdaad. Het haalt je glazuurlaag eraf. Als het glazuurlaagje eraf is, heb je veel kans dat je gaatjes krijgt en dan krijg je alsnog gele tanden . Het enige wat helpt is:
* Na elke maaltijd je tanden poetsen.
* Sowieso 2x per dag tanden poetsen.
* Drink geen thee, koffie of wijn.
* Eet niet teveel snoep, koekjes, enz.
* Mondwater.
* Kauwgum die geen suiker bevat.
* Laten bleken.
Sowieso is het laatste niet gezond. Neem dan een kunstgebit. |
| Gast |
| 09-01-2012 20:05 Wittere tanden en vooral gezonde tanden .. |
|
|
|
Je hoeft niet al die middeltjes te gebruiken hoor , die zijn meestal slecht en hebben maar een resultaat van korte duur .
Wat best NIET doen ;
- Koffie drinken
- Laten bleken van je tanden
- Schurende bestandelen om te poetsen
- Geen bijtende producten
- Veel roken
- NIET FLOSHEN ! Beschadigd de tanden enorm !
Wat WEL mag en aan te raden is ;
- Eerst je tanden poetsen voor je begint te roken of eten
- Mondwater gebruiken
- Koffie met een rietje drinken
- Een volledig onderhoud van de tanden bij de tandarts
- Een goede tandenborstel
- Gewone tandpasta zoals een gewone colgate
- Met een handdoek over de tanden wrijven na het poetsen
- Draaibewegingen maken met je tandenborstel
- De tandpasta even op je tanden laten
- Je mond goed spoelen na tanden poetsen
- Tandpasta voor senioren werkt dubbel zo goed
- Rook niet te veel
- Vermijd veel zout en suiker
- Poetsen met citroensap ( best niet uit een flesje maar vers )
Ik ben namelijk iemand die zeer goed op mijn tanden let , en wanneer ik onder een blacklight loop dan kunnen mijn tanden behoorlijk glitteren en schijnen . En je kan vast denken dat deze tips absurd zijn , maar dan moet je eens even verder lezen !
In de familie is zowel van moeder als van vaders kant een slecht en geel gebit altijd al in de mode geweest . Rap gaatjes , rap een vals gebit en vooral gele tanden . Ik rook , drink veel suikerdrank en toch blijven mijn tanden wit en tamelijk vrij van gaatjes . Deze tips werken dus echt !
Ik doe alleen dit en het helpt enorm ..
- Eerst tanden poetsen en dan pas roken of eten
- Daarna spoel ik mijn mond met mondwater
- Ik wrijf ze na het poetsen af met een (gasten)handoekje
- Ik gebruik seniorentandpasta
- Ga 4 keer per jaar naar de tandarts
- Laat daarvan 1 keer per jaar groot onderhoud doen van m'n tanden
- Poets ze minstens 2 maal per dag
Veel succes ! |
| Gast |
| 10-01-2012 0:02 ZoutTandpasta |
|
|
|
Heei ;p er bestaat Zout tandpasta ;s
Ik poets me tanden maar je weetweel !
Me tanden werden beetje geel ( nie veel hé ;p )
maar die zouttandpasta is vies je walgt ervan ;S
Dus heb ik aan de tandart gevraagt of keukenzout goed is !
De tandart zei
" Eerst moet je gewoon je tandenpoetsen , Tikje zout bij doen , ( smaakt veel beter trouwens ) , en dan goed uitspoelen , en dan nog eens poetsen zonder zout !
Je tanden worden na 1 week een groot stuk witter !
ik heb het gedaan en nu ben ik blij met m'n glimlach
!!!
( niet te veel zout !!! ) VIES + SCHADELIJK
Het beste is nogaltijd zout tandpasta
MAAR IS SUPPER GOORRR !!!!!!!! ;S
grts Anieta de ridder ;s ;D |
| Gast |
| 10-01-2012 13:06 zoute tandpasta |
|
|
|
In parodontax zit zout?? Tenminste zo smaakt t..
Ik heb zelf een paar weken geleden rembrand whitening plus gekocht en dat helpt wel, minimaal, het is niet zo dat je van geel naar sneeuwwit gaat.. maar wel 1 tintje. Grtz Huub |
| Gast |
| 12-01-2012 17:21 |
|
|
|
de binnenkant van een bananen schil op je tanden smeren! even laten inwerken, en dan er weer afvegen. je hebt dat wel even een vieze smaak in je mond. maarja! wie mooi wil zijn...
xxklaske |
| Gast |
| 15-01-2012 23:35 witte tanden |
|
|
|
hydrogen peroxide werkt het beste volgens de cosumentenbond de manier om thuis veilig je tanden te bleken, je kan een hoge dosering peroxide niet bij drogist krijgen daarvoor moet je online bestellen bijv bij *** is goedkoop maar werkt goed..is best verkochte gel in de USA |
| Gast |
| 15-01-2012 23:38 witte tandjes |
|
|
|
Inderdaad weet niet of ze het nog leveren maar is goed en de goedkoopste manier om zelf thuis je tanden te bleken |
| Numix |
| 15-01-2012 23:49 |
|
|
numix.nl
|
Beide reacties hierboven: een dergelijke manier van reclame maken en daarna op je eigen bericht reageren onder een "andere naam" is hier niet gewenst |
| Gast |
| 23-01-2012 17:34 |
|
|
|
banaan werkt! wel de schil gebruiken niet de banaan zelf=] gewoon met de schil poetsen en een minuutje wachten. als je dit 2 weken doet zie je het resultaat:) Succes! |
| Gast |
| 25-01-2012 15:03 gast |
|
|
|
als je je regelmatig onder de zonnebank legt, dan wordt je bruiner en lijken je tanden witter, een andere optie is bleken of keukenzout, maar dat is niet gezond, blijven poetsen!... |
| Gast |
| 25-01-2012 17:51 |
|
|
|
ik heb gehoord dat je een ionische tandenborstel hebt. Deze werkt zonder tandpasta en door ionenergie worden de schadelijke stoffen uit je mond gehaald. Denk dat dat ook wel helpt  |
| Gast |
| 26-01-2012 19:22 Wie heeft wel eens van Ioffer.nl bestelt. |
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje ik wil bij een website bestellen maar ik vroeg me af of het wel veilig is, en krijg ik het product wel wat ik wil bestellen ?
Alvast bedankt voor de moeite,
Met vriendelijke groeten,
Romana Oliveira |
| Gast |
| 30-01-2012 19:07 tanden |
|
|
|
Ik wil mijn tanden witter maken weetje zout en bakpoder werkt niet echt wat kan je nog meer doen ?
Help!! pleas  |
| Gast |
| 07-02-2012 15:52 witte tanden |
|
|
|
je kan ook bakpoeder met aardbeien doen dat help echt goed heb het geprobeerd
je neemt een halve lepel bakpoeder en een hele aardbei je mengt het samen tot een papperig gedoe en dat poets je tanden ermee na het poetsen weer poetsen maar met normale tandpasta in aardbeien zitten namelijk de stoffen die je nodig hebt |
| Gast |
| 11-02-2012 10:03 xx |
|
|
|
hoevaak poetsen jullie per dag? |
| Gast |
| 14-02-2012 16:52 tanden |
|
|
|
Poest 's avonds je tanden, 's morgens en na school.. 3x per dag.. dan krijg je heus wel weer witte tanden hoor  |
| Gast |
| 15-02-2012 10:28 witte tanden én goedkoop |
|
|
|
*** Dé online mondverzorgingswinkel
edit Numix: voor advertentiemogelijkheden zie contactgegevens in rubriek Vragen |
| Gast |
| 20-02-2012 10:55 |
|
|
|
ik heb nu nog een beugel , maar wat zou het best zijn om wittere tanden te krijgen ? ik dnek dat k zo'n tande lakje ga proberenn.
x' |
| Gast |
| 22-02-2012 16:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | kijk ik heb dit volgend probleem als ik wakker wordt zijn me tanden wit enzo als ik dan op school kijk zijn me tanden hastikke geel en me gezicht heel rood en als ik thuis ben ik het weer wit en niet meer rood ik weet niet wat hier de oorzaak van is graag help. (misschien stress ofzo of kou ) |
Ik denk dat dat gewoon komt door het soort licht dat je op dat moment hebt. Hetzelfde effect als een foto met of zonder flitser. |
| Gast |
| 23-02-2012 15:46 Polijsten |
|
|
|
Ga naar je tandarts en vraag of hij/zij je tanden wilt polijsten. Alle narigheid wordt er afgehaalt en je tanden zullen dan mooi wit en glanzend zijn! |
| Gast |
| 26-02-2012 12:06 |
|
|
|
je kan gwoon van die tandpasta kopen met zout erin hoor, die is goed voor j e tanden en die heeft ook een speciale tandpasta zodat je wittere tanden krijgt! |
| Gast |
| 26-02-2012 19:31 Re: tanden |
|
|
|
| Anonymous schreef: | citroensap tast het glazuur van je tanden aan, daardoor worden ze ook witter, maar alle bescherming van je tanden is weg. Ik heb gelezen van iemand die dat vaak deed voor wittere tanden en hij heeft lang een behandeling moeten laten doen en uiteindelijk een vals gebit moeten gebruiken om de schade te herstellen...
dus mensjes geeeeen ciroensap! | Nee joh dat moet je niet doen
Dat is heel slecht met aarbeien door de zuren die de aardbei bevat
ik heb het een keer gedaan ene naagevraagd aan me tandarts en die zei dat dat heel erg slecht is.
NIet doen dus.
hou het gewoon bij whitening gel ofzo |
| Gast |
| 03-03-2012 16:42 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik heb ooit wel is gehoord dat je met aarbeien witte tanden kan krijgen, maar ik weet niet hoe ik dat dan op mijn tanden moet doen? hoelang het erop moet zitten of whatever? wie kan mij dat zeggen? |
Je moet een stukje van je aardbei af bijten en dan over je tanden heen scrubben. En daarna kan je natuurlijk je aardbei opeten . |
| Gast |
| 04-03-2012 0:38 Witte tanden |
|
|
|
Ik wil graag met mijn tanden kunnen lachen maar dat wil ik niet want dan zien ze mijn tanden en ik vind ze niet mooi ik wil ook heel graag model worden en dan heb je witte tanden nodig dus ik had laatst gezien op tv een soort van nagellak voor op je tanden zou dat helpen |
| Gast |
| 06-03-2012 12:48 Witte tanden krijgen |
|
|
|
Ik had ook hele gele tanden. Ik had gwn elke ochtend-avond mijn tanden met elektrische tandenborstel gepoetst en met oral B 3D Whitner glamour en als je dat 2 weken blijft doen heb je zo een stralende glimlach. Ik hoop dat mijn advies heeft gewerkt
Gr. |
| Gast |
| 06-03-2012 12:50 Re: Witte tanden |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | Ik wil graag met mijn tanden kunnen lachen maar dat wil ik niet want dan zien ze mijn tanden en ik vind ze niet mooi ik wil ook heel graag model worden en dan heb je witte tanden nodig dus ik had laatst gezien op tv een soort van nagellak voor op je tanden zou dat helpen |
Nee dat is heel lelijk zo'n onnatuurlijke witte tanden en mijn zus heeft dat ook geprobeerd en bleef maar hoogstens 3 dagen zitten
Ik raad je aan het niet te kopen dus |
|
|