|
|
|
|
| Gast |
| 20-10-2006 12:08 Re: level 57 those we like |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat snoepje bevrijden is me gelukt maar als ik het laatste bommetje wil gebruiken om dat poortje weg te blazen dan valt ie in een gat en dan lukt het niet meer... met drie bommetjes kan je dat snoepje dus bevrijden maar hoe ik dat poortje dus moet openen snap ik nog steeds niet daar loop ik nog steeds op vast... weet je hoe dat moet>???
greetz madam |
als je het poortje aan het begin bedoelt? die moet je gewoon vrij maken van het groen dat er voor zit, en er boven laat je wat groen zitten om die schaartjes langs te leiden, ik hoor het wel als ik het goed of niet goed begrepen hebt,
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 20-10-2006 12:11 Re: level 41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja idd... de onderste laag snoepjes als eerste pakken en dan het midden en dan de bovenste laag... rete snel moet je zijn en niet tegen de muur aan lopen want dat kost je seconde's....
greets madam |
ik weet het, een zenuwen spel , ik had me bijna opgehangen van de stress(geintje)
abby |
| Gast |
| 20-10-2006 16:17 |
|
|
|
Hoi abby
Heb je de classic al uitgespeeld Help ik je eerst daarmee
Gr tollie |
| Gast |
| 20-10-2006 20:03 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi abby
Heb je de classic al uitgespeeld Help ik je eerst daarmee
Gr tollie |
van de classic heb ik alleen 111 nog niet uitgespeeld , en het gaat alleen maar om het einde, na dat je de E bent gepasseerd naar beneden en dan krijg ik het niet voor elkaar om die ene infotron te pakken, helemaal in het hoekje, wil van jou graag horen welke kant ik het best op kan gaan en hoe, beneden langs gaat niet en boven langs ook niet, ik weet ook niet wat ik verkeerd doe,
gr abby |
| Gast |
| 20-10-2006 22:40 Re: zielig meisje/abby |
|
|
|
| Anonymous schreef: | dat kan je ook niet zien aan zo'n keuke naam he, zorg dat je gauw verslaafd raakt, want ik verveel me dood,
gr abby |
sorry ik zie het nu pas, ik bedoel natuurlijk leuke!
abby |
| Gast |
| 21-10-2006 22:49 Re: level 57 those we like |
|
|
|
| Anonymous schreef: | als je het poortje aan het begin bedoelt? die moet je gewoon vrij maken van het groen dat er voor zit, en er boven laat je wat groen zitten om die schaartjes langs te leiden, ik hoor het wel als ik het goed of niet goed begrepen hebt,
gr abby |
het is idd het poortje aan het begin... dus ik moet het groen wat er voor zit weghalen en dan??? snap echt geen moer van dat begin stuk.. de rest van het level lukt wel maar dat begin!!! hoop dat je het stap voor stap kunt uitleggen als dat niet te veel moeite kost want word er niet goed van...
greets madam |
| Gast |
| 22-10-2006 12:45 Re: level 57 those we like |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is idd het poortje aan het begin... dus ik moet het groen wat er voor zit weghalen en dan??? snap echt geen moer van dat begin stuk.. de rest van het level lukt wel maar dat begin!!! hoop dat je het stap voor stap kunt uitleggen als dat niet te veel moeite kost want word er niet goed van...
greets madam |
ben bezig het level op te schrijven , maar dat duurt even, dus geduld , het raadsel wordt opgelost, het komt eraan,
gr abby |
| Gast |
| 22-10-2006 13:28 level 57 |
|
|
|
je had gelijk, het poortje aan begin moet ontploffen, anders kan je er later niet door, je gaat naar links, naar het poortje langs de blokken naar boven, laat de eerste bal vallen en leg hem zo dat je hem straks op de schaar kan laten vallen, ga langs de zelfde weg terug, ga onder een schaar staan en laat hem vrij, hij gaat je direct achterna dus als je boven bent ga je zo staan dat hij je kan passeren, en weer terug naar beneden gaat, neem je positie in achter de bal en probeer op de juiste moment te gooien zodat het poortje ontploft, ik wacht tot hij beneden is en weer het vakje naar binnen gaat waar hij zat , op het moment dat hij weer terug komt gooi je de bal naar beneden, en ze zullen gelijktijdig bij het poortje aankomen en de bal valt op et schaartje en het poortje ontploft, het kan dat je 1 seconde
lager moet wachten of korter, dat moet je even zef uitkienen, het ging bij mij weer in 1 keer, maar het gaat zo snel, dat ik de stappen kwijt was, lekker langzaam zetten het spel en lukt vast, ga dit herhalen met de andere ballen tot je de infotron hebt, de andere 2 schaartjes moet je zo hoog mogelijk laten ontploffen en de derde zodat de infotron vrij komt.ga dan boven naar links en meteen de eerste naar beneden, ga tuusen de poortjes staan en ga de bovenste in op het moment dat het schaarje weer terug gaat , ga meteen achter het schaartje aan en blijf halvewege in het vakje wachten tot het schaartje weer terug passeerd, ren naar het andere pootje er weer uit en maakt het vakje links helemaal vrij, zodat er geen groen meer zit,haal de infotron weg en ga meteen door dat poortje , ga naar rechts en naar boven en dan naar links , bij de groene diskette ga je naar beneden , vlug wat d ballen komen avhter je aan, halvewege naar rechts bij die groene diskette en duw hem naar rechs van de bloken af, doe meteen een stap opzij naar links anders ontplof je ook, ren weer door dat zelfde poortje naar boven en naar links en laat de groene diskete op de ballen vallen, het vakje schiet open en je kan de infotrons pakken,de bal die daar ligt die duw je op de groene diskettes die daar rechts vrij liggen en de boel ontploft en het volgende poortje komt vrij .
rest volgt............
abby |
| Gast |
| 22-10-2006 13:59 let op |
|
|
|
vergeten te zeggen je moet eerst bij het begin nadat het poortje hebt laten ontploffen daar erin gaan en de infotrons pakken die daar zijn, die is zo gemakkelijk daar vind je de weg wel, en groen weghalenbij dat poortje, en da weer terug, dus nu het vervolg van boven staande je gaat dus voorzichtig door het poortje en aan de andere kant weer uit, en je gaat weer helmaal terug naar waar lje gebleven was en dan boven naar links , maak de twee poortjes vrij van groen en ga het poortje in je gaat rechts 1 naar beneden en onder de balk door naar links da kan jr in 1 ruk naar beneden en de infotrons pakken,wacht tot de schaartjes naar rechts gaan en kun je weer in 1 euk langs de zelfde weg helemaal naar boven naar rechts poortje door eruit.
dan naar links naar beneden en daar is het gemakkelijk alleen infotrons pakken, als je iets niet weet hoor ik het wel,nog een tip ik kwam er net achter, als het aan het begin niet lukt om het poortje te openen dan kan je het ook met een groene diskette doen die boven links liggen,dat doe je zo ga langs poortje en lags de blokken naar boven, tot de hoogte 1 rij onder het rijtje ballen, ga naar links tot je onder de eerste bal staat, slurp groen onder je weg en doe 1 stap naar links doe dit vervolgens ook met de andere drie , je kan dan de groene diskette naar de blokken duwen op het poortje, je moet dan wel even nadenken dat de ballen op de juiste manier laat vallen zodat je ze nog kunt verschuiven, 1 verkeerd stapje en ze liggen vlak naast elkaar en kan je niet meer schuiven,
succes
abby |
| Gast |
| 22-10-2006 17:56 Re: let op |
|
|
|
| Anonymous schreef: | vergeten te zeggen je moet eerst bij het begin nadat het poortje hebt laten ontploffen daar erin gaan en de infotrons pakken die daar zijn, die is zo gemakkelijk daar vind je de weg wel, en groen weghalenbij dat poortje, en da weer terug, dus nu het vervolg van boven staande je gaat dus voorzichtig door het poortje en aan de andere kant weer uit, en je gaat weer helmaal terug naar waar lje gebleven was en dan boven naar links , maak de twee poortjes vrij van groen en ga het poortje in je gaat rechts 1 naar beneden en onder de balk door naar links da kan jr in 1 ruk naar beneden en de infotrons pakken,wacht tot de schaartjes naar rechts gaan en kun je weer in 1 euk langs de zelfde weg helemaal naar boven naar rechts poortje door eruit.
dan naar links naar beneden en daar is het gemakkelijk alleen infotrons pakken, als je iets niet weet hoor ik het wel,nog een tip ik kwam er net achter, als het aan het begin niet lukt om het poortje te openen dan kan je het ook met een groene diskette doen die boven links liggen,dat doe je zo ga langs poortje en lags de blokken naar boven, tot de hoogte 1 rij onder het rijtje ballen, ga naar links tot je onder de eerste bal staat, slurp groen onder je weg en doe 1 stap naar links doe dit vervolgens ook met de andere drie , je kan dan de groene diskette naar de blokken duwen op het poortje, je moet dan wel even nadenken dat de ballen op de juiste manier laat vallen zodat je ze nog kunt verschuiven, 1 verkeerd stapje en ze liggen vlak naast elkaar en kan je niet meer schuiven,
succes
abby |
haha wat een verhaal ga zo ff kijken of het lukt.. alvast bedankt...
greets madam |
| Gast |
| 22-10-2006 18:12 Re: let op |
|
|
|
| Anonymous schreef: | haha wat een verhaal ga zo ff kijken of het lukt.. alvast bedankt...
greets madam |
tis me gelukt.. had er zelf dus echt niet uitgekomen... heel erg bedankt...
greets madam |
| Gast |
| 22-10-2006 18:59 Re: let op |
|
|
|
| Anonymous schreef: | tis me gelukt.. had er zelf dus echt niet uitgekomen... heel erg bedankt...
greets madam |
fijn zo, nou de volgende levels, er komt nog heel wat op je pad, als je iets niet weet, geef je maar een gil,
gr abby |
| Gast |
| 22-10-2006 21:09 level 76 (rechts van oranje buisjes) |
|
|
|
Ik zit vast bij level 76 en wel in het vak rechts van de oranje buisjes.
Daar zitten 3 infotrons boven elkaar en daarboven 5 bommen.
Op welke wijze ik het ook probeer, telkens blijft 1 bom de gang naar boven toe versperren. Het stukje waar ik mee zit geef ik hieronder schematisch weer. 0 = bom I=infotron G=groen vlakje
Wie wil uitleggen hoe je dit het beste kunt aanpakken?
00
00
0
IG0
I0
I |
| Gast |
| 22-10-2006 21:45 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | van de classic heb ik alleen 111 nog niet uitgespeeld , en het gaat alleen maar om het einde, na dat je de E bent gepasseerd naar beneden en dan krijg ik het niet voor elkaar om die ene infotron te pakken, helemaal in het hoekje, wil van jou graag horen welke kant ik het best op kan gaan en hoe, beneden langs gaat niet en boven langs ook niet, ik weet ook niet wat ik verkeerd doe,
gr abby |
Hoi abby
Hier de uitleg van level 111 van classic
Ik begin rechts onderin bij de groene diskette
Laat een blok op de groene diskette vallen en zorg ervoor dat het 2e blok niet naar beneden valt op de infotron naast het buisje. Ga helemaal naar beneden pak de infotron en ga direct naar links door het buisje.
Pak de infotron tussen de 2 buisjes en ga weer naar rechts. Pak dan iets boven je het groene bij de 3 blokken weg en ga naar onder en ga links voor het buisje staan waar je van 2 kanten door kunt. Duw het 1e blok helemaal naar rechts de ander valt wel op zijn plek. Ga dan omhoog tot dat je bij 2 groene stukjes komt. Pak 1 groen stukje en ga naar links boven het buisje staan met de blokken boven je.
NU KOMT JOU MOEILIJKE GEDEELTE DENK IK! DIT MOET JE GEWOON SUPER SNEL DOEN.
Ga door het buisje naar beneden (van het trapje af)zo snel mogelijk naar die infotron. Zuig die infotron op en ga zo snel mogelijk naar rechts zonder dat die blokken die naar beneden komen op je kop vallen (het lukt mij nu ook terwijl ik je dit aan het uitleggen ben) Duw dan het onderste blok van de drie helemaal naar links. De volgende helemaal naar rechts en de volgende weer helemaal naar links. Ga dan omhoog en laat de 3 blokken die het meest linksboven in het gehele hok zitten naar beneden vallen en pak de infotron die meevalt. Duw dan het blok op het buisje naar rechts. Ga dan onder het groene stukje staan met die infotron er boven. Ga omhoog en blijf op de plek van de infotron staan en laat de blokken vallen Pak de laatste infotron en ga door het buisje rechts weg omhoog.
Volgens mij moet je dat stuk boven aan bij de E lukken want je hebt al zoveel levels gehaald.
Nog 1 tip: Oefen eerst het stuk rechts onderin tot dat je het kunt. Anders moet je alles de hele tijd uitspelen en dat is zonde van je tijd.
Ik hoor wel van je Suc6
Groeten Tollie |
| Gast |
| 22-10-2006 21:52 Re: level 76 (rechts van oranje buisjes) |
|
|
|
| Anonymous schreef: | --------------------------------------------------------------------------
Ik zit vast bij level 76 en wel in het vak rechts van de oranje buisjes.
Op welke wijze ik het ook probeer, telkens blijft 1 bom de gang naar boven toe versperren. Het stukje waar ik mee zit geef ik hieronder schematisch weer. 0 = bom I=infotron G=groen vlakje
00
00
0
IG0
I0
I |
dit euvel zie ik al eerder ook bij ene destiny, maar ik ben vergeten hoe hij moet, tollie wil jij helpen?
gr abby |
| Gast |
| 22-10-2006 21:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hier de uitleg van level 111 van classic
Ik begin rechts onderin bij de groene diskette
Laat een blok op de groene diskette vallen en zorg ervoor dat het 2e blok niet naar beneden valt op de infotron naast het buisje. Ga helemaal naar beneden pak de infotron en ga direct naar links door het buisje.
Pak de infotron tussen de 2 buisjes en ga weer naar rechts. Pak dan iets boven je het groene bij de 3 blokken weg en ga naar onder en ga links voor het buisje staan waar je van 2 kanten door kunt. Duw het 1e blok helemaal naar rechts de ander valt wel op zijn plek. Ga dan omhoog tot dat je bij 2 groene stukjes komt. Pak 1 groen stukje en ga naar links boven het buisje staan met de blokken boven je. |
op deze manier deed ik het dus wel , alleen lukte het maar niet, daardoor ging ik twijfelen of ik het wel op de juiste manier deed, maar dat is dus niet zo , dus ik ga weer met goede moed proberen, je hoort wel wanneer het gelukt is, heb van D10 ondertussen 42 levels gedaan, 1 overgeslagen, dat komt later wel. het kan wel een poosje duren voor ik 111 hebt gehaald, jammer dat er geen geluid zit in dit forum, dan had je me horen gillen als het is gelukt.
gr abby |
| Gast |
| 22-10-2006 22:02 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hoi abby
Hier de uitleg van level 111 van classic
...
Groeten Tollie |
ik ga mijn best doen, volgens mij deed ik het zo al , maar nu weet ik teminste dat ik het goed doe door gaan dan maar.
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 7:59 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik ga mijn best doen, volgens mij deed ik het zo al , maar nu weet ik teminste dat ik het goed doe door gaan dan maar.
gr abby |
goh goh , gisteravond lukte het niet om het vorig bericht op het forum te krijgen , doe ik het opnieuw, maar kort omdat ik moest stoppen,zie ik dat allebei de berichten er staan ,je zal wel denken,
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 9:50 hallo tollie |
|
|
|
het is gelukt hoor,ik nam zelf steeds het verkeerde trapje af met de ballen vlak boven me, in plaats van door het poortje naar beneden te gaan, ging ik door en trapje af, stom!
wil je nou 35 en 37 van D5 uitleggen? doe maar rustig aan hoor, ik ben nu druk bezig met D10 rn bedankt nog,
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 10:01 Re: level 76 (rechts van oranje buisjes) |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ik zit vast bij level 76 en wel in het vak rechts van de oranje buisjes.
00
00
0
IG0
I0
I |
je bedoelt zeker die 5 ballen, inplaats van bommen, daarom begreep ik je verkeerd, je doet eerst he ak rechts ernaast, dan ga je links naar binnen en recht naar beneden dan helemaal naar links en duw dan de bal die valt naar rechts pak de andere infotrons en zuig het bovenste groen weg en ga onder de bal staan die daar rechts boven op een groen vakje staat , als de ballen gevallen zijn 1 stapje naar rechts en zie , je kunt naar binnen.
ik hoor wel als het gelukt is.
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 16:05 level 35 |
|
|
|
wie kan mij uitleggen hoe level 35 moet? Daar snap ik niks van! groetjes heidepykje |
| Gast |
| 23-10-2006 17:19 Re: level 35 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | wie kan mij uitleggen hoe level 35 moet? Daar snap ik niks van! groetjes heidepykje |
deze wordt al een paar keer besproken aan het begin van dit forum, je moet inplaats van de infoton te pakken, zorgen dat hij boven op dat glitterdingetje valt en dan heb je genoeg om dat level te halen, heel simpel dus, nog geen minuut werk, de linkerkant heb je helemaal niet nodig.
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 18:00 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is gelukt hoor,ik nam zelf steeds het verkeerde trapje af met de ballen vlak boven me, in plaats van door het poortje naar beneden te gaan, ging ik door en trapje af, stom!
wil je nou 35 en 37 van D5 uitleggen? doe maar rustig aan hoor, ik ben nu druk bezig met D10 rn bedankt nog,
gr abby |
D5 level 35: Daar moet je gewoon tegen het kastje aan drukken zodat de gele diskettes ontploffen Af en toe ontploft de E maar naar een paar keer zie je dat het lukt
D5 level 37 weet ik ff niet zo gauw FF proberen |
| Gast |
| 23-10-2006 18:02 Re: level 76 (rechts van oranje buisjes) |
|
|
|
| Anonymous schreef: | je bedoelt zeker die 5 ballen, inplaats van bommen, daarom begreep ik je verkeerd, je doet eerst he ak rechts ernaast, dan ga je links naar binnen en recht naar beneden dan helemaal naar links en duw dan de bal die valt naar rechts pak de andere infotrons en zuig het bovenste groen weg en ga onder de bal staan die daar rechts boven op een groen vakje staat , als de ballen gevallen zijn 1 stapje naar rechts en zie , je kunt naar binnen.
ik hoor wel als het gelukt is.
gr abby |
Dank je abby, je heb het prima uitgelegd, het is gelukt met hulp van jou
Inmiddels heb ik ook level 77 gehaald en ben met 78 bezig. |
| Gast |
| 23-10-2006 20:42 Re: level 76 (rechts van oranje buisjes) |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Dank je abby, je heb het prima uitgelegd, het is gelukt met hulp van jou
Inmiddels heb ik ook level 77 gehaald en ben met 78 bezig. |
dan kan jij misschien uitleggen hoe 76 gaat aan het einde met de bommen, ik ben vergeten hoe die moet, en destiny vraagt op pagina 18 erom en ik ben het vergeten, en ik moet nog een Dlevel doen die is net als classic maar dan linksom, en ik kom er bijna in de buurt,
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 21:31 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | D5 level 35: Daar moet je gewoon tegen het kastje aan drukken zodat de gele diskettes ontploffen Af en toe ontploft de E maar naar een paar keer zie je dat het lukt
D5 level 37 weet ik ff niet zo gauw FF proberen |
weet je zeker dat de E AF en TOE ontploft, ik ben blijven proberen tot mijn vingers er pijn van deden, wel meer dan 50 x , ik wacht daar nog maar een poosje mee,
gr abby |
| Gast |
| 23-10-2006 23:02 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | weet je zeker dat de E AF en TOE ontploft, ik ben blijven proberen tot mijn vingers er pijn van deden, wel meer dan 50 x , ik wacht daar nog maar een poosje mee,
gr abby |
Het lukte mij vanavond in 3 keer maar nu lukt het mij ook niet meer Heel vaag!
Gr tollie |
| Gast |
| 24-10-2006 9:48 hallo tollie |
|
|
|
even een vraag tussen door over D10 level 43 . ik kom de hele level wel door maar ik kom 1 rode diskette te kort, moet je de gele ergens plaatsen? en zo ja waar dan?
gr abby |
| Gast |
| 24-10-2006 16:41 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | even een vraag tussen door over D10 level 43 . ik kom de hele level wel door maar ik kom 1 rode diskette te kort, moet je de gele ergens plaatsen? en zo ja waar dan?
gr abby |
De gele diskette heb je volgens mij niet nodig.
Je moet die schaar helemaal uit zijn baan brengen en dat blok op zijn kop laten vallen in het midden waar 1 infotron onder zo'n honigraadje zit. Dan moet het lukken
Gr tollie |
| Gast |
| 24-10-2006 20:06 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | De gele diskette heb je volgens mij niet nodig.
Je moet die schaar helemaal uit zijn baan brengen en dat blok op zijn kop laten vallen in het midden waar 1 infotron onder zo'n honigraadje zit. Dan moet het lukken
Gr tollie |
het is gelukt, maar ik moest wel de gele diskette in het vakje stoppen, anders kreeg ik het niet voor elkaar, op naar 51, 47 49 en 50 heb ik niet jij wel ? hoe gaat 47?
abby |
|
|
|