|
|
|
|
| Gast |
| 24-10-2006 20:09 snik |
|
|
|
nou die 51 kan ik ook wel vergeten, kom niet eens van mijn plaats af, dan maar even naar een andere D level,
abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 24-10-2006 22:04 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is gelukt, maar ik moest wel de gele diskette in het vakje stoppen, anders kreeg ik het niet voor elkaar, op naar 51, 47 49 en 50 heb ik niet jij wel ? hoe gaat 47?
abby |
Level 47: Laat je naar links vallen en ga direct het eerste buisje links Doe dat telkens weer tot dat je de infotron hebt dan moet je naar rechts en de onderste E in
Level 49: beetje pielen zodat de blokken op de bewegende infotronnen vallen
Level 50 Spreekt eigenlijk wel voor zich Beetje geluk hebben dat je ze allemaal ontwijkt
Level 51: Maak 1 schaar vrij Laat die ontploffen zodat links onder open gaat En daar na maak je nog een schaar vrij zodat rechtsonder open gaat Dan kun je alles pakken Niet heel moeilijk
Gr tollie |
| Gast |
| 24-10-2006 22:40 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 47: Laat je naar links vallen en ga direct het eerste buisje links Doe dat telkens weer tot dat je de infotron hebt dan moet je naar rechts en de onderste E in
Level 49: beetje pielen zodat de blokken op de bewegende infotronnen vallen
Level 50 Spreekt eigenlijk wel voor zich Beetje geluk hebben dat je ze allemaal ontwijkt
Level 51: Maak 1 schaar vrij Laat die ontploffen zodat links onder open gaat En daar na maak je nog een schaar vrij zodat rechtsonder open gaat Dan kun je alles pakken Niet heel moeilijk
Gr tollie |
heb je het wel over D 10? bij 47 kan ik me niet naar links laten vallen, sta tussen 2 muren . bij 49 gaat het om de gele diskettes beneden door de gravitie kan ik daar niet verder , bij 50 hetzelfde gravitie en is het begin geen probleem maar het einde boven, en 51 kan ik geen schaar loslaten, want die zijn er niet aan het begin! hellipie |
| Gast |
| 25-10-2006 16:36 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | heb je het wel over D 10? bij 47 kan ik me niet naar links laten vallen, sta tussen 2 muren . bij 49 gaat het om de gele diskettes beneden door de gravitie kan ik daar niet verder , bij 50 hetzelfde gravitie en is het begin geen probleem maar het einde boven, en 51 kan ik geen schaar loslaten, want die zijn er niet aan het begin! hellipie |
Oepppps foutje hehe
Bij 47 moet je telkens die blokken laten vallen door eronder te staan iets naar beneden, stoppen en direct weer naar beneden Je ziet de blokken iets remmen en daar door valt de groene diskette op een blok
Bij 49 moet je over die schaar heen liften dat je aan de andere kant komt Dit moet je gewoon een aantal keren proberen want je zult nogal vaak af gaan Had ik ook.
Bij 50 Het eerste deel lukt je wel daarna moet je weer over die schaar liften. Is vervelend maar het lukt je vanzelf
Bij 51: zet je een bom ga een aantal keer op en neer tot dat hij ontploft Zorg er voor dat je niet in de ontploffing zit maar er boven Zo kun je door het volgende buisje. FF oefenen, heb je zo onder de knie |
| Gast |
| 25-10-2006 20:17 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Oepppps foutje hehe
Bij 47 moet je telkens die blokken laten vallen door eronder te staan iets naar beneden, stoppen en direct weer naar beneden Je ziet de blokken iets remmen en daar door valt de groene diskette op een blok
Bij 49 moet je over die schaar heen liften dat je aan de andere kant komt Dit moet je gewoon een aantal keren proberen want je zult nogal vaak af gaan Had ik ook.
Bij 50 Het eerste deel lukt je wel daarna moet je weer over die schaar liften. Is vervelend maar het lukt je vanzelf
Bij 51: zet je een bom ga een aantal keer op en neer tot dat hij ontploft Zorg er voor dat je niet in de ontploffing zit maar er boven Zo kun je door het volgende buisje. FF oefenen, heb je zo onder de knie |
tjonge, ben nu al overspannen en dan moet ik nog beginnen, heb trouwens net psycho , level 10 van D1 gehaald na veel gedoe, had hem al eerder helemaal gespeeld bleek ik 1 infotron te weinig te hebben, had ik zeker ergens laten ontploffen zonder dat ik het had gemerkt, maar het is nu gelukt, jippie een moeilijke level zonder hulp,
gr abby |
| Gast |
| 26-10-2006 10:53 hallo tollie |
|
|
|
heb het nu eens omgekeerd, zal even vermelden welke ik heb gehaald, heel misschien heb ik iets gehaald wat jij nog niet hebt, dat zal wel niet maar toch..even kijken.
D1 heb ik level 1 - 2 -3 -4 -5 -6- 8 -10 en 11
D2 heb ik level 1
D3 heb ik level 1 -2 - 5 -7 en 9
D4 heb ik levels uitgespeeld
D5 heb ik level 1 t/m 29 -en dan 31 -32 -33 -34 -36
D6 heb ik niets
D7 heb ik level 1
D8 heb ik niets
D9 heb ik niets
D10 heb ik level 1 t/m 46 en 48
D11 heb ik niets
D12 heb ik 1 - 2 en 4
D77 heb ik niets
D78 heb ik niets
D92 heb ik 1 en 4
D93 heb ik niets
D94 heb ik level 1 t/m 13 en 16
D95 heb ik level 2 en 4
D 96 heb ik tot 75
D97 heb ik level 1 t/m 6 en 8 t/m 19 en 22 t/m 24
D98 heb ik level 1 t/m 39 en dan 41 en dan 43 t/m 62 en dan 64 t/m 73
en classic ook uit gespeeld.
dat is mijn stand op dit moment, ben nieuwsgierig naar de jouwe,
gr abby |
| Gast |
| 26-10-2006 20:27 ha ha |
|
|
|
heb level 51 van D10 gehaald door poortjes te laten ontploffen inplaats van me wezeloos te springen, zodat de gravitie verdwijnt, kon dus gewoon alle infotronnetjes pakken en alle rode diskettes hield bij de E zelfs dus 19 rode diskettes over, van remco geleerd, jammer dat hij niets meer laat horen,
gr abby |
| Gast |
| 26-10-2006 21:48 level 73 |
|
|
|
hoe jullie dat allemaal doen? ik verbaas mezelf regelmatig dat ik een level haal, denk steeds niet verder te komen en dan toch... per ongeluk meestal..... ik ben net begonnen aan level 73 en meteen het begin is al een raadsel, daar kom ik al niet weg. misschien zijn er truukjes die ik nog niet ontdekt heb? en 68 is ook nog steeds niet gelukt terwijl ik al zover ben dat ik de beschrijving print en erbij heb... nou ja, je bent lekker bezig, groetjes
goits (gm) |
| Gast |
| 27-10-2006 9:49 Re: level 73 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoe jullie dat allemaal doen? ik verbaas mezelf regelmatig dat ik een level haal, denk steeds niet verder te komen en dan toch... per ongeluk meestal..... ik ben net begonnen aan level 73 en meteen het begin is al een raadsel, daar kom ik al niet weg. misschien zijn er truukjes die ik nog niet ontdekt heb? en 68 is ook nog steeds niet gelukt terwijl ik al zover ben dat ik de beschrijving print en erbij heb... nou ja, je bent lekker bezig, groetjes
goits (gm) |
de meeste onder ons (waaronder ik)zin alleen maar zover gekomen door hulp,lees mijn noodkreten maar, ik zal proberen je te helpen,
level 73
haal rechts van je infotron weg en zuig groen eronder weg, ga onder groene diskette staan en spring opzij om hem te laten ontploffen, ga rechts naar boven onder de bal staan en laat de bal vallen voor hij de hoek om wil gaan naar boven naar jou toe, eigelijk nog 1 seconde eerder, de bal valt op de schaar en jij schiet in de hoek waar de infotron zat.je gaat naar beneden en haal vlug de infotron weg ,ren terug ga in het hoekje staan rechts ( de schaar gaat naar boven) als de schaar voorbij is ga je naar de weg waar je de infotron hebt gepakt , naar boven onder de bal staan,en let nu op je moet de bal op de schaar laten vallen op het moment dat hij beneden je in de hoek is vlak naast de groene diskettte, e laat de bal dus vallen op het moment dat hij in de hoek daarvoor is , dan is de afstand van de bal even groot van de groene diskette verwijderd als op dat moment de schaar je springt naar links en pak de infotrons gelijktijdig valt de bal naar beneden op de schaar en de groene diskette ontploft en de weg beneden is vrij. je gaat door de poortjes en in dat vak aangekomen moet je je naar boven werken , haal al het groen voorzichtig weg en met het vallen van de ballen ook de infotrons pakken, dit is gemakkelijk, als het echt niet lukt geef je maar een gil dan zal ik de weg wijzen, dan ga boven door het poortje direcht naar rechts onder de ballen door de infotrons pakken, duw de bal in de hoek en ga naar boven en zuig die infotron rechts mee, ga dan naar links, haal voorzichtig die infotron weg voor het poortje en ga langs de ballen naar beneden en haal daar al het groen weg en ga als laatste onder de groene diskette staan, die llat je vallen en op dat moment ga je vliegensvug tegen de bal staan vlak boven de infotron, er vallen ballen en je kunt de infotron pakken,ga boven naar het poortje, als de schaar terug komt gaat hij tegen het poortje aan naar het vakje eronder terug, op het moment dat hij naar beneden gaat schiet je er langs ren door naar het volgende poortje , laat daar de groene diskette ontploffen en ga onder het poortje staan, dat je niet mee ontploft, laat alle groene op je gemak ontploffen en ga dan door, eerst pak je links de infotron en dan rechts het vakje in de infotrons pakken en door het poortje eruit en dan beneden links ,kijk goed hoe de schaartjes gaan en op het juiste moment naar binnen , langs de scharen manouvreren en infotrons pakken , dan het vakje rechts, bal boven je vallen en de rest gaat van zelf, dan kom je in een vak met gravitie je wordt gewichtsloos je pakt de bal die daar boven zit en laat je langs de muur naar beneden gaan je gaat helemaal naar rechts en ga 1 omhoog en direct 2 naar rechts zuig een groen boven je weg en vlug 1 naar links zuig weer groen boven je weg en ga terug naar begin, ga onder de rij groen staan links naast dat bruine blokje in het midden ga naar boven en meteen naar rechts haal de infotrons weg en zorg dat je via de bovenste rij groen naar rechts ga dan val je boven op die onderste ballen en kun je door het poortje,dat vakje wijst zichzelf je moet met de groene diskette de vakjes openen de derde moet tussen twee vakjes komen en de laatste 2 groene laat je onploffen door er 1 groene onderuit te pakken, volgende poortje hoef je alleen maar door heen en schaar ontwijken, dan kom je bij alle groene diskettes, je gaat tussen de groene door en gaat vlug naar boven tot je niet kan ontploffen de eerste laat je allemaal voorzichtig ontploffen en pak je de infotron daar boven,dan ga je in 1x door pak 2 infotrons ren door onder de groene door met open vakje eronder naar de andere 2 infotrons en wacht daar boven en je ziet dat alles ontploft en ookhet poortje , dan de laatste fase,die wijst zichzelf de infotron bij dat stenen muurtje moet je vlug wegzuigen als je langs komt, ik hoor het wel als je nog iets moet weten,en 68 zal ik ook nog nader toelichten.
gr abby |
| Gast |
| 27-10-2006 10:06 level 68 |
|
|
|
ik neem aan dat je het begin wel weet, de meeste gaan als ze de rij rode diskettes met de infotron gepakt hebben naar beneden naar het honingraat toe en dan hou je 2 rode over als je daar begint, dat is genoeg, maar mij lute dat ook niet ik kwam er steeds 1 te kort nu heb ik ontdekt dat als je schuin naar rechts boven gaat en ook die 4 pakt je het honingraat met 3 rode in gaat en dan lukt het,als het dan nog niet lukt hoor ik het wel;
gr abby |
| Gast |
| 27-10-2006 19:49 73 |
|
|
|
Yoooaah, wat een antwoord, daar moet ik natuurlijk wel even op reageren! enne, level 73 ook nog gehaald! en zelfs 68, je krijgt er gewoon weer zin in.
Ondertussen bij level 76 en daarvoor ga ik dan maar even teruglezen, het hele veld lukt behalve twee blokjes bijna aan het einde, en zoals bijna altijd, zodra ze gelukt zijn, hoe kan het zo simpel zijn? tenminste, dat hoop ik dan maar, groetjes
Goits |
| Gast |
| 27-10-2006 20:11 76 |
|
|
|
ik reageer maar meteen op mezelf: ik heb teruggelezen, maar het probleem dat ik met 76 heb ben ik niet tegengekomen, wel over die diskettes, maar dat lukt wel, het gaat om het volgende blok: 2 blokken met opgesloten infotrons en twee diskettes, het lukt mij niet die diskettes zo te laten ontploffen dat beide blokken vrijkomen...? Het moet toch simpel zijn als niemand dit probleem meldt...
nou ja, morgen met frisse moed verder!
Goits |
| Gast |
| 27-10-2006 21:45 Re: 76 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik reageer maar meteen op mezelf: ik heb teruggelezen, maar het probleem dat ik met 76 heb ben ik niet tegengekomen, wel over die diskettes, maar dat lukt wel, het gaat om het volgende blok: 2 blokken met opgesloten infotrons en twee diskettes, het lukt mij niet die diskettes zo te laten ontploffen dat beide blokken vrijkomen...? Het moet toch simpel zijn als niemand dit probleem meldt...
nou ja, morgen met frisse moed verder!
Goits |
je gaat er boven in duw de onderste diskette 1 opzij naar rechts en zuig het groen onder je weg en laat de boel ontploffen. heb je wel die rij groene diskettes kunnen laten ontploffen zonder een infotron kwijt te raken ? ik ben vergeten hoe die ook al weer ging, en ik ben met de D levels bezig en ben met classic maar dan anderom bezig, maar ik kom er daar niet meer uit, stom he, heb hem uitgespeeld,maar weet niet meer hoe,
ik hoor wel van je,gr abby |
| Gast |
| 28-10-2006 14:08 76 |
|
|
|
de infotrons bij die diskettes: de diskettes zo laten vallen dat je de infotrons (2 geloof ik) terwijl ze vallen zo op kunt zuigen.
en als je iets niet meer weet, zo stom vind ik dat niet, ik denk dat ik weinig levels zomaar nog een keer zou kunnen doen...
GM |
| Gast |
| 28-10-2006 18:21 Re: 76 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | de infotrons bij die diskettes: de diskettes zo laten vallen dat je de infotrons (2 geloof ik) terwijl ze vallen zo op kunt zuigen.
en als je iets niet meer weet, zo stom vind ik dat niet, ik denk dat ik weinig levels zomaar nog een keer zou kunnen doen...
GM |
ik weet wel dat ik de diskettes moet laten vallen op een bepaalde manier maar ik weet dus niet meer HOE.....?
abby |
| Gast |
| 28-10-2006 21:40 hallo tollie |
|
|
|
llevel 59 van D10 , heb jij die al gehaad? hij is heel simpel maar het laatste schaartje boven pakt hij steeds niet, is het wel mogelijk?
gr abby |
| Gast |
| 29-10-2006 20:40 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | llevel 59 van D10 , heb jij die al gehaad? hij is heel simpel maar het laatste schaartje boven pakt hij steeds niet, is het wel mogelijk?
gr abby |
Wow..!! je bent iets verder dan mij Ik zit bij 54 Ben een tijdje met levels bezig geweest die ik had gedownload en jij nog niet hebt We moeten eigenlijk ff ons email adres uitwisselen Dan stuur ik die levels op.
Ik heb een mail adress die ik nooit gebruik Als je daar een email met de jouwe heen stuurd dan stuur ik je een mail terug dan heeft niet iedereen die van jou Mijne is appel appel pier @ hotmail . com
Gr tollie |
| Gast |
| 29-10-2006 23:05 |
|
|
|
ben nu ook bij 59 Ik heb het idee dat het een fractie van een seconde is Het lukt mij namelijk ook net niet met die bovenste schaar
Maar blijven proberen  |
| Gast |
| 30-10-2006 9:24 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben nu ook bij 59 Ik heb het idee dat het een fractie van een seconde is Het lukt mij namelijk ook net niet met die bovenste schaar
Maar blijven proberen  |
heb mijn email verstuurd, ik had er wel een paar overgeslagen hoor., ben ook nog 47 aan het proberen, ik weet hoe het moet ik had 1x zelfs alle 14 de hokjes open duw ik perongeluk de gele disette zo dat ik de infotron niet meer kon pken en moest ik weer overnieuw, en nu lukt het weer niet , kom steeds tot de 8ste of negende, 49 is voor mij nog steeds een raadsel bij de gele diskettes beneden, als je die wil uitleggen? en 58 heb ik ook overgeslagen daar moet ik eerst meer geduld voor opbrengen, ik heb alleen hier 2 laptops staan met dezelfde email, de ene is voor spellen , deze dus en de andere is voor administratie die ik bij hou voor ons bedrijf, het vervelende is dat als ik met deze pc een bericht verstuur er vaak antwoord komt op de andere, dus ook als jij spellen zou versturen, en ivm virussen mag het absoluut niet op de andere terecht komen, en ik doe vel op de pc maar ik weet niet hoe ik ven de 1 naar de andere stuur, daar heb ik me nooit in verdiept eerlijk gezegt, dus doe dat maar liever niet, we komen er zo ook wel uit toch?
gr abby |
| Gast |
| 30-10-2006 17:09 Level 60 |
|
|
|
Hallo,
kun je mij helpen met level 60. Als ik de bovenste rij gehad heb en ik naar beneden wil, lukt dat niet omdat de bommen er voor liggen.
Hoe kan ik daar langs komen?
Groetjes Supaplexfan |
| Gast |
| 30-10-2006 17:59 Re: Level 60 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Hallo,
kun je mij helpen met level 60. Als ik de bovenste rij gehad heb en ik naar beneden wil, lukt dat niet omdat de bommen er voor liggen.
Hoe kan ik daar langs komen?
Groetjes Supaplexfan |
als je daar aangekomen bent zuig je bij de onderste bal groen weg op het moment dat door de vorige onder langs bent gekomen dus eerst groewegzuigen links en dan pas de andere 3 infotrons pakken, en haal bij de bovenste 2 ballen het groen weg , de bovenste valt naast de bal eronder , je kan dan boven langs ga met een boog erom heen en duw de onderste bal naar rechts,
gr abby |
| Gast |
| 30-10-2006 21:37 level 24 ???? |
|
|
|
hoe moet hij nu echt dan? dat uitspeugen en opslokken werkt niet bij de versie met speedfix. dus..... hoe moet het laaste veld, die met die heeeel veel bommen boven je en de portal onder je. |
| Gast |
| 30-10-2006 21:50 Re: level 24 ???? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | hoe moet hij nu echt dan? dat uitspeugen en opslokken werkt niet bij de versie met speedfix. dus..... hoe moet het laaste veld, die met die heeeel veel bommen boven je en de portal onder je. |
denk dat je toch winplex moet downloaden dan, want je moet de eerste rij laten vallen er naast gaan staan , spatie indrukken en pijltje naar rechts indrukken dan slurpt hij alle infotrons op, en kun je zo de E in zonder dat je de rode diskettes hoef te gebruiken,
abby |
| Gast |
| 30-10-2006 21:52 Re: level 24 ???? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | denk dat je toch winplex moet downloaden dan, want je moet de eerste rij laten vallen er naast gaan staan , spatie indrukken en pijltje naar rechts indrukken dan slurpt hij alle infotrons op, en kun je zo de E in zonder dat je de rode diskettes hoef te gebruiken,
abby |
Scheur gewoon onder alle blokken door van rechts naar links Pak de rode diskettes en laat de blokken ontploffen |
| Gast |
| 30-10-2006 22:27 level 24 ???? |
|
|
|
lukt niet bij supeplex speedfix 6.3. wil deze toch graag uitspelen. hoe dan wel?? help!
| Quote: | | Scheur gewoon onder alle blokken door van rechts naar links Pak de rode diskettes en laat de blokken ontploffen |
lukt ook niet.... of is er soms 1 blok dat alle doet ploffen?
edit Numix: berichten aangepast, graag niet zoveel berichten achter elkaar plaatsen, maar zoveel mogelijk in 1 bericht plaatsen. indien je je inschrijft (zie link bovenin) kan je je eigen berichten achteraf ook nog wijzigen. |
| Gast |
| 30-10-2006 23:37 Re: level 24 ???? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | of is er soms 1 blok dat alle doet ploffen? |
Hebben we het wel over het zelfde level Level 24: 200 moving objects??? |
| Gast |
| 31-10-2006 9:02 Re: level 24 ???? |
|
|
|
| Anonymous schreef: | lukt niet bij supeplex speedfix 6.3. wil deze toch graag uitspelen. hoe dan wel?? help!
lukt ook niet.... of is er soms 1 blok dat alle doet ploffen?
edit Numix: berichten aangepast, graag niet zoveel berichten achter elkaar plaatsen, maar zoveel mogelijk in 1 bericht plaatsen. indien je je inschrijft (zie link bovenin) kan je je eigen berichten achteraf ook nog wijzigen. |
ik probeerde wat ..?... zei en het lukte mij wel. je gaat meteen als jeboven komt naarlinks laat alle ballen vallen, als alles beneden is kan je de infotrons pakken, en dan de rode diskettes, en dan boven de E 1 voor 1 laten ontploffen, telkens als na een ontploffing de ballen naar beneden wilen komen moet jij gauw naar beneden en ze tegenhouden en de volgende laten ontploffen,
gr abby |
| Gast |
| 31-10-2006 17:11 |
|
|
|
Level 49 van d10:
Je laat dat blok (helemaal links) vallen en jij valt ook naar beneden en gaat rechts waar dat groene stukje zit Als de boel ontploft dan ga je over de ontploffing heen en dan telkens als de volgende diskette ontploft ga je 1 op zij en dat doe je de hele tijd door.
LET OP: als je in het begin over de schaar bent geweest vergeet niet het groene onder die blokken te pakken zodat ze iets naar beneden vallen Anders kun je op het eind niet terug
Gr tollie |
| Gast |
| 31-10-2006 18:11 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 49 van d10:
Je laat dat blok (helemaal links) vallen en jij valt ook naar beneden en gaat rechts waar dat groene stukje zit Als de boel ontploft dan ga je over de ontploffing heen en dan telkens als de volgende diskette ontploft ga je 1 op zij en dat doe je de hele tijd door.
LET OP: als je in het begin over de schaar bent geweest vergeet niet het groene onder die blokken te pakken zodat ze iets naar beneden vallen Anders kun je op het eind niet terug
Gr tollie |
natuurlijk weer harstikke simpel, alleen gaat het steeds mis bij het liften over het tweede schaartje, maar ik blijf proberen.
gr abby |
| Gast |
| 31-10-2006 18:18 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | natuurlijk weer harstikke simpel, alleen gaat het steeds mis bij het liften over het tweede schaartje, maar ik blijf proberen.
gr abby |
en dan in 1x halen, goed he , het helpt als je even moppert.
abby |
|
|
|