|
|
|
|
| Gast |
| 12-11-2006 21:40 Re: winplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | hallo ik heb winplex gedownload maar ik begrijp dat er een makkelijke en een moeilijke versie is de dspellen maar hoe krijg ik die makkelijke erop snap er niets van zou iemand mij dat uit kunnen leggen???? groetjes trudy |
Je moet de levels van de classic collection spelen. Dat was vroeger de supaplex en de levels die jij waarschijnlijk bedoeld. Suc6
Gr tollie |
|
|
|
|
| Gast |
| 12-11-2006 21:54 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heb hem gehaald hoor, had die bal over het hoofd gezien,
bedankt, heb je nog wat aan mijn tip? mij lukte het weer in 1x
heb jij ook van D 94 level 29 gehaald? hij lijkt zo simpel, maar ik krijg die laatste 2 infotronnen niet te pakken, als jij hem hebt , hoe moet hij dan ?
abby |
Ja geniaal op dat buisje staan Ik had een manier gevonden maar dat werkte af en toe Nu nog ff uitspelen
D94 level 29 die kan ik ook niet Maar ik heb het idee dat je 2 infotrons moet krijgen van al die bewegende infotrons bovenin Maar die bal valt maar niet op die diskette En als dat gebeurd vallen er 4 extra naar beneden Waarvan er 2 op die groene diskettes vallen bij de E Maar ik heb de pc wel is een uur aanlaten staan op dat level maar die bal valt maar niet op de groene diskette dus volgens mij kan dat level niet
Kun jij level 14 (BREZA) van D94 wel dan want die heb ik ook niet
Gr tollie |
| Gast |
| 12-11-2006 22:18 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Ja geniaal op dat buisje staan Ik had een manier gevonden maar dat werkte af en toe Nu nog ff uitspelen
D94 level 29 die kan ik ook niet Maar ik heb het idee dat je 2 infotrons moet krijgen van al die bewegende infotrons bovenin Maar die bal valt maar niet op die diskette En als dat gebeurd vallen er 4 extra naar beneden Waarvan er 2 op die groene diskettes vallen bij de E Maar ik heb de pc wel is een uur aanlaten staan op dat level maar die bal valt maar niet op de groene diskette dus volgens mij kan dat level niet
Kun jij level 14 (BREZA) van D94 wel dan want die heb ik ook niet
Gr tollie |
nee sorry, ook een raadsel, en ook 20 en 32 van D 94 is een raadsel, die heb jij zeker ook niet, of kan je me weer een keer blij maken?
anders maar weer naar een volgende D level, ik was met D93 begonnen met 1 2 3 en 4 heb jij daar al 1 van ?
gr abby |
| Gast |
| 12-11-2006 23:17 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | nee sorry, ook een raadsel, en ook 20 en 32 van D 94 is een raadsel, die heb jij zeker ook niet, of kan je me weer een keer blij maken?
anders maar weer naar een volgende D level, ik was met D93 begonnen met 1 2 3 en 4 heb jij daar al 1 van ?
gr abby |
Level 20 is toch niet zo moeilijk Wat is daar je probleem Ik speel hem net weer in 1 keer uit!! Level 32 heb ik ook uitgespeeld Ik zal morgen wel ff een plaatje op het forum zetten hoe ik de gele diskettes neerzet Dat scheelt een hoop uitleg Goed?
Bij d93 moet ik level 4, 6, 8, 9 nog en de rest
Oja D10 level 64 heb ik gehaald
Gr tollie |
| Gast |
| 13-11-2006 9:42 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 20 is toch niet zo moeilijk Wat is daar je probleem Ik speel hem net weer in 1 keer uit!! Level 32 heb ik ook uitgespeeld Ik zal morgen wel ff een plaatje op het forum zetten hoe ik de gele diskettes neerzet Dat scheelt een hoop uitleg Goed?
Bij d93 moet ik level 4, 6, 8, 9 nog en de rest
Oja D10 level 64 heb ik gehaald
Gr tollie |
level 20 is ook heel gemakkelijk, weet alleen niet hoe ik bij de E moet komen, er zitten er wel een heleboel , maar achter muurtjes, fijn dat je 64 hebt gehaald van D94, blij dat ik jou ook eens kon helpen,
gr abby |
| Gast |
| 13-11-2006 10:38 hallo tollie |
|
|
|
ik wacht wel op de tekening van D94 level 32, meteen een vraag..level 1 van D93 hoe krijg ik de gele diskette weg bij die infotron helemaal rechts onder? en level 2 , hoe doe ik het stukje bij de groene diskettes onder, daar waar ook een E zit? en level 3 de groene diskettes bij de E ? raadsel, bij level 4 had ik geen problemen tot ik bij de groene diskettes kwam helemaal links beneden, bij die poortjes, was jij daar al langs? ik hoop dat je deze vragen kan beantwoorden, dan kan ik wee een poosje verder.
gr abby |
| Gast |
| 13-11-2006 11:43 winplex |
|
|
|
hoi tollie ja die bedoel ik ook maar hoe kom ik daar in in die classic collection |
| Gast |
| 13-11-2006 12:03 Re: winplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | hoi tollie ja die bedoel ik ook maar hoe kom ik daar in in die classic collection |
wimplex downloaden, |
| Gast |
| 13-11-2006 17:26 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | level 20 is ook heel gemakkelijk, weet alleen niet hoe ik bij de E moet komen, er zitten er wel een heleboel , maar achter muurtjes, fijn dat je 64 hebt gehaald van D94, blij dat ik jou ook eens kon helpen,
gr abby |
D94 level 20 Ik denk dat je tegen zo'n kastje bent aangekomen zodat de gele bommen om de E zijn ontploft Vandaar dat je hem niet kunt
Gr tollie |
| Gast |
| 13-11-2006 17:41 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ik wacht wel op de tekening van D94 level 32, meteen een vraag..level 1 van D93 hoe krijg ik de gele diskette weg bij die infotron helemaal rechts onder? en level 2 , hoe doe ik het stukje bij de groene diskettes onder, daar waar ook een E zit? en level 3 de groene diskettes bij de E ? raadsel, bij level 4 had ik geen problemen tot ik bij de groene diskettes kwam helemaal links beneden, bij die poortjes, was jij daar al langs? ik hoop dat je deze vragen kan beantwoorden, dan kan ik wee een poosje verder.
gr abby |
Level1 De gele diskette rechts onder in moet je vrij maken door die groene diskette die een stukje links zit erop te duwen Het is een hele puzzel maar wel een leuke
Level 2 Bij die groene diskettes onder in zit een buisje waar je van 2 kanten door heen komt Daar moet je NIET door heen Je moet van de rechterkant komen Je moet de gele diskettes op de goede plek zetten Ik weet niet zo gauw hoe het precies was maar als het echt niet lukt probeer ik het wel ff
Level 3 Dat is denk ik 1 van mijn favorite levels Ik heb er heeeeeeeel lang over gedaan Je moet het vak bijna links onderin waar 1 infotron in zit vol duwen met blokken die je door het hele level weg moet halen Dan kun je de groene diskette links er van helemaal naar rechts duwen en dan laten vallen bij de rode diskettes geloof ik De diskettes bij de E kun je laten zitten en zo gauw je alles hebt duw je de groene diskette op de E naar rechts en ga jij gauw tegen de E aan
LET OP je hebt teveel infotrons dus laat de juiste infotrons zitten
Level 4 heb ik nog niet Waarom weet ik niet want heb hem wel is bijna uitgespeeld Die groene diskettes moet je laten ontploffen d.m.v een schaar in het hok er boven
Ik hoop dat ik na dit stuk tekst nog tijd heb om strax de tekening van level 32 van D94 te plaatsen
Heb jij soms de hele dag de tijd om dit te doen Ik namelijk niet haha
Gr tollie |
| Gast |
| 13-11-2006 17:46 Re: D10 level 64 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | D94 level 20 Ik denk dat je tegen zo'n kastje bent aangekomen zodat de gele bommen om de E zijn ontploft Vandaar dat je hem niet kunt
Gr tollie |
je had gelijk ,had ik geen erg in, is nu gelukt. bedankt,
abby |
| Gast |
| 13-11-2006 17:54 hoi tollie |
|
|
|
bedankt voor je uitleg, ben inderdaad de hele dag thuis, ik werk thuis aan de administratie van ons bedrijf, maar tussen door moet ik natuurlijk even ontspannen, de ene keer wat meer dan de andere keer, heb vanmorgen eerst de boekhouding en de btw gedaan, en toen was ik het zat, dan ga ik eerst boodschappen doen en dan de keus, het huis schoonmaken of supaplexen, nou de keus was gauw gemaakt (gna gna )
abby |
| Gast |
| 13-11-2006 22:22 hoi tollie |
|
|
|
level 1 van D 93 ik begrijp je uitleg wel, en ik was zo ook al een hele tijd bezig , maar ik krijg het echt niet voor elkaar,
level 2 hoe krijg je het voor elkaar om via de rechterkant erin te komen? en hoe kom je dan als je er bent door de groene diskettes heen om die 2 infotrons te pakken?
level 3 snap ik ook geen F.... van,
nou over 4 praten we maar nog niet , eerst proberen,
gr abby |
| Gast |
| 13-11-2006 22:46 |
|
|
|
nou level 4 lukt dus ook niet want die groene diskettes die ik bedoel, kan je niet laten ontploffen met een schaartje, gewoon omdat er daar geen schaartje is, weeeeee......... |
| Gast |
| 13-11-2006 23:12 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | nou level 4 lukt dus ook niet want die groene diskettes die ik bedoel, kan je niet laten ontploffen met een schaartje, gewoon omdat er daar geen schaartje is, weeeeee......... |
goh kreeg ineens een heldere ingeving, er ligt een bal boven die je op de diskettes kan duwen , ben er dus door heen, maar stuit meteen weer op een nieuw probleem die stapel ballen, kom ik weer niet door heen, snik,,,
abby |
| Gast |
| 13-11-2006 23:29 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | nou level 4 lukt dus ook niet want die groene diskettes die ik bedoel, kan je niet laten ontploffen met een schaartje, gewoon omdat er daar geen schaartje is, weeeeee......... |
Level 4 heb je 2 schaartjes in een zwart vierkant hokje. 1 daarvan gebruik je om de groene diskette te laten ontploffen die daarna een blok laat ontploffen zodat je verder kan Die ander laatje onder in het hoekje bij de muur ontploffen zodat de ontploffing de 2 groene diskette ook raakt Snap je
Ik heb ff geen tijd meer voor de rest Misschien morgen
Gr tollie |
| Gast |
| 14-11-2006 0:27 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Level 4 heb je 2 schaartjes in een zwart vierkant hokje. 1 daarvan gebruik je om de groene diskette te laten ontploffen die daarna een blok laat ontploffen zodat je verder kan Die ander laatje onder in het hoekje bij de muur ontploffen zodat de ontploffing de 2 groene diskette ook raakt Snap je
Ik heb ff geen tijd meer voor de rest Misschien morgen
Gr tollie |
liefie daar was ik al lang voorbij, ik bedoel helemaal links beneden,
tot morgen
abby |
| Gast |
| 14-11-2006 8:29 winplex |
|
|
|
kan iemand mij helpen hoe ik de classic collection erop kan krijgen groetjes trudy |
| Gast |
| 14-11-2006 9:24 Re: winplex |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | kan iemand mij helpen hoe ik de classic collection erop kan krijgen groetjes trudy |
ik weet niet wat je nou hebt, en waar je het over hebt, als je winplex hebt en je hebt het spel voor je dan zie je toch een lijst met alle spellen , gewoon scrollen naar beneden en daar onderaan staat de classic en aanklikken, sinpel toch?
abby |
| Gast |
| 14-11-2006 11:28 hoi tollie |
|
|
|
het is gelukt hoor , heb level 4 gehaald van D93 , nu 1 2 en 3 nog en natuurlijk 32 van D 94, nu kan ik met een gerust hart verder gaan met mijn werk , heb nog veel te doen, vanavond maar weer supaplexen,
gr abby |
| Gast |
| 14-11-2006 15:04 |
|
|
|
hoi, ik weet hoe breza gaat van D94, als je start pijltje naar rechts ingedrukt houden , dan ga je onder de ballen door naar rechts , je kan dan door het poortje, maar dan heb je de 6 infotrons niet aan deze kant, dus inplaats van door het poortje naar rechts vlug naar links , dan duw je 1 bal weg kan je de infotrons pakken en door het poortje de rest, het is me 1x gelukt, toen ging ik af bij de diskettes en nu lukt het niet meer, maar ik blijf proberen, want het is 1x gelukt dus moet het een 2de keer lukken,
gr abby |
| Gast |
| 14-11-2006 21:04 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoi, ik weet hoe breza gaat van D94, als je start pijltje naar rechts ingedrukt houden , dan ga je onder de ballen door naar rechts , je kan dan door het poortje, maar dan heb je de 6 infotrons niet aan deze kant, dus inplaats van door het poortje naar rechts vlug naar links , dan duw je 1 bal weg kan je de infotrons pakken en door het poortje de rest, het is me 1x gelukt, toen ging ik af bij de diskettes en nu lukt het niet meer, maar ik blijf proberen, want het is 1x gelukt dus moet het een 2de keer lukken,
gr abby |
Het zal mij ooit ook is lukken maar dat heb ik al 100 keer geprobeerd maar het lukt mij steeds niet
Gr tollie |
| Gast |
| 14-11-2006 22:25 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Het zal mij ooit ook is lukken maar dat heb ik al 100 keer geprobeerd maar het lukt mij steeds niet
Gr tollie |
nee, mij ook niet meer, toch ging het 1x maar toch perongeluk, daarom weet ik dat het zo moet, ben er wel even mee gekapt, ik was blij dat ik eindelijk wist hoe het moest, gaat het niet meer, wil jij 32 nog uitleggen?
abby |
| Gast |
| 14-11-2006 23:31 |
|
|
|
Hoi abby
D94 level 32
Ik heb de gele diskettes vast neer gezet Daarna een paar rode diskettes vast weggeknipt en geplakt op de plekken waar ze moeten staan Ik heb ze niet allemaal staan want plaatje was te klein maar dat spreekt verder wel voor zich Jij moet dat kunne
Suc 6
Gr tollie |
| Gast |
| 15-11-2006 9:12 hallo tollie |
|
|
|
beetje domme vraag misschien, maar waar haal jij al die rode diskettes vandaan, ? ik krijg er maar 2 op deze manier,
abby |
| Gast |
| 15-11-2006 17:23 Re: hallo tollie |
|
|
|
| Anonymous schreef: | beetje domme vraag misschien, maar waar haal jij al die rode diskettes vandaan, ? ik krijg er maar 2 op deze manier,
abby |
Met de eerste rode diskette die je kan pakken maak je eerst de rest mee los!
Gr tollie |
| Gast |
| 15-11-2006 19:48 hoi tollie level D94 ----32 |
|
|
|
stom dat ik dat niet zelf zag zeg! ik heb hem nu gehaald, heb ook 35 van D5 eindelijk gehaald, ben nu bij 52, en ik heb level 10 van D 3 gehaald, heb jij die al snap jij wat van level 14 van D 3?
abby |
| Gast |
| 15-11-2006 22:32 Re: hoi tollie level D94 ----32 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | stom dat ik dat niet zelf zag zeg! ik heb hem nu gehaald, heb ook 35 van D5 eindelijk gehaald, ben nu bij 52, en ik heb level 10 van D 3 gehaald, heb jij die al snap jij wat van level 14 van D 3?
abby |
Mooi dat je hem gehaald hebt. Bij d5 moet ik 29 30 107 en 111 nog ALs jij 1 van die haalt heb ik uitleg nodig.
Bij d3 heb ik 10 ook nog niet maar heb me er nog niet in verdiept. Ziet er niet te moeilijk uit. Level 14 kan niet volgens mij. Er valt een diskette weg die 1 sec langer moet blijven zitten. Verder moet ik 4 en 8 nog.
Ga nu ff verder met D93 level 10 Die levels zijn allemaal GENIAAL bedacht
Gr tollie |
| Gast |
| 16-11-2006 9:58 d5 level 87 |
|
|
|
zou je level 87 even voor me uit willen leggen? het lukt me niet om de gele diskettes op zijn plaats te leggen, alvast bedankt, ik denk trouwens dat level 29 en 30 hetzelfde werken als 35 , honded keer proberen, en misschien dan ineens...kassa!!
wil je 29 ook nog uitleggen, die heb ik ook nog niet, dan kan ik weer verder, hoewel ik betwijfel of ik 107 en 111 waarschijnlijk ook niet kan , als jij het niet kan, maar ik ben wel nieuwsgierig.
abby |
| Gast |
| 16-11-2006 17:20 Re: d5 level 87 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | zou je level 87 even voor me uit willen leggen? het lukt me niet om de gele diskettes op zijn plaats te leggen, alvast bedankt, ik denk trouwens dat level 29 en 30 hetzelfde werken als 35 , honded keer proberen, en misschien dan ineens...kassa!!
wil je 29 ook nog uitleggen, die heb ik ook nog niet, dan kan ik weer verder, hoewel ik betwijfel of ik 107 en 111 waarschijnlijk ook niet kan , als jij het niet kan, maar ik ben wel nieuwsgierig.
abby |
`
D5 level 87
De gele diskette die het meest links zit (is er 1) die moet je helemaal naar links duwen en dan in het onderste gat van de linkerwand Ik heb nu niet veel tijd om de weg precies uit te leggen maar vanavond wel
Gr tollie |
|
|
|