|
|
|
|
| thea5 |
| 24-02-2011 16:31 darlok d3, level 4 |
|
|
|
zou je mij dat stukje linksonder even willen uitleggen abby?
gr. thea |
|
|
|
|
| abbycail |
| 24-02-2011 16:43 Re: darlok d3, level 4 |
|
|
|
| thea5 schreef: | zou je mij dat stukje linksonder even willen uitleggen abby?
gr. thea |
is moeilijk te zeggen, heb die ook wel 20 x gedaan, je moet in iedergeval voorzichtig rechs om naar beneden, en dat vak er boven zo open maken dat je alles naar rechts kan duwen, dan kan je het onderste vak in, heb nu geen tijd om te spelen, als je hem hebt gehaald hoor ik het wel, anders zal ik later kijken hoe ik dat deed en het opschrijven
gr abby |
| abbycail |
| 24-02-2011 21:22 Re: darlok d3, level 4 |
|
|
|
| thea5 schreef: | zou je mij dat stukje linksonder even willen uitleggen abby?
gr. thea |
nou hier de uitleg........
ga naar beneden haal bij het vak boven die linkeronderkant het groen weg, zorg dat je van rechts komt en ga dus helemaal naar links zie je boven je 3 ballen- 2 infotrons 1bal en dan 1 blokje groen eronder en een blokje groen rechts naast die onderste bal, haal het groen rechts weg en vlug onder die bal ook en ga links staan,alles komt naar beneden , zuig de 2 infotrons en duw naar rechts. de 2de bal doorduwen en niet doorlopen naar rechts maar daar blijven de volgende bal ook rechts duwen helemaal door,laat die laatste bal naar rechts vallen, niet naar links duwen, je kan er dan niet meer door dus ga ga je over die bruine blokjes heen naar links, dan zie je drie infotrons en 3 blokjes groen pak dit allemaal maar zo dat je eindigt tegen die 3 ballen aan, 1 stap naar links en er vallen 2 ballen tegelijk boven elkaar.
danduw de de bal die boven op ligt naar rechts, de bal boven je valt , er zit infotron onder dus de bal valt naar rechts, doorduwen naar rechts en je kan het vak eronder in,
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2011 17:52 d02, level 6 |
|
|
|
het begin is geen probleem, maar hoe pak ik het in het midden aan?
gr. thea |
| abbycail |
| 25-02-2011 18:31 Re: d02, level 6 |
|
|
|
| thea5 schreef: | het begin is geen probleem, maar hoe pak ik het in het midden aan?
gr. thea |
bedoel je de juiste level wel? ik zie daar alleen infotrons die moet pakken verder niet, wat is het probleem?
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2011 19:03 d02, level 6 |
|
|
|
ik bedoel moet ik al die vakken openen met scharen, en waar moet ik die gele neerzetten
gr. thea |
| abbycail |
| 25-02-2011 19:12 Re: d02, level 6 |
|
|
|
| thea5 schreef: | ik bedoel moet ik al die vakken openen met scharen, en waar moet ik die gele neerzetten
gr. thea |
sory ik keek bij darlok d2 hihi, deze ga ik hekemaal uit leggen maar later oke, is niet 1 2 3 uit gelegd
gr abby |
| abbycail |
| 25-02-2011 19:55 |
|
|
|
moet trouwens nog beginnen aan de dlevels dus kan deze nog niet spelen zie ik
gr abby |
| thea5 |
| 25-02-2011 19:56 |
|
|
|
geeft niet, ik heb nog levels zat, hahaha
gr. thea |
| Corina |
| 25-02-2011 20:24 |
|
|
|
| thea5 schreef: | hoi Corina,
ja alles goed hoor en met jou? tja.......supaplex moest ik helemaal overnieuw doen, was alles kwijt. dus heb nog genoeg levels af te werken
wat ben je nu voor spelletjes aan het doen dan....
gr. thea |
hoi thea,
het gaat op en neer met mijn gezondheid. maar meestal wel goed. speel af en toe bingo bij bc en veel andere spelletjes zoals big business en cityville.
supa is momenteel wat moeilijk voor mij om te spelen omdat ik aan mijn oog geholpen moet worden (staar). groetjes |
| thea5 |
| 26-02-2011 12:53 shadow d13, level 25 |
|
|
|
kom er niet meer uit, meende dat ik hem destijds zelf had uitgelegt, errugggg
gr. thea |
| thea5 |
| 26-02-2011 15:05 d02, level 6 |
|
|
|
na heeeeeeeeeeel lang nadenken, heb ik deze gehaald hoor abby !
gr, thea |
| abbycail |
| 26-02-2011 17:45 Re: d02, level 6 |
|
|
|
| thea5 schreef: | na heeeeeeeeeeel lang nadenken, heb ik deze gehaald hoor abby !
gr, thea |
gewoon bal van boven naar beneden naar dat vak met infotrons, en schaar eronder,maar zodat beide vakken open gaan, maar eerst de gele helemaal rechts naar dat vak met de 2 infotrons duwen
gr abby
bedoel hier shdow d13 mee
kom er niet meer uit, meende dat ik hem destijds zelf had uitgelegt, errugggg
gr. thea |
| thea5 |
| 26-02-2011 19:20 acua, level 20 |
|
|
|
en hier heb ik ook problemen mee
gr. thea |
| thea5 |
| 26-02-2011 19:42 shadow d13, level 25 |
|
|
|
ach ja natuurlijk, was eigenlijk heel makkelijk, dankjewel
gr, thea |
| thea5 |
| 26-02-2011 20:03 shadow d13, level 37 |
|
|
|
als ik me niet vergis, is deze level niet te doen toch?
gr. thea |
| abbycail |
| 26-02-2011 20:06 Re: shadow d13, level 37 |
|
|
|
| thea5 schreef: | als ik me niet vergis, is deze level niet te doen toch?
gr. thea |
nee eerste vak krijg ik niet voor elkaar,
gr abby |
| abbycail |
| 26-02-2011 20:07 Re: acua, level 20 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en hier heb ik ook problemen mee
gr. thea |
dit is zo'n level die ik goed uit moet leggen , dus komt later wel een keer, hahah
gr abby |
| thea5 |
| 26-02-2011 20:16 |
|
|
|
grapjurk ! hahaha |
| bjorn |
| 27-02-2011 11:04 shadow d13 level 37 |
|
|
|
ja hoor die is wel te doen |
| abbycail |
| 27-02-2011 11:44 Re: shadow d13 level 37 |
|
|
|
| bjorn schreef: | | ja hoor die is wel te doen |
hoe dan, het eerste vak?
gr abby |
| abbycail |
| 27-02-2011 12:03 Re: acua, level 20 |
|
|
|
| thea5 schreef: | en hier heb ik ook problemen mee
gr. thea |
nou vooruit hahahahha
zie die bal daarboven, die schuif je naar rechts als eerste daar moet je de 2de groene mee open gooien, de eerste groene doe daarna met een infotron die er boven zit, de 3de ook weer met infotron die daar boven zit en de 4de ook, ga door bovenste poortje en naar beneden, beetje heen en weer wurmen en naar die rode toe, ga naar de infotron rechts van je, tot je niet verder kan zet daar rode, ga naar beneden dat grote vak in en pak die 3 rode en zet daar 1 rode bij het poortje en eruit pak die infotron en ga dan naar rechts,
naar boven , en ga eerst naar links helemaal en zoek de weg naar die infotron helemaalb links, onderweg kom je langs die andere infotron, ga weer terug helemaal naar rechts zet een rode onde die infotron en rode bij poortje eronder en de laatste rode boven de E en je kan erbij
gr abby |
| thea5 |
| 27-02-2011 15:02 acua level 20 |
|
|
|
gehaald hoor abby, bedankt als je me nu ook nog ff verteld hoe ik die gele aanpak bij level 22, dan zou dat heeeeeel mooi zijn
gr, thea |
| thea5 |
| 27-02-2011 15:04 shadow |
|
|
|
Bjorn????? hoe doen we dat bij shadow, level 37
gr. thea |
| thea5 |
| 27-02-2011 15:08 acua level 22 |
|
|
|
heb hem al hoor abby, liep weer veelste vroeg te mauwen
gr. thea |
| thea5 |
| 27-02-2011 15:16 acua level 24 |
|
|
|
wil dit level wel?
gr. thea |
| bjorn |
| 27-02-2011 15:23 shadow d13 level 37 |
|
|
|
hai ik ben de moeder van bjorn maar dat konde jullie niet weten hi hi maar 1e vak 1 na beneden dan naar rechts boven en onder happen en helemaal naar links helemaal na beneden terug na boven tot aan het midden van die 3 ballen dan weer na rechts die onderste happen en weer na links dan de bovenste bal2 plaatsen schuiven dan na links na beneden tot het midden van die 3 ballen onderste happen weer na links dan valt de 2e rij ook mee dan de achterste blokjes we happen en dan kun je die ene schuiven en kun je door die buis gaan hopelijk sappen jullie mijn uitleg hoor wel of het lukt gr jolanda moeder van hi hi |
| thea5 |
| 27-02-2011 15:40 shadow d13 level 37 |
|
|
|
heb het helemaal begrepen, moeder van Bjorn hahahaha, dankjewel
gr. thea |
| bjorn |
| 27-02-2011 15:47 shadow d13 level 37 |
|
|
|
graag gedaan derest van het level is niet zo moeilijk sucses.ps weet jij misschien hoe je level 7 van do7 moet doe gr jolanda |
| abbycail |
| 27-02-2011 15:55 Re: shadow d13 level 37 |
|
|
|
| bjorn schreef: | | hai ik ben de moeder van bjorn maar dat konde jullie niet weten hi hi maar 1e vak 1 na beneden dan naar rechts boven en onder happen en helemaal naar links helemaal na beneden terug na boven tot aan het midden van die 3 ballen dan weer na rechts die onderste happen en weer na links dan de bovenste bal2 plaatsen schuiven dan na links na beneden tot het midden van die 3 ballen onderste happen weer na links dan valt de 2e rij ook mee dan de achterste blokjes we happen en dan kun je die ene schuiven en kun je door die buis gaan hopelijk sappen jullie mijn uitleg hoor wel of het lukt gr jolanda moeder van hi hi |
heb hem gehaald djw
gr abby |
|
|